SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had deze OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
De vogelrok is geen hit na een viesdikke ijskoffieIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dank uquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wat doen die regenwolken hierIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 15:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
Morgen begeleid werken
Anders loop ik thuis tegen de muren op![]()
![]()
Paul
![]()
wie gaat jou begeleiden heequote:Op donderdag 4 september 2025 15:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
Morgen begeleid werken
Anders loop ik thuis tegen de muren opWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Terecht welquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Pagode-bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
RIP aan de nabestaandenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Python-bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Moet hij wetenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Paul
![]()
had jij armani-sieraads of geurtjensquote:Op donderdag 4 september 2025 15:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja zoals ik al zei: ouwe mannen gaan dood.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nee niet mijn dingquote:Op donderdag 4 september 2025 15:45 schreef Paul het volgende:
[..]
had jij armani-sieraads of geurtjensMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
gelukkig maar anders wordt het nog drukker op deze aardbolquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja precies!quote:Op donderdag 4 september 2025 15:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gelukkig maar anders wordt het nog drukker op deze aardbolMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Mooietopke ben je ondertussen niet eens misselijk na al die attracties?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wordt het de komende jaren alsnog welquote:Op donderdag 4 september 2025 15:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gelukkig maar anders wordt het nog drukker op deze aardbol![]()
storinkje waardoor ik mijn werk niet kan doen, dus even de uitgepoepte vezels aanvullenUw ADH vitamine Worst
en even lekker snoeihard chillenquote:Op donderdag 4 september 2025 15:49 schreef hemarookworst het volgende:
storinkje waardoor ik mijn werk niet kan doen, dus even de uitgepoepte vezels aanvullen![]()
Over half uurtje trouwens oudergesprek. Je suis benieuwd of mijn dochter het in die eerste weken al te bond heeft gemaakt
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wie ben jiquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vast welquote:Op donderdag 4 september 2025 15:50 schreef StevenHyde het volgende:
Over half uurtje trouwens oudergesprek. Je suis benieuwd of mijn dochter het in die eerste weken al te bond heeft gemaakt![]()
![]()
Keihard gehakt, uit de diepvries.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Python overleefdIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
IIk weet dat je een newbie bentquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mijn python ookquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vliegende Hollander-bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Boot 1 beste bootIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Een hele hele mooie boot
Haar naam is AnnaTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Oh ja fuck.
Ik moet nog prijswinnaars trekken
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Mêh, geen zin meer in werk.
Nog even volhouden dan maar.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Heb je meegedaan aan de prijsvraag op de fp?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Nee, maakt dat uit?quote:Op donderdag 4 september 2025 16:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb je meegedaan aan de prijsvraag op de fp?![]()
![]()
Joris & de draak-bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kar 5 beste karIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Tjah. Helaas wel. Niet meedoen is niet winnenquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Verdullemequote:Op donderdag 4 september 2025 16:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Tjah. Helaas wel. Niet meedoen is niet winnen![]()
![]()
We hebben gewonnenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Rode team
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Us Vitas heef iig wél gewonne![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door Sally op 04-09-2025 16:44:53 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Fietstas unitedIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
🐝 🐝 🐝 🐝 🐝 🐝
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hup Hup echte mannen, laat jullie lekker vallen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik heb iets leuks gemaakt op werk samen met een developer
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
een mod voor sims?quote:Op donderdag 4 september 2025 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb iets leuks gemaakt op werk samen met een developerUw ADH vitamine Worst
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nog maar weer eens Danse MacabreIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kan gewoonIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ff kijken of ik @loveislikeakiss' poes kan spottenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Is het saai in de efteling omdat je steeds hier zit?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er moet gebolkt wordenquote:Op donderdag 4 september 2025 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het saai in de efteling omdat je steeds hier zit?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
O jaquote:
Hier schijnt de zon nog volopquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog geen poes gezienIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik zeg het nietquote:Op donderdag 4 september 2025 17:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zo’n dikke harige met van die schurft plekken.![]()
![]()
Ik zeg niks
Neen, ondanks wat sommige haters in de appgroepjes verzinnenquote:
Alleen op Zuid. Aan de overkant blijft het droog.quote:Op donderdag 4 september 2025 17:15 schreef hemarookworst het volgende:
Zal dus niet lang duren voordat het hier ook zo is
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:
Komt er ook aan hoorquote:Op donderdag 4 september 2025 17:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Alleen op Zuid. Aan de overkant blijft het droog.Uw ADH vitamine Worst
Ik heb de Dans weer overleefdIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Sterkte manquote:Op donderdag 4 september 2025 17:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik moet zo 100m lopen naar Curry Heaven.![]()
![]()
Welke curry neem je meestal?quote:Op donderdag 4 september 2025 17:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik moet zo 100m lopen naar Curry Heaven.Uw ADH vitamine Worst
WelWelk cijfer?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vorige keer Tandoori. Maar ook wel eens lamb Madras. Denk dat ik vandaag voor Elachi ghost ga.quote:Op donderdag 4 september 2025 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Welke curry neem je meestal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als voorgerecht altijd de onion bhaji en hot wings.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 17:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vorige keer Tandoori. Maar ook wel eens lamb Madras. Denk dat ik vandaag voor Elachi ghost ga.Die Elachi ghost klinkt niet verkeerd, ook maar eens proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als voorgerecht altijd de onion bhaji en hot wings.![]()
![]()
Ik ben benieuwdquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 4 september 2025 17:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vorige keer Tandoori. Maar ook wel eens lamb Madras. Denk dat ik vandaag voor Elachi ghost ga.En morgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als voorgerecht altijd de onion bhaji en hot wings.Uw ADH vitamine Worst
Klinkt wel goed, eens kijken of er goeie zijn die hier bezorgenUw ADH vitamine Worst
Ja is goedquote:Op donderdag 4 september 2025 17:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]![]()
Ga je een keer mee? Ze hebben ook bier.
Merk wel dat ik nauwelijks de rivier meer oversteek nu ik hier woonUw ADH vitamine Worst
Die heb ik nodig voor de krokodillensoepquote:Op donderdag 4 september 2025 17:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oppassen voor krokodillen![]()
Gewoon meenemen naar de curry house om te laten bereidenquote:Op donderdag 4 september 2025 17:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die heb ik nodig voor de krokodillensoepUw ADH vitamine Worst
Ohja, scheelt een hoop gedoequote:Op donderdag 4 september 2025 17:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon meenemen naar de curry house om te laten bereiden![]()
manager gezeik, naja maakt niet uit. agree to disagree enzo. vind het wel best ook.Do what you love, love what you do!![]()
whah was zonder ruzie eigenlijk uiteindelijk, wel dik met van alles oneens.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Echt? Ik kan dit niet gelovenquote:Op donderdag 4 september 2025 17:59 schreef kree het volgende:
[..]
whah was zonder ruzie eigenlijk uiteindelijk, wel dik met van alles oneens.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Even keihard goa trance draaien danquote:Op donderdag 4 september 2025 18:09 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT is hier mokerhard aan de paddo's!
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 4 september 2025 18:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[ link | afbeelding ]
@:loveislikeakiss![]()
![]()
En nog gezond ook!quote:Op donderdag 4 september 2025 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit heerlijk zitten opbakken.
De kleine clusterpaddenstoeltjes vindt hij het lekkerste!![]()
![]()
Ik mis @FreshFruitIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
@Shiiquote:Op donderdag 4 september 2025 18:09 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT is hier mokerhard aan de paddo's!
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 18:12 schreef ToT het volgende:
Hij is er heel rustig van aan het genieten!![]()
![]()
Het is de schuld van AIquote:Op donderdag 4 september 2025 18:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Die meiden daarop zijn toch alleen maar AI, joh!![]()
niet lol.quote:Op donderdag 4 september 2025 18:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Die meiden daarop zijn toch alleen maar AI, joh!Do what you love, love what you do!![]()
Zo niet mee eens hequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik zie dat toch andersquote:Op donderdag 4 september 2025 18:13 schreef kree het volgende:
zelfs AI kan die dingen soms niet verzinnen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hij is helemaal verslingerd aan oude bomen en filmpjes er over, en de meeste oude bomen zijn wel aangetast door paddenstoelen, en sinds maandag vroeg hij me of we een keer paddenstoelen konden eten!quote:
Hij is ook dol op het vinden van paddenstoelen overigens.![]()
![]()
Beukenzwam?quote:Op donderdag 4 september 2025 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De kleine clusterpaddenstoeltjes vindt hij het lekkerste!Uw ADH vitamine Worst
Owquote:Op donderdag 4 september 2025 18:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is helemaal verslingerd aan oude bomen en filmpjes er over, en de meeste oude bomen zijn wel aangetast door paddenstoelen, en sinds maandag vroeg hij me of we een keer paddenstoelen konden eten!Hoe is ie daar zo opgekomen?
![]()
Hoe kun jij anders keer op keer op keer afgewezen worden?quote:
Is alleen te verklaren met dat het allemaal puur AI is en je op een gegeven moment afgepoeierd wordt als je ze wil ontmoeten, aangezien ze dan door de mand zouden vallen!![]()
![]()
Heerlijk. En wat fijn dat hij dat ook wil proberen te eten.quote:Op donderdag 4 september 2025 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De kleine clusterpaddenstoeltjes vindt hij het lekkerste!![]()
Weet ik toch niet?quote:Op donderdag 4 september 2025 18:15 schreef kree het volgende:
[..]
ff
[..]
kijken zou ik nog match hebben?![]()
maja het is wel lief. maar allemaal pookjes onderhuids wel hier en daarquote:
LOL. echt tis dat ik jullie langer ken als vandaag. wat zou iemand denken die hier net nieuw in valt?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ze moeten me gewoon nietquote:Op donderdag 4 september 2025 18:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe kun jij anders keer op keer op keer afgewezen worden?
Is alleen te verklaren met dat het allemaal puur AI is en je op een gegeven moment afgepoeierd wordt als je ze wil ontmoeten, aangezien ze dan door de mand zouden vallen!
Do what you love, love what you do!![]()
Harde regen wel hierIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
zweer t je, paiq is niet AI. echt of anders is ie soms heel creatiefDo what you love, love what you do!![]()
Waarom niet?quote:Op donderdag 4 september 2025 18:16 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zit niet op paiq?
Ik heb kree zijn inloggegevens niet?![]()
Heb wel wat paddenstoelen in mijn smoel gebeuktquote:Op donderdag 4 september 2025 18:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hier wordt ook wat afgezwamd hoorUw ADH vitamine Worst
Ik had net een stinkzwam op de potquote:Op donderdag 4 september 2025 18:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb wel wat paddenstoelen in mijn smoel gebeukt![]()
Je bent AI dusquote:Op donderdag 4 september 2025 18:16 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zit niet op paiq?
Ik heb kree zijn inloggegevens niet?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Met dat laatste moet je wel oppassen. Daar moet hij afblijven. Dat zijn huisjes voor de kabouters!quote:Op donderdag 4 september 2025 18:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is helemaal verslingerd aan oude bomen en filmpjes er over, en de meeste oude bomen zijn wel aangetast door paddenstoelen, en sinds maandag vroeg hij me of we een keer paddenstoelen konden eten!
Hij is ook dol op het vinden van paddenstoelen overigens.![]()
Ik heb het altijd al geweten!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Had wel zo'n vermoeden jaquote:Op donderdag 4 september 2025 18:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al geweten!![]()
Pepermunt?quote:Op donderdag 4 september 2025 18:20 schreef kree het volgende:
hmmmms Wilhelmina. naja dat is nog eens een match.![]()
Over oude bomen? Komt door mij!quote:Op donderdag 4 september 2025 18:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
OwHoe is ie daar zo opgekomen?
![]()
![]()
Magic shroomsIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
TruffelsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja hij vraagt de laatste tijd zelfs soms of hij iets nieuws mag eten wat hij nog nooit eerder heeft gehad!quote:Op donderdag 4 september 2025 18:15 schreef maily het volgende:
[..]
Heerlijk. En wat fijn dat hij dat ook wil proberen te eten.![]()
![]()
quiz doen maar dan maar? altijd leuk.
ik heb trouwens alleen nog een happy nog over
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: