quote:
Lekker man, wil ookquote:Op donderdag 4 september 2025 22:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een soort van meel bal blijkbaar
Www.youtube.comquote:
Vertel eens? Wat zijn Rob en ik volgens chatgtp??quote:Op donderdag 4 september 2025 21:29 schreef MizzezAmy het volgende: [..] Dat zal het zijn! Ik heb nooit in Viva forever gepost
Wij zijn tegenpolen volgens chatgpt
[..]
quote:Op donderdag 4 september 2025 22:12 schreef kree het volgende:
[..]
wacht ff moet nog even een apen schedel open maken.
Klinkt niet als sushiquote:
Lekkel lekkelquote:Op donderdag 4 september 2025 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klinkt niet als sushi
Meer als gewoon Chinees
te lief ben je ook weerquote:Op donderdag 4 september 2025 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wilde ik nog een @:apekoppie bolk van maken, maar vond ik te lullig voor deze lieve dame!
Wim de Biequote:Op donderdag 4 september 2025 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sambal bie
Zei de Chinees hier
Als je jong bent, zoals ik toen was, denk je, dit kan niet waar zijn....quote:
Hoe dat toen een ding wasquote:Op donderdag 4 september 2025 22:15 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Als je jong bent, zoals ik toen was, denk je, dit kan niet waar zijn....
Je wordt ouder, hoort meer dingen en je denkt, verrek, het gebeurt blijkbaar echt.
Clitorussen die worden afgesneden van jonge meisjes. Echtin het hoeveelste.
Soms kun je sommige dingen maar niet zien.
Want de kat zegt check checkquote:Op donderdag 4 september 2025 22:15 schreef ToT het volgende:
Checken nuggets, die moet je zeker goed controleren of er geen kat in zit verwerkt.
Ik dacht laatst ook een film van vroeger terug te kijken. Na een kwartier was ik er al klaar mee.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:15 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Als je jong bent, zoals ik toen was, denk je, dit kan niet waar zijn....
Je wordt ouder, hoort meer dingen en je denkt, verrek, het gebeurt blijkbaar echt.
Clitorussen die worden afgesneden van jonge meisjes. Echtin het hoeveelste.
Soms kun je sommige dingen maar niet zien.
Jaren geleden begon het ineens ook een hype te worden hier op de Weblog van FOK!, tussen alle posts van schattige puppy's enzo door....quote:Op donderdag 4 september 2025 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe dat toen een ding was
Base jumpers waarbij de parachute niet open ging en alles werd getoond
Het is wel een soort van trauma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |