SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op woensdag 3 september 2025 10:06 schreef DJMO het volgende:
Meer koffie gvd
En gefeliciteerd @:KoningWouter![]()
![]()
quote:Thanks jullie beiden!quote:Op woensdag 3 september 2025 10:06 schreef DJMO het volgende:
Meer koffie gvd
En gefeliciteerd @:KoningWouter![]()
![]()
Wie helpt me even herinneren dat ik om half elf de huisarts even terug bel? De assistente wil vandaag een recept uitschrijven, terwijl de huisarts dat gisteren al gedaan heeft en ik die al sinds gisterenmiddag kan ophalen
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik zal het proberen te onthoudenquote:Op woensdag 3 september 2025 10:08 schreef DJMO het volgende:
Wie helpt me even herinneren dat ik om half elf de huisarts even terug bel? De assistente wil vandaag een recept uitschrijven, terwijl de huisarts dat gisteren al gedaan heeft en ik die al sinds gisterenmiddag kan ophalen![]()
Dankjequote:Op woensdag 3 september 2025 10:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Knuffel
Ja met mij wel goed hoor![]()
Gelukkig![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 september 2025 10:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zal het proberen te onthouden![]()
![]()
Dan ga ik nu even douchen en een warme trui aantrekken
Meh, dat heeft ff tijd nodigquote:Op woensdag 3 september 2025 10:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alweer gewend aan het niet-vakantie ritme?![]()
![]()
Jazekerquote:Op woensdag 3 september 2025 10:19 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nog ff een paar dagen genieten dus![]()
![]()
Ben maandag wezen kartenquote:gisteren ff de boel hier opgeruimd hier en vandaag ff naar de stad als het droog blijft. En verder gewoon chillen
![]()
![]()
Oh leuk kartenquote:Op woensdag 3 september 2025 10:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ben maandag wezen kartengisteren ff de boel hier opgeruimd hier en vandaag ff naar de stad als het droog blijft. En verder gewoon chillen
![]()
Dus alles is weer netjes nu?![]()
![]()
Ja was funquote:Op woensdag 3 september 2025 10:24 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh leuk karten![]()
Dus alles is weer netjes nu?
Nog niet alles![]()
![]()
Ik ben echt letterlijk net aangekleedquote:
Dan kan je nog beeldbellen ookquote:Op woensdag 3 september 2025 10:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben echt letterlijk net aangekleed![]()
![]()
Neuh. Maar het is wel mogelijk dat ik vanmiddag dus een dubbel recept kan gaan halenquote:
En verder paracetamol tegen de keelpijn, neusspray tegen de voorhoofdsholte klachten en evt een ibuprofen erbij 's para niet afdoende werkt
Pfoe... Beterschapquote:Op woensdag 3 september 2025 10:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Neuh. Maar het is wel mogelijk dat ik vanmiddag dus een dubbel recept kan gaan halen
En verder paracetamol tegen de keelpijn, neusspray tegen de voorhoofdsholte klachten en evt een ibuprofen erbij 's para niet afdoende werkt![]()
![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik had een andere OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee, ik zou daar vakantie voor krijgenquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb nog vakantiequote:Op woensdag 3 september 2025 10:51 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nee, ik zou daar vakantie voor krijgen![]()
![]()
Ha hij stond al laag ik dacht is het weer dicht maar justin is er.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hey Mikeyquote:Op woensdag 3 september 2025 11:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ha hij stond al laag ik dacht is het weer dicht maar justin is er.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hiquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik zie jou niet zo veel meerquote:maar ik kom hier ook nog amper
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Jammer, af en toe ben ik er wel.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik zie jou niet zo veel meermaar ik kom hier ook nog amper
R.I.P DTS.![]()
Maar ook minder toch?quote:Op woensdag 3 september 2025 12:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jammer, af en toe ben ik er wel.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hoe ging het vannacht met de buurman?quote:Op woensdag 3 september 2025 12:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jammer, af en toe ben ik er wel.![]()
Ja kloptquote:Ja kut oordopjes en eerdere vermoeidheid sliep ik rond kwart over drie wel iets kunnen bij slapen.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoe ging het vannacht met de buurman?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hmm.. gelukkig nog iets kunnen slapen, maar blijft klote dusquote:Op woensdag 3 september 2025 12:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja klopt
[..]
Ja kut oordopjes en eerdere vermoeidheid sliep ik rond kwart over drie wel iets kunnen bij slapen.![]()
Eens gelijkquote:
R.I.P DTS.![]()
Zij maakt het verschil.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooi liedjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja eigenlijk wel he.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee jijquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jij ook hequote:Op woensdag 3 september 2025 12:36 schreef StevenHyde het volgende:
Iedereen gefeliciteerd met legoman wouter![]()
![]()
GefeliciteerdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hebben we al een stripster geregeld voor Wout?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
We kunnen het @MizzezAmy vragen...quote:Op woensdag 3 september 2025 12:43 schreef MooieTop6 het volgende:
Hebben we al een stripster geregeld voor Wout?![]()
![]()
![]()
Beat it. Again.
Nog beter; een LEGO striptentquote:Op woensdag 3 september 2025 12:43 schreef MooieTop6 het volgende:
Hebben we al een stripster geregeld voor Wout?
sorry voor de influencers
Bekijk deze YouTube-video![]()
quote:Op woensdag 3 september 2025 12:57 schreef maily het volgende:
[..]
Nog beter; een LEGO striptent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je doet er wel aan mee nuquote:Op woensdag 3 september 2025 12:57 schreef maily het volgende:
[..]
![]()
Haaai maily
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op woensdag 3 september 2025 12:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je doet er wel aan mee nu![]()
![]()
Haaai maily
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zit dat influenza mens nou op kauwgom te kauwen?quote:Op woensdag 3 september 2025 12:57 schreef maily het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
quote:Op woensdag 3 september 2025 12:59 schreef maily het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wrappiequote:Op woensdag 3 september 2025 13:00 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zit dat influenza mens nou op kauwgom te kauwen?![]()
![]()
Werksequote:Op woensdag 3 september 2025 13:12 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Jup, net lunch op en weer verder met werken![]()
![]()
Hier ben ikquote:Op woensdag 3 september 2025 12:43 schreef MooieTop6 het volgende:
Hebben we al een stripster geregeld voor Wout?
Van harte @KoningWouter![]()
quote:Op woensdag 3 september 2025 13:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Hier ben ik
Van harte @:koningwouter![]()
![]()
ZO en dan is het tijd voor een bakkie en een rustmomentje "plof" ik zitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
BlubbolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dan ophoudenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Naar de wc gaan voor je de deur uitgaat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja krap schema. Kapper, daarna gelijk door naar arboquote:Op woensdag 3 september 2025 13:44 schreef Dotteke het volgende:
Naar de wc gaan voor je de deur uitgaat.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja een lekker windje buiten, ik zit voor het openraam, vind het wel lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en hoop mensen opelkaar, Vond het in de trein en bus ook altijd muf ruikenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat doen zeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
EN zo is hetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja kippenhokkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
in Munchen zijn ze echt stil ook al is de metro helemaal volUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
RaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind dat echt fijn. Is ook cultuur in Duitsland, dat je niet te luid moet praten in treinen en zoUw ADH vitamine Worst
Nooit geweten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Preciesquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En niet andersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ZekersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie heeft er nu weer berichten van me verwijderd
Ik niet en ook geen idee welkequote:Op woensdag 3 september 2025 14:00 schreef MooieTop6 het volgende:
Wie heeft er nu weer berichten van me verwijderdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vond je bericht een beetje ongepast.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:00 schreef MooieTop6 het volgende:
Wie heeft er nu weer berichten van me verwijderd![]()
Vind het wel lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O je doet maar, je zit toch een eind uit de buurt.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zal ik er nog een laten danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat weet je nietquote:Op woensdag 3 september 2025 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je doet maar, je zit toch een eind uit de buurt.Uw ADH vitamine Worst
In mijn gezichtsveld zie ik niemand, dus ben wel veiligWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben keiharde bolkpunten verloren vanochtendquote:
Vannacht vond je het maar wat fijnquote:Op woensdag 3 september 2025 14:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond je bericht een beetje ongepast.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zo erg is het hier nietquote:Op woensdag 3 september 2025 14:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nou ik werd bijna omver geblazen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik was er niet dus geen idee wat er aan de hand is of wasquote:Op woensdag 3 september 2025 14:12 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ben keiharde bolkpunten verloren vanochtendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja in Duitsland zijn ze sowieso veel rustiger dan hier. In Oostenrijk nog rustigerquote:Op woensdag 3 september 2025 13:54 schreef hemarookworst het volgende:
in Munchen zijn ze echt stil ook al is de metro helemaal vol![]()
![]()
Ik geef jou ook niet de schuldquote:Op woensdag 3 september 2025 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was er niet dus geen idee wat er aan de hand is of was
Ja sorry manquote:Op woensdag 3 september 2025 14:00 schreef MooieTop6 het volgende:
Wie heeft er nu weer berichten van me verwijderd![]()
Weet ik. Maar ook geen idee wat er dan verwijderd is. Maar als je dat zelf weet is ook genoegquote:Op woensdag 3 september 2025 14:16 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik geef jou ook niet de schuld
quote:
quote:
Nee, dat weet ik ook niet, ik weet alleen dat ik vanochtend 3 punckten gepakt had, en nu nog maar 1quote:Op woensdag 3 september 2025 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ook geen idee wat er dan verwijderd is. Maar als je dat zelf weet is ook genoeg
O, dat is wel heel vreemd.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:21 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik ook niet, ik weet alleen dat ik vanochtend 3 punckten gepakt had, en nu nog maar 1Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Staan er toch 3?quote:Op woensdag 3 september 2025 14:21 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik ook niet, ik weet alleen dat ik vanochtend 3 punckten gepakt had, en nu nog maar 1![]()
Hier staan er wel driequote:Op woensdag 3 september 2025 14:21 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik ook niet, ik weet alleen dat ik vanochtend 3 punckten gepakt had, en nu nog maar 1
Niemandquote:Op woensdag 3 september 2025 14:00 schreef MooieTop6 het volgende:
Wie heeft er nu weer berichten van me verwijderdF.K.A. SuperwormJim![]()
In de puntentelling in de OP ook gewoon 3quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed plan welquote:Op woensdag 3 september 2025 14:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Moet op voordat ik een nieuwe betere kan kopen![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-09-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 830 / +466 / +196 / 751 / 821 / 1.01
2. Dotteke / 221 / +50 / +57 / 296 / 353 / 0.63
3. Homijn / 212 / +20 / +14 / 60 / 112 / 1.89
4. KillemWieft / 197 / +43 / +135 / 50 / 92 / 2.14
5. FreshFruit / 136 / +75 / +0 / 187 / 252 / 0.54
6. _UserName_ / 87 / +29 / +57 / 27 / 51 / 1.71
7. devzero / 83 / +4 / +72 / 48 / 64 / 1.3
8. WrappedEuphoria / 43 / +12 / +2 / 105 / 137 / 0.31
9. kree / 42 / +41 / +0 / 84 / 109 / 0.39
10. hemarookworst / 41 / +12 / +19 / 81 / 135 / 0.3
11. Vino_Tinto / 39 / +8 / +21 / 135 / 157 / 0.25
12. Pinnenmutske / 37 / +16 / +19 / 42 / 66 / 0.56
13. KoningWouter / 32 / +3 / +20 / 74 / 100 / 0.32
14. greysbones / 31 / +0 / +0 / 79 / 86 / 0.36
15. Dr.Mikey / 29 / +6 / +12 / 25 / 49 / 0.59
16. loveislikeakiss / 28 / +6 / +0 / 128 / 145 / 0.19
17. ToT / 27 / +19 / +5 / 91 / 125 / 0.22
18. Shii / 26 / +20 / +3 / 79 / 108 / 0.24
19. ieniminimuis / 24 / +7 / +0 / 51 / 65 / 0.37
20. MooieTop6 / 22 / +13 / +3 / 187 / 228 / 0.1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Jus Bolk dan maar
WOrdt niet gewaardeerd, ipv dat hij er van geniet bolkt hij er gelijk op losquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jouw bolkjes doen mij altijd wel wat hoorquote:Op woensdag 3 september 2025 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WOrdt niet gewaardeerd, ipv dat hij er van geniet bolkt hij er gelijk op los![]()
![]()
![]()
Oh jee de ondeugdquote:Op woensdag 3 september 2025 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WOrdt niet gewaardeerd, ipv dat hij er van geniet bolkt hij er gelijk op los
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja geven frustratie hoppa weer een verkeken kans op een puntjuhquote:Op woensdag 3 september 2025 14:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jouw bolkjes doen mij altijd wel wat hoor![]()
Toen ik dat zei stond er '1'quote:Op woensdag 3 september 2025 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de puntentelling in de OP ook gewoon 3![]()
En stond ik op de 2e bladzijde
Hij durft wel hoor die lepeltjes manquote:
quote:Op woensdag 3 september 2025 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja geven frustratie hoppa weer een verkeken kans op een puntjuh![]()
![]()
Nou zeg dat!!!quote:Op woensdag 3 september 2025 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij durft wel hoor die lepeltjes man
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Bij mij ook toen ik keek maar heb toen even de pagina ververst en toen stonden er 3quote:
@SwJ zie!quote:Op woensdag 3 september 2025 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij mij ook toen ik keek maar heb toen even de pagina ververst en toen stonden er 3Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb de verkeerde rol naar @WrappedEuphoria gestuurd, waarschijnlijkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Om te strippen?quote:Op woensdag 3 september 2025 12:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
We kunnen het @:MizzezAmy vragen...![]()
Ik weet niet of KoningWouter daar vrolijk van zou worden
Al is het maar omdat dat natuurlijk gepaard gaat met vele glitter explosies
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op woensdag 3 september 2025 14:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Om te strippen?![]()
Al is het maar omdat dat natuurlijk gepaard gaat met vele glitter explosies
We worden daar ALLEMAAL vrolijk van![]()
![]()
![]()
Haha Amy wat is dit voor een UI?quote:Op woensdag 3 september 2025 14:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Om te strippen?![]()
Al is het maar omdat dat natuurlijk gepaard gaat met vele glitter explosiesBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Spekkiequote:Op woensdag 3 september 2025 14:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha Amy wat is dit voor een UI?![]()
![]()
Jaaah, want glitters!quote:Op woensdag 3 september 2025 14:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
![]()
Niet allemaal, ik word er niet vrolijk van als Amy gaat strippenquote:Op woensdag 3 september 2025 14:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
![]()
Ik zie jou liever strippen of MooieTop6
quote:Op woensdag 3 september 2025 14:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah, want glitters!![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Een ode aan de winnaar van seizoen 66quote:Op woensdag 3 september 2025 14:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha Amy wat is dit voor een UI?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Maar dat zal onze Koning dan weer minder waarderenquote:Op woensdag 3 september 2025 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet allemaal, ik word er niet vrolijk van als Amy gaat strippen![]()
Ik zie jou liever strippen of MooieTop6![]()
![]()
Kan er godverdomme ook eens een keer iets wel goed gaan op medisch gebied???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik ook hoor!quote:Op woensdag 3 september 2025 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet allemaal, ik word er niet vrolijk van als Amy gaat strippen![]()
Ik zie jou liever strippen of MooieTop6
Wat een seizoen was datquote:Op woensdag 3 september 2025 14:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een ode aan de winnaar van seizoen 66![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 september 2025 14:48 schreef DJMO het volgende:
Kan er godverdomme ook eens een keer iets wel goed gaan op medisch gebied???OngelooflijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij was ik ook jarig pas geleden, dus ik heb het nog tegoed danquote:Op woensdag 3 september 2025 14:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar dat zal onze Koning dan weer minder waarderen
Ok wanneer schikt het?quote:Op woensdag 3 september 2025 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij was ik ook jarig pas geleden, dus ik heb het nog tegoed dan![]()
quote:Op woensdag 3 september 2025 14:48 schreef DJMO het volgende:
Kan er godverdomme ook eens een keer iets wel goed gaan op medisch gebied???Het werkt ook allemaal langs elkaar heen niet normaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat dacht ikquote:
Gisteren?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 3 september 2025 14:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ongelooflijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben even te pissig om op taalfouten te lettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Schiet je ook niets mee op om pissig te zijn, vandaag een hele innemen indien nodig. En dan morgen even bellen en de fout rechtbreien.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben even te pissig om op taalfouten te lettenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
5mg wel een hele lage dosering. Ben je er zo gevoelig voor? Maar idd wel verelend ja dat het mis gaat.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Snap ikquote:Op woensdag 3 september 2025 14:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben even te pissig om op taalfouten te letten![]()
Hij komt, hij komt der aanquote:![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 september 2025 14:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ongelooflijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leave @DJMO aloneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Zit al bij de assistente in de spreekkamerquote:Op woensdag 3 september 2025 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schiet je ook niets mee op om pissig te zijn, vandaag een hele innemen indien nodig. En dan morgen even bellen en de fout rechtbreien.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op woensdag 3 september 2025 15:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zit al bij de assistente in de spreekkamer
En geregeld. Er is een nieuw recept voor de tabletten onderweg en ik ben nu onderweg naar de apotheek om de troep om te ruilen.quote:
Kan beter zelf m'n recepten uitschrijven als ik wil dat het goed gebeurd gvd
quote:Op woensdag 3 september 2025 15:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
En geregeld. Er is een nieuw recept voor de tabletten onderweg en ik ben nu onderweg naar de apotheek om de troep om te ruilen.
Kan beter zelf m'n recepten uitschrijven als ik wil dat het goed gebeurd gvdwat let je, ga een opleiding volgen en wordt arts
Gelukkig allemaal goed gekomenquote:Op woensdag 3 september 2025 15:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
En geregeld. Er is een nieuw recept voor de tabletten onderweg en ik ben nu onderweg naar de apotheek om de troep om te ruilen.
Kan beter zelf m'n recepten uitschrijven als ik wil dat het goed gebeurt gvd![]()
![]()
Eind goed al goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat dan wel weer humor was: de assistente belde de apotheek en zat te wachten tot het bandje was afgelopen. Toen tikte ze een 4 aan (ongeldige keuze)
Ik zeg: voor intercollegiaal overleg moet je de twee hebben.
Assistente :
Ik zeg ja voor de assistente moet je de drie hebben, net als bij jullie.
Assistente : doe je dat vaker?
Nee, ik ken die klote bandjes uit m'n hoofd
quote:Op woensdag 3 september 2025 15:20 schreef DJMO het volgende:
Wat dan wel weer humor was: de assistente belde de apotheek en zat te wachten tot het bandje was afgelopen. Toen tikte ze een 4 aan (ongeldige keuze)
Ik zeg: voor intercollegiaal overleg moet je de twee hebben.
Assistente :
Ik zeg ja voor de assistente moet je de drie hebben, net als bij jullie.
Assistente : doe je dat vaker?
Nee, ik ken die klote bandjes uit m'n hoofd![]()
![]()
Dat is het nadeel van minimaal wekelijks contact met je huisarts te moeten hebbenquote:
Elk nadeel heb z'n voordeelquote:Op woensdag 3 september 2025 15:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van minimaal wekelijks contact met je huisarts te moeten hebben![]()
![]()
Ff poepen hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Als ze nou ook nog een heel klein beetje tempo maken bij de apotheek kan ik nog voor vier uur de trein halen en hoeft Rob niet te rijden.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik zal het doorgevenquote:Op woensdag 3 september 2025 15:32 schreef DJMO het volgende:
Als ze nou ook nog een heel klein beetje tempo maken bij de apotheek kan ik nog voor vier uur de trein halen en hoeft Rob niet te rijden.![]()
Zal ik ook even doenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zou meedoenquote:Op woensdag 3 september 2025 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moet een olympische discipline worden![]()
Sluit jij hier nu lelijke mensen uit?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Absoluutquote:Op woensdag 3 september 2025 15:37 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Sluit jij hier nu lelijke mensen uit?![]()
Terechtquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Verkeerde rol?quote:Op woensdag 3 september 2025 14:43 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik heb de verkeerde rol naar @:wrappedeuphoria gestuurd, waarschijnlijkMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Dank je. Ik sta met de juiste medicijnen ruim op tijd bij de bushaltequote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op woensdag 3 september 2025 15:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dank je. Ik sta met de juiste medicijnen ruim op tijd bij de bushalte![]()
![]()
En weet je wat de grootste grap is? Dat ik morgen of maandag alsnog terug kan voor m'n drie maandelijkse bloeddruk medicijnen, want die waren nog niet verwerktquote:
Was een matige poging tot humorquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op woensdag 3 september 2025 15:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
En weet je wat de grootste grap is? Dat ik morgen of maandag alsnog terug kan voor m'n drie maandelijkse bloeddruk medicijnen, want die waren nog niet verwerkt![]()
![]()
En @Monsterkoekie natuurlijkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ah zoquote:Op woensdag 3 september 2025 15:45 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Was een matige poging tot humor
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Een paar dagen lang?quote:Op woensdag 3 september 2025 15:49 schreef StevenHyde het volgende:
Greys is siesta aan het houden denk ik![]()
Bijna nach HauseIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: