Of ontketen ik nu een nieuwe rel door Vlaanderen een land te noemen?quote:Op woensdag 3 september 2025 17:26 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
RIP Team Flanders - Balwaase
Ja, eens. Al heb ik tot nu toe geen beelden gezien van mensen op de finishstrook.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:25 schreef heywoodu het volgende:
Kijk, hier op die klim staan ook mensen met een Palestijnse vlag. Die zwaaien er wat mee en moedigen de renners ondertussen aan. Dat kan ook gewoon, in tegenstelling tot die volidioten bij de finish.
Eerste doorkomst niet gezien?quote:Op woensdag 3 september 2025 17:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, eens. Al heb ik tot nu toe geen beelden gezien van mensen op de finishstrook.
Daar weten ze wat een echte genocide is.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gelukkig is het WK in Rwanda. Daar gaan ze niet durven protesteren
Je laat je enorm kennen (net als de idioten die de renners in de weg zitten).quote:Op woensdag 3 september 2025 17:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze kunnen inderdaad beter nooit meer terugkomen in dit onderontwikkelde deel van Spanje.
En dan gebeurt er niets.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Je kunt prima protesteren zonder de wedstrijd zelf te hinderen.
Bij de eerste doorkomst ging het nog maar net goed, nu zorgt een horde agenten er nog voor dat het niet echt tot geweld kan komen.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, eens. Al heb ik tot nu toe geen beelden gezien van mensen op de finishstrook.
Oké.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je laat je enorm kennen (net als de idioten die de renners in de weg zitten).
Dit idd. En als dit zo door gaat en de organisatie het de rest van de Vuelta niet onder controle krijgt, dan maar volgend jaar geen Vuelta.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toch beetje vreemd dat er in Frankrijk "geen enkele" protest was tegen israel. Of Franse politie heft uitstekende zijn werk gedaan of Spaanse heeft hard gefaald
ik denk dat je zoiets overal kan tegenkomen in Spanjequote:Op woensdag 3 september 2025 17:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze kunnen inderdaad beter nooit meer terugkomen in dit onderontwikkelde deel van Spanje.
Je maakt de Vuelta en die vlaggenzwaaiers iets te belangrijk als je denkt dat dit iets gaat veranderen.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:28 schreef VoMy het volgende:
[..]
En dan gebeurt er niets.
Je kan ook prima geen massamoord uitvoeren.
De enige aanstellers zijn degenen die zich hier beduidend drukker over maken dan het op industriële wijze vermoorden van Palestijnen zoals Israël dat doet. En dat zijn er uiteraard een heleboel.
Wat mij betreft zien de demonstranten dit als aanmoediging om het morgen te herhalen. Ontregel de boel maar net zolang tot niemand Israel nog uit wil nodigen.
Gewoon al die Pro Palestina protestanten oppakken en pas na eind Vuelta weer vrijlaten.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:28 schreef VoMy het volgende:
[..]
En dan gebeurt er niets.
De enige aanstellers zijn degenen die zich hier beduidend drukker over maken dan het op industriële wijze vermoorden van Palestijnen zoals Israël dat doet. En dat zijn er uiteraard een heleboel.
Wat mij betreft zien de demonstranten dit als aanmoediging om het morgen te herhalen. Ontregel de boel maar net zolang tot niemand Israel nog uit wil nodigen.
Wat fijn dat je dit blijft herhalen en alles kut en een genocide caravan vindt.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:28 schreef VoMy het volgende:
[..]
En dan gebeurt er niets.
Echt bijzonder schrijnend hoe niemand dit lijkt te snappen.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:28 schreef VoMy het volgende:
[..]
En dan gebeurt er niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |