abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218672762
Pepperspray is symptoombestrijding. Waterstofcyanide neemt de oorzaak weg.
pi_218672768
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 23:29 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Criminelen hebben toch al een mes

Waarom zouden ze dat blijven doen? Messen zijn vaak illegaal. Ze kunnen beter pepperspray gebruiken als het legaal is.
pi_218672803
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 23:36 schreef Ulx het volgende:

[..]
Waarom zouden ze dat blijven doen? Messen zijn vaak illegaal. Ze kunnen beter pepperspray gebruiken als het legaal is.
Daarom zou ik pepperspray ook alleen legaliseren voor vrouwen
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_218673037
Het kabinet is demissionair....
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_218673264
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 23:29 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Criminelen hebben toch al een mes

Verdacht dat jij niet wil dat vrouwen zich kunnen verdedigen
Tegen wie? Ah, ja. Buitenlanders, natuurlijk! Dat zijn allemaal vrouwverkrachtenden criminelen, wist je dat niet? Nou ja, de mannen dan. De vrouwen zie je niet, onder hun boerka.

Je moet je toch echt wat beter inlezen op dit forum, er zijn genoeg mensen die je dat ieder topic vertellen.
pi_218673275
Ben je laat op de avond kapot van het werk, je fiets je het leplazarus om thuis te komen omdat je wilt douchen en vreten, haal je een paar langzame trutjes in, krijg je een lading pepperspray in je bek.
Markeer dit bericht even, je kan er op wachten.
pi_218673283
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 07:25 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ben je laat op de avond kapot van het werk, je fiets je het leplazarus om thuis te komen omdat je wilt douchen en vreten, haal je een paar langzame trutjes in, krijg je een lading pepperspray in je bek.
Markeer dit bericht even, je kan er op wachten.
Ja, ze horen in de media alleen nog dat mannen er op uit zijn ze te verkrachten. Vooral de buitenlanders. Dus bij twijfel meteen spuiten.
pi_218673294
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 22:46 schreef SymbolicFrank het volgende:
Ah, de wapenwedloop is begonnen.
* Pepperspray
* Taser
* Handboeien of tiewraps
* Mes
* Alles-in-1 verpakking, inclusief castreersetje

Dit jaar nog een run op de vuurwapens, of halen we dat niet meer voor oud en nieuw?

En als het dan helemaal uit de hand is gelopen, de vrouwen voor hun eigen bescherming weer thuis opsluiten? Dat zal de mensen die hier op geilen wel aanspreken.
Is jouw schuld.
Vakman pur sang
pi_218673320
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 22:46 schreef SymbolicFrank het volgende:
Ah, de wapenwedloop is begonnen.
* Pepperspray
* Taser
* Handboeien of tiewraps
* Mes
* Alles-in-1 verpakking, inclusief castreersetje

Dit jaar nog een run op de vuurwapens, of halen we dat niet meer voor oud en nieuw?

En als het dan helemaal uit de hand is gelopen, de vrouwen voor hun eigen bescherming weer thuis opsluiten? Dat zal de mensen die hier op geilen wel aanspreken.
Zijn handboeien verboden? Xdxdxd
pi_218673334
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 07:39 schreef ricky3 het volgende:

[..]
Zijn handboeien verboden? Xdxdxd
Nee, maar maar die worden nu hoogstens in de slaapkamer gebruikt en dan meestal om de vrouw(en) vast te maken als je van sadomasochistische seksspelletjes houd. Alhoewel stevige tiewraps (liefst die met een metalen klemmetje er in) handiger zijn. Je kunt ze makkelijker meenemen en ze zitten sneller vast.
pi_218673344
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 07:27 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ja, ze horen in de media alleen nog dat mannen er op uit zijn ze te verkrachten. Vooral de buitenlanders. Dus bij twijfel meteen spuiten.
Dat komt niet door de recente media nu ineens, hoor. Dat komt door mannen zelf. Het is natuurlijk niet voor niets dat vrouwen al een eeuwigheid wordt gezegd dat ze moeten appen als ze thuis zijn, of hun sleutels tussen hun vingers kunnen doen. Dat is niet iets van nu na Lisa, en ook niet iets van de laatste tien jaar.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_218673346
Goed idee als symptoombestrijding voor de massa-immigratie.
pi_218673366
quote:
17s.gif Op donderdag 4 september 2025 07:49 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Dat komt niet door de recente media nu ineens, hoor. Dat komt door mannen zelf. Het is natuurlijk niet voor niets dat vrouwen al een eeuwigheid wordt gezegd dat ze moeten appen als ze thuis zijn, of hun sleutels tussen hun vingers kunnen doen. Dat is niet iets van nu na Lisa, en ook niet iets van de laatste tien jaar.
En hoe komt dat? Types zoals Andrew Tate? Of, hoe werkte dat vroeger? De vrouwen gingen zelf af op de mannen die ze leuk vonden?

Vroeger hingen de mensen bij de kapper en de dokter gewoon hun jas aan de kapstok en zetten ze hun tas er onder. Nu houden ze die allemaal bij zich, uit angst dat ze anders gestolen worden. Ik doe dat wel en bij mij staan en hangen ze er gewoon nog als ik klaar ben.
pi_218673375
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 07:57 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
En hoe komt dat? Types zoals Andrew Tate? Of, hoe werkte dat vroeger? De vrouwen gingen zelf af op de mannen die ze leuk vonden?

Vroeger hingen de mensen bij de kapper en de dokter gewoon hun jas aan de kapstok en zetten ze hun tas er onder. Nu houden ze die allemaal bij zich, uit angst dat ze anders gestolen worden. Ik doe dat wel en bij mij staan en hangen ze er gewoon nog als ik klaar ben.
Heb je een tasje haha?
Vakman pur sang
pi_218673376
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 08:02 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Heb je een tasje haha?
Nee, een rugzak :)
pi_218673401
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 08:02 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Nee, een rugzak :)
Dat snap ik nooit. Mensen die overal wwn rugzak meenemen, dat zie ik best veel. Doordeweeks kan k me redden met portemonnee en telefoon en sleep ik nooit iets mee.
Als we een dag weg gaan hang ik een rugzak op de kinderen.

Maar is wel handig om wat wapenstokken en pepperspray in mee te nemen.
Vakman pur sang
pi_218673437
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 17:21 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Niet als je de verkoop van pepperspray verplicht om het alleen aan vrouwen te verkopen.
En elk busje spray een moeilijk verwijderbare sticker van de verkoper erop, zodat als het toch door een man wordt gebruikt, de herkomst van de spray makkelijk de herleiden valt.
Ja dat gaat dus nooit gebeuren, daarnaast kan je letterlijk 5 minuten over de grens bij een duitse winkel van een nederlander gewoon kopen wat je wil.
pi_218673460
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 08:09 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat snap ik nooit. Mensen die overal wwn rugzak meenemen, dat zie ik best veel. Doordeweeks kan k me redden met portemonnee en telefoon en sleep ik nooit iets mee.
Als we een dag weg gaan hang ik een rugzak op de kinderen.

Maar is wel handig om wat wapenstokken en pepperspray in mee te nemen.
Ja, de meeste mensen gooien alles in hun auto, maar die heb ik niet.
pi_218673509
Pepperspray… geweldig plan. :+ :+ Alsof een 17-jarig meisje ineens Rambo wordt met zo’n busje in d’r hand.
Reality check: vrouwen zijn in 9 van de 10 gevallen fysiek zwakker dan mannen. Dus wat gebeurt er? Juist: vent pakt dat busje af en je bent nog slechter af dan eerst.

Maar goed, Den Haag doet weer alsof ze dé gouden oplossing hebben gevonden.
Groot fan van User Wotte
pi_218673579
quote:
19s.gif Op donderdag 4 september 2025 08:30 schreef Tjacka het volgende:
Pepperspray… geweldig plan. :+ :+ Alsof een 17-jarig meisje ineens Rambo wordt met zo’n busje in d’r hand.
Reality check: vrouwen zijn in 9 van de 10 gevallen fysiek zwakker dan mannen. Dus wat gebeurt er? Juist: vent pakt dat busje af en je bent nog slechter af dan eerst.

Maar goed, Den Haag doet weer alsof ze dé gouden oplossing hebben gevonden.
Allemaal verplicht op de karate? Tasers? Sok vol stalen balletjes?

We kunnen natuurlijk ook kinderen weer leren om aardig te zijn voor elkaar.
  donderdag 4 september 2025 @ 09:00:11 #121
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_218673663
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 17:56 schreef Chivaz het volgende:
Wat mij betreft gaan we nog een paar stappen verder dan pepperspray, sowieso belachelijk dat zoiets onschuldigs zoals pepperspray verboden is.
Gelukkig is een schroevendraaier wel legaal en behoorlijk effectief.
Als jij alleen een schroevendraaier in je zak hebt, en geen kroonsteentje e.d. Of niet onderweg aantoonbaar ben naar een schroef. Dan is die schroevendraaier ook illegaal dacht ik. Duidelijk dat het dan als wapen gedragen wordt.

Verder op zich wel voorstander van zelfverdediging en dingen die daar bij horen. Maar voorzie allerlei andere problemen met die pepperspray. Het is niet ineens de oplossing. Je moet snel handelen.

Of alle dames lopen continu met hun duim op de spray over straat, wind in de rug over straat, terwijl je ze een aantal keer geoefend hebben om daadwerkelijk goed sprayen.

Zie dan meer in een soort basis zelfverdediging. En vooral stukje omgevingsbewustzijn wat daar bij hoort. De spray geeft vooral een gevoel van veiligheid.
pi_218673864
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 08:44 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Allemaal verplicht op de karate? Tasers? Sok vol stalen balletjes?

We kunnen natuurlijk ook kinderen weer leren om aardig te zijn voor elkaar.
Je kan ook het probleem aanpakken..
Groot fan van User Wotte
pi_218673888
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 17:56 schreef Chivaz het volgende:
Wat mij betreft gaan we nog een paar stappen verder dan pepperspray, sowieso belachelijk dat zoiets onschuldigs zoals pepperspray verboden is.
Gelukkig is een schroevendraaier wel legaal en behoorlijk effectief.
Wapens meenemen klinkt stoer, maar het is gewoon gevaar voor jezelf.
Een conflict dat klein had kunnen blijven? Bam, ineens volledig geëscaleerd omdat er een busje pepperspray of een schroevendraaier in het spel is.
Je denkt dat je veilig bent, maar in de praktijk maak je het alleen maar erger.
Groot fan van User Wotte
pi_218674226
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:00 schreef Duracell het volgende:
Als jij alleen een schroevendraaier in je zak hebt, en geen kroonsteentje e.d. Of niet onderweg aantoonbaar ben naar een schroef. Dan is die schroevendraaier ook illegaal dacht ik. Duidelijk dat het dan als wapen gedragen wordt.

Verder op zich wel voorstander van zelfverdediging en dingen die daar bij horen. Maar voorzie allerlei andere problemen met die pepperspray. Het is niet ineens de oplossing. Je moet snel handelen.

Of alle dames lopen continu met hun duim op de spray over straat, wind in de rug over straat, terwijl je ze een aantal keer geoefend hebben om daadwerkelijk goed sprayen.

Zie dan meer in een soort basis zelfverdediging. En vooral stukje omgevingsbewustzijn wat daar bij hoort. De spray geeft vooral een gevoel van veiligheid.
Ja joh, iedereen loopt te roepen over pepperspray en schroevendraaiers… geweldig plan. :{ :{ :{ :{

Feit is: tegen een gestoorde of psychologisch verstoorde aanvaller sturen zulke wapens het signaal: “ik wil vechten”. Bij vrouwen activeert dat vaak het oerinstinct van de aanvaller, waardoor de situatie alleen maar escalereert.

Zelfverdedigingstechnieken zoals judo, Krav Maga of MMA kunnen helpen om tijd te winnen, maar zelfs daarmee win je vaak niet tegen een vastberaden gek. Het beste wapen blijft je benen en je verstand: ontsnappen.

En ja, hoe hard het ook klinkt: als ontsnappen niet mogelijk is, is het ondergaan en proberen met zo min mogelijk schade erdoor te komen vaak het enige wat je kunt doen. Pepperspray of een schroevendraaier maken het dan alleen maar gevaarlijker voor jezelf.
Groot fan van User Wotte
pi_218674232
quote:
19s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:25 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Je kan ook het probleem aanpakken..
Je bedoelt: we stellen alle buitenlanders buiten de wet en maken misbruik en doodslag niet meer strafbaar?

Of: we moeten stoppen met winstmaximalisatie en het geld weer aan de bevolking uitgeven?

Maar we moeten eerst de mensen weer leren wat het probleem is: hun eigen egoïsme. Weer leren rekening te houden met anderen. Aardig zijn in plaats van overal van te proberen profiteren. Mensen weer zien als medemensen in plaats van als nummers.

Maar daar zul je wel hard om moeten lachen. Terug naar de VOC mentaliteit, daar zijn we mee groot geworden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')