Meestal zijn het 11-jarige kinderenquote:Op donderdag 4 september 2025 21:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen die dit soort poppen kopen zijn mentaal gestoord.
Welkomquote:
Erg mooiquote:Like Alert
04-09-2025 @ 21:51:22
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [WK-kwalificatie] Nederland - Polen #2"
KPN is goedkoper joh.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb jij je transfer naar Ziggo al gemaakt?
Maar niemand met hersenen neemt KPN mobiel abo.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:52 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
KPN is goedkoper joh.
Ze geven je ESPN er gratis bij als je ook een mobiel abonnement hebt.
Daar kan Ziggo niet aan tippen.
Fotmob voor het voetbal en flashscore voor het dartenquote:Op donderdag 4 september 2025 21:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vele malen beter dan FlashScore in elk geval.
TR geplaatst.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ik geef geen neuk om "IkGeefEnkelLikes"
Ik vond hem best wel leukquote:Op donderdag 4 september 2025 21:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vond hem maar matig met die Labubu's
Fijn, die betrokkenheid.quote:
Zondag 15. Ben erbij.quote:
https://www.futbol24.com/quote:Op donderdag 4 september 2025 21:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vele malen beter dan FlashScore in elk geval.
@IkGeefGeenEnkeleNeukquote:Op donderdag 4 september 2025 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ik geef geen neuk om "IkGeefEnkelLikes"
Ik ga al zeker een jaar of 15 naar de West-Kruiskade daarvoor.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond hem best wel leuk
Ook hier in Rotterdam krijgen we steeds meer Asian pop-up stores. Belachelijk duur wel. Maar ja, wel lekker om af en toe ramen of soju te halen.
Je kijkt maar gewoon.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Monza is altijd zo saai.
@KingRolandquote:Op donderdag 4 september 2025 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop dat ze in Aziatische landen ook pop-up AH to Go’s gaan neerzetten met veel te dure vettige saucijzenbroodjes en Perra koffie
Perra koffiequote:Op donderdag 4 september 2025 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop dat ze in Aziatische landen ook pop-up AH to Go’s gaan neerzetten met veel te dure vettige saucijzenbroodjes en Perra koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |