SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
jij bent wel heel geobsedeerd over de twee minuten van justinquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Die zijn dan ook wel heel speciaalquote:Op dinsdag 2 september 2025 23:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jij bent wel heel geobsedeerd over de twee minuten van justin![]()
![]()
ImmerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nieuw seizoen van kamp van koningsbrugge kijken, in Suriname zijn ze nuUw ADH vitamine Worst
Ik zie ze overal voorbij komenquote:Op dinsdag 2 september 2025 23:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jij bent wel heel geobsedeerd over de twee minuten van justin![]()
![]()
een van de deelnemers van kvk is dat, zeker zo'n figuur om daarna een zelfpijpende linkedinpost te kunnen postenUw ADH vitamine Worst
Is het een gast met een knotje?quote:Op woensdag 3 september 2025 00:09 schreef hemarookworst het volgende:
een van de deelnemers van kvk is dat, zeker zo'n figuur om daarna een zelfpijpende linkedinpost te kunnen posten![]()
zit wel een knotjesman bij maar die is gymdocentquote:Uw ADH vitamine Worst
Ook een soort coach, maar dan andersquote:Op woensdag 3 september 2025 00:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zit wel een knotjesman bij maar die is gymdocent![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
en toen ging mijn rookmelder af, wat de reden is weet ik niet, want geen vuurUw ADH vitamine Worst
OkéMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Een vals alarm van een rookmelder kan door verschillende dingen veroorzaakt worden, afhankelijk van het type melder (optisch of ionisch). Hier zijn de meest voorkomende oorzaken:
1. Stof en vuil
Ophoping van stof, spinnenwebben of insecten in de melder kan de sensor verstoren.
2. Stoom of vocht
Stoom uit de badkamer of keuken kan worden aangezien voor rook.
Een hoge luchtvochtigheid kan hetzelfde effect hebben.
3. Keukenactiviteiten
Aangebrand eten, frituren of zelfs het openen van een hete oven kan rook- of deeltjes produceren die een vals alarm veroorzaken.
4. Temperatuurwisselingen en tocht
Plotselinge veranderingen in temperatuur of luchtstromen (bijvoorbeeld door open ramen, ventilatoren of airco) kunnen de sensor beïnvloeden.
5. Defecte of oude rookmelder
Rookmelders hebben een beperkte levensduur (meestal 8–10 jaar). Oudere melders kunnen gevoeliger worden of juist slechter werken.
Batterijen die bijna leeg zijn kunnen soms een storingssignaal geven dat op een alarm lijkt.
6. Chemische dampen
Schoonmaakmiddelen, verf of andere vluchtige stoffen kunnen de sensor activeren.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik hoef nog maar 457 puntenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
wel paar keer gebeurd bij het wokken dat brandalarm af ging
Uw ADH vitamine Worst
Wok heiquote:Op woensdag 3 september 2025 01:00 schreef hemarookworst het volgende:
wel paar keer gebeurd bij het wokken dat brandalarm af ging
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
VipsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Same moodquote:
Slapeloze nacht denkend aan eten'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
okMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
1988They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
Klaar nuMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Ik moet 453 punten scoren, daaromMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
![]()
Geen 450 miljoen miljard punten scoren
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Geen JustinK zijnMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
![]()
![]()
Lekker slippen tijdens het slippen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-09-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 657 / +466 / +23 / 677 / 733 / 0.9
2. Homijn / 212 / +20 / +14 / 60 / 110 / 1.93
3. Dotteke / 164 / +50 / +0 / 249 / 290 / 0.57
4. FreshFruit / 136 / +75 / +0 / 187 / 252 / 0.54
5. KillemWieft / 97 / +43 / +35 / 49 / 85 / 1.14
6. kree / 42 / +41 / +0 / 84 / 109 / 0.39
7. WrappedEuphoria / 41 / +12 / +0 / 92 / 119 / 0.34
8. hemarookworst / 34 / +12 / +12 / 76 / 123 / 0.28
9. greysbones / 31 / +0 / +0 / 79 / 86 / 0.36
10. _UserName_ / 30 / +29 / +0 / 20 / 34 / 0.88
11. Dr.Mikey / 29 / +6 / +12 / 23 / 40 / 0.73
12. loveislikeakiss / 28 / +6 / +0 / 128 / 145 / 0.19
13. Shii / 26 / +20 / +3 / 79 / 108 / 0.24
14. ieniminimuis / 24 / +7 / +0 / 51 / 65 / 0.37
15. ToT / 22 / +19 / +0 / 85 / 115 / 0.19
16. StevenHyde / 19 / +4 / +0 / 60 / 77 / 0.25
17. MooieTop6 / 19 / +13 / +0 / 174 / 206 / 0.09
18. Pinnenmutske / 18 / +16 / +0 / 37 / 56 / 0.32
19. Vino_Tinto / 18 / +8 / +0 / 115 / 128 / 0.14
20. drakin / 15 / +12 / +0 / 46 / 56 / 0.27SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Waar?![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
![]()
Nu ga ik echt slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ah, gefeliciteerd!
Hier ook wel lekker, kwam er vandaag achter dat ik niet jarig ben
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Haha en hoe is het met de kleine?quote:Op woensdag 3 september 2025 06:15 schreef _UserName_ het volgende:
Ah, gefeliciteerd!
Hier ook wel lekker, kwam er vandaag achter dat ik niet jarig ben![]()
Ja ook goed, slaapt goed, eet goed, lacht veel. Is steeds meer mee te doen ook. Ze reageert nu ook op haar naam, dan roep je haar naam en kijkt ze je aan like "huh, what?"Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Haha wat leuk joh!quote:Op woensdag 3 september 2025 06:16 schreef _UserName_ het volgende:
Ja ook goed, slaapt goed, eet goed, lacht veel. Is steeds meer mee te doen ook. Ze reageert nu ook op haar naam, dan roep je haar naam en kijkt ze je aan like "huh, what?"![]()
Ja, is erg grappig allemaal, soms heeft ze echt actie waarvan je in een deuk ligt, heerlijk kind
Hahaquote:Op woensdag 3 september 2025 06:18 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, is erg grappig allemaal, soms heeft ze echt actie waarvan je in een deuk ligt, heerlijk kind![]()
Ja goed!quote:Op woensdag 3 september 2025 06:21 schreef _UserName_ het volgende:
hoe is je sollicitatie gegaan pas?
Heb er maandag nog even achteraan gebeld en het ligt nu bij de gemeente. Die moeten gaan beslissen wie ze uitkiezen en zo.
Heb er een goed gevoel over in ieder geval.![]()
Mooi man, hopelijk binnenkort goed nieuws dus!quote:Op woensdag 3 september 2025 06:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja goed!
Heb er maandag nog even achteraan gebeld en het ligt nu bij de gemeente. Die moeten gaan beslissen wie ze uitkiezen en zo.
Heb er een goed gevoel over in ieder geval.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja daar hoop ik op. Ben natuurlijk een software ontwikkelaar en heb gesolliciteerd op een ICT functie. Maar heb wel een bak ervaring dus ik denk dat het wel goed moet komen.quote:Op woensdag 3 september 2025 06:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mooi man, hopelijk binnenkort goed nieuws dus!
En zo niet, dan ga ik door met solliciteren.![]()
Ja idd, markt en eens met andere mensen want die en do het zelfde stelletje incapabele mensen is ook niet wat.. blijf constant hun zooi ruimenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Mogge ALLEMAALIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
heb je goed iddquote:Op woensdag 3 september 2025 07:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
Vanavond maar weer poging tot vroeg slapenHee Dotquote:
Hey UN
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
binnenkort komt er een artikel van mij op de BOB site/facebook over mijn fout uit het verleden en het herstel
Stukje bewustwording voor (jongere) bestuurders die wel eens met een slokje op rijdenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-09-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 657 / +466 / +23 / 677 / 733 / 0.9
2. Homijn / 212 / +20 / +14 / 60 / 112 / 1.89
3. KillemWieft / 197 / +43 / +135 / 50 / 92 / 2.14
4. Dotteke / 164 / +50 / +0 / 250 / 292 / 0.56
5. FreshFruit / 136 / +75 / +0 / 187 / 252 / 0.54
6. _UserName_ / 87 / +29 / +57 / 26 / 49 / 1.78
7. devzero / 82 / +4 / +71 / 47 / 61 / 1.34
8. kree / 42 / +41 / +0 / 84 / 109 / 0.39
9. WrappedEuphoria / 41 / +12 / +0 / 92 / 119 / 0.34
10. Pinnenmutske / 37 / +16 / +19 / 37 / 57 / 0.65
11. hemarookworst / 34 / +12 / +12 / 76 / 123 / 0.28
12. KoningWouter / 32 / +3 / +20 / 64 / 89 / 0.36
13. greysbones / 31 / +0 / +0 / 79 / 86 / 0.36
14. Dr.Mikey / 29 / +6 / +12 / 23 / 40 / 0.73
15. loveislikeakiss / 28 / +6 / +0 / 128 / 145 / 0.19
16. Shii / 26 / +20 / +3 / 79 / 108 / 0.24
17. ieniminimuis / 24 / +7 / +0 / 51 / 65 / 0.37
18. ToT / 22 / +19 / +0 / 85 / 115 / 0.19
19. Vino_Tinto / 21 / +8 / +3 / 116 / 132 / 0.16
20. MooieTop6 / 20 / +13 / +1 / 174 / 207 / 0.1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
![]()
Hey Moon
MOOOOOONquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:alles goed?
Niet helemaal lekker bij jou?quote:Op woensdag 3 september 2025 07:38 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Het gaat wel, hoe is het met jou?
Hier wel okidokiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee niet helemaal..quote:Op woensdag 3 september 2025 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet helemaal lekker bij jou?
Hier wel okidoki
Fijn![]()
![]()
A bah, vervelend m te horenquote:
O dat is mooiquote:![]()
Hey VinoZit je al weer klaar in je sportkleding?
Ik ben al 5 minuten bezig zelfsquote:Op woensdag 3 september 2025 07:45 schreef Dotteke het volgende:
Hey VinoZit je al weer klaar in je sportkleding?
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
O vlotte tantequote:Op woensdag 3 september 2025 07:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ben al 5 minuten bezig zelfs
Ja vandaag druk. Straks naar de kapper voor mijn extensions, daarna direct door naar rotjeknor voor arbo
Drukke dag dus.
Ik heb zo een team vergadering en dan naar de fysio voor mijn wekelijkse oefeningen.
Ben ik sinds kort weer mee begonnen op eigen verzoek. KIjken hoe lang het dit keer kan doorgaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 3 september 2025 07:51 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Oeh, zie net dat er veel regen en wind op komst is
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op woensdag 3 september 2025 07:51 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Oeh, zie net dat er veel regen en wind op komst is![]()
![]()
Ja moet wel weer joh.quote:Op woensdag 3 september 2025 07:53 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hey Vino![]()
Weer lekker aan het sporten zie ik. Goed bezig
Dit weekend ook van de vino afblijven en dan komt het goed
Heb je een beetje geslapen Dot?quote:Op woensdag 3 september 2025 07:50 schreef Dotteke het volgende:
Drukke dag dus.
Ik heb zo een team vergadering en dan naar de fysio voor mijn wekelijkse oefeningen.
Ben ik sinds kort weer mee begonnen op eigen verzoek. KIjken hoe lang het dit keer kan doorgaan![]()
Hey GGquote:
Ja, regen, dat hoeft van mij niet.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je doet het welquote:Op woensdag 3 september 2025 07:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja moet wel weer joh.
Dit weekend ook van de vino afblijven en dan komt het goed![]()
Geen vino? Kan ik eventueel wel bij helpen
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Alles goed met GG ?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alleen regen vind ik ook niet zoveel aan maar met wind en eventueel onweer erbijquote:Op woensdag 3 september 2025 07:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, regen, dat hoeft van mij niet.
Niet echt. Hoe is het met jou, lekker geslapen?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Thanks GG!!!quote:Op woensdag 3 september 2025 07:56 schreef gebrokenglas het volgende:
KW, gefeliciteerd met je verjaardag.
[ afbeelding ]![]()
![]()
O KW Jarigquote:Op woensdag 3 september 2025 07:56 schreef gebrokenglas het volgende:
KW, gefeliciteerd met je verjaardag.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd KW maak er een mooie dag van![]()
Thanks Dot!quote:Op woensdag 3 september 2025 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O KW Jarig![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd KW maak er een mooie dag van![]()
![]()
![]()
O dat klinkt niet fijn GG, denk je wel aan jezelf.quote:Op woensdag 3 september 2025 07:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet echt. Hoe is het met jou, lekker geslapen?![]()
IK heb voor mijn doen redelijk geslapen gelukkig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was het etentje lekker van de week?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja was gezellig en lekker. Zo ga ik naar mijn broertje in Enschede even lunchen.quote:Op woensdag 3 september 2025 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was het etentje lekker van de week?![]()
Hahaha mijn mond dicht wrappen zekerquote:Op woensdag 3 september 2025 07:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Je doet het wel![]()
Geen vino? Kan ik eventueel wel bij helpen
Gefeliciteerd @KoningWouter
Nee hoor, het is alles of niets bij mijquote:Op woensdag 3 september 2025 07:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hahaha mijn mond dicht wrappen zeker
Gefeliciteerd @:koningwouterDat je niet eens in de buurt van de vino kunt komen
quote:Op woensdag 3 september 2025 08:00 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nee hoor, het is alles of niets bij mijDat je niet eens in de buurt van de vino kunt komen
O gezellig, mooie stad daarquote:Op woensdag 3 september 2025 07:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja was gezellig en lekker. Zo ga ik naar mijn broertje in Enschede even lunchen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thanksquote:Op woensdag 3 september 2025 07:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hahaha mijn mond dicht wrappen zeker
Gefeliciteerd @:koningwouter![]()
![]()
![]()
![]()
Smakelijkquote:
Goed plan.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik pak even koffie
[ afbeelding ]Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik ook niet.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Morguhquote:Op woensdag 3 september 2025 08:11 schreef DJMO het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]![]()
Goed voor de natuur, de grond is knetterdroogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iddquote:Op woensdag 3 september 2025 08:21 schreef Dotteke het volgende:
Goed voor de natuur, de grond is knetterdroog
Onze regenput is bijna leeg
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Hey Mutskequote:Op woensdag 3 september 2025 08:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd
Onze regenput is bijna leeg
Blub
De bladeren van de bomen vielen er niet voor niets vroeg af Te weinig water, overleven van de boom is dan zijn bladeren laten vallenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kusje der opquote:
Mogguh mopquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Lekker naar de kids vandaagquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O je bent gevallen? Dat heb ik niet mee gekregenquote:Op woensdag 3 september 2025 08:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dank je. Ik heb die val opgevangen met mijn arm.
PfffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou naar de jongste, maar ik kijk het heel even aan. Ben snip verkouden.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja in badquote:Op woensdag 3 september 2025 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je bent gevallen? Dat heb ik niet mee gekregenWerewolf
O dat is minder. Hier rolt het ook de neus uit, en beginnende keel en hoofdpijnquote:Op woensdag 3 september 2025 08:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zou naar de jongste, maar ik kijk het heel even aan. Ben snip verkouden.
Dochter heeft vrijdag positief getest, en ze was donderdag hier. Dus ik hoop dat het toeval isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeps, dan kan je hard vallen, wel voorzichtig doen hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik mis @JustinKIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Beterschap ook voor julliequote:Op woensdag 3 september 2025 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder. Hier rolt het ook de neus uit, en beginnende keel en hoofdpijn
Dochter heeft vrijdag positief getest, en ze was donderdag hier. Dus ik hoop dat het toeval isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Oei.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder. Hier rolt het ook de neus uit, en beginnende keel en hoofdpijn
Dochter heeft vrijdag positief getest, en ze was donderdag hier. Dus ik hoop dat het toeval isAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 3 september 2025 08:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Beterschap ook voor jullieIk heb het opgeslagen ga het straks even lezen, moet even dingen voorbereiden zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik schoof uit.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, dan kan je hard vallen, wel voorzichtig doen he
Fijne dagWerewolf
Komt langzaam deze kant op. Hopelijk is niet alles al weg voordat het hier isquote:
Het is niet te hopen,quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Toch voorzichtig doen en laat die arm even nakijken, je hebt wel vaker last van die schouder toch?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Meestal links maar ik laat het checkenquote:Op woensdag 3 september 2025 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch voorzichtig doen en laat die arm even nakijken, je hebt wel vaker last van die schouder toch?Werewolf
quote:Op woensdag 3 september 2025 08:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Meestal links maar ik laat het checken
Bij de bakkerquote:
Lekker puntjuhsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wil Parool puntjesquote:
https://www.parool.nl/games/apps/spelwijze~g25303347
Ik heb nog maar 8 puntjes nodig tot ik genie ben
Ik heb dat woordle 1x in mijn leven gespeeld en toen had ik het echt in 1x goed. Op mijn hoogtepunt gestopt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Maar die kun je niet etenquote:Op woensdag 3 september 2025 09:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik wil Parool puntjes
https://www.parool.nl/games/apps/spelwijze~g25303347
Ik heb nog maar 8 puntjes nodig tot ik genie ben
quote:Op woensdag 3 september 2025 09:04 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb dat woordle 1x in mijn leven gespeeld en toen had ik het echt in 1x goed. Op mijn hoogtepunt gestopt.
Ik speel bijna elke dag
SPL / WoordleIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Hey Steven, ToT en Jussie
Ja een stuk beter dan gisteren, wel een paar keer wakker, maar ook weer snel in slaap gevallenquote:Op woensdag 3 september 2025 09:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hey Dottie![]()
Beetje kunnen slapen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe is het met Steven?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh gelukkigquote:Op woensdag 3 september 2025 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een stuk beter dan gisteren, wel een paar keer wakker, maar ook weer snel in slaap gevallen![]()
![]()
Hey MT6
Maar het bevredigd wel mijn hang naar perfectie.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:05 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Maar die kun je niet etenIk heb er één en ik ben er trots op
Koffie gvdquote:Op woensdag 3 september 2025 09:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Maar het bevredigd wel mijn hang naar perfectie.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 september 2025 09:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Maar het bevredigdT wel mijn hang naar perfectie.![]()
Tranende ogen door verkoudheid. Sorry meesteresquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op woensdag 3 september 2025 09:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Tranende ogen door verkoudheid. Sorry meesteres![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 september 2025 09:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Tranende ogen door verkoudheid. Sorry meesteres![]()
![]()
![]()
Keelpijn, dus niet echt fit. Maar niet zo erg dat ik niet ga werken. Verder blijft het doorgaan met een ritme oppakken en er t beste van makenquote:
Hoest met jou?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Lach maar. Ik heb zojuist het bezoek aan m'n jongste zoon af moeten zeggen omdat ik ze daar niet aan wil steken.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Oh vervelend Stevequote:Op woensdag 3 september 2025 09:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Keelpijn, dus niet echt fit. Maar niet zo erg dat ik niet ga werken. Verder blijft het doorgaan met een ritme oppakken en er t beste van maken
Hoest met jou?![]()
Kopje thee met honing voor jou![]()
![]()
haha tnx man. Ik ga ook ff opzoek naar honingdrop. Volgens mij hebben we datquote:Op woensdag 3 september 2025 09:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh vervelend Steve![]()
Kopje thee met honing voor jou
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik lachte nietquote:Op woensdag 3 september 2025 09:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Lach maar. Ik heb zojuist het bezoek aan m'n jongste zoon af moeten zeggen omdat ik ze daar niet aan wil steken.![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 september 2025 09:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Lach maar. Ik heb zojuist het bezoek aan m'n jongste zoon af moeten zeggen omdat ik ze daar niet aan wil steken.
Is er ook een Bastogne honing variant?quote:Op woensdag 3 september 2025 09:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
haha tnx man. Ik ga ook ff opzoek naar honingdrop. Volgens mij hebben we dat![]()
![]()
Het is inmiddels zo erg dat wanneer ik de huisarts bel, m'n geboortedatum niet eens meer hoef op te geven, ze weten zo al met wie ze van doen hebben
quote:quote:
Bij mij kennen ze me niet eens denk ikquote:Op woensdag 3 september 2025 09:34 schreef DJMO het volgende:
Het is inmiddels zo erg dat wanneer ik de huisarts bel, m'n geboortedatum niet eens meer hoef op te geven, ze weten zo al met wie ze van doen hebben![]()
Dat is een stuk beter dan mijn situatie denk je ook niet?quote:Op woensdag 3 september 2025 09:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bij mij kennen ze me niet eens denk ikIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Op woensdag 3 september 2025 09:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat is een stuk beter dan mijn situatie denk je ook niet?![]()
![]()
![]()
O ja woensdag ...quote:Op woensdag 3 september 2025 09:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Lach maar. Ik heb zojuist het bezoek aan m'n jongste zoon af moeten zeggen omdat ik ze daar niet aan wil steken.
Jammer meis![]()
![]()
Gisterenavond was het 23 graden in huis en lag ik met de airco op 18 graden aan in bed omdat ik het bloedheet had, nu is het 23 graden in huis en heb ik het gewoon koud
Opvliegers?quote:Op woensdag 3 september 2025 09:41 schreef DJMO het volgende:
Gisterenavond was het 23 graden in huis en lag ik met de airco op 18 graden aan in bed omdat ik het bloedheet had, nu is het 23 graden in huis en heb ik het gewoon koud![]()
![]()
Die kans is heel goed mogelijk. Ik heb vorige week bloed laten prikken op hormonen. Morgen krijg ik daar de uitslag van.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja, die klachten komen nog eens boven op de rest van m'n diagnosesquote:
Ben eergisteren en gisteren bezig geweest met m'n medisch dossier samen te vatten. Ben inmiddels bijna aan het 4e a4tje toe, en dat zijn slechts de laatste 10 jaar, met de nadruk op de laatste 6,5 jaar.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op woensdag 3 september 2025 09:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, die klachten komen nog eens boven op de rest van m'n diagnoses
Ben eergisteren en gisteren bezig geweest met m'n medisch dossier samen te vatten. Ben inmiddels bijna aan het 4e a4tje toe, en dat zijn slechts de laatste 10 jaar, met de nadruk op de laatste 6,5 jaar.![]()
![]()
![]()
Aiiii okee.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die kans is heel goed mogelijk. Ik heb vorige week bloed laten prikken op hormonen. Morgen krijg ik daar de uitslag van.
Er zijn wel pilletjes e.d. om minder problemen te hebben he? Ook natuurlijke middeltjes?![]()
Ik slik al overgang troep van de kruidvat, maar de huisarts zegt ook dat dat eigenlijk nooit werkt. Wat wel zou werken is hormoon therapie, maar dan moet wel eerst vaststaan dat mijn klachten niet elders vandaan komen. Daarom moest ik ook laten bloedprikken.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Aiiii okee.
Er zijn wel pilletjes e.d. om minder problemen te hebben he? Ook natuurlijke middeltjes?Ik heb er één en ik ben er trots op
Op zich verbaast me dat vrij weinig.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik slik al overgang troep van de kruidvat, maar de huisarts zegt ook dat dat eigenlijk nooit werkt. Wat wel zou werken is hormoon therapie, maar dan moet wel eerst vaststaan dat mijn klachten niet elders vandaan komen. Daarom moest ik ook laten bloedprikken.
Laten we hopen dat je er idd iets voor krijgt wat wel helpt!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: