abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker maandag 8 september 2025 @ 21:21:13 #51
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218718220
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 15:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, ben thuis

Was gezellig bij mama. Ze was vrolijk en kwebbelig. Ik weet niet wat ze de vpk verteld heeft, maar er waren drie (!) die naar me toe kwamen om me te complimenteren over wat "goede dochter" ik ben :@

Ben nu wel gesloopt van de dag. Serie kijken. Straks wat te eten bestellen en lekker lezen en televisie kijken

Paracetamol in mijn donder stoppen nu
Hoe fijn is dat om te horen!

Mak-an vanaaf, en morgen dinsdag :!
pi_218724201
Morgen vrije dag *O*
Huisje poetsen
Wasjes draaien
Creatief doen

Vandaag even getekend, was super fijn dat het lukte
En naar een clubje geweest. Even gebeld met moeder.

Even tijd voor rust
  Moderator / Redactie FP dinsdag 9 september 2025 @ 18:14:37 #53
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_218724390
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen vrije dag *O*
Huisje poetsen
Wasjes draaien
Creatief doen

Vandaag even getekend, was super fijn dat het lukte
En naar een clubje geweest. Even gebeld met moeder.

Even tijd voor rust
Goed bezig jij O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_218724910
Probeer nu al een hakf uur te lezen. Alleen brein werkt niet mee... het komt gewoon niet binnen -O- blijf zinnen herlezen
pi_218724925
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Probeer nu al een hakf uur te lezen. Alleen brein werkt niet mee... het komt gewoon niet binnen -O- blijf zinnen herlezen
Misschien even laten rusten en iets gaan doen waarbij je niet zo hoeft te concentreren anders frusteer je jezelf alleen maar
pi_218725109
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:20 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Misschien even laten rusten en iets gaan doen waarbij je niet zo hoeft te concentreren anders frusteer je jezelf alleen maar
Ja -O-
Alleen wat dan...
  dinsdag 9 september 2025 @ 19:48:13 #57
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218725137
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:44 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja -O-
Alleen wat dan...
Haken, tekenen, schrijven?
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_218725676
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:44 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja -O-
Alleen wat dan...
Tv kijken
pi_218732147
Het werd idd televisie kijken

Vandaag een succesvolle dag. Badkamer blinkt. Moeders was is gedaan. Wc is op en top schoon.

Ook getekend en gehaakt en miniatuurbouw gedaan

Nu lekker op de bank hangen. Beetje meer gedaan dan verstandig was. Anderzijds... ben tevreden.

Zo lekker lezen en hangen en televisie kijken.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 10 september 2025 @ 17:22:42 #60
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218732155
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 17:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het werd idd televisie kijken

Vandaag een succesvolle dag. Badkamer blinkt. Moeders was is gedaan. Wc is op en top schoon.

Ook getekend en gehaakt en miniatuurbouw gedaan

Nu lekker op de bank hangen. Beetje meer gedaan dan verstandig was. Anderzijds... ben tevreden.

Zo lekker lezen en hangen en televisie kijken.
Wat ben je toch goed! Lekker bezig hoor. Morgen vast weer zo'n dag. Geniet van de televisie.. (Dat ga ik nu ook doen.. :) )
pi_218732170
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 17:22 schreef qltel het volgende:

[..]
Wat ben je toch goed! Lekker bezig hoor. Morgen vast weer zo'n dag. Geniet van de televisie.. (Dat ga ik nu ook doen.. :) )
Morgenochtend boven alles schoon
En in de middag biebdienst

Geniet jij ook van je avond :* O+
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 10 september 2025 @ 17:28:46 #62
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218732212
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 17:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Morgenochtend boven alles schoon
En in de middag biebdienst

Geniet jij ook van je avond :* O+
Komt goed, vermoeiende dag gehad op het werk, dus ik doe ook rustig aan. Gelukkig hoef ik pas zaterdag weer.
pi_218732241
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 17:28 schreef qltel het volgende:

[..]
Komt goed, vermoeiende dag gehad op het werk, dus ik doe ook rustig aan. Gelukkig hoef ik pas zaterdag weer.
Oh dus eigenlijk heb je nu gewoon twee dagen weekend? Lekker hoor :* succes met bijkomen

Hier volgende week woensdag pas weer een rustig _O-

Ik had het plannen net een beetje onder de knie, maar goed... mantelzorgen doe ik met liefde.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 10 september 2025 @ 18:01:13 #64
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218732456
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 17:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh dus eigenlijk heb je nu gewoon twee dagen weekend? Lekker hoor :* succes met bijkomen

Hier volgende week woensdag pas weer een rustig _O-

Ik had het plannen net een beetje onder de knie, maar goed... mantelzorgen doe ik met liefde.
Ik ben oproepkracht. Dus ik werk wanneer het kan. En het is nu kennelijk even rustig.. En dat vind ik niet erg.. :)

Doe wat je kan, maar denk ook aan jezelf. Neem je rust als je met alle drukke dagen even tijd over hebt. Je hebt het al moeilijk genoeg met alles.
  woensdag 10 september 2025 @ 18:56:42 #65
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218732933
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 17:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

... en miniatuurbouw gedaan

Zit je stiekem met treintjes te spelen? ;)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_218738524
Energiedip ineens. Even geschilderd en twee wasjes gedraaid en ik ben op

Vanmiddag nog een biebdienst doen... Verdere huishouden doe ik morgen wel. Voordat ik naar moeder ga. Nu echt geen fut voor wat dan ook

Thee en een serie en vanmiddag even bikkelen in de bieb. Hoop een rustige dienst
  Moderator / Redactie FP donderdag 11 september 2025 @ 10:26:40 #67
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_218738557
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 10:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Energiedip ineens. Even geschilderd en twee wasjes gedraaid en ik ben op

Vanmiddag nog een biebdienst doen... Verdere huishouden doe ik morgen wel. Voordat ik naar moeder ga. Nu echt geen fut voor wat dan ook

Thee en een serie en vanmiddag even bikkelen in de bieb. Hoop een rustige dienst
Je hebt wat meegemaakt wat heel veel energie zuigt en nog steeds doet. Onderschat dat niet he :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_218739097
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 10:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Je hebt wat meegemaakt wat heel veel energie zuigt en nog steeds doet. Onderschat dat niet he :)
Ka

Lekker rusten tot ik dienst heb

Morgen gezellig naar mams is fijn. In de ochtend huishouden doen...alles moet wel perfect schoon zijn dit weekend
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 11 september 2025 @ 11:20:30 #69
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218739145
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ka

Lekker rusten tot ik dienst heb

Morgen gezellig naar mams is fijn. In de ochtend huishouden doen...alles moet wel perfect schoon zijn dit weekend
Kun je dan ook hiet langskomen? Ik vind ook dat alles perfect schoon moet zijn hier, maar dat lukt me nooit.. O-) :+
pi_218739195
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 11:20 schreef qltel het volgende:

[..]
Kun je dan ook hiet langskomen? Ik vind ook dat alles perfect schoon moet zijn hier, maar dat lukt me nooit.. O-) :+
_O- ik heb een logé dit weekend, dus moet wel

Vanaf maandag weer gewoon het rooster volgen. Dan blijft het ook lekker
pi_218739641
Het liefst ging ik nu een potje janken

Die "mantelzorg" valt me even heel zwaar. Moet weer allerlei dingen regelen en doen.
En als mijn moeder over een aantal weken naar huis mag moet ik waarschijnlijk ook zorgeren. Doe het met liefde! En mijn moeder is een schat...

Alleen ik zet altijd in op vier dagen vrij in de week. Die heb ik nodig om te functioneren. Met al dit gedoe is het maar één en met mazzel twee dagen voor mezelf.
Dat is niet voldoende

Ik word gestoord... alle leuke dingen heb ik af te kunnen zeggen, want ik heb geen energie voor een kreadoe of logeren bij vrienden etc.
Dit weekend logeert er wel iemand bij mij... hoor me erop te verheugen, maar dat is nu ook weer stress

Ik kan wel gillen! Laat me met rust... of zo

Mijn psych gaat een appje krijgen
  Spellchecker donderdag 11 september 2025 @ 12:17:02 #72
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218739653
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

Die "mantelzorg" valt me even heel zwaar. Moet weer allerlei dingen regelen en doen.
En als mijn moeder over een aantal weken naar huis mag moet ik waarschijnlijk ook zorgeren. Doe het met liefde! En mijn moeder is een schat...

Alleen ik zet altijd in op vier dagen vrij in de week. Die heb ik nodig om te functioneren. Met al dit gedoe is het maar één en met mazzel twee dagen voor mezelf.
Dat is niet voldoende

Ik word gestoord... alle leuke dingen heb ik af te kunnen zeggen, want ik heb geen energie voor een kreadoe of logeren bij vrienden etc.
Dit weekend logeert er wel iemand bij mij... hoor me erop te verheugen, maar dat is nu ook weer stress

Jij moet extra zorg voor je moeder (laten) regelen.
Jij kunt dit niet alleen.

Zet dat in je appje naar de psych.
pi_218739720
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

Dat is niet voldoende

Waarom zorg je niet dat je moeder hulp krijgt? En ij gewoon dochter kan zijn die langskomt als het goed met je gaat?
Er is genoeg hulp te koop. Je hebt er niets aan om het allemaal zelf te doen als het je zoveel stress geeft en je zelf daardoor helemaal in de put komt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 11 september 2025 @ 12:26:52 #74
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218739758
quote:

Dat is niet voldoende

Ik zou eens aankloppen bij de gemeente, die kunnen vanuit WMO een hoop. En anders via je huisarts/de huisarts van je moeder.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  donderdag 11 september 2025 @ 12:48:55 #75
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218739970
Luister.

Er zijn een paar plekken waar je je zorgen moet neerleggen.

1. Bij de transferverpleegkundige in het ziekenhuis. Tegen de tijd dat je moeder naar huis zou kunnen, gaat die inventariseren of er in de thuissituatie genoeg hulp is.
Deze transferverpleegkundige moet weten dat er een dochter is die dingen kan doen MAAR OOK dat deze dochter beperkt belastbaar is. Noem het beestje gewoon bij de naam, dat je psychiatrisch patiënt bent en slecht kan omgaan met stress.

2. Bij de huisarts van je moeder. Ik vermoed dat de transferverpleegkundige ook contact zal hebben met haar huisarts, maar het lijkt me goed dat de huisarts van je moeder ook weet dat jij door je eigen aandoeningen beperkt belastbaar bent.

Het resultaat moet zijn dat er voor je moeder thuiszorg wordt ingezet.

Het kan gewoon niet zo zijn dat straks alles op jou neerkomt, want dat zal niet goed gaan.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')