Ik zou even stoppen met het afgeven op kinderen.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:34 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik wil geen moeder maffia zijn, maar ik schrik echt van het gebit van een van de kinderen van Onzedrieling. In het laatste filmpje. Zou écht even stoppen met de speen als ik haar was. Jeetje.
Mee eens!quote:Op donderdag 4 september 2025 20:10 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Nou idd, te gek voor woorden. Ze hebben een uur (zal vast wel overdreven woorden maar dan nog) staan wachten. Dan gooi je dat kind toch over haar schouder en neem je haar mee? En dan zou ik nog de middelste en de oudste een ijsje geven en de jongste niet want volgens mij zitten er helemaal geen consequenties aan het gedrag. Behalve dat een beetje dreigen dat haar juf wordt gehaald 🤦🏼♀ net als van die ouders die tot 3 tellen en dan, 3 1/4e, 3 1/2e enz en dan zit er nog geen consequentie aan. Wordt alles nog maar erger zo met zulke kinderen, zie dat nog maar een zin het gareel te krijgen. Ik snap daar echt helemaal niks van. Sowieso, ontzettend veel verwachten van die kinderen maar grenzen stellen ho maar.
Ze posten meestal met vertraging toch?quote:Op donderdag 4 september 2025 20:34 schreef Norivelletje het volgende:
Het is stil bij de familie Walk/Bollen/Van Pelt 👀
Ik heb het idee dat dit heel berekenend is hoor.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze posten meestal met vertraging toch?
Opvallend vind ik vooral dat 'de liefdes' nog in hun bio's staan.
Kan me ook voorstellen dat ze er gewoon ff geen zin in hebben.
Het lijkt me ook pittig dat ze samen werkenquote:Op donderdag 4 september 2025 20:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze posten meestal met vertraging toch?
Opvallend vind ik vooral dat 'de liefdes' nog in hun bio's staan.
Kan me ook voorstellen dat ze er gewoon ff geen zin in hebben.
Heb altijd gedacht van niet. Denk dat Michelle dat doet/deedquote:Op donderdag 4 september 2025 20:44 schreef Felinecat het volgende:
Vraag me af of K zijn account zelf nog wel beheerde
J schreef haar aandacht op de kinderen te richten en was aan het werk in het magazijn = minder tijd voor insta
En M weet waarschijnlijk niet wat ze meemaakt qua drukte met de kids en huishouden nu ze er een paar dagen alleen voor staat
Al die stories en filmpjes op insta gaat behoorlijk wat tijd in zitten
Maar 'zijn' manier van schrijven voelde wel alsof hij het zelf deed. Een beetje meer infantiele inslag in de berichten dan die van MB.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Heb altijd gedacht van niet. Denk dat Michelle dat doet/deed
Haha ja dat is wel een verschil!quote:Op donderdag 4 september 2025 21:04 schreef Holaa het volgende:
[..]
Maar 'zijn' manier van schrijven voelde wel alsof hij het zelf deed. Een beetje meer infantiele inslag in de berichten dan die van MB.
Ik heb geen co ouderschap, want niet gescheiden, dus ik weet niet hoe t voelt (weet natuurlijk sowieso niet hoe t voelt voor een ander).quote:Op donderdag 4 september 2025 21:19 schreef Nieuwnestje het volgende:
Nou daar is al de post vanuit MB. Ja, dat is wennen meid dat je een hele dag moeder moet spelen met alles wat er bij hoort, welcome to normal life.
Ze spreekt haarzelf ook een beetje tegen door te zeggen dat ze voor het eerst alleen is in het huis, maar ook een weekend weggaat met de BFF's (hoeveel zullen er mee gaan?).
Vervelend dat ze alleen maar spreekt over 'papa' ipv dat de kinderen naar Koen gaan. Alsof de verbintenis tussen beide nu alleen nog maar 'ouders van' is.
Hopelijk hebben ze een fijne tijd met elkaar.
Ze hebben zelf ook aangegeven dat dit al langer gaande is. Dat is geen geheim hoor 😅quote:Op donderdag 4 september 2025 21:21 schreef Nieuwnestje het volgende:
De breuk is ook al veel langer gaande, aangezien ze nu al een ouderschapsplan / verdelingen etc. op orde hebben. Dat heb je anders niet in een paar dagen geregeld hoor.
Maar goed, feit dat M en K hun 10 jarig huwelijk niet hebben gedeeld in mei zegt genoeg.
Zij wordt echt steeds gekker. En laat het vooral bij de jongste steeds verder komen. Dat is toch getikt on daar je kind te laten bepalen dat je daar de halve middag staat?quote:Op donderdag 4 september 2025 18:47 schreef Muisjeruisje het volgende:
Minibelle, Maen wilde weer eens niet mee. Leerkrachten moesten zich ermee bemoeien om haar te laten luisteren. Bizar dat zij totaal geen controle over haar kind heeft
Aandacht, aandacht, aandachtquote:Op donderdag 4 september 2025 21:27 schreef Miepje77 het volgende:
De greatgrandemultimama (als ik het goed schrijf) schreef van de week dat ze enige tijd offline zou zijn ivm problemen oid bij haar kind. Ze is 1 dag offline geweest?
quote:Op donderdag 4 september 2025 18:47 schreef LeSage het volgende:
[..]
Dit gedicht zouden veel momfluencers even moeten lezen.
In spoiler vanwege de lengte.Heel raak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M schrijft altijd over hem: voor altijd mijn babyquote:Op donderdag 4 september 2025 21:47 schreef Holaa het volgende:
Gezellig ook die jongste (L) van MB: met de handen eten, met open mond kauwen en daarna oma bijna in t gezicht prikken met een vork.
Maar er staat een gezelll muziekje onder dus ✨️cute✨️.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |