abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218687548
https://www.denieuwesterm(...)a-nu-veilig-bij-ons/

Vandaag 2 pagina's groot verhaal in de krant....
Maar interview geeft ze niet...
Nee, want ze wil "rust" voorlopig.

Of moet ze eerst klaargestoomd worden voor een propaganda-interview?
:')

Wie geloofd nog steeds deze onzin?
Altijd maar weer inspelen op onze empathie mbv zielige kinderen..
  vrijdag 5 september 2025 @ 17:25:05 #202
3542 Gia
User under construction
pi_218688337
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 12:36 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Het Midden-Oosten is groot en levert onder dezelfde voorwaarden nog veel ruimte voor expansie van het Joodse Rijk. Ze hebben nog een heel eind te gaan voordat ze het gebied tussen die twee rivieren uit de bijbel in handen hebben. En het wordt al bevolkt door vijanden.

Sommige daarvan hebben natuurlijk wel westerse steun, dus eerst moet er dan nog wat extra geprovoceerd worden en moet de betere diplomatie uit de kast komen. Maar we weten dat ze in beiden grote meesters zijn, dus dat levert hoogstens een tijdelijke vertraging op.
Wil niet veel zeggen, maar 'from the river to the sea' is ern kreet van Palestijnen, niet van Joden.
pi_218688393
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 17:25 schreef Gia het volgende:

[..]
Wil niet veel zeggen, maar 'from the river to the sea' is ern kreet van Palestijnen, niet van Joden.
Nee, van de Nijl tot de Eufraat. Groot-Israël.
pi_218688802
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 17:30 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Het vermeende 'Groot-Israël' is een fantasme, het heeft nooit bestaan en zal nooit bestaan. Het is ook bijzonder om te zien hoeveel complottheorieën er daarover de ronde doen. Een Israël in lijn met zoals Judea ooit was zou mooi zijn, meer niet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218688810
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 17:30 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ik zou daar totaal geen probleem mee hebben.
Goed songfestivalland.
pi_218688842
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 16:01 schreef Toine51 het volgende:
https://www.denieuwesterm(...)a-nu-veilig-bij-ons/

Vandaag 2 pagina's groot verhaal in de krant....
Maar interview geeft ze niet...
Nee, want ze wil "rust" voorlopig.

Of moet ze eerst klaargestoomd worden voor een propaganda-interview?
:')

Wie geloofd nog steeds deze onzin?
Altijd maar weer inspelen op onze empathie mbv zielige kinderen..
Tja, dit kind heeft miljoenen volgers op de sociale media waar ze uitgebreide kookvideo maakte. Maar tegelijkertijd is dit dan zogenaamd een slachtoffer van een genocide en een hongersnood.

Schijnbaar gaat haar oudere zus studeren aan een Nederlandse universiteit. Nou, denk maar niet dat die de meest prettige ideeën zal overbrengen op studiegenoten. Dat wordt radicaal pro-Palestijns activisme en rabiate Jodenhaat die gaan worden verspreid. Onbegrijpelijk ook dat zulke kinderen naar Nederland worden gehaald. Laat die opgevangen worden in de regio zoals in Egypte, Jordanië of Libië, daar past men ook een stuk beter qua cultuur en gedachtegoed.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218688982
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 00:49 schreef Richestorags het volgende:
Wat een armoe, mensen blokkeren.
Dat is Niels0Kurovski: "Wauw, jij hebt een andere mening dan ik. Ik ga jou blokkeren".

Met z'n wokehoofd.
pi_218688987
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 19:02 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Dat is Niels0Kurovski: "Wauw, jij hebt een andere mening dan ik. Ik ga jou blokkeren".

Met z'n wokehoofd.
Ik ken hem niet. Maar klinkt nu al meteen als links.
pi_218689063
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 15:22 schreef Chadi het volgende:
Het heet genocide. Laten we het daar over hebben. Je hoeft geen slappe steegjes op te zoeken om bij het onderwerp weg te blijven.
Ik ben zojuist lid geworden van het IAGS en in die hoedanigheid deel ik mede dat er geen sprake is van een genocide.

quote:
Keur je de daden van Israël af?
Bepaalde daden zeker. Maakt het nog steeds geen genocide.

quote:
Wat vind je ervan dat er genocide gepleegd wordt door israel?
Is niet van toepassing.
  vrijdag 5 september 2025 @ 19:17:02 #210
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218689069
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 19:15 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Ik ben zojuist lid geworden van het IAGS en in die hoedanigheid deel ik mede dat er geen sprake is van een genocide.
[..]
Bepaalde daden zeker. Maakt het nog steeds geen genocide.
[..]
Is niet van toepassing.
Eén lidmaatschap gaat nog niet voor een meerderheid zorgen.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218689082
Als Hamas de gijzelaars eens vrijlaat en zichzelf opheft....
pi_218689833
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2025 19:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
Eén lidmaatschap gaat nog niet voor een meerderheid zorgen.
Dat is ook niet nodig.
De stelling dat Israël volgens het IAGS genocide pleegt is ook gebaseerd op een minderheid van de leden.

De NOS publiceert dat vervolgens gewoon alsof het een vooraanstaande instantie is die een dergelijke uitspraak doet, terwijl iedere Jan Lul gewoon lid kan worden.

En vervolgens slikken mensen als Chadi zo'n NOS bericht als zoete koek en gaan er nog in geloven ook.
  vrijdag 5 september 2025 @ 20:58:31 #213
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_218690544
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2025 20:58 schreef AchJa het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Exact waarom ik eerder ook al een vergelijk maakte met de Zwarte Pieten discussie.

Dat was ook alleen maar herhalen, herhalen, herhalen van dezelfde leus.

Nul onderbouwing, nul dialoog, en nu ook weer dezelfde extreem linkse ziekelijk anti-westerse woke club, uiteraard met de volledige steun van Afriyie.

twitter
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 5 september 2025 @ 22:45:24 #215
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_218690890
Ik zou trouwens mensen adviseren om uit WLR te blijven wanneer je wat lichtgevoelig bent over dit onderwerp.

Ik wilde bijna zeggen 'links', maar dat zit zoals we geleerd hebben de afgelopen jaren iets anders.

Overigens ben ik sowieso wel benieuwd, wanneer we een aanslag krijgen hier vanwege de hele situatie, of de dader überhaupt direct met dit conflict van doen heeft (los even van 'iedereen met een geweten etc.').
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_218691365
Ok, ik ga toch nog even inhoudelijk reageren:

:r

Zo. Dat was het dan weer.
pi_218691380
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 19:02 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Met z'n wokehoofd.
Slap inderdaad.

Zo rolt woke links.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218691873
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2025 20:58 schreef AchJa het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dit is inderdaad precies wat de anti israelhoek doet.
1947-2016
pi_218691910
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2025 08:43 schreef capricia het volgende:
Ik blijf dit schokkend vinden.
Wat een failliet van een organisatie.

Wat denk je, gaat de NOS hiermee openen?

[ x ]
0 in het nieuws.
0 op de radio
0 op tv
0 op de nieuws sites.

Uit monden van de un zelf dat Israel al die tijd gewoon gelijk had over de unrwa, maar niks zeggen. Alleen blijven wijzen en keihard 'israel bad' schreeuwen.
En wel dagenlang met een of ander flutonderzoekje van een zeer twijfelachtig onderzoeksgroepje dwepen...
1947-2016
pi_218691930
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 20:17 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Dat is ook niet nodig.
De stelling dat Israël volgens het IAGS genocide pleegt is ook gebaseerd op een minderheid van de leden.

De NOS publiceert dat vervolgens gewoon alsof het een vooraanstaande instantie is die een dergelijke uitspraak doet, terwijl iedere Jan Lul gewoon lid kan worden.

En vervolgens slikken mensen als Chadi zo'n NOS bericht als zoete koek en gaan er nog in geloven ook.
Niet alleen hij he. Genoeg ander volk krijgt deze eenzijdige bagger voorgeschoteld.

Je kan al lang niet meer zeggen dat het per ongeluk is, het is een patroon en het is voorspelbaar.
1947-2016
pi_218691959
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 09:11 schreef Tarado het volgende:

[..]
Zij? Niet dat het uitmaakt voor de statement.

Er zijn hier wel wat users die nu met hun mond vol tanden staan, al zullen ze dat natuurlijk niet toegeven en gewoon doorgaan met het genocide-narratief.
Wat ook weer benadrukt dat het hen niet om de waarheid gaat.
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 09:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Dat is ook niet goed maar de segregatie was er al dit is internationaal erkend Palestijns land met Palestijnse inwoners. Ze van hun thuisland verdrijven is gewoon etnisch zuiveren.
Die segregatie was er mede omdat de toen Jordanië de Westelijke Jordaanoever annexeerde, men alle Joden die daar woonde heeft verdreven of vermoord, inclusief tientallen Joodse gebedshuizen die werden vernietigd. Zie bijvoorbeeld:
quote:
When Jordan annexed the West Bank in 1950, it expelled the Jewish population, destroyed or desecrated many Jewish religious sites and cemeteries, and barred Jews from accessing holy places.

Expulsion and Destruction

After the 1948 Arab-Israeli War, Jordan's Arab Legion took control of the West Bank and East Jerusalem. The Jewish residents of the Jewish Quarter of the Old City were forced to leave. Following this, Jordanian forces destroyed the Jewish Quarter and looted or desecrated 58 synagogues, some of which were centuries old. In some cases, religious sites were even turned into animal stalls.

Desecration of Cemeteries and Denial of Access

The ancient Jewish cemetery on the Mount of Olives, where Jews had been burying their dead for over 2,500 years, was also desecrated. Thousands of tombstones were broken and used as building materials for roads, fences, and latrines in Jordanian army camps. The Intercontinental Hotel in Jerusalem was built on top of a section of the cemetery, and a road was paved through it.

Despite the 1949 armistice agreements that were supposed to guarantee "free access to the Holy Places," Jordan prevented Jews from accessing their holy sites, including the Western Wall and the Mount of Olives cemetery. The area around the Western Wall was also converted into a slum.

Bron: Google Gemini
Israël heeft ook een multiculturele samenleving. Waarom zou een Palestijnse staat dan etnisch homogeen moeten zijn?
pi_218692727
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 september 2025 09:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat ook weer benadrukt dat het hen niet om de waarheid gaat.
[..]
Die segregatie was er mede omdat de toen Jordanië de Westelijke Jordaanoever annexeerde, men alle Joden die daar woonde heeft verdreven of vermoord, inclusief tientallen Joodse gebedshuizen die werden vernietigd. Zie bijvoorbeeld:
[..]
Israël heeft ook een multiculturele samenleving. Waarom zou een Palestijnse staat dan etnisch homogeen moeten zijn?
Waarom is het dan zo moeilijk om Gaza en de WB inclusief haar inwoners onderdeel te maken van een grotere staat?

Israël wil de bevolking hier weg jagen en het land inpikken zodat de demografie niet verandert en een bepaalde groep met een bepaalde religie het voor het zeggen blijft houden.
Dat doen ze nu door genocide te plegen. Dat is onderdeel van het grote plaatje.
pi_218692767
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 10:46 schreef Chadi het volgende:

[..]
Waarom is het dan zo moeilijk om Gaza en de WB inclusief haar inwoners onderdeel te maken van een grotere staat?

Israël wil de bevolking hier weg jagen en het land inpikken zodat de demografie niet verandert en een bepaalde groep met een bepaalde religie het voor het zeggen blijft houden.
Dat doen ze nu door genocide te plegen. Dat is onderdeel van het grote plaatje.
Jij wil dat de Gazastrook en de Westelijke Jordaanoever onderdeel worden van Israël?
pi_218692781
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 september 2025 10:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Jij wil dat de Gazastrook en de Westelijke Jordaanoever onderdeel worden van Israël?
Inclusief inwoners. En gelijke rechten voor iedereen.
pi_218692790
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 10:59 schreef Chadi het volgende:

[..]
Inclusief inwoners. En gelijke rechten voor iedereen.
In Israël, een Joods land? Of bedoel je dat er een Palestijnse staat van moet worden gemaakt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')