Jij bent een beetje verward zo te zien.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:39 schreef Mykonos het volgende:
Half WLR zegt hier dus vrijwel letterlijk dat ze liever wegkijken en vermaakt willen worden. Protesteren mag, zolang niemand er last van heeft. Zo werken sociale bewegingen en veranderingen dus niet.
Het is sowieso ook weer zo typisch dat je nota bene expliciet tegen Israël's handelen kunt zijn, maar als je dan niet staat te juichen voor dit soort idioterie vandaag ben je dús een wegkijker/genocidesteuner/noemmaarop. Man man man.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij bent een beetje verward zo te zien.
Dat je een koers wilt kijken die niet verstoord wordt door dit soort idioterie, betekent niet dat je gelijk pro genocide bent ofzo.
Ik vind het belachelijk dat bijvoorbeeld Israelische clubs lekker mogen meedoen op grote voetbaltoernooien en andere sport evenementen. Want ja, als je Israel uitsluit, vinden zij gelijk weer dat je anti-semiet bent.
Protesteren tegen de genocide, mijn zegen hebben ze, maar ga niet een koers verstoren.
Ik ben dan ook van mening dat ze gewoon IPT hadden moeten dwingen PT te heten. Omdat je dit soort protesten
alleen maar over je heen roept als organisatie.
Dus zie, tegen dit soort protesten zijn staat niet gelijk aan wegkijken.
Doe maar gewoon niet.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:30 schreef Pistolero het volgende: [..] Echt bijzonder schrijnend hoe niemand dit lijkt te snappen. Wegkijken en niks doen maakt je medeplichtig. Er zijn heel wat maskers afgevallen hier vandaag in WLR.
Vingegaard zei dat hij het wel wist en wilde eigenlijk geen koers meer maken. Maar toen Pidcock ging besloot hij toch maar mee te doen.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goed gecommuniceerd naar de renners wel. Pidcock en Vingegaard wisten beide zo te zien van niets.
En ondertussen halsstarrig geen beelden van laatste 3km laten zien. Ik zie alleen maar een rijtje agenten bij wat demonstranten.
Zie nergens uitslag ook dus lekker gewerkt jongens voor niets. Had dan tenminste tijden op top van Alto de Pike genomen.
*midden op de wegquote:Op woensdag 3 september 2025 17:33 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Er staan mensen met vlaggen achter een omheining.
Tyfusvolk
Volgens Vingegaard was het duidelijk gecommuniceerd.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goed gecommuniceerd naar de renners wel. Pidcock en Vingegaard wisten beide zo te zien van niets.
En ondertussen halsstarrig geen beelden van laatste 3km laten zien. Ik zie alleen maar een rijtje agenten bij wat demonstranten.
Zie nergens uitslag ook dus lekker gewerkt jongens voor niets. Had dan tenminste tijden op top van Alto de Pike genomen.
In de rit in de Tour met Bernal is er ook officieel geen uitslag, geloof ik (maar wel verschillen in AK)quote:Op woensdag 3 september 2025 19:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
We moeten wel iets van een uitslag krijgen toch? Als het wel voor het AK meetelt.
In het zuiden gaan mensen niet midden op de dag rellen.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Volgend jaar alleen nog door de blauwe gebieden
[ afbeelding ]
Dit kan niet.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben enorm trots op mijn Baskische vrienden.
Ach hij maakt best leuke voorbeschouwingen.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:56 schreef TAmaru het volgende:
Het is toch absurd dat we in deze maatschappij zo onderhand gegijzeld worden door een stelletje protesterende linksextremisten die absoluut niets aan deze wereld toevoegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |