Ik ga uit eten met moeders.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Ik eet mee bij mijn ouders, ik weet nog niet wat.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Zo een feestje met snacks, dus ik weet het nog nietquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maaltijd salade met kipquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb een patatje met een burgertje besteldquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hahahahahaquote:Op vrijdag 5 september 2025 16:57 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle 1539 X/6
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟩⬛🟩🟩
🟩⬛⬛⬛⬛
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
Jezus #viesdikquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een patatje met een burgertje besteld
En een ijsje
Geniet ervan.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
En een ijsje
Woordle 1540 6/6quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt makker.
Je bent een goed mens
Eet smakelijk maat. Geniet van je vakantie!quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
En een ijsje
En ik met de oma van Vincent van Gogh...quote:Op zaterdag 6 september 2025 08:52 schreef Tjacka het volgende:
Jongens ik moet iets bekennen. Ik heb ooit met de vriendin van @:johannes_vermeer gezoend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |