Na wat zoeken zie ik hem idd. Klein golfjequote:Op zaterdag 8 november 2025 21:40 schreef Blues het volgende:
De rode bloem zat al aan de sjaal en heeft 1 blaadje teveel![]()
De andere 2 waren leuk ingewikkeld
Leidt lekker af van mn hersenspinselsquote:Op zaterdag 8 november 2025 21:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Na wat zoeken zie ik hem idd. Klein golfje
Erg mooi ook
Je hebt het maar druk met dit project
quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Leidt lekker af van mn hersenspinsels
Ja ik heb het wel eens gedaan. En ik heb een frustrerend antwoord: je wordt er vanzelf handiger in. Eerst frutten vloeken en knopen, waarna ineens een euforie ontstaat omdat het lukt. Het is echt niet moeilijk, maar een handigheidje en oefenen met juiste "strakheid" van de stekenquote:Op zondag 9 november 2025 15:06 schreef Blues het volgende:
Hebben jullie wel eens die 'krokodillensteek' gedaan/geprobeerd? AVsn die schubben?
Wat een gedoe om vooral 4 van die reliëfstokjes om de 2e vd V steek te krijgen![]()
Ik ben maar met een andere granny begonnen
Ja het ging wel maar gister kon ik het niet meer volhouden, die krokodillenquote:Op zondag 9 november 2025 15:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ik heb het wel eens gedaan. En ik heb een frustrerend antwoord: je wordt er vanzelf handiger in. Eerst frutten vloeken en knopen, waarna ineens een euforie ontstaat omdat het lukt. Het is echt niet moeilijk, maar een handigheidje en oefenen met juiste "strakheid" van de steken
Je kan het echt
Na 34x lezen snap ik het nog niet. Heb je geen voorbeeldplaatjes/foto's in de beschrijving?quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
Haakvraagje:
Op 35 cm totale hoogte heb je 2 rijen in de kleur CARAMEL, vorm de armsgaten door aan weerszijden af te werken: 1x9 st. (= 3 motieven)
Je hebt 73 st.
Je hebt 24 motieven op de even rijen.
Ik moet bij elke 2 rijden een nieuwe kleur aanhechten. Is het handig om vanaf steek 9 beginnen om moet ik stokjes gaan minderen?
Dat had ik zelf ook toen ik het las.quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:02 schreef Blues het volgende:
[..]
Na 34x lezen snap ik het nog niet. Heb je geen voorbeeldplaatjes/foto's in de beschrijving?
Bedankt.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:35 schreef Blues het volgende:
Chat gpt zegt:
Stap-voor-stap instructies
Haak door tot je werk 35 cm hoog is.
Haak daarna nog 2 toeren in de kleur Caramel.
Begin nu met het vormen van de armsgaten.
Aan beide zijkanten laat je 1 keer 9 steken ongehaakt
– dit komt overeen met 3 motieven die je niet meer meeneemt in het patroon.
Ga vervolgens verder met haken over de resterende steken (dus zonder die 9 steken aan elke kant).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 november 2025 22:24 schreef Blues het volgende:
Sjaal is af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 november 2025 22:24 schreef Blues het volgende:
Sjaal is af
Wauw die is fantastischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lieve kleurtjesquote:Op dinsdag 18 november 2025 16:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
rug/voorpand in wording.
De bruine is zelf een klein glittertje.quote:
Oh nicequote:Op dinsdag 18 november 2025 16:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De bruine is zelf een klein glittertje.
Mooi!quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
rug/voorpand in wording.
Nee, op een schapenvacht.quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Mooi!
Ligt je werk op een kat of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |