SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op woensdag 3 september 2025 10:06 schreef DJMO het volgende:
Meer koffie gvd
En gefeliciteerd @:KoningWouter![]()
![]()
quote:Thanks jullie beiden!quote:Op woensdag 3 september 2025 10:06 schreef DJMO het volgende:
Meer koffie gvd
En gefeliciteerd @:KoningWouter![]()
![]()
Wie helpt me even herinneren dat ik om half elf de huisarts even terug bel? De assistente wil vandaag een recept uitschrijven, terwijl de huisarts dat gisteren al gedaan heeft en ik die al sinds gisterenmiddag kan ophalen
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik zal het proberen te onthoudenquote:Op woensdag 3 september 2025 10:08 schreef DJMO het volgende:
Wie helpt me even herinneren dat ik om half elf de huisarts even terug bel? De assistente wil vandaag een recept uitschrijven, terwijl de huisarts dat gisteren al gedaan heeft en ik die al sinds gisterenmiddag kan ophalen![]()
Dankjequote:Op woensdag 3 september 2025 10:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Knuffel
Ja met mij wel goed hoor![]()
Gelukkig![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 september 2025 10:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zal het proberen te onthouden![]()
![]()
Dan ga ik nu even douchen en een warme trui aantrekken
Meh, dat heeft ff tijd nodigquote:Op woensdag 3 september 2025 10:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alweer gewend aan het niet-vakantie ritme?![]()
![]()
Jazekerquote:Op woensdag 3 september 2025 10:19 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nog ff een paar dagen genieten dus![]()
![]()
Ben maandag wezen kartenquote:gisteren ff de boel hier opgeruimd hier en vandaag ff naar de stad als het droog blijft. En verder gewoon chillen
![]()
![]()
Oh leuk kartenquote:Op woensdag 3 september 2025 10:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ben maandag wezen kartengisteren ff de boel hier opgeruimd hier en vandaag ff naar de stad als het droog blijft. En verder gewoon chillen
![]()
Dus alles is weer netjes nu?![]()
![]()
Ja was funquote:Op woensdag 3 september 2025 10:24 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh leuk karten![]()
Dus alles is weer netjes nu?
Nog niet alles![]()
![]()
Ik ben echt letterlijk net aangekleedquote:
Dan kan je nog beeldbellen ookquote:Op woensdag 3 september 2025 10:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben echt letterlijk net aangekleed![]()
![]()
Neuh. Maar het is wel mogelijk dat ik vanmiddag dus een dubbel recept kan gaan halenquote:
En verder paracetamol tegen de keelpijn, neusspray tegen de voorhoofdsholte klachten en evt een ibuprofen erbij 's para niet afdoende werkt
Pfoe... Beterschapquote:Op woensdag 3 september 2025 10:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Neuh. Maar het is wel mogelijk dat ik vanmiddag dus een dubbel recept kan gaan halen
En verder paracetamol tegen de keelpijn, neusspray tegen de voorhoofdsholte klachten en evt een ibuprofen erbij 's para niet afdoende werkt![]()
![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik had een andere OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee, ik zou daar vakantie voor krijgenquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb nog vakantiequote:Op woensdag 3 september 2025 10:51 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nee, ik zou daar vakantie voor krijgen![]()
![]()
Ha hij stond al laag ik dacht is het weer dicht maar justin is er.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hey Mikeyquote:Op woensdag 3 september 2025 11:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ha hij stond al laag ik dacht is het weer dicht maar justin is er.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Forum Opties Forumhop: Hop naar: