Die wil ik hebben, maar dan wil ik eerst meer haakervaring hebben.quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:09 schreef trui het volgende:
Als je die af hebt kun je volgend jaar dit pakket aan de Sint vragen.
Dat vind ik het jammere bij Wolplein. Bij Caro Atelier kan ik bijna 90% van de gevallen het patroon los kopen of gratis downloaden.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:55 schreef trui het volgende:
Ook enorm prijzig, je kunt helaas niet alleen het patroon kopen.
Ik heb die ook... alleen niet het geduld... de materialen krijgen een ander doeleindequote:Op vrijdag 19 december 2025 14:11 schreef Blues het volgende:
Beetje saai is het eerste stuk[ link | afbeelding ]
Ik zag dat ik blaadjes, balletjes en een kaars moet haken en daarvoor ijzerdraad 'moet' kopen. Helemaal geen zin in en die strik vind ik ook lelijk. Dus ik ga er ook een variant op maken met gewoon kris kras wat blaadjes op haken zonder strik en zonder balletjes. Die geef ik wel weg op werk of hang ze op mijn laatste werkdag voor kerst in mijn orenquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb die ook... alleen niet het geduld... de materialen krijgen een ander doeleinde![]()
![]()
Hahaha ja, de foto ziet er leuk uit. Alleen het proces is niet aan mij besteedt, te saai allemaalquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik zag dat ik blaadjes, balletjes en een kaars moet haken en daarvoor ijzerdraad 'moet' kopen. Helemaal geen zin in en die strik vind ik ook lelijk. Dus ik ga er ook een variant op maken met gewoon kris kras wat blaadjes op haken zonder strik en zonder balletjes. Die geef ik wel weg op werk of hang ze op mijn laatste werkdag voor kerst in mijn orenhet gaat mij ook meer om de 'weg er naar toe' dan om een eindproduct.
Wat ben jij aan het haken?
Wauw! Jij haakheld!quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:57 schreef Blues het volgende:
Voortgang![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Leuk!!! En wat haak jij netjesquote:Op zondag 21 december 2025 13:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit heb ik nu op de naald (oa)
[ afbeelding ]
Bij de haakclubjes waar ik bij zit lachen ze me altijd uit om mijn markeerdersgebruik
[ afbeelding ]
En die neus ziet er nog niet uit, maar dat komt goed. Beetje in elkaar stompen en borduren erop.
Wat leukquote:Op zondag 21 december 2025 13:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit heb ik nu op de naald (oa)
[ afbeelding ]
Bij de haakclubjes waar ik bij zit lachen ze me altijd uit om mijn markeerdersgebruik
[ afbeelding ]
En die neus ziet er nog niet uit, maar dat komt goed. Beetje in elkaar stompen en borduren erop.
Ik gebruik steekmarkeerders vooral bij het opzetten. Als ik lange ketting van lossen moet maken. Dan zet ik per 10 steken een steekmarkeerder.quote:Op zondag 21 december 2025 16:13 schreef Blues het volgende:
[..]
Leuk!!! En wat haak jij netjes
Haha maar wel duidelijk je markeerders! Moet ik echt wat vaker gaan gebruiken. Ik tel me soms gek
Dank je welquote:Op zondag 21 december 2025 16:13 schreef Blues het volgende:
[..]
Leuk!!! En wat haak jij netjes
Haha maar wel duidelijk je markeerders! Moet ik echt wat vaker gaan gebruiken. Ik tel me soms gek
Ja! Van een vriendinnetje gekregen. Echt fijne markeerderquote:Op zondag 21 december 2025 17:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat leuk
Leuke steekmarkeerders.
Als bij jou die steekmarkeerders werkt voor jou is dat helemaal prima.
Dat doe ik ookquote:Op zondag 21 december 2025 17:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik gebruik steekmarkeerders vooral bij het opzetten. Als ik lange ketting van lossen moet maken. Dan zet ik per 10 steken een steekmarkeerder.
Lijkt een beetje op bacteriën, maar ik denk dat het bij elkaar gewoon hulstblaadjes zijnquote:Op maandag 22 december 2025 23:33 schreef Blues het volgende:
Begonnen aan de hulstblaadjes.
Picotsteken geleerd![]()
Ik vind ze op kleine diertjes lijken![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
afbeelding url plakken
ik doe 't per 50. Ben een luie markeerder-gebruiker.quote:Op zondag 21 december 2025 17:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik gebruik steekmarkeerders vooral bij het opzetten. Als ik lange ketting van lossen moet maken. Dan zet ik per 10 steken een steekmarkeerder.
Schattig!quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:49 schreef trui het volgende:
Voor wie nog zin heeft in kleine kerstpatroontjes, zie de scheepjes adventkalender.
https://www.scheepjes.com(...)025-christmas-14065/
ach, ik gebruik voor tienquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:50 schreef trui het volgende:
[..]
ik doe 't per 50. Ben een luie markeerder-gebruiker.
Oh de afschuwelijke en irritante afspraak: twee keer lol van je wolquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:53 schreef trui het volgende:
Ik ben zelf onlangs begonnen met dit vest. Alleen ontdekte ik gisteren een best grote fout in een van de eerste rijen, dus heb een boel uitgehaald, en weer min of meer opnieuw begonnen.
Yikes, dat is echt naar...quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:53 schreef trui het volgende:
Ik ben zelf onlangs begonnen met dit vest. Alleen ontdekte ik gisteren een best grote fout in een van de eerste rijen, dus heb een boel uitgehaald, en weer min of meer opnieuw begonnen.
Weet je waar het misgaat? Misschien kunnen we meedenken. Mozaïek haken vind ik persoonlijk erg leuk. Dus misschien kan ik wat zinnigs zeggenquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:54 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Yikes, dat is echt naar...
Maar wat een prachtig vest! Gebruik je hetzelfde garen, en ook in dezelfde kleuren? Ben benieuwd hoe ie wordt. Is het een lastig patroon?
Ik kom er niet helemaal uit met mijn notenkraker. Het is mijn eerste keer mozaïekhaken, en ik begrijp het patroon niet helemaal goed, denk ik. Daarom nu eerst maar even verder met borduren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |