abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218673304
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Influencers met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218673383
MB, maximaal single mom
pi_218673526
Lot heeft de rugzak gekregen!
pi_218673548
Ik snap best dat je met een vriendinnen eens een glas wijn drinkt en als ik wat ga drinken met vriendinnen gaat er ook meer dan 1 fles doorheen, helemaal prima.
Het gaat bij MB (in mijn ogen iig) om de mate waarin zij drinkt, zij is vrijwel dagelijks op insta te zien met een glas wijn of iets anders.

Sanneke schrijft in een reactie dat ze geen rijbewijs heeft omdat er ze vaak traag reageert en er met haar hoofd niet bij is. Want op een bakfiets kan je gewoon zitten dromen natuurlijk🤷‍♀️.
pi_218673600
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 08:34 schreef huisjehier121 het volgende:
L heeft de rugzak gekregen!
Uiteraard. Maar past daar die tas met eten en drinken en een koelelement wel in, of krijgen we nu iedere dag filmpjes van L die de rugzak mee wil en AM die die andere tas mee wil?
pi_218673625
Sanne’s verklaring voor het niet hebben van een rijbewijs is aannemelijk en, wanneer je een beetje kennis van autisme hebt, zul je weten dat autorijden voor mensen met autisme heel intens is. Niet nodig om dat belachelijk te maken.

Wat een verdrietig beeld van MB aan tafel, de helft van de tafel leeg. In haar eentje de ochtend shift doen. Ik kan me voorstellen dat dit wennen voor haar is.

Bij jvp lijkt het perfecte plaatje niet meer zo belangrijk. Nu vond ik haar altijd al fijner om te volgen. Wat normaler. Maar nu ook, gewoon gezellig met elkaar eten aan tafel. Geen fabulous pasta maar een simpel avg’tje. Nog even naar buiten met de jongens.

Lot is jarig hij am. Wat een liefde voor dat meisje van uit alle gezinsleden. Leuk om te zien. Haar Nijntje tas vind ik leuk, maar meer een functioneel cadeau dan iets waar een 5 jarige helemaal blij van wordt. Maar misschien wilde ze hem wel heel graag.
pi_218673701
Pareltje weer op Treads van DBM:
"T zijn meenstal gewoon gaatjes hoor. Je gebid is dan even extra kwetsbaar". Dit heeft toch niks meer met dyslexie te maken?

[ Bericht 0% gewijzigd door Jetteleah2401 op 04-09-2025 09:22:01 (Oeps, dyslexie natuurlijk) ]
pi_218673730
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 06:20 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Eens hoor! En mensen vallen over die flessen wijn die te zien zijn in filmpjes, dat is hier ook normale gang van zaken hoor. Moet dat tegenwoordig verborgen worden voor de(broze) next generation ofzo?
Dagelijks of meerdere keren per week lege flessen is in mijn ogen een heel grote alcoholinname per week. Heeft niets met een broze next generation te maken, maar inmiddels is er toch wel wat meer bewustwording over alcohol en gezondheid.
En you do you, maar laten we niet doen alsof Dagelijks drinken normaal is. Als ze elke dag zou blowen zouden "we" daar toch ook iets van vinden?
pi_218673739
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:05 schreef Jetteleah2401 het volgende:
Pareltje weer op Treads van DBM:
"T zijn meenstal gewoon gaatjes hoor. Je gebid is dan even extra kwetsbaar". Dit heeft toch niks meer met dyslectie te maken?
Juist wel, de dyslecten in mijn omgeving zien fouten in woorden ook echt niet. En dat gaat verder dan ij/ei en a/aa
pi_218673748
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 23:12 schreef Fiederels het volgende:

[..]
Je ziet het bord, en vlak daarna is ze thuis (1 muisklik). Die straat heet anders dan die op t bordje, maar is dus echt zo gevonden
Ohja niet te missen met al die brommers!
pi_218673755
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:08 schreef Odonata het volgende:

[..]
Dagelijks of meerdere keren per week lege flessen is in mijn ogen een heel grote alcoholinname per week. Heeft niets met een broze next generation te maken, maar inmiddels is er toch wel wat meer bewustwording over alcohol en gezondheid.
En you do you, maar laten we niet doen alsof Dagelijks drinken normaal is. Als ze elke dag zou blowen zouden "we" daar toch ook iets van vinden?
Ze is een standaarddrinker denk ik😉
pi_218673763
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 07:21 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik kende haar ook niet. Uit nieuwsgierigheid even gekeken. Een bedelactie voor een auto. Ik vind het om te janken, wat is er gebeurd met de mentaliteit ‘werken voor je geld en sparen voor leuke dingen?’
Ze is berooid achtergebleven na haar scheiding. En toen begon ze een zielig verhaal over dat ze geen geld heeft voor een nieuwe auto en dat de huidige auto veel te klein is voor haar peuter en kleuter. Toen startte een vriendin een gofund me actie. Voelde ze zich bezwaard bij en nu deelt ze dat zelf continue. Vooropgezet plan lijkt me.
pi_218673844
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:12 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Ze is berooid achtergebleven na haar scheiding. En toen begon ze een zielig verhaal over dat ze geen geld heeft voor een nieuwe auto en dat de huidige auto veel te klein is voor haar peuter en kleuter. Toen startte een vriendin een gofund me actie. Voelde ze zich bezwaard bij en nu deelt ze dat zelf continue. Vooropgezet plan lijkt me.
Een te kleine auto.... wees blij dat je überhaupt een auto kan betalen.
Wil je wat anders? Sparen dan maar!
pi_218673885
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 00:18 schreef Henrike het volgende:

[..]
En zeker, als je alles deelt hebben mensen een oordeel, dat is het risico.
Maar ik heb toch ook wel met haar te doen( ook met de andere 2 hoor)
Zo had ze dit zich niet voorgesteld en al zeker niet voor alle kinderen.
Zit je dan in je grote huis, 10 stoelen om de tafel en de helft is er niet.
Hoe fijn is het dat je dan lieve ouders en vriendinnen hebt die je komen steunen?
Willen we dat allemaal niet als je door een moeilijke periode gaat? Ik heb in moeilijke tijden ook mega veel steun van mijn vriendin gehad( al zijn het er niet zoveel als bij MB) samen lachen samen huilen toch?
En hoe erg is het dan dat je samen een wijntje doet? Fristi lost ook niks op toch.
Met 3 vriendinnen is een fles wijn ieder een goed glas, dan is de fles leeg.

Ik kan me over het algemeen best vinden in wat je schrijft.
Maar hier praat je overmatig alcoholgebruik goed. Er werd/wordt door de poly erg vaak gedronken, iets waarvan we tegenwoordig weten dat het slecht voor je gezondheid is.
En als je 4 glazen uit een fles schenkt, is er geen sprake meer van een "wijntje".
Fristi lost niks op? Wijn ook niet hoor.

En ja, ik drink ook graag een glas wijn in het weekend.
pi_218673892
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:09 schreef Odonata het volgende:

[..]
Juist wel, de dyslecten in mijn omgeving zien fouten in woorden ook echt niet. En dat gaat verder dan ij/ei en a/aa
Weer wat geleerd 🤓
pi_218673898
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:12 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Ik vind haar wel leuk om te volgen (ze is wel grappig vind ik) en ik wil best af en toe op een aff linkje van haar klikken. Maar hoeveel nadruk er nu op geld krijgen gelegd wordt vind ik ook to much. Snap dat ze het zwaar heeft, maar dit gaat wel een beetje ver. Merk zelf al dat ik dan ga denken van waarom laat je dan wel allerlei tattoos zetten bijvoorbeeld terwijl dat heel duur is. En ik heb helemaal niks te maken met hoe iemand z’n geld uitgeeft, maar ik ga dat wel denken op het moment dat er zo obvious om geld gevraagd wordt aan vreemden.
pi_218673904
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 08:34 schreef huisjehier121 het volgende:
Lot heeft de rugzak gekregen!
Ja, gesponsord door Hema.
En ik vind het best een schattige rugzak, maar meer geschikt voor een dreumes of peuter dan mee naar school.
pi_218673919
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:08 schreef Odonata het volgende:

[..]
Dit dus.
pi_218673929
Judith heeft zich 'dit seizoen' voor het eerst verslapen. Bob gaat nu 1,5 week weer naar school?
pi_218673942
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 08:54 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Sanne’s verklaring voor het niet hebben van een rijbewijs is aannemelijk en, wanneer je een beetje kennis van autisme hebt, zul je weten dat autorijden voor mensen met autisme heel intens is. Niet nodig om dat belachelijk te maken.
Natuurlijk niet, maar het neemt toch niet weg dat het dan niet erg verstandig is om aan het verkeer deel te nemen, of dat dan in een auto is of op een fiets?
pi_218673980
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Judith heeft zich 'dit seizoen' voor het eerst verslapen. Bob gaat nu 1,5 week weer naar school?
Ik moest ook erg lachen... alsof ze er trots op was dat het zo lang heeft geduurd 😂
Ik blijf het raar vinden... kijk iedereen kan het overkomen.. maar bij ons gaan regelmatig schooljaren voorbij zonder ons te verslapen 🤷
pi_218673996
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:36 schreef Farfallefalle het volgende:

[..]
Natuurlijk niet, maar het neemt toch niet weg dat het dan niet erg verstandig is om aan het verkeer deel te nemen, of dat dan in een auto is of op een fiets?
Ze zei eerder dat ze de techniek van autorijden beheerste (schakelen enzo) maar dat ze verkeersinzicht miste.
Ik hoop dat het met de bakfiets wel goed gaat.
pi_218674039
quote:
L is jarig hij am. Wat een liefde voor dat meisje van uit alle gezinsleden. Leuk om te zien. Haar Nijntje tas vind ik leuk, maar meer een functioneel cadeau dan iets waar een 5 jarige helemaal blij van wordt. Maar misschien wilde ze hem wel heel graag.
L wil heel veel heel graag, en veel krijgt ze ook.
Maar de traditie bij de familie is dat er geen cadeaus worden gegeven, maar dat alles bij elkaar wordt gestopt waarna ze een (gesponsord) gezinsuitbreiding gaan doen.

Maar ik weet niet meer of er dan ook geen cadeau door de ouders wordt gegeven.
pi_218674090
quote:

Wat een verdrietig beeld van MB aan tafel, de helft van de tafel leeg. In haar eentje de ochtend shift doen. Ik kan me voorstellen dat dit wennen voor haar is.

Bij jvp lijkt het perfecte plaatje niet meer zo belangrijk. Nu vond ik haar altijd al fijner om te volgen. Wat normaler. Maar nu ook, gewoon gezellig met elkaar eten aan tafel. Geen fabulous pasta maar een simpel avg’tje. Nog even naar buiten met de jongens.

Lot is jarig hij am. Wat een liefde voor dat meisje van uit alle gezinsleden. Leuk om te zien. Haar Nijntje tas vind ik leuk, maar meer een functioneel cadeau dan iets waar een 5 jarige helemaal blij van wordt. Maar misschien wilde ze hem wel heel graag.
Autorijden kan intens zijn. Of je nou autisme hebt of niet. Het hoeft niet zo te zijn, ook niet voor mensen met autisme. Ik ben bekend met autisme maar bij Sanneke is het zo dat zij echt alles wijt aan autisme. Eerlijk gezegd zie ik haar ook niet fietsen met haar zoon. Ze heeft al eens verteld dat ze langs een drukke weg moet fietsen, dat er geen rustig stuk is.
pi_218674157
Dbm is luizenmoeder..
Ben ik ook jaren geweest 👍
Maar de kindjes konden goed aangeven of het pijn deed 🤔🤯 huh?
Luizenpluizen doe je toch met je handen? (Met handschoenen aan 😂👍)
Hoe doen andere scholen dit dat het pijn zou doen??
pi_218674168
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:36 schreef Farfallefalle het volgende:

[..]
Op een fiets gaat het wel langzamer, waardoor situaties wat makkelijker in te schatten zijn vind ik.
Maar als dat ook lastig is, dan zou ik niet snel op de fiets stappen met kind.
pi_218674205
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:58 schreef Post-its het volgende:

[..]
Op een fiets gaat het wel langzamer, waardoor situaties wat makkelijker in te schatten zijn vind ik.
Ze heeft het nog nooit geprobeerd heeft ze ooit (sinds ze de diagnose autisme heeft gekregen) wel eens gefietst?

[ Bericht 0% gewijzigd door Huisopdehoek op 04-09-2025 10:33:10 ]
pi_218674208
quote:

[..]
Dit... rijbewijs kan ik niet halen maar met de bakfiets is toch rustiger en beter overzicht houden 🤷
pi_218674210
Gefeliciteerd AM met 5 jaar exposen van je kleine kind op insta dag in, dag uit, 24/7.
pi_218674257
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Afgeleid door het gepulk in haar ooghoek. In de haast vergeten de slaap uit de ogen te wassen? Hoewel… haast kan ik me niet voorstellen bij Judith. Te laat is toch al te laat.
pi_218674260
quote:

[..]
Dan moet ze zelf ook wel langzamer fietsen. Onze bakfiets kan zo'n 25km per uur (ik ga zelf nooit zo hard vind ik niet prettig) en duurt echt ff voordat ie stilstaat, daar moet je wel overzicht voor kunnen houden. Ook met een (bak)fiets kom je in drukke situaties terecht.
pi_218674426
AM brengt J en L naar school. Als ze thuiskomt is het nog dezelfde rotzooi op de tafel terwijl Julia rondloopt. Ik snap daar niets van.
pi_218674489
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 10:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dan moet ze zelf ook wel langzamer fietsen. Onze bakfiets kan zo'n 25km per uur (ik ga zelf nooit zo hard vind ik niet prettig) en duurt echt ff voordat ie stilstaat, daar moet je wel overzicht voor kunnen houden. Ook met een (bak)fiets kom je in drukke situaties terecht.
Klopt, de snelheid moet ze wel zelf inschatten, misschien moet iemand haar dat vertellen?
Ik weet niet hoe druk Hellevoetsluis is, ik verwacht eigenlijk niet dat ze heel veel verder gaat fietsen.

Zelf fietste ik ook een stuk harder (met lage ondersteuning) voor mijn l.c. nu met volledige ondersteuning veel langzamer.
pi_218674618
Sanneke schrijft dat ze voor het eerst 13u zonder haar zoon geweest is. Ik dacht haar zoon is gaan logeren of een dagje bij Dion zn ouders geweest, maar hij had 13u geslapen zonder fles. Ik vind het dan wel heel dramatisch klinken 13u zonder haar zoon.
pi_218674693
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 10:32 schreef IlseMarije het volgende:
Sanneke schrijft dat ze voor het eerst 13u zonder haar zoon geweest is. Ik dacht haar zoon is gaan logeren of een dagje bij Dion zn ouders geweest, maar hij had 13u geslapen zonder fles. Ik vind het dan wel heel dramatisch klinken 13u zonder haar zoon.
En ze wilde hem heel graag stiekem wakker maken. Nou, die behoefte heb ik echt nooit gehad. Bij niemand.
pi_218674716
quote:
Echt he... zolang je kind nog in huis is, ben je niet "zonder je zoon". Vooral omdat je zelf ook slaapt tijdens een deel van die tijd :').
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_218674752
quote:

[..]
En dit is dus het grootste verschil met een vriendin die iemand een appje stuurt vol met dyslexie fouten en iemand die denkt dat ze influencer is. Als je allemaal teksten online gaat gooien moet je die na laten kijken door iemand.
pi_218674893
Judith is volkomen onaangepast, heeft geen sociale talenten en doet lekker wat ze zelf wil. Ze heeft zich verslapen zegt ze, ooit vertelde ze dat ze nooit een wekker zet. Ik vind dat knap idioot. Iedereen moet rekening houden met haar maar zij met niemand. T.UT!
pi_218675008
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 10:46 schreef Rimboequeen het volgende:
Judith is volkomen onaangepast, heeft geen sociale talenten en doet lekker wat ze zelf wil. Ze heeft zich verslapen zegt ze, ooit vertelde ze dat ze nooit een wekker zet. Ik vind dat knap idioot. Iedereen moet rekening houden met haar maar zij met niemand. T.UT!
Ik heb echt een bloedhekel aan zo'n instelling. Zeker haar sneren over school ook elke keer.
Ik zou er als school een hele nare smaak van krijgen.
pi_218675113
Judith is telkens zo ontzettend moe geeft ze aan, maar gaat wel zelf rijden naar Amsterdam.. ik vind daar wat van. Ze was ook zo moe na de activiteiten tijdens de vakantie en dan met zo’n oververmoeid lijf zo’n stuk rijden, op sommige stukken 170 rijden én je eigen zoon op de achterbank hebt. Best veel risico’s, voor haarzelf, haar mede weggebruikers én vooral haar zoon.
pi_218675415
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 10:03 schreef Flipflop12 het volgende:
Gefeliciteerd AM met 5 jaar exposen van je kleine kind op insta dag in, dag uit, 24/7.
Ja dit. Triest.
pi_218675480
quote:
Bizar. Ze is obsessief met dat kind bezig.

Als Dion hem verschoont gaat ze kijken of het wel goed gaat. Als hij hem naar bed heeft gebracht (en zij hem dus gedag heeft gezegd) gaat ze daarna nóg een keer heen nadat hij hem in bed heeft gelegd.
pi_218675511
quote:

[..]
Krijg je geen spellingscontrole als je iets op threads plaatst? Want ze blijft ook maar ‘meenst’ plaatsen, waar bij mij nu rode stippeltjes onder komen.
pi_218675542
De chagerijnige mama moet eeeeeven wat me time...huh, je hebt 2 kinderen die de hele dag op school zitten.
Als je ze zelf tenminste niet ziek gepraat hebt.
pi_218675550
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 10:20 schreef MissBaksel het volgende:
AM brengt J en L naar school. Als ze thuiskomt is het nog dezelfde rotzooi op de tafel terwijl Julia rondloopt. Ik snap daar niets van.
Ik wel, hier lopen ook wezen rond met de gave dat te negeren....
pi_218675752
AM schrijft dat insta eerder op de hoogte was na geboorte Lot dan haar kinderen.
Omdat dat live gedeeld werd. Daardoor de oudsten dus gewoon druk waren met werk of vrienden en nog niet wisten dat de kleinste geboren was.

PARDON. Je bent dan toch helemaal gek joh. (Of verslaafd)
En als oudste kind zou ik dit absoluut niet waarderen, Truus uit Groningen en Fien uit Brabant weten eerder dan jijzelf dat je een zusje hebt?
pi_218675777
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 11:31 schreef AppelsEieren het volgende:
AM schrijft dat insta eerder op de hoogte was na geboorte Lot dan haar kinderen.
Omdat dat live gedeeld werd. Daardoor de oudsten dus gewoon druk waren met werk of vrienden en nog niet wisten dat de kleinste geboren was.
Met een clickbait: in haar boek kun je lezen of ze daar spijt van heeft of niet.
(gokje: nee natuurlijk niet want zo bracht de geboorte van Lot vreugde bij nog veel meer mensen dan hun gezin :r )
pi_218675862
AM: is het normaal dat een VK vraagt of het een geplande zwanger is? Of werd dat gedaan voor de uitzending waar ze aan mee deden?
pi_218675864
Wat een vreugde voor alle volgers. Nu zijn er ook wel mensen die vaak reageren bij influencers alsof ze recht hebben op dat soort informatie. Bij de Jelies laatst ook toen er 1 in het ziekenhuis had gelegen en er mensen reageerde dat dit soort info niet op instagram hoort. Een mevrouw vond dat allemaal onzin, want zij wilde op de hoogte gehouden worden.

DBM heeft alweer me time nodig. Dat floaten helpt dus ook nergens voor.
pi_218675920
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 11:21 schreef Ballerina888 het volgende:
De chagerijnige mama moet eeeeeven wat me time...huh, je hebt 2 kinderen die de hele dag op school zitten.
Als je ze zelf tenminste niet ziek gepraat hebt.
Op threads zegt ze dat ze blij is dat ze nu echt eens kan helpen op school. Die vrouw is altijd thuis, flip/flap zit al 4? Jaar op school en je hebt nog nooit meegeholpen??
Hoe dan? En dan me-time moeten hebben?

Ik help ook niet vaak mee, maar dat komt door l.c.. Als er een activiteit is waar ik wel mee kan helpen, dan meld ik me wel aan (in overleg, want ik kan meestal maar een deel meehelpen omdat het anders te inspannend is).
pi_218675963
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 11:15 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Bizar. Ze is obsessief met dat kind bezig.

Als Dion hem verschoont gaat ze kijken of het wel goed gaat. Als hij hem naar bed heeft gebracht (en zij hem dus gedag heeft gezegd) gaat ze daarna nóg een keer heen nadat hij hem in bed heeft gelegd.
En als Dion met z’n kind speelt voelt ze zich buitengesloten of ze trekt de aandacht van haar kind. Hou op hoor.
pi_218675973
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 11:41 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM: is het normaal dat een VK vraagt of het een geplande zwanger is? Of werd dat gedaan voor de uitzending waar ze aan mee deden?
Het werd bij mij ook gevraagd. Ik was vrij jong, ik dacht toen dat het daarmee te maken had.
Ik denk dat de vraag wordt gesteld omdat het iets kan zeggen over hoe iemand in de zwangerschap staat. Ik vind het geen rare vraag.

[ Bericht 9% gewijzigd door JaNeeDan op 04-09-2025 12:07:24 ]
pi_218675984
quote:
Hier is wel iedere keer gevraagd of het gepland was (maar meestal op een wat subtielere manier), op het moment dat ik belde voor de eerste afspraak.
Als je ongepland zwanger raakt en je zou een abortus willen dan zou t ook lullig zijn als iemand je feliciteert.

Ik denk dat het ook voor de show was, ik weet nog wel dat ik hun reactie een beetje vreemd vond. Het was niet gepland, maar ze hadden ook onbeschermde seks (ofzoiets, weet het niet meer precies). En toen dacht ik; dan ben je toch wel echt dom; onbeschermde seks terwijl je niet zwanger wil raken 🤷‍♀️.
pi_218676007
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 11:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Hier is wel iedere keer gevraagd of het gepland was (maar meestal op een wat subtielere manier), op het moment dat ik belde voor de eerste afspraak.
Als je ongepland zwanger raakt en je zou een abortus willen dan zou t ook lullig zijn als iemand je feliciteert.

Ik denk dat het ook voor de show was, ik weet nog wel dat ik hun reactie een beetje vreemd vond. Het was niet gepland, maar ze hadden ook onbeschermde seks (ofzoiets, weet het niet meer precies). En toen dacht ik; dan ben je toch wel echt dom; onbeschermde seks terwijl je niet zwanger wil raken 🤷‍♀️.
Ze hadden seks rondom de vruchtbare dagen.
pi_218676103
AM:"Jim was net het huis uit, zijn eigen weg in".
Nou nee AM hij is het huis uit gegooid.
pi_218676129
quote:
Ik vind dat geen gekke vraag voor een verloskundige. Dat doet denk ik wel veel met de beleving van een zwangerschap en daar kan dan rekening mee gehouden worden.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218676137
quote:

En als oudste kind zou ik dit absoluut niet waarderen, Truus uit Groningen en Fien uit Brabant weten eerder dan jijzelf dat je een zusje hebt?
De situatie an sich was al bizar. Het feit dat je je achteraf niet kapot schaamt en 5 jaar later weer omhoog haalt om je boek te verkopen daar heb ik niet eens woorden voor.
pi_218676310
Ik was jullie kwijt! Beetje laat maar happy nieuw topic!
pi_218676319
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 12:35 schreef Muisjeruisje het volgende:
😂👍
pi_218676331
Sanneke die graag een rustige huid wil… zou ze snappen dat ze daar zelf aardig de hand in heeft of is dit de schuld van “de huid”? Betere voeding, meer beweging, meer buitenlucht en wellicht ook betere hygiëne?
Bij MB kan je zien wat te veel zonlicht met een huid doet, bij Sanneke zie je wat te weinig zonlicht doet.
pi_218676347
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 12:16 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik vind dat geen gekke vraag voor een verloskundige. Dat doet denk ik wel veel met de beleving van een zwangerschap en daar kan dan rekening mee gehouden worden.
Ik heb zelf geen kinderen, dus het was een oprechte vraag hoor 🙂
pi_218676353
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 12:35 schreef Muisjeruisje het volgende:
Als je op het knopje ‘mijn AT’ klikt komt hij toch tussen je actieve topics te staan? Ook als je nog niet hebt gereageerd in het nieuwe topic komt hij daar te staan. 👍🏻
pi_218676356
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 12:12 schreef Ballerina888 het volgende:
Ja, er moest ruimte gemaakt worden voor de nieuwe boreling.
pi_218676398
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 12:37 schreef Brioche2 het volgende:
Sanneke die graag een rustige huid wil… zou ze snappen dat ze daar zelf aardig de hand in heeft of is dit de schuld van “de huid”? Betere voeding, meer beweging, meer buitenlucht en wellicht ook betere hygiëne?
Bij MB kan je zien wat te veel zonlicht met een huid doet, bij Sanneke zie je wat te weinig zonlicht doet.
Sanneke had toch zo'n geweldig zalfje/watertje #gekregen waardoor het pats boem beter was?
pi_218676401
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 12:37 schreef Brioche2 het volgende:
Ik vind jet er wel echt heftig uitzien. Stap 1 lijkt mij in haar geval inderdaad aanpassen van voeding. Dat zal ze wel niet willen horen. Beweging en buitenlucht krijgt ze vanaf nu door te fietsen.
Al dat plukken aan het gezicht kan ze ook beter laten.
pi_218676405
quote:

Dit vind ik oprecht een van de meest vreemde dingen die ik hier ooit gelezen heb. Het geeft wel heel goed de gekte weer.
Gelukkig kende ik Annemarie toen nog niet.

Het is toch echt heel vreemd als je eerder op een openbaar IG-profiel leest dat je een zusje hebt gekregen, dan dat je het van je ouders hoort.
pi_218676407
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 12:47 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Sanneke had toch zo'n geweldig zalfje/watertje #gekregen waardoor het pats boem beter was?
Die is me even ontgaan, maar wellicht deelt ze straks nog een aff-linkje 🤣
pi_218676411
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 12:41 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ja, er moest ruimte gemaakt worden voor de nieuwe boreling.
En dan neemt je moeder niet eens de moeite om je als eerste op de hoogte te stellen omdat ze live op social media moest.
Echt wat een armoe.
Ik voel me absoluut minder schuldig als ik eens een minder handige actie naar mijn kinderen heb.
Echt, dit zal je moeder zijn...
pi_218676415
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 12:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik vind jet er wel echt heftig uitzien. Stap 1 lijkt mij in haar geval inderdaad aanpassen van voeding. Dat zal ze wel niet willen horen. Beweging en buitenlucht krijgt ze vanaf nu door te fietsen.
Al dat plukken aan het gezicht kan ze ook beter laten.
🤣🤣🤣 ik geloof eerder weer in Sinterklaas
pi_218676442
Na de moedermaffia de autistenmaffia. Echt, iemand moet Sanneke gewoon verbieden om op social media te zitten. Zij kan niets hebben en ziet alles als aanval. En ze heeft zelf niet door dat ze de ASS voor alles als excuus gebruikt.
pi_218676448
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 12:53 schreef Ballerina888 het volgende:
Na de moedermaffia de autistenmaffia. Echt, iemand moet Sanneke gewoon verbieden om op social media te zitten. Zij kan niets hebben en ziet alles als aanval. En ze heeft zelf niet door dat ze de ASS voor alles als excuus gebruikt.
De autistenmaffia. Alsof wij autisten ons vrijwillig zouden verenigen 🤣
pi_218676454
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 11:22 schreef Barbamamaatje het volgende:

[..]
Ik wel, hier lopen ook wezen rond met de gave dat te negeren....
Ja ik snap dat ook en maak mij er niet druk om.
pi_218676461
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 12:50 schreef Brioche2 het volgende:

[..]
🤣🤣🤣 ik geloof eerder weer in Sinterklaas
Ik ook, maar ik wilde eens positief zijn.
pi_218676472
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 12:53 schreef Ballerina888 het volgende:
Hoe deed ze dat dan voor haar diagnose, welk excuus gebruikte ze toen? Of was ze toen één en al vrolijkheid, een zonnestraaltje?
pi_218676489
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 12:12 schreef Ballerina888 het volgende:
"Hij was zijn eigen weg op". Waarom zoveel kromme zinsconstructies en fouten in elke quote die Annemarie deelt? Zou het niet handiger zijn om dat ná de eindredactie te doen? Ik voel mij nu net een taalnazi, maar het is niet om aan te zien (en ja, ik maak zelf ook fouten, maar in teksten voor werk probeer ik ze toch wel te voorkomen).
pi_218676495
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 12:59 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hoe deed ze dat dan voor haar diagnose, welk excuus gebruikte ze toen? Of was ze toen één en al vrolijkheid, een zonnestraaltje?
Toen was ze alleen nog dik en vrouw geloof ik. Maar toen werd ze gefatshamed en moest ze dealen met alle ongemakken die vrouwen hebben.
Kortom: ze had andere redenen om te janken
pi_218676520
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 13:01 schreef Brioche2 het volgende:

[..]
Toen was ze alleen nog dik en vrouw geloof ik. Maar toen werd ze gefatshamed en moest ze dealen met alle ongemakken die vrouwen hebben.
Kortom: ze had andere redenen om te janken
Heerlijk, zulke mensen.
pi_218676545
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 13:05 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Heerlijk, zulke mensen.
Van een afstandje zeker. Heb ook zo’n type in mn directe omgeving en dat is toch wel minder heerlijk kan ik je vertellen 🤣
pi_218676565
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 13:08 schreef Brioche2 het volgende:

[..]
Van een afstandje zeker. Heb ook zo’n type in mn directe omgeving en dat is toch wel minder heerlijk kan ik je vertellen 🤣
Ik bedoel het ook op afstand. Ik zou er met een grote boog omheen lopen in het echte leven. Net als bij Debbie en Judith.
pi_218676609
Kwam per toeval op de IG van Closet van Val. Zag een reeks foto's van hun vakantie: op één van de foto's is hun dochter echt mega verbrand! Wel heftig hoor. Ik dacht dat zij ook een jeer zei dat hun dochter door haar beperking ook meer last heeft van warmte..
pi_218676611
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 12:59 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat ze dik was.
pi_218676623
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:27 schreef Harper het volgende:

[..]
Maar hier praat je overmatig alcoholgebruik goed. Er werd/wordt door de poly erg vaak gedronken, iets waarvan we tegenwoordig weten dat het slecht voor je gezondheid is.
En als je 4 glazen uit een fles schenkt, is er geen sprake meer van een "wijntje".

Maar wat is overmatig alvoholgebruik? Ik weet niet hoeveel glazen ze heeft gedronken, staat er niet bij .

En was dat niet met die vriendinnen die er waren en haar ouders, ik vind dat moeilijk te zeggen of dat dan veel is.
Ik sta na 2 glazen al op de kop🤪 maar drink ook alleen bij een etentje of feestje een glaasje.

[ Bericht 10% gewijzigd door Henrike op 04-09-2025 13:30:33 ]
pi_218676638
L eet volgens AM 4 tosti’s 💪🏼

Maar volgens mij is het gewoon 1 tosti (van 2 boterhammen) die door de midden is gesneden en opengeklapt door haar zus?
pi_218676674
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 13:22 schreef Huisopdehoek het volgende:

Maar volgens mij is het gewoon 1 tosti (van 2 boterhammen) die door de midden is gesneden en opengeklapt door haar zus?
ik zie hetzelfde als jij

(en wanneer leren ze eens tafelmanieren bij de Geertsen eigenlijk? Ik zou er gillend gek van worden , lijkt wel voedertijd in de dierentuin)
pi_218676678
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 13:22 schreef Huisopdehoek het volgende:

Zo zag het er wel uit inderdaad
pi_218676685
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 13:00 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
"Hij was zijn eigen weg op". Waarom zoveel kromme zinsconstructies en fouten in elke quote die Annemarie deelt? Zou het niet handiger zijn om dat ná de eindredactie te doen? Ik voel mij nu net een taalnazi, maar het is niet om aan te zien (en ja, ik maak zelf ook fouten, maar in teksten voor werk probeer ik ze toch wel te voorkomen).
Ik ben ook absoluut geen taalnazi, maar kan dit ook niet aan zien.
Net zoals "we gaan onderweg"😱
Was omdraaien en was weg brengen, maar dat doet ze allemaal expres, daar ben ik van overtuigd.
pi_218676717
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 10:20 schreef MissBaksel het volgende:
Moet Julia de ontbijtboel van haar broers en zussen opruimen dan?
pi_218676723
Ik was jullie ook kwijt. Ik kon niet verder dan pag 12. Maar ik ben er weer.

Gefeliciteerd met ons Lotje! Ik was ook aanwezig bij de geboorte.
pi_218676731
Huid Sanne: Ik krijg er altijd wel een beetje de kriebels van als iemand zegt dat je zelf iets aan de huid kunt doen.

Dat is niet altijd waar. Ik heb hormonale acne. Het enige dat echt helpt zijn hormonen. Toen ik zwanger was (en het jaar ena) was mijn hele hormoonhuishouding in de war. Daar kon geen voeding of cremetje tegenop.

Ik heb wel een lesje bij de Douglas gehad over camoufleren.
pi_218676743
En uiteraard ‘vergeet’ AM weer te vermelden dat het een Bataafs partnerschap is bij de linkjes.

Ze moet nog wennen he, het is nog zó nieuw voor haar allemaal! 🙄

Edit: ze heeft het achteraf toegevoegd.

[ Bericht 11% gewijzigd door Huisopdehoek op 04-09-2025 13:56:44 ]
pi_218676751
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 13:39 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Huid Sanne: Ik krijg er altijd wel een beetje de kriebels van als iemand zegt dat je zelf iets aan de huid kunt doen.

Dat is niet altijd waar. Ik heb hormonale acne. Het enige dat echt helpt zijn hormonen. Toen ik zwanger was (en het jaar ena) was mijn hele hormoonhuishouding in de war. Daar kon geen voeding of cremetje tegenop.

Mee eens, maar wat wij zien van haar leefstijl zal niet echt bijdragen aan een rustige(re) huid ;)
  Moderator donderdag 4 september 2025 @ 13:45:53 #92
382129 crew  Donna
pi_218676753
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 13:38 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik was jullie ook kwijt. Ik kon niet verder dan pag 12. Maar ik ben er weer.

Gefeliciteerd met ons Lotje! Ik was ook aanwezig bij de geboorte.
Je kan altijd verder klikken naar het nieuwe topic.
Het topic was gewoon vol. :)
pi_218676770
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 13:37 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Dit snap ik ook niet. Als je al wilt dat je kinderen meehelpen in huis kan dat toch per kind?
Nou moet ik zeggen dat ik mijn kinderen nooit heb laten helpen in huis. Vond ik niet nodig. Je eigen was in de wasmand gooien, je eigen vaat in de vaatwasser zetten zie ik trouwens niet als helpen.
pi_218676772
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 13:37 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Nee dat moet ze niet, maar het zou wel eens een leuke actie zijn om haar moeder wat werk uit handen te nemen. Of bv eens de vaatwasser uitruimen. Dat doet volgens mij geen van de kinderen.
pi_218676778
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 13:45 schreef Donna het volgende:

[..]
Je kan altijd verder klikken naar het nieuwe topic.
Het topic was gewoon vol. :)
Ja, het duurde 2 uur voordat ik me dat realiseerde _O-
pi_218676783
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 13:39 schreef Flipperkast_007 het volgende:

Eens. En toch denk ik dat haar eetpatroon niet bijdraagt aan een gezonde huid en dat daar echt wel winst te behalen is.
Toegeven: ik kijk sowieso met verbazing naar haar eten en gebrek aan beweging.
pi_218676813
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 13:50 schreef MissBaksel het volgende:

[..]
Nee dat moet ze niet, maar het zou wel eens een leuke actie zijn om haar moeder wat werk uit handen te nemen. Of bv eens de vaatwasser uitruimen. Dat doet volgens mij geen van de kinderen.
Volgens mij doet (in ieder geval) G dat af en toe? Maar ik denk dat het volgens het brein van AM toch nooit zo goed gaat als wanneer ze het zelf doet.
pi_218676829
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 13:57 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Volgens mij doet (in ieder geval) G dat af en toe? Maar ik denk dat het volgens het brein van AM toch nooit zo goed gaat als wanneer ze het zelf doet.
Ja dat is ook weer waar.
pi_218676839
DBM is ook weer gezellig op threads.

Iemand zegt ‘
Kelly vindt het vast heel fijn dat haar foto en medische geschiedenis zo op het internet wordt gepleurd!’

En DBM:
Ik denk dat jij beter gewoon je waffel kan houden!’

En

‘ Niet jou kind niet jou keuze Accepteer dat ouders die keuze mogen maken voor hun kinderen. En niet jij’

Dus gaat ze vrolijk door met het delen van alle medische kwalen en behandelingen, want zij maken de keuze voor hun kinderen om dat te plaatsen’.

Oma zou hebben gezegd ‘ze is te dom om te poepen’
pi_218676843
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 13:17 schreef opwegnaar het volgende:
Kwam per toeval op de IG van Closet van Val. Zag een reeks foto's van hun vakantie: op één van de foto's is hun dochter echt mega verbrand! Wel heftig hoor. Ik dacht dat zij ook een jeer zei dat hun dochter door haar beperking ook meer last heeft van warmte..
Ja zag het. Het meisje is best wit en was knalrood verbrand.
pi_218676857
Fijn dat Koen (van Ellen) even benoemt dat Ellen goed kan zuigen. 🤢
pi_218676858
Wat ziet Debbie er weer slonzig uit, in die story waar ze de zonnebloemen afknipt. En Liejum steekt gewoon zelf de straat over, Debbie kijkt niet op of om
pi_218676868
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 14:06 schreef Paardrijden123 het volgende:
🤢
pi_218676869
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 14:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
DBM is ook weer gezellig op threads.

Iemand zegt ‘
Kelly vindt het vast heel fijn dat haar foto en medische geschiedenis zo op het internet wordt gepleurd!’

En DBM:
Ik denk dat jij beter gewoon je waffel kan houden!’

En

‘ Niet jou kind niet jou keuze Accepteer dat ouders die keuze mogen maken voor hun kinderen. En niet jij’

Dus gaat ze vrolijk door met het delen van alle medische kwalen en behandelingen, want zij maken de keuze voor hun kinderen om dat te plaatsen’.

Oma zou hebben gezegd ‘ze is te dom om te poepen’
Ja dat zegt ze dus continue, dat het niet "jouw" kind is en je er dus niets over te vertellen hebt.
Ik heb haar gezegd dat het ook niet om haar gaat, en dat haar kinderen hier geen beslissing in krijgen.
Toen begon ze te schelden en blokkeerde ze mij.
pi_218676874
De Geertsen vieren de verjaardagen met het gezin. Daar voelen zij zich goed bij!
Alsof die kleintjes weten hoe het anders kan, er is nooit iemand anders.
Vandaag gewoon zoals een zondag daar is dus.
Een Oma erbij is altijd fijn maar die zien ze ook sporadisch, jammer hoor
pi_218676899
quote:
Neeeeee
pi_218676914
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 14:07 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat ziet Debbie er weer slonzig uit, in die story waar ze de zonnebloemen afknipt. En Liejum steekt gewoon zelf de straat over, Debbie kijkt niet op of om
Maar hij had toch dat super veilige horloge?
Kan ze altijd zien waar ze zijn.
Hij is 2 toch?
pi_218676915
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 14:09 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ja dat zegt ze dus continue, dat het niet "jouw" kind is en je er dus niets over te vertellen hebt.
Ik heb haar gezegd dat het ook niet om haar gaat, en dat haar kinderen hier geen beslissing in krijgen.
Ordinaire tokkie
pi_218676919
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 14:17 schreef Henrike het volgende:

[..]
Hij is 2 toch?
Hij is een oude ziel, dus kan ook vast wel klokkijken
pi_218676925
Moet Julia eigenlijk niet verplicht het huis uit nu? Die is ook 21 toch?
pi_218676937
Maar als je die treads van de boze mama doorkijkt is het toch te asociaal voor woorden hoe zij praat?
Ze komt zelf met een heel stuk of ze die poppetjes zal bestellen of niet. Uiteindelijk gedaan, en dan komen er reacties dat mensen het onzin vinden.
" de volgende die zegt dat ik ze niet had moeten kopen schop ik in zn gezicht".
Bij een volgende reactie: " houd je bek".
Ik vraag me serieus af of ze geen beperking heeft ofzo?
pi_218676968
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 14:18 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Hij is een oude ziel, dus kan ook vast wel klokkijken
En opletten met oversteken.
pi_218676979
quote:

[..]
Iemand anders antwoordt haar ‘Als dit jouw omgang van zaken is met jouw kinderen, ben je echt een ruk moeder. Je hoort je kinderen te beschermen vooral op zo'n gevaarlijke plek als het internet, VOORAL de kinderen die niet voor zichzelf kunnen opkomen!’

Die zal ook wel uitgescholden zijn en in de blokkendoos.
pi_218676996
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 14:20 schreef Ballerina888 het volgende:
Maar als je die treads van de boze mama doorkijkt is het toch te asociaal voor woorden hoe zij praat?
Ze komt zelf met een heel stuk of ze die poppetjes zal bestellen of niet. Uiteindelijk gedaan, en dan komen er reacties dat mensen het onzin vinden.
" de volgende die zegt dat ik ze niet had moeten kopen schop ik in zn gezicht".
Bij een volgende reactie: " houd je bek".
Ik vraag me serieus af of ze geen beperking heeft ofzo?
DBM is gewoon ook echt van het asociale slag volk, tokkie. Zij lijkt mij een heel naar en vervelend persoon.
pi_218677049
Waarom plakt Debbie die stickers nooit helemaal over de gezichten van haar kinderen?
Zou ze alledrie gewoon herkennen op deze manier. Wat een schijnvertoning weer..
pi_218677070
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 14:07 schreef Muisjeruisje het volgende:
Tja, als je nooit de deur uitkomt ga je op een gegeven moment ook het nut van fatsoenlijk aankleden niet meer zien of zo? Ik loop ook wel in een huispak hoor, heerlijk, maar ik kleed me de meeste dagen wel normaal aan met een make upje erop.
Omdat ik me dan minder ziek en zielig voel en ook wel voor mijn man, die wil ook niet altijd tegen een slons aankijken denk ik dan :')
pi_218677141
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 14:41 schreef Nieve het volgende:

[..]
Tja, als je nooit de deur uitkomt ga je op een gegeven moment ook het nut van fatsoenlijk aankleden niet meer zien of zo? Ik loop ook wel in een huispak hoor, heerlijk, maar ik kleed me de meeste dagen wel normaal aan met een make upje erop.
Omdat ik me dan minder ziek en zielig voel en ook wel voor mijn man, die wil ook niet altijd tegen een slons aankijken denk ik dan :')
Niks mis met af en toe een huispak hoor 😊
pi_218677190
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 10:53 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik heb echt een bloedhekel aan zo'n instelling. Zeker haar sneren over school ook elke keer.
Ik zou er als school een hele nare smaak van krijgen.
Het is te hopen dat die school een keer maling krijgt aan al die afwijkende vakantieverzoeken van haar. Judith praat alleen positief over school als er iets voor haar te winnen / halen is. School denkt aan alle kanten mee en wat krijgen ze ervoor terug? Een zanikende moeder en een moeder die werkelijk waar schijt heeft aan hele normale afspraken (op tijd in de klas zitten).
pi_218677205
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:27 schreef Harper het volgende:

[..]

Vooral niet als je in je eentje de verantwoordelijkheid over 4 (kleine) kinderen hebt (als de visite weg is).
pi_218677206
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 14:17 schreef Henrike het volgende:

[..]
Hij is 2 toch?
Die wilde ze toch voor de middelste?
Fijn dat ze even een oppas had zodat ze iets voor zichzelf kon doen❤ Ze zal het nodig gehad hebben.
pi_218677270
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 14:59 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Fijn dat ze even een oppas had zodat ze iets voor zichzelf kon doen❤ Ze zal het nodig gehad hebben.
Ze liet zich be-reikieën.
pi_218677337
Wow,DBM was ook weer haar lekkere Tokkie-zelf. Echt zo'n valse kat die haar nagels uitslaat als ze iets hoort/leest dat niet in haar straatje past. Meteen om zich heen meppen zonder zich af te vragen of er een kern van waarheid in de reacties kan zitten. Ik hoop voor alle werkgevers in Nederland dat ze niet gaat solliciteren.
pi_218677351
Judith was gisteren weer te moe om te koken, dus het werd weer pizza.

Maar bij de supermarkt hebben ze toch volop maaltijdsalades en kant-en-klaar maaltijden die je zo de magnetron in kan schuiven?
pi_218677359
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 13:20 schreef Henrike het volgende:

[..]
Maar wat is overmatig alvoholgebruik? Ik weet niet hoeveel glazen ze heeft gedronken, staat er niet bij .

En was dat niet met die vriendinnen die er waren en haar ouders, ik vind dat moeilijk te zeggen of dat dan veel is.
Ik sta na 2 glazen al op de kop🤪 maar drink ook alleen bij een etentje of feestje een glaasje.
Ik heb het niet over die ene foto, maar over wat ze ons de afgelopen jaren hebben laten zien.
En ja, dat is zeker overmatig alcoholgebruik.

En als jij slechts 4 glazen uit een fles wijn schenkt, dan is het niet gek dat je na 2 glazen "al" op je kop staat.
pi_218677367
AM is vanmiddag druk met de visite 🫠 Zij heeft de afgelopen jaren de verjaardagen tot het minimale versoberd. Het "grote familiefeest" is ook met uiterste precisie uitgefaseerd. Geen kinderfeest, alleen gesponsorde cadeautjes en anders niks bijzonders, geen dikke knuffel van moeders want die bekijkt het weer vanaf haar scherm, vaak zelfs geen taart naar keuze van de jarige. Voor zichzelf gaat ze naar de warme bakker maar voor de rest kan het er niet af, die doen het maar met wat er besteld kon worden bij AH. Wat een treurnis!!
pi_218677385
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 14:39 schreef Nieve het volgende:
Waarom plakt Debbie die stickers nooit helemaal over de gezichten van haar kinderen?
Zou ze alledrie gewoon herkennen op deze manier. Wat een schijnvertoning weer..
Ik denk dat Debbie die stickers helemaal niet wilt maar het van Roy moet ofzo... laatst zei iemand ook vriendelijk tegen haar dat de sticker naast het hoofd ging tijdens het filmpje en toen wuifde ze het ook beetje weg dat het niet zo belangrijk was... Waarom doe je het dan denk ik dan direct...
pi_218677404
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 15:22 schreef Jenn1806 het volgende:
AM is vanmiddag druk met de visite 🫠 Zij heeft de afgelopen jaren de verjaardagen tot het minimale versoberd. Het "grote familiefeest" is ook met uiterste precisie uitgefaseerd. Geen kinderfeest, alleen gesponsorde cadeautjes en anders niks bijzonders, geen dikke knuffel van moeders want die bekijkt het weer vanaf haar scherm, vaak zelfs geen taart naar keuze van de jarige. Voor zichzelf gaat ze naar de warme bakker maar voor de rest kan het er niet af, die doen het maar met wat er besteld kon worden bij AH. Wat een treurnis!!
‘Druk met de visite’? De uitwonende kinderen komen, net als iedere zondag met de borrel?

En inderdaad, vanochtend stond appeltaart van de HEMA op het ontbijtmenu. Met kaarsjes, dat wel. Maar ze eten daar zo vaak appeltaart als toetje dat dit niet zo speciaal is.
pi_218677415
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 14:19 schreef Moppie1982 het volgende:
Die heeft een status aparte. Want de grootste vriendin van haar moeder.
pi_218677442
Bedoelt Sanneke de mensen van hier die zeggen dat er autisten zijn die hun rijbewijs hebben?

Dan: heb je wel je bakfiets verzekerd? Zou zonde zijn van het geld en het fietsplezier als hij gestolen wordt.
pi_218677445
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 15:08 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze liet zich be-reikieën.
Ze mocht weer eens met de pinpas zwaaien. Haar dag weer goed.
pi_218677462
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 15:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
Judith was gisteren weer te moe om te koken, dus het werd weer pizza.

Maar bij de supermarkt hebben ze toch volop maaltijdsalades en kant-en-klaar maaltijden die je zo de magnetron in kan schuiven?
Ik snap het sowieso niet... maak een pan macaroni en gooi bakjes in de vriezer voor dagen zoals deze.. fijn in portie verpakking voor als bob keertje niet mee eet...
Ik moet echt HEEL ziek zijn als ik niet meer voor avond eten kan zorgen 🤔 (en als wij dan een keer pizza doen uit de vriezer is dat echt een bijzonder moment, we doen wel vaker pizza op de bbq maar dan helemaal vers)
pi_218677485
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 14:19 schreef Moppie1982 het volgende:
Volgens mij gold die regel alleen voor Jim. Heb de indruk dat Sam geheel vrijwillig is vertrokken.
pi_218677491
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 15:21 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik heb het niet over die ene foto, maar over wat ze ons de afgelopen jaren hebben laten zien.

En als jij slechts 4 glazen uit een fles wijn schenkt, dan is het niet gek dat je na 2 glazen "al" op je kop staat.
Van wat zij laten zien is er absoluut sprake van overmatig alcoholgebruik. Het is hier al vaker besproken, ook het feit dat het daar genormaliseerd is dat er in het bijzijn van kinderen wordt gedronken. Ik wil het eigenlijk niet eens meer benoemen. Fijn dat jij het doet.
pi_218677579
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 13:51 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Ja, het duurde 2 uur voordat ik me dat realiseerde _O-
Had ik van de week ook, oude topic was vol en zag geen nieuwe en kon ook geen nieuwe openen, ik dacht dat we “weer” te ver gegaan waren en het topic definitief gesloten was. Later vond ik jullie weer, gelukkig 😂
pi_218677627
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 14:49 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Niks mis met af en toe een huispak hoor 😊
Ik trek als ik thuis ben en geen visite meer krijg mijn joggingbroek en trui aan (en bh uit!!)
Maarrrr... Dat doe ik niet als ik nog mensen moet zien behalve mijn gezin of een filmpje moet opnemen
pi_218677697
Ik snap sowieso die stickers niet.
Kijk heel goed dat je geen herkenbare foto’s deelt van je kinderen. Houden zo.
Maar deel dan niks.
Want wat moet ik met een foto van een kind op een wip, zonder kind. Dan zie je precies niets.
Of een schoolfoto waarin het hoofd is verborgen. Wat is dan het nut van die foto delen?
Is een beetje slof je een foto van het mooie uitzicht deelt en vervolgens het uitzicht wegblurt.

Zinloos dus.
pi_218677708
AM heeft ook weer eens facebook gevonden om haar bereik te vergroten
Over hoera, Lot 5 jaar.
Iemand schrijft bij de reacties:

Gefeliciteerd met lieve Lot.
Nu ik toch de kans krijg een reactie te schrijven, zou ik je een tip willen geven.
De vingino boxertjes zijn voor de billen van Lot (en Jet ook) niet geschikt. Ze loopt op elk filmpje haar onderbroek uit haar billen te graaien. Wellicht dat een ander model haar beter zit. Het lijkt me voor haar niet prettig en het staat niet netjes.
Dit bericht is goed bedoeld♡

Zal diegene geblokkeerd worden? Ik gok van wel
pi_218677747
Die rugtas van Nijntje is totaal niet functioneel. Als je daar een gemiddelde broodtrommel in stopt, dan wordt een drinkbeker erbij al krap. En het materiaal is ook totaal ongeschikt voor een schoolgaand kind: het beschadigt waar je bij staat.
pi_218677758
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 15:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik denk dat Debbie die stickers helemaal niet wilt maar het van Roy moet ofzo... laatst zei iemand ook vriendelijk tegen haar dat de sticker naast het hoofd ging tijdens het filmpje en toen wuifde ze het ook beetje weg dat het niet zo belangrijk was... Waarom doe je het dan denk ik dan direct...
Dat idee heb ik ook. Sinds ze de kinderen afschermt heeft ze eigenlijk ook totaal geen fatsoenlijke content meer, want buiten haar ‘ziek’ zijn en zooi kopen heeft ze niks en maakt ze niks mee
pi_218677760
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 15:54 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ik trek als ik thuis ben en geen visite meer krijg mijn joggingbroek en trui aan (en bh uit!!)
Maarrrr... Dat doe ik niet als ik nog mensen moet zien behalve mijn gezin of een filmpje moet opnemen
Dit! Sowieso die BH uit 🫣😆
pi_218677766
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 15:38 schreef Brioche2 het volgende:

[..]
Volgens mij gold die regel alleen voor Jim. Heb de indruk dat Sam geheel vrijwillig is vertrokken.
Ik denk dat hij de camera beu was
pi_218677767
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 16:17 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dit! Sowieso die BH uit 🫣😆
Ja!!! Echt het fijnste moment van de dag zo'n beetje 😂😂😂
pi_218677768
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 16:07 schreef Earring het volgende:
Over hoera, Lot 5 jaar.

Nu ik toch de kans krijg een reactie te schrijven, zou ik je een tip willen geven.
De vingino boxertjes zijn voor de billen van Lot (en Jet ook) niet geschikt. Ze loopt op elk filmpje haar onderbroek uit haar billen te graaien. Wellicht dat een ander model haar beter zit. Het lijkt me voor haar niet prettig en het staat niet netjes.

Ik vrees dat het exposen met volledige naam wordt, dat vindt Annemarie nogal eens leuk…
pi_218677775
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 16:18 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik denk dat hij de camera beu was
Dat hoeft er toch niets mee te maken te hebben. Die jongen was 21 en had al jaren een vaste relatie. Lijkt mij heel normaal om dan uit huis te gaan.
pi_218677779
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 16:18 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ja! Haha

Dat filmen die fluflus nou nooit he. De echte real talk. Bh uit, joggingbroek aan.
pi_218677808
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 16:05 schreef Raradefayee het volgende:
Ik snap sowieso die stickers niet.
Kijk heel goed dat je geen herkenbare foto’s deelt van je kinderen. Houden zo.
Maar deel dan niks.
Want wat moet ik met een foto van een kind op een wip, zonder kind. Dan zie je precies niets.
Of een schoolfoto waarin het hoofd is verborgen. Wat is dan het nut van die foto delen?
Is een beetje slof je een foto van het mooie uitzicht deelt en vervolgens het uitzicht wegblurt.

Zinloos dus.
Dit dus... "Ze staan zo leuk op de schoolfoto" en dan een sticker op het hoofd 🤔🤷👍 prachtig!
Deel het gewoon lekker niet 🤷 maar Debbie plakt halve gezichten af en als je ietsje omlaag scroll staan de kinderen er gewoon 🤷 net zo met dbm... kinderen staan overall op internet
pi_218677880
DBM deelt ook weer eens een 'gezond sapje' als tussendoortje. 11 gram suiker per 100ml. 35 gram per flesje ongeveer. Maar nee, alles is de schuld van de schildklier.
pi_218677914
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 16:20 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ja! Haha

Dat filmen die fluflus nou nooit he. De echte real talk. Bh uit, joggingbroek aan.
Nope, niet Insta-waardig. Maar liever dat dan mijn hele hebben en houwen openbaar toegankelijk voor zo'n beetje de halve wereld.
pi_218677963
Waar zit de accu dan bij de bakfiets van Sanneke? Meestal onder de pakjesdrager of in het frame maar ik zie niks. (Misschien zitten haar benen ervoor dat kan natuurlijk)
pi_218677977
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 16:30 schreef papierentas het volgende:
DBM deelt ook weer eens een 'gezond sapje' als tussendoortje. 11 gram suiker per 100ml. 35 gram per flesje ongeveer. Maar nee, alles is de schuld van de schildklier.
Deze vrouw heeft echt totaal geen idee wat voedzame voeding is en hoe ze het beste haar voedingspatroon kan invullen.
pi_218677988
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 16:39 schreef IlseMarije het volgende:
Waar zit de accu dan bij de bakfiets van Sanneke? Meestal onder de pakjesdrager of in het frame maar ik zie niks. (Misschien zitten haar benen ervoor dat kan natuurlijk)
Bij ons zit ie onder de bagage drager, bij haar niet. Hij zal dan ergens zitten waar wij hem niet zien 😅
pi_218677994
Ik vind het zo vreselijk om onder de post van verjaardag Lot te lezen dat een volger schrijft: ‘Lot is ook een klein beetje van ons’

Dat lieve meisje is helemaal niet van wildvreemde volgers… lijkt mij heel gek om zo op te groeien en hoop niet dat ze er later in haar leven last van krijgt. Zou het voor mijzelf niet kunnen voorstellen…

Wanneer komen er nou eindelijk maatregelen?
pi_218678000
quote:
Zat ik ook al te zoeken. Is het wel een elektrische?
pi_218678005
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 16:42 schreef rozebloemmetje het volgende:
Ik vind het zo vreselijk om onder de post van verjaardag Lot te lezen dat een volger schrijft: ‘Lot is ook een klein beetje van ons’

Dat lieve meisje is helemaal niet van wildvreemde volgers… lijkt mij heel gek om zo op te groeien en hoop niet dat ze er later in haar leven last van krijgt. Zou het voor mijzelf niet kunnen voorstellen…

Maar waarom zou je dat als volger ook zeggen/denken?
En ik zou daar als ouder echt de kriebels van krijgen
pi_218678014
quote:
Bij mij onder een bankje in de bak ^O^
pi_218678015
quote:

Dat is creepy. Maar gewoon kinderen blijven delen hoor.
pi_218678016
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 16:20 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Dat hoeft er toch niets mee te maken te hebben. Die jongen was 21 en had al jaren een vaste relatie. Lijkt mij heel normaal om dan uit huis te gaan.
Ze hebben er wel erg op aangedrongen. Hij zocht niet hard genoeg. Heeft ze verteld toen ze met de limo opgehaald werd voor boekenbal en toen live ging
pi_218678034
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 16:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar waarom zou je dat als volger ook zeggen/denken?
En ik zou daar als ouder echt de kriebels van krijgen
Ja is toch mega creepy…
pi_218678036
quote:
17s.gif Op donderdag 4 september 2025 16:45 schreef douche-eendje het volgende:

[..]
Dat vertelt google mij net ook inderdaad.

Lekker even de borst van HVK in beeld…
pi_218678039
quote:
17s.gif Op donderdag 4 september 2025 16:45 schreef douche-eendje het volgende:

[..]
Bij mij ook maar volgens mij is dit oud type vogue en dan zou hij onder de bagagedrager zitten 🤔 ik zat ook al te kijken en me af te vragen
pi_218678081
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 16:18 schreef Maremare het volgende:

[..]
😆 herkenbaar
pi_218678094
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 16:45 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze hebben er wel erg op aangedrongen. Hij zocht niet hard genoeg. Heeft ze verteld toen ze met de limo opgehaald werd voor boekenbal en toen live ging
Oh, dat zou kunnen, ik luister nooit, ben meer van geschreven teksten.
pi_218678187
quote:
Zeker weten dat Annemarie dat geweldig vindt.
pi_218678235
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 16:07 schreef Earring het volgende:
Over hoera, Lot 5 jaar.

En de volgmoekes hebben ook al gereageerd.
pi_218678319
quote:
Dit zeggen ze wel vaker hoor. Of andere schunnige opmerkingen. Ik denk dan, als je het zo moet benadrukken dan heb je waarschijnlijk niet een fantastisch seks leven
pi_218678477
quote:

Sowieso die bombarie als Lot jarig is. Verjaardag van Jet gaat bijna geruisloos voorbij. En dan die bevallingsfoto's, brrr.
pi_218678538
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 15:21 schreef Harper het volgende:

[..]

Bij ons in het oosten zijn we niet zo zuinig hè🤣of mini flesjes wijn😉
pi_218678601
Arme Louay
Het mannetje laat zo vaak zien dat hij doodmoe is.
Ja en dan valt hij in slaap op de fiets, op de bank tussen de herrie.
Als ze hem gewoon in de middag in bed legt weet ik wel haast zeker dat hij gaat slapen.
En sorry: dat is geen borstvoeding geven wat zij doet,
Kind hangt gewoon aan de borst te sabbelen.
Als hij dat in de nacht ook paar keer doet snap ik wel dat hij niet doorslaapt, het jong krijgt niks binnen.
Geef hem gewoon een fles melk met pap in de avond, denk dat dat zoveel scheelt wat doorslapen betreft.
Maar goed haar keus.
pi_218678795
Over AM: wie is in godsnaam ‘onze Jennifer’ die overleden is? Een paard? (Want dat staat er op de tekening) Een juf? Een kind uit de klas?
Haar nog nooit over ene Jennifer gehoord
pi_218678872
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 18:14 schreef Vingerkeautje het volgende:
Over AM: wie is in godsnaam ‘onze Jennifer’ die overleden is? Een paard? (Want dat staat er op de tekening) Een juf? Een kind uit de klas?
Haar nog nooit over ene Jennifer gehoord
Ik heb ook geen idee, mijn gok was een paard van de manege. Maar ze schreef ook dat er een uitvaart zou zijn, dat zou natuurlijk ook voor een paard kunnen, maar vond ik toch weer apart 😅
pi_218678888
Heel raar inderdaad dat ze dat zo zonder context deelt.
pi_218678944
Dat AM schrijft dat ze zich later pas realiseerde dat haar volgers eerder van de geboorte van lot wisten dan haar kinderen, vind ik echt zó veelzeggend…

Echt onvoorstelbaar toch dat ze dat soort dingen niet kan bedenken? En er dan later soort van stoer over lopen doen… schiet mij maar lek hoor. Elk weldenkend mens zou dit toch 1) vooraf wél bedenken en 2) die keuze dus niet maken en 3) zich daar anders achteraf voor doodschamen?
pi_218678948
Goede reclame bij Debbie ook weer 🫣 voice over met een ongeïnteresseerde stem en hard op het raam beuken en Jay roepen
pi_218679018
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 18:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
Goede reclame bij Debbie ook weer 🫣 voice over met een ongeïnteresseerde stem en hard op het raam beuken en Jay roepen
Wederom... Net Niet
pi_218679067
quote:
Top ook voor haar kind dat dit nu lekker voor eeuwig op het web staat ja ^O^
pi_218679080
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 18:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik heb ook geen idee, mijn gok was een paard van de manege. Maar ze schreef ook dat er een uitvaart zou zijn, dat zou natuurlijk ook voor een paard kunnen, maar vond ik toch weer apart 😅
Uitpaard
pi_218679090
Minibelle, Maen wilde weer eens niet mee. Leerkrachten moesten zich ermee bemoeien om haar te laten luisteren. Bizar dat zij totaal geen controle over haar kind heeft
pi_218679095
quote:

[..]
Dit gedicht zouden veel momfluencers even moeten lezen.
In spoiler vanwege de lengte.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218679101
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 18:39 schreef Henrike het volgende:

[..]
Wederom... Net Niet
Zoals gewoonlijk.
En de bewering dat het gezond is, want geen suiker. En de kinderen drinken het (dus) ook.

Volgens mij zijn die kunstmatige zoetstoffen helemaal niet zo gezond voor kinderen?
pi_218679149
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 14:59 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik zag dat de Zhou’s een keer oppas hebben en een leuke avond hebben. Bij haar snap ik wel dat ze er aan toe is, toch net een ander beeld bij dan bij Debbie _O-
pi_218679208
Gelukkig zit er vit b12 in wutterdrup. Kan ze de internist ook weer afbellen.
pi_218679218
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 19:03 schreef Raradefayee het volgende:
Gelukkig zit er vit b12 in wutterdrup. Kan ze de internist ook weer afbellen.
😂😂😂
Want ze drinkt het iedere dag.
pi_218679280
Flu flu’s melken echt alles uit

Wanabee flu flu Esther Kraak bijv.. linkjes etc om maar geld te verdienen voor haar meisjes huis
Ik doe daar juist niet aan mee,
Milou gisteren met geraspte kaas kom op mensen
pi_218679300
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 18:48 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Zoals gewoonlijk.
En de bewering dat het gezond is, want geen suiker. En de kinderen drinken het (dus) ook.

Volgens mij zijn die kunstmatige zoetstoffen helemaal niet zo gezond voor kinderen?
Ik zou die zooi echt nooit aan mijn kinderen geven, en ook zelf niet drinken trouwens
pi_218679310
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 19:12 schreef Moppie1982 het volgende:

Wanabee flu flu Esther Kraak bijv.. linkjes etc om maar geld te verdienen voor haar meisjes huis
Milou Laatst ook al met aardappelen
pi_218679316
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 19:05 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
😂😂😂
Want ze drinkt het iedere dag.
Als ze een bankdag heeft, heeft ze altijd een grote beker bij. Elke dag dus
pi_218679321
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 18:46 schreef Holaa het volgende:

[..]
Uitpaard
😂
pi_218679460
Ik wil geen moeder maffia zijn, maar ik schrik echt van het gebit van een van de kinderen van Onzedrieling. In het laatste filmpje. Zou écht even stoppen met de speen als ik haar was. Jeetje.
pi_218679464
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 19:16 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ja die vrouw is Queen Linkjes
pi_218679467
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 19:15 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik zou die zooi echt nooit aan mijn kinderen geven, en ook zelf niet drinken trouwens
Ik heb het eens geprobeerd, maar vond het echt enorm vies. Heel kunstmatig smaakje.
Ik was me toen helemaal niet bewust van wat er allemaal in zit. Maar zou t zeker niet aan mijn kinderen geven.
pi_218679501
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 19:16 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Met wat? Aardappelen? Dit is geen grap?
pi_218679611
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 19:34 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik wil geen moeder maffia zijn, maar ik schrik echt van het gebit van een van de kinderen van Onzedrieling. In het laatste filmpje. Zou écht even stoppen met de speen als ik haar was. Jeetje.
Dat hadden/hebben die meiden bij miniliefde ook
pi_218679613
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 18:48 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Zoals gewoonlijk.

Het is zo gezond sat het haar precies niets oplevert in gezondheid 🤔🤷
En er zit een bom zoetstof kleurstof en meuk in dat geen haar op mijn hoofd het aan mijn kinderen zou geven...
(Gelukkig vind iedereen hier in huis ricola ook goor... dus voor de smaak hoeft het ook niet)
pi_218679623
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 19:39 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Met wat? Aardappelen? Dit is geen grap?
Nee, waren van die bevroren aardappelpurree staafjes, en onlangs ook een keer met een pot pastasaus
pi_218679631
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 19:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Het is zo gezond sat het haar precies niets oplevert in gezondheid 🤔🤷
En er zit een bom zoetstof kleurstof en meuk in dat geen haar op mijn hoofd het aan mijn kinderen zou geven...
(Gelukkig vind iedereen hier in huis ricola ook goor... dus voor de smaak hoeft het ook niet)
Hallo, vergeet niet dat er allemaal vitamines in zitten hoor
pi_218679664
Wat een aso gedoe weer met die brommers en motor bij de Geertsen op de oprit. Je zal er maar naast wonen
pi_218679667
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 19:50 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Hallo, vergeet niet dat er allemaal vitamines in zitten hoor
Neem een appel 😂👍 ze koopt iedere week een groot krat fruit... dat vind ik positiever dan die meuk tabletjes
pi_218679669
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 13:17 schreef opwegnaar het volgende:
Ik kende haar niet. Moet eerlijk zeggen dat ik bij het bekijken van haar IG zoiets had van wat een ordinaire vrouw. Maar toen ik ging googlen op de ziekte van hun dochtertje kwam ik uit bij een interview van Fawry met haar en haar man en volgens mij is het een hartstikke leuk mens. Ze zegt ook van haarzelf dat ze ordi is, dat mag ik wel. En sneu van hun dochtertje, vooral ook de onzekerheid van hoe ze zich gaan ontwikkelen lijkt mij heel erg moeilijk. Zij maakt zich erg veel zorgen over de toekomst (wat natuurlijk heel begrijpelijk is) maar haar man staat heel positief in het leven zegt hij zelf, hij kijkt vooral naar wat ze wél kan, knap vind ik dat.
pi_218679813
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 19:12 schreef Moppie1982 het volgende:

Gevalletje Martine Kooistra, die heeft al een tikkie gedeeld en de gofundme in haar bio.
pi_218679891
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 18:47 schreef Muisjeruisje het volgende:
Minibelle, Maen wilde weer eens niet mee. Leerkrachten moesten zich ermee bemoeien om haar te laten luisteren. Bizar dat zij totaal geen controle over haar kind heeft
Nou idd, te gek voor woorden. Ze hebben een uur (zal vast wel overdreven woorden maar dan nog) staan wachten. Dan gooi je dat kind toch over haar schouder en neem je haar mee? En dan zou ik nog de middelste en de oudste een ijsje geven en de jongste niet want volgens mij zitten er helemaal geen consequenties aan het gedrag. Behalve dat een beetje dreigen dat haar juf wordt gehaald 🤦🏼♀ net als van die ouders die tot 3 tellen en dan, 3 1/4e, 3 1/2e enz en dan zit er nog geen consequentie aan. Wordt alles nog maar erger zo met zulke kinderen, zie dat nog maar een zin het gareel te krijgen. Ik snap daar echt helemaal niks van. Sowieso, ontzettend veel verwachten van die kinderen maar grenzen stellen ho maar.
  Moderator donderdag 4 september 2025 @ 20:16:08 #201
184769 crew  Deisyy
pi_218679970
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 19:34 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik zou even stoppen met het afgeven op kinderen.

Er is nu vaak genoeg voor gewaarschuwd, jullie mopperen op de mommys over het exposen van hun kinderen, maar plaatsen wel dit soort commentaar.

Niet doen!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218680018
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 20:10 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Nou idd, te gek voor woorden. Ze hebben een uur (zal vast wel overdreven woorden maar dan nog) staan wachten. Dan gooi je dat kind toch over haar schouder en neem je haar mee? En dan zou ik nog de middelste en de oudste een ijsje geven en de jongste niet want volgens mij zitten er helemaal geen consequenties aan het gedrag. Behalve dat een beetje dreigen dat haar juf wordt gehaald 🤦🏼♀ net als van die ouders die tot 3 tellen en dan, 3 1/4e, 3 1/2e enz en dan zit er nog geen consequentie aan. Wordt alles nog maar erger zo met zulke kinderen, zie dat nog maar een zin het gareel te krijgen. Ik snap daar echt helemaal niks van. Sowieso, ontzettend veel verwachten van die kinderen maar grenzen stellen ho maar.
Mee eens!
pi_218680117
Stimulerend opvoeden.
In haar bio. Nooit bij haar gekeken en op basis vd stories van vandaag zie ik nul stimulatie. Mensen zijn zo delulu. Ongelofelijk
Go hard or go home
pi_218680148
Het is stil bij de familie Walk/Bollen/Van Pelt 👀
pi_218680184
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 20:34 schreef Norivelletje het volgende:
Ze posten meestal met vertraging toch?
Opvallend vind ik vooral dat 'de liefdes' nog in hun bio's staan.

Kan me ook voorstellen dat ze er gewoon ff geen zin in hebben.
pi_218680226
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 20:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat dit heel berekenend is hoor.
Ze halen dit weg straks,1 voor 1, levert dan weer juice op en aandacht naar hun account etc.
pi_218680259
Vraag me af of K zijn account zelf nog wel beheerde

J schreef haar aandacht op de kinderen te richten en was aan het werk in het magazijn = minder tijd voor insta

En M weet waarschijnlijk niet wat ze meemaakt qua drukte met de kids en huishouden nu ze er een paar dagen alleen voor staat

Al die stories en filmpjes op insta gaat behoorlijk wat tijd in zitten
pi_218680365
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 20:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Het lijkt me ook pittig dat ze samen werken
pi_218680445
Ik vind dat jvp er wel goed uit zien trouwens
pi_218680615
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 20:44 schreef Felinecat het volgende:
Vraag me af of K zijn account zelf nog wel beheerde

J schreef haar aandacht op de kinderen te richten en was aan het werk in het magazijn = minder tijd voor insta

En M weet waarschijnlijk niet wat ze meemaakt qua drukte met de kids en huishouden nu ze er een paar dagen alleen voor staat

Al die stories en filmpjes op insta gaat behoorlijk wat tijd in zitten
Heb altijd gedacht van niet. Denk dat Michelle dat doet/deed
pi_218680638
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 21:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Heb altijd gedacht van niet. Denk dat Michelle dat doet/deed
Maar 'zijn' manier van schrijven voelde wel alsof hij het zelf deed. Een beetje meer infantiele inslag in de berichten dan die van MB.
pi_218680699
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 21:04 schreef Holaa het volgende:

[..]
Maar 'zijn' manier van schrijven voelde wel alsof hij het zelf deed. Een beetje meer infantiele inslag in de berichten dan die van MB.
Haha ja dat is wel een verschil!
Ellenlange berichten met een poëtische intentie vs. 'het is hier leuk hoor, Groetjes Koen' 🤣
pi_218680891
Nou daar is al de post vanuit MB. Ja, dat is wennen meid dat je een hele dag moeder moet spelen met alles wat er bij hoort, welcome to normal life.

Ze spreekt haarzelf ook een beetje tegen door te zeggen dat ze voor het eerst alleen is in het huis, maar ook een weekend weggaat met de BFF's (hoeveel zullen er mee gaan? ;) ).

Vervelend dat ze alleen maar spreekt over 'papa' ipv dat de kinderen naar Koen gaan. Alsof de verbintenis tussen beide nu alleen nog maar 'ouders van' is.
Hopelijk hebben ze een fijne tijd met elkaar.
pi_218680926
De breuk is ook al veel langer gaande, aangezien ze nu al een ouderschapsplan / verdelingen etc. op orde hebben. Dat heb je anders niet in een paar dagen geregeld hoor.
Maar goed, feit dat M en K hun 10 jarig huwelijk niet hebben gedeeld in mei zegt genoeg.
pi_218680992
MB: "loop voor t eerst naar slaapkamers die een paar dagen leeg blijven"

Ja 4 ja. En 3 die nooit meer gevuld gaan worden?
How can I delete the bonusses?

En de meid gaat haar eerste weekend alleen, meteen weg met de BFF's, hoe handig en lekker de realiteit vermijden.
pi_218681011
De greatgrandemultimama (als ik het goed schrijf) schreef van de week dat ze enige tijd offline zou zijn ivm problemen oid bij haar kind. Ze is 1 dag offline geweest?
pi_218681018
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 21:19 schreef Nieuwnestje het volgende:
Nou daar is al de post vanuit MB. Ja, dat is wennen meid dat je een hele dag moeder moet spelen met alles wat er bij hoort, welcome to normal life.

Ze spreekt haarzelf ook een beetje tegen door te zeggen dat ze voor het eerst alleen is in het huis, maar ook een weekend weggaat met de BFF's (hoeveel zullen er mee gaan? ;) ).

Vervelend dat ze alleen maar spreekt over 'papa' ipv dat de kinderen naar Koen gaan. Alsof de verbintenis tussen beide nu alleen nog maar 'ouders van' is.
Hopelijk hebben ze een fijne tijd met elkaar.
Ik heb geen co ouderschap, want niet gescheiden, dus ik weet niet hoe t voelt (weet natuurlijk sowieso niet hoe t voelt voor een ander).
Het komt alleen wel een beetje hypocriet over, ze is nu maximaal verdrietig omdat de kinderen een weekend bij Koen zijn, maar ze ging toch regelmatig weg zonder kinderen?
Aan de andere kant misschien voelt t wel anders, omdat ze niet thuis zijn zodra zij weer thuiskomt.
(Ik spreek mezelf tegen haha)
pi_218681039
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 21:21 schreef Nieuwnestje het volgende:
De breuk is ook al veel langer gaande, aangezien ze nu al een ouderschapsplan / verdelingen etc. op orde hebben. Dat heb je anders niet in een paar dagen geregeld hoor.
Maar goed, feit dat M en K hun 10 jarig huwelijk niet hebben gedeeld in mei zegt genoeg.
Ze hebben zelf ook aangegeven dat dit al langer gaande is. Dat is geen geheim hoor 😅
pi_218681068
Koen liked de nieuwe post van jvp. Ik denk dat hij zijn insta gewoon zelf doet.
pi_218681115
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 18:47 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zij wordt echt steeds gekker. En laat het vooral bij de jongste steeds verder komen. Dat is toch getikt on daar je kind te laten bepalen dat je daar de halve middag staat?
Ze kreeg van mij 3 tellen en dan had ik haar op mijn manier van dat rek afgehaald.
pi_218681133
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 21:27 schreef Miepje77 het volgende:
De greatgrandemultimama (als ik het goed schrijf) schreef van de week dat ze enige tijd offline zou zijn ivm problemen oid bij haar kind. Ze is 1 dag offline geweest?
Aandacht, aandacht, aandacht
pi_218681192
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 18:47 schreef LeSage het volgende:

[..]
Dit gedicht zouden veel momfluencers even moeten lezen.
In spoiler vanwege de lengte.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel raak!
pi_218681296
Gezellig ook die jongste (L) van MB: met de handen eten, met open mond kauwen en daarna oma bijna in t gezicht prikken met een vork.

Maar er staat een gezelll muziekje onder dus ✨️cute✨️.
pi_218681343
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 21:47 schreef Holaa het volgende:
Gezellig ook die jongste (L) van MB: met de handen eten, met open mond kauwen en daarna oma bijna in t gezicht prikken met een vork.

M schrijft altijd over hem: voor altijd mijn baby

Als dat jochie als baby wordt gezien en behandeld dan zal hij zich logischerwijs ook klein blijven gedragen
pi_218681385
Koen draagt z’n trouwring nog in de laatste foto 🙈. In instabio snap ik wel dat je die misschien vergeet maar je trouwring zie je steeds…

En waarom gaan de kinderen naar hem toe en komt hij niet naar de boerderij en Michelle eruit voor t weekend? Die gaat toch de hort op met collega’s en hebben de kinderen fijn hun eigen kamers en bed etc. Lijkt me ook een stuk goedkoper dan een groot vakantiehuis huren waar ze allemaal inpassen maar het geld stroomt daar als water…
pi_218681412
Ik vraag me ook altijd een beetje af waarom Michelle steeds op de foto’s staat voor Jolies nieuwe drops. Ze is een knappe meid en een groot bereik, maar niet echt de maat van een gemiddelde Nederlander (volgens mij is dat L en ik denk dat zij XS/S heeft). Ik vind veel setjes wel leuk maar vraag me toch af of het ook staat in een grotere maat.
pi_218681415
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 21:47 schreef Holaa het volgende:

Hij doet anders aardig zijn best om wel met die vork te eten. Het kind is net 3, kom op zeg.
pi_218681433
Die ene bff is zelf net bevallen van haar eerste kindje. Staat ze daar voor de tweede avond op rij de was van haar bff te doen..
Dat vind ik niet raar, dat vind ik bijzonder 😬

Even een nieuwe spondeal erbij scoren, dan kun ze hopelijk iemand inhuren om betaald de was te doen
pi_218681487
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 21:55 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Hij doet anders aardig zijn best om wel met die vork te eten. Het kind is net 3, kom op zeg.
Ja prima, mijn kind eet ook niet perfect en die is ouder, maar zij deelt dit zelf bewust met 199.000 mensen. Laat mij daar een mening over hebben, zij deelt dit met circa alle inwoners van de stad Groningen, voor je beeldvorming. Niet gek als 1 op de 200.000 mensen daar iets van vindt, toch? Risico van het vak.
pi_218681494
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 21:53 schreef Norivelletje het volgende:
Koen draagt z’n trouwring nog in de laatste foto 🙈. In instabio snap ik wel dat je die misschien vergeet maar je trouwring zie je steeds…

En waarom gaan de kinderen naar hem toe en komt hij niet naar de boerderij en Michelle eruit voor t weekend? Die gaat toch de hort op met collega’s en hebben de kinderen fijn hun eigen kamers en bed etc. Lijkt me ook een stuk goedkoper dan een groot vakantiehuis huren waar ze allemaal inpassen maar het geld stroomt daar als water…
Is dat de trouwring? Ze hadden toch ook een soort poly ring? Als de juicekanalen het bij het rechte eind hebben dan is dit misschien de J en K ring...

Ja dat K niet in dit huis gaat zitten voor dit weekend vind ik ook apart. Denk toch echt dat K en J samen zijn maar dat 'kan/mag' niet meer op de boerderie
pi_218681507
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 20:34 schreef Norivelletje het volgende:
Michelle post niet zoals de meeste flu’s gedurende de dag, maar post altijd een recap.
Inmiddels dus ook geplaatst.
pi_218681573
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 22:01 schreef Felinecat het volgende:

[..]
Is dat de trouwring? Ze hadden toch ook een soort poly ring? Als de juicekanalen het bij het rechte eind hebben dan is dit misschien de J en K ring...

Ja dat K niet in dit huis gaat zitten voor dit weekend vind ik ook apart. Denk toch echt dat K en J samen zijn maar dat 'kan/mag' niet meer op de boerderie
Misschien wil K helemaal niet in dat huis. Kan ook nog.
pi_218681589
Ik blijf het fascinerend vinden hoeveel er hier ingevuld wordt over de poly.
En hoe Michelle werkelijk niets goed kan doen.
Als ze had geschreven dat ze het hele weekend thuis zou zitten janken zou iedereen hier schrijven: waar zijn die bff’s nu dan?

Ze gaan allemaal door een mega heftige tijd heen (want scheiding en kinderen in het spel), ze zullen vast over dingen nagedacht hebben en hun best doen om het goed te doen.
pi_218681605
quote:

[..]
Er zijn wat fluflu kinderen die er nog een voorbeeld aan kunnen nemen🤣.
En die zijn heel wat jaren ouder.
pi_218681620
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 22:07 schreef LeSage het volgende:
Ik blijf het fascinerend vinden hoeveel er hier ingevuld wordt over de poly.
En hoe Michelle werkelijk niets goed kan doen.
Als ze had geschreven dat ze het hele weekend thuis zou zitten janken zou iedereen hier schrijven: waar zijn die bff’s nu dan?

Ze gaan allemaal door een mega heftige tijd heen (want scheiding en kinderen in het spel), ze zullen vast over dingen nagedacht hebben en hun best doen om het goed te doen.
Ze kan ook kiezen om een periode niet te delen. Maar ja, dat kost haar pegels. Last ze lekker een pauze in. Kan niemand erop reageren. MB en JvP nemen geen eens een dag pauze. Zij delen, mensen oordelen. C'est la vie.

Juist voor de kinderen en de scheiding kunnen ze daar zelf voor kiezen. En doen ze dus (bewust) niet.
pi_218681660
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 21:31 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Koen liked de nieuwe post van jvp. Ik denk dat hij zijn insta gewoon zelf doet.
Denk dat de juice klopt. Dat het tussen J en K niet over is.
pi_218681669
quote:

[..]
Ik zie t probleem ook niet.
pi_218681702
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 22:09 schreef Holaa het volgende:

[..]
Ze kan ook kiezen om een periode niet te delen. Maar ja, dat kost haar pegels. Last ze lekker een pauze in. Kan niemand erop reageren. MB en JvP nemen geen eens een dag pauze. Zij delen, mensen oordelen. C'est la vie.

Juist voor de kinderen en de scheiding kunnen ze daar zelf voor kiezen. En doen ze dus (bewust) niet.
Ik denk dat je als influencer echt heel rap niet meer relevant bent als je tijdelijk stopt met delen, maar goed.

Ik kan overigens als ik ga scheiden ook niet thuis blijven van mijn werk hoor 8)7

Dat (ver)oordelen klopt ook en is misschien niet gek, maar de toon waarop het naar hen toe gebeurt vind ik heel hard en het invullen tot aan het ouderschapsplan toe vind ik ook wel ver gaan _O-
pi_218681712
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 22:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik zie t probleem ook niet.
Ik zie het probleem niet in hoe hij eet per se, maar waarom dit gedeeld moet worden met 199.000 (!) mensen. Net zoals O-is-a-vibe in haar onderbroek.
Wat is de meerwaarde? De directeur eet biefstuk, maar niet mega charmant oid. Dus waarom deel je dat met honderdduizenden mensen?
pi_218681731
quote:

[..]

Insta is deels hun inkomen, ze hebben hun breuk (uiteindelijk) gedeeld en nu delen ze hoe ze er mee omgaan. Ik snap niet dat ze die behoefte hebben (zoals ik bij AM niet snap dat ze zo'n behoefte had de geboorte van Lot te delen, terwijl de oudere broers/zussen nog noet eens op de hoogte waren), maar zij hebben die behoefte wel.

Dat betekent nog niet dat alles ingevuld moet worden. Wat @LeSage schrijft klopt wel, had ze het hele weekend huilend in bed doorgebracht dan was er commentaar gekomen op t feit dat er van alle BFF's geen spoor te bekennen was.

Op alles wat gedeeld wordt, wordt een enorme berg zout gelegd.
pi_218681740
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 22:15 schreef Holaa het volgende:

[..]
Ik zie het probleem niet in hoe hij eet per se, maar waarom dit gedeeld moet worden met 199.000 (!) mensen. Net zoals O-is-a-vibe in haar onderbroek.
Wat is de meerwaarde? De directeur eet biefstuk, maar niet mega charmant oid. Dus waarom deel je dat met honderdduizenden mensen?
Ik snap dat ook niet, als we dat wel hadden begrepen dan waren wij misschien (ook) wel fluflu's geweest 😅.
pi_218681743
Ik vind dat hier wel erg hard geoordeeld wordt over MB.

En breuk, je hele gezin uit elkaar dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Fijn dat ze dan familie en vrienden heeft die er voor haar zijn, op welke manier dan ook.

Je kinderen voor het eerst via een omgangsregeling naar hun vader, jouw ex en dan alleen achterblijven dat is gewoon heftig en emotioneel en iedereen gaat dat anders mee om.

Ik ben geen fan van haar integendeel. Maar ik vind het niet terecht hoe er ge/veroordeeld wordt nu
pi_218681763
quote:

[..]

Maar wel heel verschillend. Vind het een verademing om te zien hoe J met haar kinderen is.
pi_218681787
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 22:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Op alles wat gedeeld wordt, wordt een enorme berg zout gelegd.
Volgens mij is dit juist waar dit hele topic omdraait: de fluflu perikelen bespreken en onze mening daarover geven

Zowel bij de (ex)Bollens, als bij de geertsen, kwarrels, Debby, Sanneke etc etc etc
pi_218681805
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 22:19 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Maar wel heel verschillend. Vind het een verademing om te zien hoe J met haar kinderen is.
Vind haar relaxter overkomen.

Ik vind t overigens wel positief dat Koen gewoon ff langs de kinderen komt als Michelle bij haar ouders is met de kinderen. Ik hoop dat ze deze omgang houden voor de kinderen.
pi_218681836
quote:

[..]

Dat ze met insta haar geld verdient en daarom blijft posten kan ik wel begrijpen (lijkt me een gouden kooi, maar soit)
Maar waarom die kinderen, zeker nu in deze hele kwetsbare periode, weer volop in beeld?! Dat heeft toch niets met werk en inkomen te maken
pi_218681883
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 22:00 schreef Holaa het volgende:

[..]
Ja prima, mijn kind eet ook niet perfect en die is ouder, maar zij deelt dit zelf bewust met 199.000 mensen. Laat mij daar een mening over hebben, zij deelt dit met circa alle inwoners van de stad Groningen, voor je beeldvorming. Niet gek als 1 op de 200.000 mensen daar iets van vindt, toch? Risico van het vak.
Misschien heb je de post van @Deisyy gemist? Laat de kinderen er buiten.
pi_218681943
Ik heb eens gekeken bij die Michelle omdat ze hier zo vaak en veel besproken wordt. Wat een prachtige vrouw! Ze zou iets meer vlees op haar botten mogen hebben maar verder vind ik haar superknap!
pi_218681965
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 21:27 schreef Miepje77 het volgende:
Enige tijd, dat kan een dag zijn of een week of een maand toch?
pi_218682002
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 22:23 schreef Felinecat het volgende:

[..]
Dat ze met insta haar geld verdient en daarom blijft posten kan ik wel begrijpen (lijkt me een gouden kooi, maar soit)
Maar waarom die kinderen, zeker nu in deze hele kwetsbare periode, weer volop in beeld?! Dat heeft toch niets met werk en inkomen te maken
Juist wel. Kinderen exposen is haar inkomen. Ze is ooit begonnen met “bijzonder klein wonder”. Het begin van een succesvol bedrijf. Zonder de kinderen valt er een deel weg
pi_218682014
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 21:51 schreef Felinecat het volgende:

[..]
M schrijft altijd over hem: voor altijd mijn baby

Als dat jochie als baby wordt gezien en behandeld dan zal hij zich logischerwijs ook klein blijven gedragen
Het kereltje is nog maar net 3 toch? Lekker laten , niks mis mee. Vind het prachtig om een kind zo te zien smikkelen
pi_218682044
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 22:23 schreef Felinecat het volgende:

[..]
Kinderen in beeld snap ik nooit maar in de situatie van M, K en J al helemaal niet. Maar ja, de rekeningen lopen gewoon door dus moeten ze in beeld.
Ik werkte de dag nadat ik uit mijn huwelijk en huis stapte ook. Mijn kinderen gingen naar school. Maar ze werden wel veilig gehouden en niet gedeeld met onbekenden.
pi_218682178
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 21:53 schreef Norivelletje het volgende:

In hun geval zou ik birdnesten denk ik
pi_218682219
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 22:29 schreef Henrike het volgende:

[..]
Enige tijd, dat kan een dag zijn of een week of een maand toch?
Enige tijd vind ik niet een dag. Maar eerder een week of zo. Ze deed het doen voorkomen alsof dat het geval zou zijn. Voor die ene dag gaat ik niet eens iets gemeld. Mij was het niet opgevallen wanneer ze een dag niks zou posten.
pi_218682449
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 22:49 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Enige tijd vind ik niet een dag. Maar eerder een week of zo. Ze deed het doen voorkomen alsof dat het geval zou zijn. Voor die ene dag gaat ik niet eens iets gemeld. Mij was het niet opgevallen wanneer ze een dag niks zou posten.

[ Bericht 7% gewijzigd door Henrike op 04-09-2025 23:55:03 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')