Klinkt als een leuke dag!quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:00 schreef drakin het volgende:
Straks even kringlopen
Even tussen de boeken en zooi sneupen en lunchen met een lieverd
Als je het niet te vaak doet is het leuk.quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke dag!
Dat geldt voor allesquote:Op zaterdag 6 september 2025 12:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je het niet te vaak doet is het leuk.
Je moeder wordt goed verzorgd,daar zou je juist geen stress over moeten hebbenquote:Op zaterdag 6 september 2025 11:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach...dat is het leven he
Gewoon stress door mijn moeder. Mijn hoofd doet redelijk goed. Alleen tja... ook al is het weinig mantelzorg, het houdt mijn hoofd bezig.
Maandag weer met schone was naar mijn moeder en even gezellig zijn voor haar
Okidoki is een prachtig woord
Klopt helemaalquote:Op zaterdag 6 september 2025 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moeder wordt goed verzorgd,daar zou je juist geen stress over moeten hebben
Helaas wel, jammer eigenlijk. Het wordt er dan zo niet makkelijker opquote:Op zaterdag 6 september 2025 12:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt helemaal
Alleen theorie en praktijk kunnen soms wat uit elkaar liggen
Ach het is minder erg dan vorig weekend.quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas wel, jammer eigenlijk. Het wordt er dan zo niet makkelijker op
Nou toch vraagt deze dag om herhaling, slechts 2 kringlopen aangedaan, een boerderijwinkel, koffie gedronken en uit eten geweest.quote:
Ben met de dochter naar vrij zwemmen gegaan vanochtend, stukje hardlopen ( wat overging in wandelen, benen waren leeg) en net terug van het skatepark met haar. Nu aan het koken, tortilla’s met vegetarische vulling vanwege oudste zoon.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou toch vraagt deze dag om herhaling, slechts 2 kringlopen aangedaan, een boerderijwinkel, koffie gedronken en uit eten geweest.
En elkaar uit eigen werk voorgelezen
lekker, bezig! Ik heb vanmorgen na een film even een stukje gelopen.quote:Op zondag 7 september 2025 17:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ben met de dochter naar vrij zwemmen gegaan vanochtend, stukje hardlopen ( wat overging in wandelen, benen waren leeg) en net terug van het skatepark met haar. Nu aan het koken, tortilla’s met vegetarische vulling vanwege oudste zoon.
quote:Op zondag 7 september 2025 20:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben vooral bezig met mijn leven terug te vinden na het overlijden van de papa.
[ afbeelding ]
Sterkte en een dikke knuffelquote:Op zondag 7 september 2025 20:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben vooral bezig met mijn leven terug te vinden na het overlijden van de papa.
[ afbeelding ]
Dat klinkt als een topdagquote:Op maandag 8 september 2025 09:23 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Gisteren een heerlijke festivaldag gehad. Mooie plek aan de Maas en heerlijk weer, wat wil je nog meer.
Verder was het op een locatie precies tussen ons 2 brouwgildes in dus ook heel veel bekenden gezien en gekletst.
Dankjewelquote:Op maandag 8 september 2025 09:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat klinkt als een topdagBen blij voor je
Fijn dat je vandaag even naar je moeder kanquote:Op maandag 8 september 2025 09:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
gisteren is een beetje haken en schilderen gelukt
zaterdag uren en uren gelezen
Woensdag heb ik weer een vrije dag (en dan een week geen)
En vandaag oa naar mijn moeder toe, daar heb ik wel zin in. Even met haar naar buiten, even samen wat drinken. Gewoon gezellig
Ja!quote:Op maandag 8 september 2025 09:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel
[..]
Fijn dat je vandaag even naar je moeder kan
Daarna klinkt het wel als een drukke week, dus probeer je rustmomenten te pakken!
Sterkte Pinquote:Op zondag 7 september 2025 20:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Sterktequote:Op zondag 7 september 2025 20:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig is haken geen moetenquote:Op maandag 8 september 2025 18:04 schreef Sarabi het volgende:
Hier ben ik Master Chef aan het bingen. Het plan was eigenlijk haken maar daar heb ik (nog) geen zin in.
Een week geleden heb ik nieuwe onderzetters gehaakt.quote:Op maandag 8 september 2025 18:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig is haken geen moeten
Nog met die CAL bezig of (ook) ander(e) project(en)
Hier ouderwetse SBS6-avondje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |