vraag van dit topic dus is, als je hier in NL leeft of anders wmb. maak je je niet eens zorgen dan. en waar maak je je dan zorgen over.quote:
Anders moet je zoveel werken he? Jij bent die kerel uit die docu he, vind je dat je tegenwoordig meer moet werken met een uitkering dan vroeger tijdens die docu? Gewoon ff benieuwedquote:Op donderdag 4 september 2025 08:44 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik maak me zorgen over femicide en hitte in dit land en of mijn uitkering niet nog ietsje hoger mag.
Linkje??quote:Op donderdag 4 september 2025 09:01 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Anders moet je zoveel werken he? Jij bent die kerel uit die docu he, vind je dat je tegenwoordig meer moet werken met een uitkering dan vroeger tijdens die docu? Gewoon ff benieuwed
Sterkte en succes ermee!!quote:Op donderdag 4 september 2025 07:02 schreef vosss het volgende:
Ik maak mij zorgen of mijn netvliesloslating operatie wel goed gegaan is.
Straks ziekenhuis bellen, want arts gister maakte zich nog niet heel veel zorgen, maar vandaag zou het beter moeten zijn dan gisteren.
Die verbetering is er vooralsnog totaal niet.
Gaat ook wel weer opknappen, ze zijn er druk mee bezig volgens mij. Als het allemaal net zo wordt als de Straatweg, gaat Utrecht mooie tijden tegemoet.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:45 schreef blomke het volgende:
Ik maak mij zorgen om Kanalen Eiland.
Gaat om het stadsverwarmingsnet.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
Gaat ook wel weer opknappen, ze zijn er druk mee bezig volgens mij. Als het allemaal net zo wordt als de Straatweg, gaat Utrecht mooie tijden tegemoet.
Pfffquote:Op donderdag 4 september 2025 08:44 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik maak me zorgen over femicide en hitte in dit land en of mijn uitkering niet nog ietsje hoger mag.
Beste is om het weer in de gaten te houden, ze kunnen niet goed tegen vorst.quote:Op donderdag 4 september 2025 12:13 schreef oppiedoppie het volgende:
Ik zit erover in wanneer het het beste moment is om mijn buitenwiet te oogsten want het lijkt nog steeds niet optimaal. Gelukkig wordt het komend weekend nog even mooi weer dus het komt vast goed.
Wat is daarin jou zorg?quote:Op donderdag 4 september 2025 11:29 schreef blomke het volgende:
[..]
Gaat om het stadsverwarmingsnet.
In welk opzicht?quote:Op donderdag 4 september 2025 15:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik maak me zorgen over de opvoeding van mijn nichtjes op het gebied van sociale media
Dat ze letterlijk alles online gooien op alle platforms en geen enkel account in dat gezin op prive staat (dus de accounts van mijn broer, schoonzus en nichtjes)quote:
Ze zijn nog vrij jong, hebben een tijd stilgestaan, maar ik gok op een indian summerquote:Op donderdag 4 september 2025 15:34 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Beste is om het weer in de gaten te houden, ze kunnen niet goed tegen vorst.
Bloeien de bloemetjes al of zijn ze nog jong?
Oh zo. Dat is niet handig nee.quote:Op donderdag 4 september 2025 16:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat ze letterlijk alles online gooien op alle platforms en geen enkel account in dat gezin op prive staat (dus de accounts van mijn broer, schoonzus en nichtjes)
Hun keuze. Alleen ik zou het anders doen
Ai, dan hoop ik voor jou dat het nog een warme nazomer gaat worden. Mocht de kou te vroeg komen kan je nog proberen ze te beschermen tegen de kou met dingen als noppenfolie ofzo, of ze op zolder een plekje gevenquote:Op donderdag 4 september 2025 17:02 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ze zijn nog vrij jong, hebben een tijd stilgestaan, maar ik gok op een indian summer
Ik hoop het voor je, komt vast goed. Lekker man, enjoyquote:Op donderdag 4 september 2025 12:13 schreef oppiedoppie het volgende:
Ik zit erover in wanneer het het beste moment is om mijn buitenwiet te oogsten want het lijkt nog steeds niet optimaal. Gelukkig wordt het komend weekend nog even mooi weer dus het komt vast goed.
terechte vraag dit.quote:Op donderdag 4 september 2025 15:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik maak me zorgen over de opvoeding van mijn nichtjes op het gebied van sociale media
quote:Op donderdag 4 september 2025 20:31 schreef kree het volgende:
wat als ze dat nichtje zelf ook ondeugend is?
je mist mijn punt dat AI niet te vertrouwen is.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
*zucht*
Volgens mij was ik weer eens naïef
quote:Op donderdag 4 september 2025 20:38 schreef kree het volgende:
[..]
je mist mijn punt dat AI niet te vertrouwen is.
Hier haal ik niet uit dat het een AI-topic isquote:Op donderdag 4 september 2025 02:59 schreef kree het volgende:
Ik zat te denken. langer al.
Maar genoeg topics die over klagen gaan en soms denk ik, mss wat je zelf denkt komt er niet eens doorheen,
en daarom en is poging dit topic.
Uit eens je zorgen? hier helemaal anoniem, waar zit jij dan mee?
ik heb er genoeg namelijk.
klopt niet t doel van topic, maar wil maar zeggen. laat je niet meenemen schapen.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Hier haal ik niet uit dat het een AI-topic is
Hier haal ik uit dat je je afvraagt wat er speelt in de hoofden van Fokkers
Blijkbaar verkeerd geïnterpreteerd door mij. Anders had ik het überhaupt niet gepost.
sorryquote:Op donderdag 4 september 2025 20:43 schreef Armani XL het volgende:
Dit wordt weer een grote kree show. Dat kan prima in VER.
Gratis extra tip, probeer eens niet je topic om zeep te helpen door 10 Posts achter elkaar te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |