Nuance komt altijd op de laatste plaats in WLRquote:Op woensdag 3 september 2025 17:34 schreef heywoodu het volgende:
Overigens kun je prima anti-Israël zijn (dat ben ik best wel, alleen zonder ze allemaal dood te wensen), en dit allemaal kut vinden. Iedereen die zit te kijken, wil toch gewoon koers zien man.
Ik was al medeplichtig toen ik naar het songfestival keekquote:Op woensdag 3 september 2025 17:37 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Nu ik toch medeplichtig ben aan genocide kan ik er maar beter actief aan meedoen.
Kun jij vanavond even ontzettend tevreden in de spiegel jezelf aankijken zeg!quote:Op woensdag 3 september 2025 17:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zit ook te kijken en een dagje geen koers tussen de honderden dagen koers per jaar boeit me echt helemaal geen reet als dit de reden is.
Wat zeg je nou eigenlijk precies?quote:Op woensdag 3 september 2025 17:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zit ook te kijken en een dagje geen koers tussen de honderden dagen koers per jaar boeit me echt helemaal geen reet als dit de reden is.
Valt wel mee, #viesdikquote:Op woensdag 3 september 2025 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun jij vanavond even ontzettend tevreden in de spiegel jezelf aankijken zeg!
Dat het allemaal niet zo erg is een dagje geen koers te zien.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:39 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wat zeg je nou eigenlijk precies?
Je druk maken over het doorgaan van de koers terwijl er een ploeg meedoet wiens enige bestaansreden het actief promoten van een genocidale apartheidsstaat is.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:34 schreef heywoodu het volgende:
Overigens kun je prima anti-Israël zijn (dat ben ik best wel, alleen zonder ze allemaal dood te wensen), en dit allemaal kut vinden. Iedereen die zit te kijken, wil toch gewoon koers zien man.
Ja, want Netanyahu zal echt wakker gaan liggen van protesten in Bilbao, Barcelona of Amsterdamquote:Op woensdag 3 september 2025 17:39 schreef Mykonos het volgende:
Half WLR zegt hier dus vrijwel letterlijk dat ze liever wegkijken en vermaakt willen worden. Protesteren mag, zolang niemand er last van heeft. Zo werken sociale bewegingen en veranderingen dus niet.
Hopelijk promoten ze het nog heel erg lang. Zou er bijna een Israëlisch vlaggetje bij pakken.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je druk maken over het doorgaan van de koers terwijl er een ploeg meedoet wiens enige bestaansreden het actief promoten van een genocidale apartheidsstaat is.
Oke dan.
Hij overweegt op te stappen nadat Asha Ten Broeke met haar monsterlijk dikke lichaam met pannen zat te slaat op station Nieuwegein.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:42 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja, want Netanyahu zal echt wakker gaan liggen van protesten in Bilbao, Barcelona of Amsterdam.
Ook erg jammer dat dat volk niet snapt dat dit soort disruptieve protesten daadwerkelijk effect (kunnen) hebben. Maar het klagende volk heeft waarschijnlijk nog nooit een geschiedenisboek opengeslagen.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:43 schreef Szura het volgende:
Erg jammer dat WLR halfvol zit met genocide vergoelijkers die zich meer storen aan het protest dan aan de misdaad zelf
Na een dag keihard pallets sorteren wil ik gewoon rustig wielrennen kijken.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:39 schreef Mykonos het volgende:
Half WLR zegt hier dus vrijwel letterlijk dat ze liever wegkijken en vermaakt willen worden. Protesteren mag, zolang niemand er last van heeft. Zo werken sociale bewegingen en veranderingen dus niet.
je snapt het niet, het gaat er niet om dat die misdadiger er iets van vindt, maar dat de koersdirectie er iets van vindt... misschien voortaan geen genocide ploegen meer uitnodigen... Dat is het doel van de protesten.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:42 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja, want Netanyahu zal echt wakker gaan liggen van protesten in Bilbao, Barcelona of Amsterdam.
QUEERS FOR PALESTINAquote:Op woensdag 3 september 2025 17:42 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Medeplichtig!quote:Op woensdag 3 september 2025 17:47 schreef Arizona het volgende:
Tegen deze manier van protesteren zijn, wil niet zeggen dat je pro Israel bent of genocide accepteert.
Meer zeg ik er niet meer over.
Juist het omgekeerde, Pidders was kwaad en woedend.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:37 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Pidders geeft geen fucks, wat een gast. Prachtig.
En terecht.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Juist het omgekeerde, Pidders was kwaad en woedend.
We lezen het niet, we zitten er niet op te wachten en we dringen er ook niet op aan.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:49 schreef Pistolero het volgende:
Ik wacht wel met smart op de posts van R_R.
Jaquote:Op woensdag 3 september 2025 17:52 schreef Abrikozentaart het volgende:
Heeft Thijs Z. al gereageerd??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |