Je gaat hard! Weer zo leukquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:19 schreef Blues het volgende:
Tellen tellen tellen tellen lezen lezen lezen lezen maaar dan is #8 ook geboren![]()
[ link | afbeelding ]
Ja nu je het zegt!quote:
Oooh volgens mij heb ik dat wel eens gezien jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 11:01 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt!
Het is een Afrikaanse bloem, ze maken daar ook zachte ballen van. Paar vierkanten aan elkaar en je hebt een zachte bal
Gelukkig hoeft dat niet. Uiteindelijk gaat het om het proces/plezierquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:56 schreef Blues het volgende:
Ach ach nummertje #11
Door niet opletten tijdens tellen en lezen beetje scheef geworden. Geprobeerd met kunst- en vliegwerk er toch een 4kant van te maken.
Niet mooi, maar goed genoeg om in de sjaal te verwerken.
Je hoeft niet perfect te zijn![]()
[ link | afbeelding ]
Ja, leuk patroon is dat! Oorspronkelijk is het trouwens een patroon voor een zeshoek, en daar worden die knuffels (of ballen) ook van gemaakt. hier een voorbeeld van een die ik maakte:quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 11:01 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt!
Het is een Afrikaanse bloem, ze maken daar ook zachte ballen van. Paar vierkanten aan elkaar en je hebt een zachte bal
Superleuk!!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:23 schreef trui het volgende:
[..]
Ja, leuk patroon is dat! Oorspronkelijk is het trouwens een patroon voor een zeshoek, en daar worden die knuffels (of ballen) ook van gemaakt. hier een voorbeeld van een die ik maakte:
[ afbeelding ]
(Aangevuld met wat vijfhoeken trouwens).
ik heb er ook wel eens tassen mee gemaakt, zie bijv. deze:
[ afbeelding ]
Goede vraagquote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:58 schreef Donna het volgende:
Waarom heb je het idee dat je jezelf moet verantwoorden over de inhoud van je boekenkast?
Caro's Atelier. Die poppen heten Kareltjes en Carolientjes. En daar zijn heel veel opties voor pakjes. Dus je kan ze voor elk thema een outfitje gevenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:59 schreef Donna het volgende:
Hele leuke Sint en Pietjes. Van wie zijn deze patronen?
Als het betaalde patronen zijn is het niet de bedoeling dat je ze deelt. Beetje flauw misschien van mij, maar volgens mij moet je dat gewoon niet doen. Gun de ontwerper ook wat inkomen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goede vraagje hebt gelijkt!
[..]
Caro's Atelier. Die poppen heten Kareltjes en Carolientjes. En daar zijn heel veel opties voor pakjes. Dus je kan ze voor elk thema een outfitje geven
Die patronen zijn relatief prijzig, ik heb ze, dus kan ze zo voor je fotograferen
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:29 schreef trui het volgende:
[..]
Als het betaalde patronen zijn is het niet de bedoeling dat je ze deelt. Beetje flauw misschien van mij, maar volgens mij moet je dat gewoon niet doen. Gun de ontwerper ook wat inkomen.
Heel leuk gewordenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo! De ber zit in de maand, dus de eerste versiersels
[ afbeelding ]
Lieve, zachte kleurenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:48 schreef Blues het volgende:
Vanmiddag in mn pauze wat katoen erbij gekocht omdat de gele en rode resten nu echt bijna op zijn![]()
Ik vond 3 mooie kleuren blauw, waarvan ik er 1 alvast heb gebruikt waar ik rood wilde doen.
En zo rommel ik maar wat aan.
Nummertje 12
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:33 schreef essnhills het volgende:
Leuke dingetjes weer!
Ik ben een vestje aan het haken met angorawol uit de voorraad van oma.
Patroon uit een boekje bij mijn moeder uit de kast, ook uit 1984
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het garen is wat fijner dan die ze in het patroon gebruiken, maar de maten staan ook in cm's dus dat kan ik gewoon aanpassen.
De eerste mouw is bijna klaar!
Mooie kleur! Leuk!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:33 schreef essnhills het volgende:
Leuke dingetjes weer!
Ik ben een vestje aan het haken met angorawol uit de voorraad van oma.
Patroon uit een boekje bij mijn moeder uit de kast, ook uit 1984
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het garen is wat fijner dan die ze in het patroon gebruiken, maar de maten staan ook in cm's dus dat kan ik gewoon aanpassen.
De eerste mouw is bijna klaar!
Leuk vest (in wording)quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Haakwerk opgespannen. Het moet een vest worden maar kat die erop lig trek alles eruit.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zien er allemaal top uitquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:07 schreef Blues het volgende:
Nr 18 heeft clusterstokjes en samengehaakte stokjes. Mooi kleureffect zo![]()
[ link | afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |