Kan lang niet zo erg zijn als Putten toch? Toch?quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:27 schreef H_T het volgende:
[..]
En je hebt de kans om Hoofddorp te verkennen. Hóófddorp!
Ga je weer naar oost-Europa?
Oh. Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoofddorp het Putten van Noord-Holland...
En ja Oosten van Europa. Naar Roemenië .
Hoofddorp of Roemenië ?quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh. Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Maar je weet wat ze zeggen. De ouzo / sangria smaakt op vakantie beter dan thuis.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh er is vast wel een Grieks restaurant ergens
Ja maar technisch is ze al op vakantie dus moet het nu ook al lekker smakenquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar je weet wat ze zeggen. De ouzo / sangria smaakt op vakantie beter dan thuis.
Ik heb gelukkig van beide onvoldoende kennis om daar een oordeel over te vellenquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kan lang niet zo erg zijn als Putten toch? Toch?
Εβίβα (Evíva) dan maar @NailQueenquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar technisch is ze al op vakantie dus moet het nu ook al lekker smaken
En van Groningen naar Amsterdam is het cultureel net zo'n grote stap als naar Cyprus, lijkt me zo.
Ahh dit is echt gemeen, eerst Redefine vertellen dat jullie daar samen op vakantie gaan en dan de dag ervoor alsof het niks is zeggen dat je niet gaat??quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:18 schreef BillDauterive het volgende:
Roemenië? daar ga ik niet heen
Hallo!! Niet mij de schuld geven!! Jij zei dat ik het zo moest aanpakkenquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh dit is echt gemeen, eerst Redefine vertellen dat jullie daar samen op vakantie gaan en dan de dag ervoor alsof het niks is zeggen dat je niet gaat??
Dat is voor het eerst in drie jaar dat we niet bijna op hetzelfde moment in dezelfde buitenlandse stad zijnquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:18 schreef BillDauterive het volgende:
Roemenië? daar ga ik niet heen
Hotels en transport binnen het land wel al geregeld. En ook een paar dagtrips geboekt. De rest kijk ik wel.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Veel plezier! Heb je een programma of zie je het wel per dag?
Billie is alvast aan het oefenen voor als we met zijn allen jou ergens naartoe sturen, om dan op het allerlaatste moment af te zeggen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh dit is echt gemeen, eerst Redefine vertellen dat jullie daar samen op vakantie gaan en dan de dag ervoor alsof het niks is zeggen dat je niet gaat??
Wel heel optimistisch dat je denkt dat ik niet precies hetzelfde zou doenquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Billie is alvast aan het oefenen voor als we met zijn allen jou ergens naartoe sturen, om dan op het allerlaatste moment af te zeggen.
Precies. Ik ga later deze maand wel naar Boedapest, maar zal nog even een keer controleren of het niet Boekarest moet zijnquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is voor het eerst in drie jaar dat we niet bijna op hetzelfde moment in dezelfde buitenlandse stad zijn
Ik ben een uur opzoek gegaan naar een fatsoenlijk restaurant/cafe. Ik vond alleen maar domino's en snackbarsquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig van beide onvoldoende kennis om daar een oordeel over te vellen
Dat maakt die berenklauw met extra satésaus en de kapsalon om mee te nemen méér dan goedquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben een uur opzoek gegaan naar een fatsoenlijk restaurant/cafe. Ik vond alleen maar domino's en snackbars
Nouja ik heb mijn beweging wel weer gehad
Zo simpel ben jij wel. Dus ja.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel heel optimistisch dat je denkt dat ik niet precies hetzelfde zou doen
Boedapest ben ik dan weer in 2018 geweest, dus dat zit ook niet heel dicht bij elkaar.quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Precies. Ik ga later deze maand wel naar Boedapest, maar zal nog even een keer controleren of het niet Boekarest moet zijn
Ik heb gegeten in het restaurant van mijn hotel. Dus hoefde niet ver te zoekenquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben een uur opzoek gegaan naar een fatsoenlijk restaurant/cafe. Ik vond alleen maar domino's en snackbars
Nouja ik heb mijn beweging wel weer gehad
Ik ben aan de salade gegaan bij het hotelquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat maakt die berenklauw met extra satésaus en de kapsalon om mee te nemen méér dan goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |