Leuk vest (in wording)quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Haakwerk opgespannen. Het moet een vest worden maar kat die erop lig trek alles eruit.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zien er allemaal top uitquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:07 schreef Blues het volgende:
Nr 18 heeft clusterstokjes en samengehaakte stokjes. Mooi kleureffect zo![]()
[ link | afbeelding ]
Schattig!quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:11 schreef Blues het volgende:
Cupcakes bakken?
Nee, haken!![]()
Introducing #19
[ link | afbeelding ]
Ja! Dat zag ik er ook in 🥚🥚quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[
Schattig!
Die kun je ook met Pasen doen als paaseitjes
Wat een mooi vest gewordenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
En hij is af:
[ afbeelding ]
Ik ben begonnen aan een trui te haken met wol dat deels bestaat uit mohair. Dat is best lastig haken vanwege al pluizigheid.
Ik hou van de veelkleurigheid! Hoe is de pasvorm? Ben je happy met het resultaat?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
En hij is af:
[ afbeelding ]
Ik ben begonnen aan een trui te haken met wol dat deels bestaat uit mohair. Dat is best lastig haken vanwege al pluizigheid.
Valt een beetje breed. Het komt dat ik smal gebouwd ben. Misschien dat ik de trui in hetzelfde patroon minder breed maak. Dat is effe goochelen met het aantal steken opzetten. De kleinste maat is maat 36 voor dit patroon.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:42 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Ik hou van de veelkleurigheid! Hoe is de pasvorm? Ben je happy met het resultaat?
Heel leukquote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
En hij is af:
[ afbeelding ]
Dus je gaat ook de trui maken, leuk! Welk patroon is het?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Valt een beetje breed. Het komt dat ik smal gebouwd ben. Misschien dat ik de trui in hetzelfde patroon minder breed maak. Dat is effe goochelen met het aantal steken opzetten. De kleinste maat is maat 36 voor dit patroon.
Ik hou zelf ook van kleur.
Ik ben met deze begonnen:quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:50 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Dus je gaat ook de trui maken, leuk! Welk patroon is het?
Oh die 2equote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben met deze begonnen:
https://share.google/CyoRnXwBPw9DeN1Kj
Maar ik ga op den duur deze maken
https://share.google/jDFvyekPgFjXukg5A
Maak je een grote deken van al die granny squares?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |