SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-09-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 374 / +168 / +206 / 472 / 497 / 0.75
2. Homijn / 198 / +178 / +20 / 56 / 96 / 2.06
3. Dotteke / 160 / +114 / +46 / 227 / 262 / 0.61
4. FreshFruit / 136 / +61 / +75 / 187 / 252 / 0.54
5. KillemWieft / 59 / +19 / +40 / 38 / 66 / 0.89
6. kree / 42 / +1 / +41 / 84 / 109 / 0.39
7. greysbones / 31 / +31 / +0 / 79 / 86 / 0.36
8. WrappedEuphoria / 30 / +29 / +1 / 71 / 87 / 0.34
9. _UserName_ / 30 / +1 / +29 / 19 / 32 / 0.94
10. loveislikeakiss / 28 / +22 / +6 / 127 / 144 / 0.19
11. Shii / 23 / +3 / +20 / 72 / 98 / 0.23
12. ToT / 21 / +3 / +18 / 33 / 54 / 0.39
13. StevenHyde / 19 / +15 / +4 / 58 / 73 / 0.26
14. Pinnenmutske / 18 / +2 / +16 / 33 / 50 / 0.36
15. ieniminimuis / 17 / +17 / +0 / 49 / 59 / 0.29
16. MooieTop6 / 15 / +6 / +9 / 166 / 193 / 0.08
17. Dr.Mikey / 14 / +11 / +3 / 13 / 24 / 0.58
18. KoningWouter / 11 / +9 / +2 / 51 / 65 / 0.17
19. hemarookworst / 11 / +10 / +1 / 54 / 74 / 0.15
20. Vino_Tinto / 11 / +10 / +1 / 98 / 108 / 0.1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Wat een baasquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:48 schreef JustinK het volgende:
Killem heeft het woord baas uitgevondenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
@KillemWieft is dan ook een baasquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:48 schreef JustinK het volgende:
Killem heeft het woord baas uitgevonden
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Okquote:Op dinsdag 2 september 2025 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat was een dikke vette bolk ja![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Goeie wel ja, maar kan nu niet weg.. iets met een Jyske die bij me slaaptTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
GezelligThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
klopt als een kloppend stuk vlees in mijn broekquote:Op dinsdag 2 september 2025 15:36 schreef _UserName_ het volgende:
Rookworst zonder "r" is ook worst.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
koffie
Nog 15 min werkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wrapsquote:
ik snapquote:Op dinsdag 2 september 2025 15:48 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Klopt, zie correctie![]()
Maar is wel lekker, op andere manier.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zo weer even verder met mijn lego draak en dan nog een paar verantwoordelijke dingen doenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wel moeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
heb een kutdag dus zult me nog wel even moeten missenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
sterktequote:Op dinsdag 2 september 2025 16:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb een kutdag dus zult me nog wel even moeten missen![]()
Nohquote:Op dinsdag 2 september 2025 16:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb een kutdag dus zult me nog wel even moeten missen![]()
Kusje op en beterschap
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
quote:
Las vanmorgen in FB dat het mapje waar mycroft in zou moeten staan leeg is... of dat nog terug komt zo zonder bondage zal mij benieuwen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:21 schreef devzero het volgende:
Gelukkig werkt mycroft.fok.nl weer. Ik wist wel dat ze het kunnen![]()
Iedereen blijft maar roepen dat je veel xanax moet slikken, maar die dingen zijn enorm duurquote:Op dinsdag 2 september 2025 16:21 schreef KoningWouter het volgende:
Hoppatee, gegokt en gewonnen. 10 Xanax pillen.![]()
![]()
Troep is hetquote:Op dinsdag 2 september 2025 16:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Iedereen blijft maar roepen dat je veel xanax moet slikken, maar die dingen zijn enorm duurMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Is ook pas op high level, die zijn mij nu ook te duur hoor.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Iedereen blijft maar roepen dat je veel xanax moet slikken, maar die dingen zijn enorm duur
Maar had een pakje. Konden 2 dingen zijn, 10 xanax of 10 vicodin. Gelukkig zaten er xanax in dus die verkoop ik dan maar direct.![]()
![]()
Heel goed van jouquote:Op dinsdag 2 september 2025 16:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig is dat maar in een spelletje![]()
Ik zou die troep irl nooit willen slikken
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat zou nooit gebeuren met het "mapje" met notesquote:Op dinsdag 2 september 2025 16:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Las vanmorgen in FB dat het mapje waar mycroft in zou moeten staan leeg is... of dat nog terug komt zo zonder bondage zal mij benieuwen.![]()
Ik ga vanavond een backup terughalen van tape en stuur dat naar breulsquote:Op dinsdag 2 september 2025 16:21 schreef devzero het volgende:
Gelukkig werkt mycroft.fok.nl weer. Ik wist wel dat ze het kunnenMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Nee, maar je had het ook al in FB gepost, dus het was niet iets wat niemand mocht weten.quote:
Dat in tegenstelling tot die sappige roddel over @Vino_Tinto![]()
Huh? Heeft @WrappedEuphoria in FB gepost dat hij mij een lekker ding vindquote:Op dinsdag 2 september 2025 16:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, maar je had het ook al in FB gepost, dus het was niet iets wat niemand mocht weten.
Dat in tegenstelling tot die sappige roddel over @:vino_tinto
Sappige roddel?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Er zijn er meer die verstand van zaken hebben hoor.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Las vanmorgen in FB dat het mapje waar mycroft in zou moeten staan leeg is... of dat nog terug komt zo zonder bondage zal mij benieuwen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uiteraardquote:Op dinsdag 2 september 2025 16:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Huh? Heeft @:WrappedEuphoria in FB gepost dat hij mij een lekker ding vind
Sappige roddel?![]()
Nee hoor, gaat over de mysterieuze verdwijning van MycroftMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Begrijp ik. Maar andermans software systeem aan de praat krijgen van scratch is nogal een uitdagingquote:Op dinsdag 2 september 2025 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn er meer die verstand van zaken hebben hoor.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:33 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Nee hoor, gaat over de mysterieuze verdwijning van Mycroft
Ik twijfel er niet aan dat het goed komtquote:Op dinsdag 2 september 2025 16:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Begrijp ik. Maar andermans software systeem aan de praat krijgen van scratch is nogal een uitdaging
Mysterieuze verdwijning.
Misschien iemand die zich schaamde voor zn postgeschiedenis en de zoekfunctie heeft gesaboteerd
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
ja er gaat vast weer heel wat rond via DMquote:
Weet je toch
Ik zag net dat dat topic al weer is weggehaaldquote:Op dinsdag 2 september 2025 16:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Huh? Heeft @:WrappedEuphoria in FB gepost dat hij mij een lekker ding vindHet mapje was leeg
Zie DMquote:Sappige roddel?![]()
![]()
Handdoek in de ring.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Mysterieuze verdwijning.
Misschien iemand die zich schaamde voor zn postgeschiedenis en de zoekfunctie heeft gesaboteerd
Als @devzero het over sappig heeft, moet ik altijd aan zn juicy pear denken, geen idee meer wat dat precies was, zou het wel willen opzoeken, maar helaasquote:Op dinsdag 2 september 2025 16:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja er gaat vast weer heel wat rond via DM
Weet je toch
Het komt goed, ik heb een backup en die stuur ik vanavond naar Breuls. Ik ga ervan uit dat hij het aan de praat gaat krijgen want het is niet veel meer dan terugzetten naar de locatie waar het stond en wat config dingen aanpassen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Begrijp ik. Maar andermans software systeem aan de praat krijgen van scratch is nogal een uitdagingMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Ja, ineens weg en geen idee hoe... Ik had alles al weggegooid maar heb gelukkig nog een backup ervan op tape, soort van archief zegmaar want op zo'n tape passen meerdere TB's en die blijven over het algemeen lang liggen voordat ze weer overschreven worden.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Mysterieuze verdwijning.
Misschien iemand die zich schaamde voor zn postgeschiedenis en de zoekfunctie heeft gesaboteerdMaakt de lekkerste wraps :9![]()
quote:
Buurman had weer een solo feestje vannacht.quote:
Was te laat op werk en alles op drie vier uur slaap moeten doen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vandaag nog wat leuks gedaan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jemig het houdt ook niet op met die buurman van jou ook hequote:Op dinsdag 2 september 2025 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Buurman had weer een solo feestje vannacht.
Was te laat op werk en alles op drie vier uur slaap moeten doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is er een snoodaard aan het werk geweest?quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:47 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, ineens weg en geen idee hoe... Ik had alles al weggegooid maar heb gelukkig nog een backup ervan op tape, soort van archief zegmaar want op zo'n tape passen meerdere TB's en die blijven over het algemeen lang liggen voordat ze weer overschreven worden.
Gelukkig dat je nog een backup hebt dan! Wel weer een ander soort tape dan ik bij je zou verwachten
Lekker en weer een dag voor bij. De tijd vliegtquote:Op dinsdag 2 september 2025 16:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gewandeld, boodschappen en een btje opgeruimd hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou zeg dat wel. Jij alweer wat bijgekomen?quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker en weer een dag voor bij. De tijd vliegt![]()
Nope politie was er de nacht op zondag op maandag was het 15 min rustig gaan ze weg ging hij vrolijk door.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig het houdt ook niet op met die buurman van jou ook heThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ongelooflijk toch die gastquote:Op dinsdag 2 september 2025 16:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nope politie was er de nacht op zondag op maandag was het 15 min rustig gaan ze weg ging hij vrolijk door.![]()
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geef Ansible de schuldquote:Op dinsdag 2 september 2025 16:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is er een snoodaard aan het werk geweest?
Gelukkig dat je nog een backup hebt dan! Wel weer een ander soort tape dan ik bij je zou verwachten![]()
Zo'n tape:
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Ik ben hondsmoe,quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel. Jij alweer wat bijgekomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ben om 21 uur naar bed gegaan maar kon niet slapen zo moe
Vandaag moest ik veel doen, wat gisteren is blijven liggenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Omdat ik ooit tijdens een vergadering een peer zat te eten, maar vergeten was de camera uit te zetten. Aangezien het een nogal rijpe peer was, riep iemand in die vergadering dat het een "juice pear" was.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als @:devzero het over sappig heeft, moet ik altijd aan zn juicy pear denken, geen idee meer wat dat precies was, zou het wel willen opzoeken, maar helaas![]()
![]()
Ben er bang voor meestal door de weeks wel raak.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het slapen vannacht wat beterThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat ik ooit tijdens een vergadering een peer zat te eten, maar vergeten was de camera uit te zetten. Aangezien het een nogal rijpe peer was, riep iemand in die vergadering dat het een "juice pear" was.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben hondsmoe,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ben om 21 uur naar bed gegaan maar kon niet slapen zo moe
Vandaag moest ik veel doen, wat gisteren is blijven liggen![]()
![]()
Hopelijk lukt het vanavond wel, want zo is het ook niet te doen![]()
Lekker druppen enzo.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat ik ooit tijdens een vergadering een peer zat te eten, maar vergeten was de camera uit te zetten. Aangezien het een nogal rijpe peer was, riep iemand in die vergadering dat het een "juice pear" was.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Oh ik dacht vanwege die peer die je me via DM gestuurd hadquote:Op dinsdag 2 september 2025 16:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat ik ooit tijdens een vergadering een peer zat te eten, maar vergeten was de camera uit te zetten. Aangezien het een nogal rijpe peer was, riep iemand in die vergadering dat het een "juice pear" was.![]()
Heb je gelijk weer gebeld toen?quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nope politie was er de nacht op zondag op maandag was het 15 min rustig gaan ze weg ging hij vrolijk door.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klote manquote:Op dinsdag 2 september 2025 16:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben er bang voor meestal door de weeks wel raak.![]()
![]()
Dat hoop ik ook, morgen vroeg weer een teamsoverleg en morgen middag weer naar de fysio oefeningen doenquote:Op dinsdag 2 september 2025 16:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het slapen vannacht wat beterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Aaah ja, dat was het!quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat ik ooit tijdens een vergadering een peer zat te eten, maar vergeten was de camera uit te zetten. Aangezien het een nogal rijpe peer was, riep iemand in die vergadering dat het een "juice pear" was.
Zal een slaapliedje voor je zingenquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, morgen vroeg weer een teamsoverleg en morgen middag weer naar de fysio oefeningen doen![]()
![]()
Lijkt mij ook, maar dan nemen ze de apparatuur wel in beslagquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
aaaa das liefquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zal een slaapliedje voor je zingen
Ja dat zou al beter zijnquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, maar dan nemen ze de apparatuur wel in beslag![]()
Moet ook eens gebeurenquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
Het ziet eruit alsof het gaat regenenUw ADH vitamine Worst
Hier regent hetquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
Het ziet eruit alsof het gaat regenenWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ja na 21 uur is het prima, ik wilde gaan wandelenquote:Ik haat regenquote:
Hier is het al de hele dag vreselijk zonnig.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
Het ziet eruit alsof het gaat regenen
Maar dat doet pijn
Dan is Nederland niet het juiste land om te wonenquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja na 21 uur is het prima, ik wilde gaan wandelen
[..]
Ik haat regenUw ADH vitamine Worst
Het is vaker droog dan dat het regentquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan is Nederland niet het juiste land om te wonen![]()
Nee ben hier weinig geweest vandaag.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Had ik deze mevrouw vandaag al de rode kaart gegeven?![]()
KusJus![]()
Nooit te laat voor een rode kaa(r)tquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee ben hier weinig geweest vandaag.
KusJus![]()
![]()
![]()
Als jij met al je fans komt dan kom ik ook alleenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Was ff zoeken hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Hij was met al zijn fans aan het chillen op zijn zolderkamertje in zijn eentjequote:Op dinsdag 2 september 2025 17:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar was ik gisteren, waar was je nou
Ik had een andere OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gelukkig heeft ie een klein zolderkamertjequote:Op dinsdag 2 september 2025 17:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij was met al zijn fans aan het chillen op zijn zolderkamertje in zijn eentje![]()
![]()
Een echt Hollandse vrouw of meisje?quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nooit te laat voor een rode kaa(r)t
Maar ik ben geen ginger
Ik was vorig jaar in Italië met al mijn fans, helaas had ik een iets groter parkje moeten afhuren om iedereen te kunnen ontvangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Een echte Amyquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een echt Hollandse vrouw of meisje?
Maar ik ben geen ginger![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:17 schreef DerRabbit het volgende:
Ik was vorig jaar in Italië met al mijn fans, helaas had ik een iets groter parkje moeten afhuren om iedereen te kunnen ontvangen
Ja ik wou al zeggen; zijn dit ze nou allemaal zeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, er stonden nog 450 miljoen mensen te wachten voor de toegangspoortenquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik wou al zeggen; zijn dit ze nou allemaal zeg?
Dat welquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is vaker droog dan dat het regentUw ADH vitamine Worst
En de meeste druppels vallen naast jequote:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:20 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Heb zojuist Mycroft naar Breuls gestuurd.
Nu eten maken![]()
![]()
Ik ben ook eten aan het maken, komt wel dichtbij zo![]()
![]()
Ik heb het net opquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:21 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben ook eten aan het maken, komt wel dichtbij zo![]()
sla de zon wegquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hier is het al de hele dag vreselijk zonnig.
Maar dat doet pijn
Dat weet ikquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan is Nederland niet het juiste land om te wonen
Ik mag blij zijn als mijn muis nog een paar restjes overlaat van de 450 gangen die ze wil hebbenquote:
Dat is die altijd wanneer hij geen koekje heeftquote:Uw ADH vitamine Worst
Ik heb vaker geen koekjes dan welquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is die altijd wanneer hij geen koekje heeft![]()
![]()
Ik wil een koekjeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Naja, koekje is toch alweer opquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Volgens dit lied wel.![]()
![]()
Beetje moeilijk te zien, maar het zijn koekjes in de vorm van een vent die een geit aan het penetreren is!![]()
![]()
Huh, ik dacht dat het gember wasquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:31 schreef ToT het volgende:
Beetje moeilijk te zien, maar het zijn koekjes in de vorm van een vent die een geit aan het penetreren is!
Dank voor deze aanvullingquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:31 schreef ToT het volgende:
Beetje moeilijk te zien, maar het zijn koekjes in de vorm van een vent die een geit aan het penetreren is!![]()
![]()
Lijkt op gemberquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:31 schreef ToT het volgende:
Beetje moeilijk te zien, maar het zijn koekjes in de vorm van een vent die een geit aan het penetreren is!Uw ADH vitamine Worst
Gekkiequote:Op dinsdag 2 september 2025 17:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat het gember wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat het gember was
Uw ADH vitamine Worst
Oeh ja, ik wil ook een Amy.quote:
Maar wel als ik zelf thuis ben en nergens heen hoef
En anders in een glas water?quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh ja, ik wil ook een Amy.
Maar wel als ik zelf thuis ben en nergens heen hoef![]()
![]()
Contact opgenomen met de chat.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dat is het meestal bij code rood.quote:
Hmm, bedenk me net dat mn dak nog lekt, misschien toch maar eens werk ervan maken en na de eerste regenbui een melding makenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik zwaai naar @Lovely
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Naar wie helikopter je?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Als nu iedereen even zijn/haar zonde de komende 29 dagen in alle rust gaan overdenken dan waak ik wel over de puntjes
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: