Hoe fijn is dat om te horen!quote:Op maandag 8 september 2025 15:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, ben thuis
Was gezellig bij mama. Ze was vrolijk en kwebbelig. Ik weet niet wat ze de vpk verteld heeft, maar er waren drie (!) die naar me toe kwamen om me te complimenteren over wat "goede dochter" ik ben![]()
Ben nu wel gesloopt van de dag. Serie kijken. Straks wat te eten bestellen en lekker lezen en televisie kijken
Paracetamol in mijn donder stoppen nu
Goed bezig jijquote:Op dinsdag 9 september 2025 17:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen vrije dag
Huisje poetsen
Wasjes draaien
Creatief doen
Vandaag even getekend, was super fijn dat het lukte
En naar een clubje geweest. Even gebeld met moeder.
Even tijd voor rust
Misschien even laten rusten en iets gaan doen waarbij je niet zo hoeft te concentreren anders frusteer je jezelf alleen maarquote:Op dinsdag 9 september 2025 19:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Probeer nu al een hakf uur te lezen. Alleen brein werkt niet mee... het komt gewoon niet binnenblijf zinnen herlezen
Jaquote:Op dinsdag 9 september 2025 19:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Misschien even laten rusten en iets gaan doen waarbij je niet zo hoeft te concentreren anders frusteer je jezelf alleen maar
Wat ben je toch goed! Lekker bezig hoor. Morgen vast weer zo'n dag. Geniet van de televisie.. (Dat ga ik nu ook doen..quote:Op woensdag 10 september 2025 17:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het werd idd televisie kijken
Vandaag een succesvolle dag. Badkamer blinkt. Moeders was is gedaan. Wc is op en top schoon.
Ook getekend en gehaakt en miniatuurbouw gedaan
Nu lekker op de bank hangen. Beetje meer gedaan dan verstandig was. Anderzijds... ben tevreden.
Zo lekker lezen en hangen en televisie kijken.
Morgenochtend boven alles schoonquote:Op woensdag 10 september 2025 17:22 schreef qltel het volgende:
[..]
Wat ben je toch goed! Lekker bezig hoor. Morgen vast weer zo'n dag. Geniet van de televisie.. (Dat ga ik nu ook doen..)
Komt goed, vermoeiende dag gehad op het werk, dus ik doe ook rustig aan. Gelukkig hoef ik pas zaterdag weer.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Morgenochtend boven alles schoon
En in de middag biebdienst
Geniet jij ook van je avond![]()
Oh dus eigenlijk heb je nu gewoon twee dagen weekend? Lekker hoorquote:Op woensdag 10 september 2025 17:28 schreef qltel het volgende:
[..]
Komt goed, vermoeiende dag gehad op het werk, dus ik doe ook rustig aan. Gelukkig hoef ik pas zaterdag weer.
Ik ben oproepkracht. Dus ik werk wanneer het kan. En het is nu kennelijk even rustig.. En dat vind ik niet erg..quote:Op woensdag 10 september 2025 17:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dus eigenlijk heb je nu gewoon twee dagen weekend? Lekker hoorsucces met bijkomen
Hier volgende week woensdag pas weer een rustig
Ik had het plannen net een beetje onder de knie, maar goed... mantelzorgen doe ik met liefde.
Zit je stiekem met treintjes te spelen?quote:Op woensdag 10 september 2025 17:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
... en miniatuurbouw gedaan
Je hebt wat meegemaakt wat heel veel energie zuigt en nog steeds doet. Onderschat dat niet hequote:Op donderdag 11 september 2025 10:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Energiedip ineens. Even geschilderd en twee wasjes gedraaid en ik ben op
Vanmiddag nog een biebdienst doen... Verdere huishouden doe ik morgen wel. Voordat ik naar moeder ga. Nu echt geen fut voor wat dan ook
Thee en een serie en vanmiddag even bikkelen in de bieb. Hoop een rustige dienst
Kaquote:Op donderdag 11 september 2025 10:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je hebt wat meegemaakt wat heel veel energie zuigt en nog steeds doet. Onderschat dat niet he
Kun je dan ook hiet langskomen? Ik vind ook dat alles perfect schoon moet zijn hier, maar dat lukt me nooit..quote:Op donderdag 11 september 2025 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ka
Lekker rusten tot ik dienst heb
Morgen gezellig naar mams is fijn. In de ochtend huishouden doen...alles moet wel perfect schoon zijn dit weekend
quote:Op donderdag 11 september 2025 11:20 schreef qltel het volgende:
[..]
Kun je dan ook hiet langskomen? Ik vind ook dat alles perfect schoon moet zijn hier, maar dat lukt me nooit..![]()
Jij moet extra zorg voor je moeder (laten) regelen.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het liefst ging ik nu een potje janken
Die "mantelzorg" valt me even heel zwaar. Moet weer allerlei dingen regelen en doen.
En als mijn moeder over een aantal weken naar huis mag moet ik waarschijnlijk ook zorgeren. Doe het met liefde! En mijn moeder is een schat...
Alleen ik zet altijd in op vier dagen vrij in de week. Die heb ik nodig om te functioneren. Met al dit gedoe is het maar één en met mazzel twee dagen voor mezelf.
Dat is niet voldoende
Ik word gestoord... alle leuke dingen heb ik af te kunnen zeggen, want ik heb geen energie voor een kreadoe of logeren bij vrienden etc.
Dit weekend logeert er wel iemand bij mij... hoor me erop te verheugen, maar dat is nu ook weer stress
Ik kan wel gillen! Laat me met rust... of zo
Mijn psych gaat een appje krijgen
Waarom zorg je niet dat je moeder hulp krijgt? En ij gewoon dochter kan zijn die langskomt als het goed met je gaat?quote:Op donderdag 11 september 2025 12:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die "mantelzorg" valt me even heel zwaar. Moet weer allerlei dingen regelen en doen.
En als mijn moeder over een aantal weken naar huis mag moet ik waarschijnlijk ook zorgeren. Doe het met liefde! En mijn moeder is een schat...
Alleen ik zet altijd in op vier dagen vrij in de week. Die heb ik nodig om te functioneren. Met al dit gedoe is het maar één en met mazzel twee dagen voor mezelf.
Dat is niet voldoende
Ik word gestoord... alle leuke dingen heb ik af te kunnen zeggen, want ik heb geen energie voor een kreadoe of logeren bij vrienden etc.
Dit weekend logeert er wel iemand bij mij... hoor me erop te verheugen, maar dat is nu ook weer stress
Ik zou eens aankloppen bij de gemeente, die kunnen vanuit WMO een hoop. En anders via je huisarts/de huisarts van je moeder.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat is niet voldoende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |