Vind je dit echt oke als moderator?quote:
quote:Op woensdag 3 september 2025 17:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Echt bijzonder schrijnend hoe niemand dit lijkt te snappen.
Wegkijken en niks doen maakt je medeplichtig. Er zijn heel wat maskers afgevallen hier vandaag in WLR.
Dan kun je een hoop plaatsen uitsluitenquote:Op woensdag 3 september 2025 17:31 schreef heywoodu het volgende:
Tot zover het Baskenland, tot in 2058!
quote:Denk dat de organisatie de enige juiste beslissing maakt: als je niet kunt koersen, moet je ook geen winnaar aanwijzen.
quote:Verder is dit ook de consequentie als je als wielerbond doet alsof het volkomen normaal is dat er een team meerijdt dat reclame maakt voor een land waar kinderen worden uitgehongerd.
Dat is al jaren zo.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Dat politiek nu ook het warme WLR bad doet afkoelen naar ijskoude temperaturen ontstemt mij.
Nou, er verandert wel degelijk iets want de rit is dus aangepast.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je maakt de Vuelta en die vlaggenzwaaiers iets te belangrijk als je denkt dat dit iets gaat veranderen.
Niet iedereen moet hopelijk tot aan de meet door. Renners van IPT zijn hun leven daadwerkelijk niet zeker met dat tyfusvolk wat de boel hier verziekt.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu gaan ze rijden tot aan de meet zonder te sprinten
En wat doe jij voor de mensen in Gaza?quote:Op woensdag 3 september 2025 17:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Echt bijzonder schrijnend hoe niemand dit lijkt te snappen.
Wegkijken en niks doen maakt je medeplichtig. Er zijn heel wat maskers afgevallen hier vandaag in WLR.
Mensen uitmaken voor moordenaars en genocideplegers in een wielrentopic.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:33 schreef Momo het volgende:
[..]
En wat doe jij voor de mensen in Gaza?
Er staan mensen met vlaggen achter een omheining.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet iedereen moet hopelijk tot aan de meet door. Renners van IPT zijn hun leven daadwerkelijk niet zeker met dat tyfusvolk wat de boel hier verziekt.
Daar moet ik de pro hamas demonstranten wel vriendelijk voor bedanken ja.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:32 schreef silverhill het volgende:
Mensen die vol op de vlucht gegokt hebben in CM kunnen opgelucht adem halen.
Tis niet erg juist geformuleerd nee…quote:Op woensdag 3 september 2025 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In Israel worden kinderen uitgehongerd
Haha naïef hoorquote:Op woensdag 3 september 2025 17:33 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Er staan mensen met vlaggen achter een omheining.
Tyfusvolk
3kmquote:Op woensdag 3 september 2025 17:34 schreef vaarsuvius het volgende:
bij welke km ging de koers dood? ( ik kom net thuis en probeer het terug te kijken)
Tijdopname bij 3kmquote:Op woensdag 3 september 2025 17:34 schreef vaarsuvius het volgende:
bij welke km ging de koers dood? ( ik kom net thuis en probeer het terug te kijken)
Mijn post is nog aangepast ook. De waarheid mag blijkbaar niet uitgesproken worden.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:32 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vind je dit echt oke als moderator?
[..]
Terecht, die ziet hier een kans WLR met de neus op de feiten te drukken in rook opgaan.quote:
Je hebt gelijk. Nu ik toch medeplichtig ben aan genocide kan ik er maar beter actief aan meedoen.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mijn post is nog aangepast ook. De waarheid mag blijkbaar niet uitgesproken worden.
Ik zit ook te kijken en een dagje geen koers tussen de honderden dagen koers per jaar boeit me echt helemaal geen reet als dit de reden is.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:34 schreef heywoodu het volgende:
Overigens kun je prima anti-Israël zijn (dat ben ik best wel, alleen zonder ze allemaal dood te wensen), en dit allemaal kut vinden. Iedereen die zit te kijken, wil toch gewoon koers zien man.
Nuance komt altijd op de laatste plaats in WLRquote:Op woensdag 3 september 2025 17:34 schreef heywoodu het volgende:
Overigens kun je prima anti-Israël zijn (dat ben ik best wel, alleen zonder ze allemaal dood te wensen), en dit allemaal kut vinden. Iedereen die zit te kijken, wil toch gewoon koers zien man.
Ik was al medeplichtig toen ik naar het songfestival keekquote:Op woensdag 3 september 2025 17:37 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Nu ik toch medeplichtig ben aan genocide kan ik er maar beter actief aan meedoen.
Kun jij vanavond even ontzettend tevreden in de spiegel jezelf aankijken zeg!quote:Op woensdag 3 september 2025 17:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zit ook te kijken en een dagje geen koers tussen de honderden dagen koers per jaar boeit me echt helemaal geen reet als dit de reden is.
Wat zeg je nou eigenlijk precies?quote:Op woensdag 3 september 2025 17:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zit ook te kijken en een dagje geen koers tussen de honderden dagen koers per jaar boeit me echt helemaal geen reet als dit de reden is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |