Dit regenboogpad in Groningen is het enige regenboodpad dat ik in mijn hele leven ben tegengekomen. Als je de hoeveelheid berichten over dit soort paden ziet dan lijkt het haast alsof zo’n ding op elke straathoek te vinden is. Totale onzin om er zoveel aandacht aan te besteden, dat geldt voor zowel voor- als tegenstanders.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Is inderdaad niet handig geplaatst.
Deze is beter:
[ afbeelding ]
Dit soort doorzichtige ragebaitquote:Op woensdag 3 september 2025 18:23 schreef phpmystyle het volgende:
Care. Ik ben ook niet zo van al dat gezwaai van vlaggen. En zeker niet regenboogvlaggen.
Voor sommige mensen met een religieuze achtergrond is dat ook kwetsend.
Nee het is zo. Vooral Moslims.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:25 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dit soort doorzichtige ragebaitZoek gewoon een leuk vriendinnetje als je wat aandacht wil
Waar één mens politiek handelt, spreekt altijd een koor op de achtergrond.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom moeten we buigen voor extreem gedachtengoed van een enkeling.
Groningenquote:Op woensdag 3 september 2025 18:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Is inderdaad niet handig geplaatst.
Deze is beter:
[ afbeelding ]
Precies, dus menig regenboogpad of 'gaybrapad' voldoet niet aan de officiële vereisten waar een zebrapad aan moet voldoen. Dat maakt het punt van @Montagui dus wel valide.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als je niet begrijpt hoe een zebrapad werkt kun je beter je rijbewijs inleveren. De regels zijn simpel: witte strepen = zebrapad. Het maakt totaal niet uit welke kleur er tussen die strepen staat
[..]
Dit is wel een eckte:quote:Regenboog(zebra)paden zijn er in verschillende vormen, zoals met strepen in de regenboogkleuren die in de lengte- of de breedterichting over de rijbaan liggen. Omdat dit niet voldoet aan de officiële vereisten voor een zebrapad, een zebrapad mag volgens de wet alleen witte strepen hebben, kan deze vorm verwarring bij weggebruikers oproepen en tot gevaarlijke situaties leiden. Om die te voorkomen bevinden de strepen zich bij andere regenboogpaden op een trottoirgedeelte, of zijn de regenboogkleuren aangebracht rondom de witte strepen van een gewoon zebrapad.
Ja leuk voor jequote:Op woensdag 3 september 2025 18:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee het is zo. Vooral Moslims.
Dergelijk vlaggen vertoon vind ik een uiting van Islamofobie.
Zucht...quote:Op woensdag 3 september 2025 18:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus wij Nederlanders moeten ons aanpassen aan andere culturen?
Tja, daar ga ik niet in mee.
Reden te meer om vooral heel veel regenboog vlaggen op te hangen..quote:Op woensdag 3 september 2025 18:23 schreef phpmystyle het volgende:
Care. Ik ben ook niet zo van al dat gezwaai van vlaggen. En zeker niet regenboogvlaggen.
Voor sommige mensen met een religieuze achtergrond is dat ook kwetsend.
Racisme.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Reden te meer om vooral heel veel regenboog vlaggen op te hangen..
Maar daar wordt dan weer niemand agressief vanquote:Op woensdag 3 september 2025 18:27 schreef 2dope het volgende:
[..]
GroningenNaast het lelijkste museum van Nederland.
Ja, ook een goede oplossing.quote:[..]
Precies dus een regenboogpad of 'gaybrapad' voldoet niet aan de officiële vereisten waar een zebrapad aan moet voldoen. Dat maakt het punt van @:Montagui dus wel valide.
[..]
Dit is wel een eckte:
[ afbeelding ]
Gouda, Fluwelensingel (2016), regenboogpad dat tevens een officieel zebrapad is
Het is toch veel leuker als tijdens het reizen het saaie zwarte asfalt door vriendelijk gekleurd asfalt wordt onderbroken?quote:Op woensdag 3 september 2025 18:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, gewoon zielig gedrag als jij je beledigt voelt door een vlag.quote:
Als zij die vergelijking maken gaat het vaak wel een stuk beter op dan in dit geval.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:51 schreef Alpha0 het volgende:
En dat mag niet ...... want alleen linkse mensen mogen vergelijkingen met Nazi's en WW2 maken.
En dat soort monologen hebben we niets.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:26 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Waar één mens politiek handelt, spreekt altijd een koor op de achtergrond.
Jij.quote:Wie heeft het over buigen?
En dit moet de rest daarvoor buigen.quote:Men gebruikt de openbare ruimte én gemeenschapsgeld om een ideologische boodschap te uiten. En men weet dat, dat polarisatie in de hand kan werken, want men verspreid de boodschap nu juist omdat men weet dat niet iedereen het ermee eens is.
Dit kun je toch geen zebrapad meer noemen? Utrecht heeft ditquote:Op woensdag 3 september 2025 12:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zie geen wit??? Daarbij liggen de strepen op een dusdanige manier (haaks op de weg) dat de voetgangers juist moeten stoppen voor het verkeer...![]()
[ afbeelding ]
Regenboogzebrapad na twee maanden toch geopend: 'Kan niet voorkomen dat het weer beklad wordt'
Zegt iemand met een Hitlergroet in zijn UI.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 september 2025 18:21 schreef Wantie het volgende:
Hoeft ook niet, deze regenboog is niet bedoeld als zebrapad.
Het ging mij om de opmerking van @Starhopperquote:Op woensdag 3 september 2025 18:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dit kun je toch geen zebrapad meer noemen? Utrecht heeft dit
[ afbeelding ]
Dat vind ik nog wel herkenbaar als zebrapad.
quote:Op woensdag 3 september 2025 12:13 schreef Starhopper het volgende:
Als je niet begrijpt hoe een zebrapad werkt kun je beter je rijbewijs inleveren. De regels zijn simpel: witte strepen = zebrapad. Het maakt totaal niet uit welke kleur er tussen die strepen staat
De voorbeelden hier zijn idd geen zebrapaden volgens de wet. Zo moet het:quote:Op woensdag 3 september 2025 12:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zie geen wit??? Daarbij liggen de strepen op een dusdanige manier (haaks op de weg) dat de voetgangers juist moeten stoppen voor het verkeer...![]()
[ afbeelding ]
Regenboogzebrapad na twee maanden toch geopend: 'Kan niet voorkomen dat het weer beklad wordt'
quote:Op woensdag 3 september 2025 12:37 schreef Montagui het volgende:
[..]
Euh.....ooit een regenboogzebrapad met witte strepen gezien???
Kijk, daar gaan we al.
Dus, zo eenduidig is het niet. Gewoon ophouden met deze verwarring en gewoon witte zebrapaden.quote:
Nah, we moeten als land niet buigen voor culturele minderheden die tegen onze vrijheid zijn.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:39 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dus, zo eenduidig is het niet. Gewoon ophouden met deze verwarring en gewoon witte zebrapaden.
Dus laten we het maar weer volledig wegstoppen ofzo. Alles wat "de massa" maar raar en eng vind mag niet gezien worden.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:45 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Zeker niet, maar laat het duidelijk zijn dat dure gekleurde zebrapaden geen donder helpen en eerder neerkomt op de plaaggeest uithangen. En dat is wat deze minister probeert te zeggen.
Dat is gewoon een met VRI beveiligde oversteekplaats en geen zebrapad.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit kun je toch geen zebrapad meer noemen? Utrecht heeft dit
[ afbeelding ]
Dat vind ik nog wel herkenbaar als zebrapad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |