abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218664842
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Influencers met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218664902
Moest even lachen volgens chat gtp heeft Michelle bollen meegedaan een Temptation Island 🤣🤣
pi_218664945
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke reageert onder een post van de vragendokter dat zij met een kind van 9maanden ook ieder moment op straat kunnen komen te staan en de gemeente ze geen urgentie geeft. Maar zij heeft toch al die tijd beweert dat ze er niet uit gezet konden worden, want vast contract? Wat is t nou Sanneke? Maak eens een keuze.

Ik snap de keuze van Rijneker ook niet voor dit huis, maar ik heb dan ook totaal niet behoefte om daar te wonen. Ik heb liever wat meer ruimte en meer tuin. Zij zullen er gelukkig mee zijn, maar vind t vrij hokkerig ogen allemaal.
Ze kwam er een paar weken terug achter dat regels en rechten voor huren op een vakantiepark toch anders zijn dan bij normale huurwoningen. En dat hun vaste huurcontract en “koop breekt geen huur” dus niet per se geldt, en ze er dus toch elk moment uitgezet kunnen worden.

Nadat ze maandenlang om het hardste riep dat ze hun rechten kende en geen advies wilde, terwijl echt veel mensen hadden aangeboden om mee te denken of haar dit wilden uitleggen….
pi_218665002
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 22:49 schreef Lampje88 het volgende:
Moest even lachen volgens chat gtp heeft Michelle bollen meegedaan een Temptation Island 🤣🤣
Volgens mijn chat gtp was Jacqueline de ex van Koen voordat hij met Michelle ging daten. Pas toen ik vroeg om bronnen gaf ie de fout toe.

Ik ken de hele familie niet heel goed, maar vandaag even het laatste youtube filmpje gezien (q&a over het huis) en viel mij op hoe ze alledrie 5 jaar ouder leken dan het mooiste meisje van de klas opname.

Ook of vooral Koen. Vond de sfeer in dat filmpje al een beetje gek. Koen & Jacqueline die meer naar elkaar toe trokken dan zij met Michelle.
pi_218665067
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 22:18 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik snap ook niet waarom Michelle nu ineens neergezet wordt als een koude bitch.
De kinderen van Jacqueline hebben volgens mij net zo veel een band met haar ook.
Voor kinderen lijkt het me sowieso gewoon hartstikke vervelend om een (betrokken) stiefouder te moeten gaan missen. Wie er ook de oorzaak van is en waarom een relatie ook misloopt (waarvan wij de details nu in ieder geval sowieso niet van weten).
Ah ja de bonuskinderen betekenen zoveel voor haar dat ze ze voor de bühne al een tijdje heeft uitgewist. Maar verder is ze geen koude bitch hoor.

Het probleem met mb is dat zij ‘de bühne’ veel te belangrijk heeft gemaakt in haar leven.
pi_218665072
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 23:08 schreef LaDaDiDa het volgende:

[..]
Volgens mijn chat gtp was Jacqueline de ex van Koen voordat hij met Michelle ging daten. Pas toen ik vroeg om bronnen gaf ie de fout toe.

Ik ken de hele familie niet heel goed, maar vandaag even het laatste youtube filmpje gezien (q&a over het huis) en viel mij op hoe ze alledrie 5 jaar ouder leken dan het mooiste meisje van de klas opname.

Ook of vooral Koen. Vond de sfeer in dat filmpje al een beetje gek. Koen & Jacqueline die meer naar elkaar toe trokken dan zij met Michelle.
Ja, dat is hier destijds ook uitgebreid besproken. Dat was echt vlak nadat ze in het huis waren getrokken.
pi_218665126
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 23:24 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ah ja de bonuskinderen betekenen zoveel voor haar dat ze ze voor de bühne al een tijdje heeft uitgewist. Maar verder is ze geen koude bitch hoor.

Het probleem met mb is dat zij ‘de bühne’ veel te belangrijk heeft gemaakt in haar leven.
Ik weet niet eens hoe ik hier serieus op moet reageren. Zij heeft altijd super liefdevol gepost ook over de kinderen van J.
Er zal vast een reden zijn dat ze nu niet meer gepost worden, maar ik geloof niet dat het is omdat M niet van ze houdt.

En dat M zoekende is in wie ze is en wat ze wil met het leven wil niet zeggen dat ze harteloos is. Snap niet zo goed dat mensen dat denken.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218665138
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 23:41 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik weet niet eens hoe ik hier serieus op moet reageren. Zij heeft altijd super liefdevol gepost ook over de kinderen van J.
Er zal vast een reden zijn dat ze nu niet meer gepost worden, maar ik geloof niet dat het is omdat M niet van ze houdt.

En dat M zoekende is in wie ze is en wat ze wil met het leven wil niet zeggen dat ze harteloos is. Snap niet zo goed dat mensen dat denken.
Ik gebruik de woorden ‘koude bitch’ omdat degene waarop ik reageer ze gebruikte 🤓.

Ik weet niet of ze dat in RL is. Net als dat jij niet weet of ze daadwerkelijk liefdevol was.
Ik vind haar vooral nep overkomen op de socials. En ja, de socials heeft ze veel te belangrijk gemaakt.
pi_218665144

[ Bericht 100% gewijzigd door LeSage op 02-09-2025 23:56:35 (Laat ook maar, geen zin in een persoonlijk verhaal) ]
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218665308
Jeetje, ik zag net dat AM ruim 3100 abonnees heeft… ongelooflijk dat zoveel mensen geld betalen voor die weekrecepten en die ene extra dag kinderuitbuiting. En à 0,49 euro is dat toch wel makkelijk 1500 verdiend elke maand zeg.

Heb ook gelijk even bij Sanneke gekeken, die heeft er 71 (ook à 0,49 per maand). Iets minder lucratief dus, en vraag me sowieso af of zij nou veel exclusieve content maakt? En marketingvrouw spant de kroon, die heeft zo’n 250 abonnees à 4,99 per maand 🤯 hoewel ik me bij haar wel kan voorstellen dat zij bepaalde educatieve content exclusief aanbiedt en dan is zo’n bedrag misschien ook niet zo gek.
pi_218665362
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 02:40 schreef Louuuu_lou het volgende:
Jeetje, ik zag net dat AM ruim 3100 abonnees heeft… ongelooflijk dat zoveel mensen geld betalen voor die weekrecepten en die ene extra dag kinderuitbuiting. En à 0,49 euro is dat toch wel makkelijk 1500 verdiend elke maand zeg.

Heb ook gelijk even bij Sanneke gekeken, die heeft er 71 (ook à 0,49 per maand). Iets minder lucratief dus, en vraag me sowieso af of zij nou veel exclusieve content maakt? En marketingvrouw spant de kroon, die heeft zo’n 250 abonnees à 4,99 per maand 🤯 hoewel ik me bij haar wel kan voorstellen dat zij bepaalde educatieve content exclusief aanbiedt en dan is zo’n bedrag misschien ook niet zo gek.
Bizar. Zouden die mensen niet snappen hoe ze het stop moeten zetten? Geven ze graag aan hun idool in de hoop op een exclusieve foto van de jongsten? Weten ze niet hoe ze een recept moeten googlen?

Raar.
pi_218665371
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:16 schreef Nieuwnestje het volgende:
Jemig, MB heeft haar makeup tas weer open gegooid hoor voor de spreekbeurt. Snap nog steeds niet dat niemand in haar omgeving zegt dat het er niet uit ziet. Of ze trekt haar er maximaal niks van aan, kan ook nog.

Je snap niet dat mensen respectvol zijn en het uiterlijk van anderen niet zo belangrijk vinden?
Ik snap werkelijk niet waarom je gewoon primair lomp eruit moet flikkeren wat je van iemands make up vindt. Diegene zal het wel mooi vinden anders had ze wel anders gekozen. Mijn God.
Go hard or go home
pi_218665421
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 22:56 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Ze kwam er een paar weken terug achter dat regels en rechten voor huren op een vakantiepark toch anders zijn dan bij normale huurwoningen. En dat hun vaste huurcontract en “koop breekt geen huur” dus niet per se geldt, en ze er dus toch elk moment uitgezet kunnen worden.

Nadat ze maandenlang om het hardste riep dat ze hun rechten kende en geen advies wilde, terwijl echt veel mensen hadden aangeboden om mee te denken of haar dit wilden uitleggen….
Dat heb ik gemist! Als je geen tips wil dan is dit het gevolg.
Begrijp nu waarom dir tuin ineens moest, toch even je beste huurders kant laten zien.
pi_218665471
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 22:56 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]

Ja maar niemand had het ze verteld!
pi_218665604
Niet normaal en toch wel bizar wat een geld AM ophaalt met haar “only fans” betaald content. Maar nog bizarder is het dat er dus blijkbaar mensen willen betalen voor een recept, een extra post en om op zondag de familie Geerts te mogen zien.

Wat zijn dat voor mensen? Ik heb het me al vaker afgevraagd. Wie koopt er een boek, doos of wat al dan niet voor rotzooi zij aanprijst.

Gisteren had AM meer dan honderd story’s. Ik ben er niet doorheen gegaan. In de vakantie was ze leuk, maar nu gaat ze weer op mute
pi_218665705
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 02:40 schreef Louuuu_lou het volgende:

Ik snap echt niet dat iemand zo gek is om geld te geven voor Ah recepten en eeuwig gezeur. En 1ct per jaar is al teveel om naar de eeuwige gediscrimineerde Marketingvrouw te kijken.
pi_218665739
De bakfiets is er. Op naar veel avonturen voor Mijan
pi_218665747
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 08:19 schreef Paardrijden123 het volgende:
Het waait vandaag EN het regent... 😂👌
pi_218665775
quote:
Vind het behoorlijk bizar. Wel urgentie willen terwijl je met goed verstand wist dat je in deze situatie terecht zou kunnen komen. En dan je geld hieraan uitgeven. Ik hoop dat ze goed gespaard hebben voor andere dingen, maar ik vrees t ergste
pi_218665779
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 06:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat heb ik gemist! Als je geen tips wil dan is dit het gevolg.
Begrijp nu waarom dir tuin ineens moest, toch even je beste huurders kant laten zien.
Ze slaat elk advies dat ze krijgt in de wind 🫣
pi_218665785
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 07:51 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Niet normaal en toch wel bizar wat een geld AM ophaalt met haar “only fans” betaald content. Maar nog bizarder is het dat er dus blijkbaar mensen willen betalen voor een recept, een extra post en om op zondag de familie Geerts te mogen zien.

Wat zijn dat voor mensen? Ik heb het me al vaker afgevraagd. Wie koopt er een boek, doos of wat al dan niet voor rotzooi zij aanprijst.

Gisteren had AM meer dan honderd story’s. Ik ben er niet doorheen gegaan. In de vakantie was ze leuk, maar nu gaat ze weer op mute
Ik denk dat AM’s truc ook is om het zo goedkoop te maken, dan denken mensen al sneller ‘ach, het is maar 50 cent’
pi_218665790
quote:
Ben benieuwd hoe lang ze hem gebruikt voor ze iets te klagen heeft
pi_218665791
Positieve noot: ik hoop dat ze lekker zo veel mogelijk op een dag met Mijan naar buiten gaat
pi_218665793
quote:
Fijn! Vanaf nu geen geklaag en gezeur meer want Sanneke haar leven krijgt een andere invulling dan bankhangen🥳
Hopelijk leest ze het artikel niet waarin staat dat verschillende gemeenten de bakfiets naar de rijbaan willen verbannen. Dan heeft ze direct weer iets om over te zeuren.

Ik hoop oprecht dat ze naar buiten gaat met haar zoon maar aangezien ze dat de afgelopen maanden ook niet deed vrees ik dat hij niet verder gaat komen dan de dichtstbijzijnde winkels.
pi_218665816
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 08:28 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze slaat elk advies dat ze krijgt in de wind 🫣
Naar verluidt waait t ook altijd erg hard in Hellevoetsluis 😂
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')