abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker maandag 8 september 2025 @ 21:21:13 #51
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218718220
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 15:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, ben thuis

Was gezellig bij mama. Ze was vrolijk en kwebbelig. Ik weet niet wat ze de vpk verteld heeft, maar er waren drie (!) die naar me toe kwamen om me te complimenteren over wat "goede dochter" ik ben :@

Ben nu wel gesloopt van de dag. Serie kijken. Straks wat te eten bestellen en lekker lezen en televisie kijken

Paracetamol in mijn donder stoppen nu
Hoe fijn is dat om te horen!

Mak-an vanaaf, en morgen dinsdag :!
pi_218724201
Morgen vrije dag *O*
Huisje poetsen
Wasjes draaien
Creatief doen

Vandaag even getekend, was super fijn dat het lukte
En naar een clubje geweest. Even gebeld met moeder.

Even tijd voor rust
  Moderator / Redactie FP dinsdag 9 september 2025 @ 18:14:37 #53
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_218724390
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen vrije dag *O*
Huisje poetsen
Wasjes draaien
Creatief doen

Vandaag even getekend, was super fijn dat het lukte
En naar een clubje geweest. Even gebeld met moeder.

Even tijd voor rust
Goed bezig jij O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_218724910
Probeer nu al een hakf uur te lezen. Alleen brein werkt niet mee... het komt gewoon niet binnen -O- blijf zinnen herlezen
pi_218724925
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Probeer nu al een hakf uur te lezen. Alleen brein werkt niet mee... het komt gewoon niet binnen -O- blijf zinnen herlezen
Misschien even laten rusten en iets gaan doen waarbij je niet zo hoeft te concentreren anders frusteer je jezelf alleen maar
pi_218725109
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:20 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Misschien even laten rusten en iets gaan doen waarbij je niet zo hoeft te concentreren anders frusteer je jezelf alleen maar
Ja -O-
Alleen wat dan...
  dinsdag 9 september 2025 @ 19:48:13 #57
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218725137
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:44 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja -O-
Alleen wat dan...
Haken, tekenen, schrijven?
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_218725676
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:44 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja -O-
Alleen wat dan...
Tv kijken
pi_218732147
Het werd idd televisie kijken

Vandaag een succesvolle dag. Badkamer blinkt. Moeders was is gedaan. Wc is op en top schoon.

Ook getekend en gehaakt en miniatuurbouw gedaan

Nu lekker op de bank hangen. Beetje meer gedaan dan verstandig was. Anderzijds... ben tevreden.

Zo lekker lezen en hangen en televisie kijken.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 10 september 2025 @ 17:22:42 #60
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218732155
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 17:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het werd idd televisie kijken

Vandaag een succesvolle dag. Badkamer blinkt. Moeders was is gedaan. Wc is op en top schoon.

Ook getekend en gehaakt en miniatuurbouw gedaan

Nu lekker op de bank hangen. Beetje meer gedaan dan verstandig was. Anderzijds... ben tevreden.

Zo lekker lezen en hangen en televisie kijken.
Wat ben je toch goed! Lekker bezig hoor. Morgen vast weer zo'n dag. Geniet van de televisie.. (Dat ga ik nu ook doen.. :) )
pi_218732170
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 17:22 schreef qltel het volgende:

[..]
Wat ben je toch goed! Lekker bezig hoor. Morgen vast weer zo'n dag. Geniet van de televisie.. (Dat ga ik nu ook doen.. :) )
Morgenochtend boven alles schoon
En in de middag biebdienst

Geniet jij ook van je avond :* O+
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 10 september 2025 @ 17:28:46 #62
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218732212
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 17:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Morgenochtend boven alles schoon
En in de middag biebdienst

Geniet jij ook van je avond :* O+
Komt goed, vermoeiende dag gehad op het werk, dus ik doe ook rustig aan. Gelukkig hoef ik pas zaterdag weer.
pi_218732241
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 17:28 schreef qltel het volgende:

[..]
Komt goed, vermoeiende dag gehad op het werk, dus ik doe ook rustig aan. Gelukkig hoef ik pas zaterdag weer.
Oh dus eigenlijk heb je nu gewoon twee dagen weekend? Lekker hoor :* succes met bijkomen

Hier volgende week woensdag pas weer een rustig _O-

Ik had het plannen net een beetje onder de knie, maar goed... mantelzorgen doe ik met liefde.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 10 september 2025 @ 18:01:13 #64
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218732456
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 17:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh dus eigenlijk heb je nu gewoon twee dagen weekend? Lekker hoor :* succes met bijkomen

Hier volgende week woensdag pas weer een rustig _O-

Ik had het plannen net een beetje onder de knie, maar goed... mantelzorgen doe ik met liefde.
Ik ben oproepkracht. Dus ik werk wanneer het kan. En het is nu kennelijk even rustig.. En dat vind ik niet erg.. :)

Doe wat je kan, maar denk ook aan jezelf. Neem je rust als je met alle drukke dagen even tijd over hebt. Je hebt het al moeilijk genoeg met alles.
  woensdag 10 september 2025 @ 18:56:42 #65
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218732933
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 17:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

... en miniatuurbouw gedaan

Zit je stiekem met treintjes te spelen? ;)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_218738524
Energiedip ineens. Even geschilderd en twee wasjes gedraaid en ik ben op

Vanmiddag nog een biebdienst doen... Verdere huishouden doe ik morgen wel. Voordat ik naar moeder ga. Nu echt geen fut voor wat dan ook

Thee en een serie en vanmiddag even bikkelen in de bieb. Hoop een rustige dienst
  Moderator / Redactie FP donderdag 11 september 2025 @ 10:26:40 #67
Brabo Bastard
pi_218738557
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 10:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Energiedip ineens. Even geschilderd en twee wasjes gedraaid en ik ben op

Vanmiddag nog een biebdienst doen... Verdere huishouden doe ik morgen wel. Voordat ik naar moeder ga. Nu echt geen fut voor wat dan ook

Thee en een serie en vanmiddag even bikkelen in de bieb. Hoop een rustige dienst
Je hebt wat meegemaakt wat heel veel energie zuigt en nog steeds doet. Onderschat dat niet he :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_218739097
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 10:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Je hebt wat meegemaakt wat heel veel energie zuigt en nog steeds doet. Onderschat dat niet he :)
Ka

Lekker rusten tot ik dienst heb

Morgen gezellig naar mams is fijn. In de ochtend huishouden doen...alles moet wel perfect schoon zijn dit weekend
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 11 september 2025 @ 11:20:30 #69
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218739145
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ka

Lekker rusten tot ik dienst heb

Morgen gezellig naar mams is fijn. In de ochtend huishouden doen...alles moet wel perfect schoon zijn dit weekend
Kun je dan ook hiet langskomen? Ik vind ook dat alles perfect schoon moet zijn hier, maar dat lukt me nooit.. O-) :+
pi_218739195
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 11:20 schreef qltel het volgende:

[..]
Kun je dan ook hiet langskomen? Ik vind ook dat alles perfect schoon moet zijn hier, maar dat lukt me nooit.. O-) :+
_O- ik heb een logé dit weekend, dus moet wel

Vanaf maandag weer gewoon het rooster volgen. Dan blijft het ook lekker
pi_218739641
Het liefst ging ik nu een potje janken

Die "mantelzorg" valt me even heel zwaar. Moet weer allerlei dingen regelen en doen.
En als mijn moeder over een aantal weken naar huis mag moet ik waarschijnlijk ook zorgeren. Doe het met liefde! En mijn moeder is een schat...

Alleen ik zet altijd in op vier dagen vrij in de week. Die heb ik nodig om te functioneren. Met al dit gedoe is het maar één en met mazzel twee dagen voor mezelf.
Dat is niet voldoende

Ik word gestoord... alle leuke dingen heb ik af te kunnen zeggen, want ik heb geen energie voor een kreadoe of logeren bij vrienden etc.
Dit weekend logeert er wel iemand bij mij... hoor me erop te verheugen, maar dat is nu ook weer stress

Ik kan wel gillen! Laat me met rust... of zo

Mijn psych gaat een appje krijgen
  Spellchecker donderdag 11 september 2025 @ 12:17:02 #72
197773 crew  maily
pi_218739653
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

Die "mantelzorg" valt me even heel zwaar. Moet weer allerlei dingen regelen en doen.
En als mijn moeder over een aantal weken naar huis mag moet ik waarschijnlijk ook zorgeren. Doe het met liefde! En mijn moeder is een schat...

Alleen ik zet altijd in op vier dagen vrij in de week. Die heb ik nodig om te functioneren. Met al dit gedoe is het maar één en met mazzel twee dagen voor mezelf.
Dat is niet voldoende

Ik word gestoord... alle leuke dingen heb ik af te kunnen zeggen, want ik heb geen energie voor een kreadoe of logeren bij vrienden etc.
Dit weekend logeert er wel iemand bij mij... hoor me erop te verheugen, maar dat is nu ook weer stress

Jij moet extra zorg voor je moeder (laten) regelen.
Jij kunt dit niet alleen.

Zet dat in je appje naar de psych.
pi_218739720
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

Dat is niet voldoende

Waarom zorg je niet dat je moeder hulp krijgt? En ij gewoon dochter kan zijn die langskomt als het goed met je gaat?
Er is genoeg hulp te koop. Je hebt er niets aan om het allemaal zelf te doen als het je zoveel stress geeft en je zelf daardoor helemaal in de put komt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 11 september 2025 @ 12:26:52 #74
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218739758
quote:

Dat is niet voldoende

Ik zou eens aankloppen bij de gemeente, die kunnen vanuit WMO een hoop. En anders via je huisarts/de huisarts van je moeder.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  donderdag 11 september 2025 @ 12:48:55 #75
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218739970
Luister.

Er zijn een paar plekken waar je je zorgen moet neerleggen.

1. Bij de transferverpleegkundige in het ziekenhuis. Tegen de tijd dat je moeder naar huis zou kunnen, gaat die inventariseren of er in de thuissituatie genoeg hulp is.
Deze transferverpleegkundige moet weten dat er een dochter is die dingen kan doen MAAR OOK dat deze dochter beperkt belastbaar is. Noem het beestje gewoon bij de naam, dat je psychiatrisch patiënt bent en slecht kan omgaan met stress.

2. Bij de huisarts van je moeder. Ik vermoed dat de transferverpleegkundige ook contact zal hebben met haar huisarts, maar het lijkt me goed dat de huisarts van je moeder ook weet dat jij door je eigen aandoeningen beperkt belastbaar bent.

Het resultaat moet zijn dat er voor je moeder thuiszorg wordt ingezet.

Het kan gewoon niet zo zijn dat straks alles op jou neerkomt, want dat zal niet goed gaan.
The love you take is equal to the love you make.
pi_218740056
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:48 schreef Lienekien het volgende:
Luister.

Er zijn een paar plekken waar je je zorgen moet neerleggen.

1. Bij de transferverpleegkundige in het ziekenhuis. Tegen de tijd dat je moeder naar huis zou kunnen, gaat die inventariseren of er in de thuissituatie genoeg hulp is.
Deze transferverpleegkundige moet weten dat er een dochter is die dingen kan doen MAAR OOK dat deze dochter beperkt belastbaar is. Noem het beestje gewoon bij de naam, dat je psychiatrisch patiënt bent en slecht kan omgaan met stress.

2. Bij de huisarts van je moeder. Ik vermoed dat de transferverpleegkundige ook contact zal hebben met haar huisarts, maar het lijkt me goed dat de huisarts van je moeder ook weet dat jij door je eigen aandoeningen beperkt belastbaar bent.

Het resultaat moet zijn dat er voor je moeder thuiszorg wordt ingezet.

Het kan gewoon niet zo zijn dat straks alles op jou neerkomt, want dat zal niet goed gaan.
Ze weten daar hoe de situatie zit. Ze weten dat ik schizofrenie heb en dat ik niet zoveel kan. Dank je wel voor je tips! Ik schrijf ze direct over en bespreek het morgen met mijn moeder. En ik ga haar vragen of ik haar huisarts mag bellen over mijn zorgen.

En bespreek het ook zeker met de hulpverlening.
Ik heb nu precies de hoeveelheid op mijn bordje dat ik trek, maar meer kan ik echt niet aan...

Morgen achterheen. Nu even parkeren, want ik zit te hoog in emotie en te laag in energie nu. Plus dat ik morgen daar weer ben

quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:17 schreef maily het volgende:

[..]
Jij moet extra zorg voor je moeder (laten) regelen.
Jij kunt dit niet alleen.

Zet dat in je appje naar de psych.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:24 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Waarom zorg je niet dat je moeder hulp krijgt? En ij gewoon dochter kan zijn die langskomt als het goed met je gaat?
Er is genoeg hulp te koop. Je hebt er niets aan om het allemaal zelf te doen als het je zoveel stress geeft en je zelf daardoor helemaal in de put komt
quote:
17s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Ik zou eens aankloppen bij de gemeente, die kunnen vanuit WMO een hoop. En anders via je huisarts/de huisarts van je moeder.
Ik neem het allemaal mee!
Dank jullie wel!

Op dit moment ben ik weer uitgejankt. Soms moet het er even uit. Paracetamol erin.
De zorgen voor morgen zijn er morgen ook nog wel. Dus ik kan ze prima nu even loslaten.

Ik ben zo moe van mezelf en de emoties
  donderdag 11 september 2025 @ 13:12:36 #77
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218740184
Het komt goed. :*
pi_218740209
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 13:12 schreef Lienekien het volgende:
Het komt goed. :*
Jawel, het was gewoon even een moment van zwakte, die horen er ook bij :)
Nu ben ik weer rustig en leeg. En de zorgen voor morgen zijn zorgen voor dan
pi_218740274
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ze weten daar hoe de situatie zit. Ze weten dat ik schizofrenie heb en dat ik niet zoveel kan. Dank je wel voor je tips! Ik schrijf ze direct over en bespreek het morgen met mijn moeder. En ik ga haar vragen of ik haar huisarts mag bellen over mijn zorgen.

En bespreek het ook zeker met de hulpverlening.
Ik heb nu precies de hoeveelheid op mijn bordje dat ik trek, maar meer kan ik echt niet aan...

Morgen achterheen. Nu even parkeren, want ik zit te hoog in emotie en te laag in energie nu. Plus dat ik morgen daar weer ben
[..]
[..]
[..]
Ik neem het allemaal mee!
Dank jullie wel!

Op dit moment ben ik weer uitgejankt. Soms moet het er even uit. Paracetamol erin.
De zorgen voor morgen zijn er morgen ook nog wel. Dus ik kan ze prima nu even loslaten.

Ik ben zo moe van mezelf en de emoties
Het is ook niet gek he Child, je zit zelf in een rollercoaster en moet er alles aan doen om staand te blijven
Dan je moeder er nog bij. Dit trek jij niet, er is genoeg hulp voorhanden men kan zelfs hulp voor de nacht krijgen indien nodig :*
pi_218741187
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 13:24 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Het is ook niet gek he Child, je zit zelf in een rollercoaster en moet er alles aan doen om staand te blijven
Dan je moeder er nog bij. Dit trek jij niet, er is genoeg hulp voorhanden men kan zelfs hulp voor de nacht krijgen indien nodig :*
Ja... morgen bespreken idd
Ach... morgen is vast een stuk betere dag
pi_218741205
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 14:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... morgen bespreken idd
Ach... morgen is vast een stuk betere dag
Ik hoop het voor je lieverd, maar dan nog is het toch beter iets te regelen zodat niet alle last op jouw schouders komt.
pi_218741475
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 13:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Jawel, het was gewoon even een moment van zwakte, die horen er ook bij :)
Nu ben ik weer rustig en leeg. En de zorgen voor morgen zijn zorgen voor dan
het is niet zwak
het is meer dan normaal
dat dingen je teveel kunnen zijn
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_218742318
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 15:01 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik hoop het voor je lieverd, maar dan nog is het toch beter iets te regelen zodat niet alle last op jouw schouders komt.
Ja, ga ik achterheen
Vandaag is even een instortdag. Morgen even bespreken daar dat ik niet de oplossing ben

Ben zo moe en moet morgen weer zoveel regelen...

quote:
99s.gif Op donderdag 11 september 2025 15:21 schreef greysbones het volgende:

[..]
het is niet zwak
het is meer dan normaal
dat dingen je teveel kunnen zijn
Ja, je hebt gelijk.
pi_218742330
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 16:30 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja, ga ik achterheen
Vandaag is even een instortdag. Morgen even bespreken daar dat ik niet de oplossing ben

Ben zo moe en moet morgen weer zoveel regelen...
[..]
Ja, je hebt gelijk.
Als ik je kon helpen deed ik het gelijk. Doe het op jouw tijd op jouw manier.
pi_218742369
Ben net thuis. Wachten op Picnic, want deze tijd ga ik echt niet mezelf pesten met een bezoek aan de supermarkt. Komt wel weer. Nu even lief zijn

Uit mijn vrijwilligerswerk een boek geleend. Die ga ik vanavond lekker lezen. Of ik ga alleen maar televisie kijken. Alles is wel prima. Als ik maar even bijkom

Om tien over half twaalf moet ik de deur uit, richting mijn moeders huis. De buren moet ik even spreken (... zo'n persoon zonder leven, dus hoop dat ik het snel klaar is., maar die man moet ik gewoon even spreken :') en ja, dit is super onaardig van me, maar ik heb echt even geen energie voor lief zijn).

Verwacht rond een uurtje of vier weer thuis zijn. En dan ben ik op mezelf tot zaterdagmiddag.

Ik ga nu maar even onderuit. Videoland aan. Ik ga een grote mok thee zetten. Kopje koffie tegen de koppijn. Komt goud mien jong
pi_218742373
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 16:31 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Als ik je kon helpen deed ik het gelijk. Doe het op jouw tijd op jouw manier.
Dank je wel meid, je helpt al *;

Morgen op extra-hulpjacht
pi_218742388
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 16:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dank je wel meid, je helpt al *;

Morgen op extra-hulpjacht
Je kan ook de thuiszorg bellen, of je maakt een afspraak met WMO, maar je hebt zelf genoeg instanties lijkt mij die je verder kunnen helpen. Je huisarts weet de weg ook wel neem ik aan.
pi_218742417
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 16:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je kan ook de thuiszorg bellen, of je maakt een afspraak met WMO, maar je hebt zelf genoeg instanties lijkt mij die je verder kunnen helpen. Je huisarts weet de weg ook wel neem ik aan.
Klopt

Ik begin met mijn moeder
Dan het huis waar ze nu zit

Eventueel kan ik dan haar HA bellen of het WIJ-team

Maar dat moet ik doen als ik iets rationeler en minder moe ben
pi_218742501
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 16:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Klopt

Ik begin met mijn moeder
Dan het huis waar ze nu zit

Eventueel kan ik dan haar HA bellen of het WIJ-team

Maar dat moet ik doen als ik iets rationeler en minder moe ben
Voor nu alles even laten, lekker iets gaan doen waar je zin in hebt, lekker op tijd gaan slapen als dat lukt en een dikke knuffel van mij
  donderdag 11 september 2025 @ 17:01:49 #90
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218742603
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 16:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Volgens mij kan ze niet zelf thuiszorg regelen, maar loopt dat via de huisarts. Of eerst via de transferverpleegkundige in het ziekenhuis.
pi_218742631
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 17:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Volgens mij kan ze niet zelf thuiszorg regelen, maar loopt dat via de huisarts. Of eerst via de transferverpleegkundige in het ziekenhuis.
Ze heeft hulpinstanties genoeg die ze om hulp kan vragen die weten volgens mij precies hoe het werkt
Hier bij ons kon ik altijd gewoon zelf de thuiszorg bellen.
Maar via de huisarts gaf ik ook al aan
  donderdag 11 september 2025 @ 17:08:54 #92
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218742676
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 17:05 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ze heeft hulpinstanties genoeg die ze om hulp kan vragen die weten volgens mij precies hoe het werkt
Hier bij ons kon ik altijd gewoon zelf de thuiszorg bellen.
Maar via de huisarts gaf ik ook al aan
Ja, ik zou het even laten. Niet bij CotS zelf neerleggen om het te regelen, want dat lijkt me ook een vrij grote verantwoordelijkheid.
pi_218742718
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 17:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, ik zou het even laten. Niet bij CotS zelf neerleggen om het te regelen, want dat lijkt me ook een vrij grote verantwoordelijkheid.
Dat idee maakt me idd erg benauwd

Dus vraag het daar en dan of haar HA of het WIJ-team
pi_218742940
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 17:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat idee maakt me idd erg benauwd

Dus vraag het daar en dan of haar HA of het WIJ-team
Dat is ook wat ik zei, je hebt genoeg hulp om je heen die je kan vragen of de HA :*
pi_218753692
Vandaag heb ik met de psych gebeld na alle dingen.
Zij heeft even rust gecreëerd in mijn hoofd en agenda en planning

Het blijft een pittig week. Alleen wel overzichtelijk.
Dinsdag woensdag en donderdag ben ik vrij.

Dit weekend wordt erg vermoeiend maar leuk. Maandag even zwaar. Dinsdag moet ik alleen wat belletjes plegen. Afgesproken met de psych daar ook een tijd voor gekaderd.

In theorie, als ik energie heb, wil ik donderdag even naar primark. Geen zin of energie? Dan niet

Vrijdag psych. Moeders post checken en bij haar op bezoek
En zaterdag een clubje dat eens per maand samen komt.

Sorry mijn agenda delen gaat vanzelf. Mijn hoofd zit er vol van.
Het is nu iig te overzien!
  Spellchecker vrijdag 12 september 2025 @ 20:29:09 #96
197773 crew  maily
pi_218753751
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag heb ik met de psych gebeld na alle dingen.
Zij heeft even rust gecreëerd in mijn hoofd en agenda en planning

Het blijft een pittig week. Alleen wel overzichtelijk.
Dinsdag woensdag en donderdag ben ik vrij.

Dit weekend wordt erg vermoeiend maar leuk. Maandag even zwaar. Dinsdag moet ik alleen wat belletjes plegen. Afgesproken met de psych daar ook een tijd voor gekaderd.

In theorie, als ik energie heb, wil ik donderdag even naar primark. Geen zin of energie? Dan niet

Vrijdag psych. Moeders post checken en bij haar op bezoek
En zaterdag een clubje dat eens per maand samen komt.

_O_ ^O^
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 12 september 2025 @ 21:31:33 #97
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218754320
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Deel het gerust, geen probleem. En mooi dat het te overzien is!
pi_218756811
*O* Vriendinnetje komt logeren *O*

Mocht van de psych maximaal een half uur schoonmaken + opruimen... Dus dat heb ik gedaan (getimed, 29 minuten en 48 seconden). Alleen ik doe er stiekem 5 minuten bij, om de wc te doen.

Het is me niet gelukt om de trap te stofzuigen... probeer dat los te laten. Ik bied sowieso mijn excuses aan voor de rommel e.d.

Nu chillen met een kopje thee en een flinke dosis voorpret
pi_218761792
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

Mocht van de psych maximaal een half uur schoonmaken + opruimen... Dus dat heb ik gedaan (getimed, 29 minuten en 48 seconden). Alleen ik doe er stiekem 5 minuten bij, om de wc te doen.

Het is me niet gelukt om de trap te stofzuigen... probeer dat los te laten. Ik bied sowieso mijn excuses aan voor de rommel e.d.

Ik heb altijd de stelling dat mensen voor mij komen en niet voor het huis wat brandschoon moet zijn
  Moderator / Redactie FP zaterdag 13 september 2025 @ 17:24:47 #100
Brabo Bastard
pi_218762159
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

Veel plezier!
"Omae wa mou shindeiru."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')