SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even de puntmuts op 90 graden wassen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:27 schreef CherryLips het volgende:
Oké dat was mijn bijdrage aan het puntmuntsuurtje. Ik voel me vies.
Nee doen we niet. Telmachine in en naar het goede doel allenquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:21 schreef Recce het volgende:
@:dr_flash, moet je je voorstellen dat je dit in je Excel moet verwerken:
https://www.tubantia.nl/v(...)uit-wensbron-1752637
Bedoelde het meer vanaf zijn kant, aangezien hij (blijkbaar) de beller is.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou aandacht is toch ook leuk. Het is niet alsof ik nu allerlei andere opties in de wacht heb staan ofzo
@Budapestenaar heeft vast de juiste wastipsquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Even de puntmuts op 90 graden wassen.
Gelukkig verbleken ze niet in de kookwas.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Even de puntmuts op 90 graden wassen.
ja dan stopt die met bellen denk ik. Ik zou ook stoppen met bellen als die iemand heeft gevonden waarmee die het serieus wil proberenquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Godsamme, die TT.
[..]
Bedoelde het meer vanaf zijn kant, aangezien hij (blijkbaar) de beller is.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar dat we hebben we al besproken. Ik vind hem te aantrekkelijk voor vriendschap
Als ie in Badr is geweest wel.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:30 schreef bitterbal het volgende:
want zijn benen zijn super harig maar zijn borst is glad
Yesquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Omdat je hem dan ineens zou bespringen tijdens het ganzenborden?
Mweh, zegt niks.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:30 schreef bitterbal het volgende:
want zijn benen zijn super harig maar zijn borst is glad
Of het is zo'n minibeetje borsthaar dat 'ie het daarom weghaalt.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee?
hmm dan moet ik het maar vragen
denk wel dat die er ijdel genoeg voor is om het te doen
Oooh je wil gewoon seks. Okee.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar dat we hebben we al besproken. Ik vind hem te aantrekkelijk voor vriendschap
En toen?quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:35 schreef Ama het volgende:
Ik wou hem laatst voor veel minder verkopen maar niemand wou zelf een kabeltje fixen en nu heb ik een kabeltje en heb ik er meer voor gevraagd want ik kreeg de vorige keer zoveel reactie.
Wat zou je beter vinden? Dat hij het scheert of dat hij geen haar heeft daar?quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee?
hmm dan moet ik het maar vragen
denk wel dat die er ijdel genoeg voor is om het te doen
quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blij dat ik niet aantrekkelijk ben dan
Zo'n plukje als op een grote teen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of het is zo'n minibeetje borsthaar dat 'ie het daarom weghaalt.
Zou het niet erg vinden hoor als die het scheert.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat zou je beter vinden? Dat hij het scheert of dat hij geen haar heeft daar?
Vrouwen hebben ook behoeftes.quote:
ja deze man wil ik echt met huid en haar verslindenquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vrouwen hebben ook behoeftes.
WE HEBBEN EEN KENNER IN HUIS JONGENS.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vrouwen hebben ook behoeftes.
Waarschijnlijk dat 'ie het niet scheert, want hoezo zou je dat laten zitten dan.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:37 schreef bitterbal het volgende:
Hij heeft wel haar rond de tepels , zegt dat nog iets
I see what you did there.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja deze man wil ik echt met huid en haar verslinden
ja rond je tepels scheren is wat riskant denk ik?quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat 'ie het niet scheert, want hoezo zou je dat laten zitten dan.
Wat houdt je tegen dan? Doe hem gewoon een keer (of 6). Daarna is het over, waarschijnlijk. Kan iedereen door met zn levenquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat is dit voor fascinatie?quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:37 schreef bitterbal het volgende:
Hij heeft wel haar rond de tepels , zegt dat nog iets
Ja de afstand tamiekequote:Op dinsdag 2 september 2025 13:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen dan? Doe hem gewoon een keer (of 6). Daarna is het over, waarschijnlijk. Kan iedereen door met zn leven
Watje.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja rond je tepels scheren is wat riskant denk ik?
Denk dat hij zijn tepel ziet als een zonnetje en de haren als de zonnestralen. Denk ik.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat 'ie het niet scheert, want hoezo zou je dat laten zitten dan.
Essiequote:
Niet veel riskanter dan je hoofd denk ik.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja rond je tepels scheren is wat riskant denk ik?
ik ga hem dit vragenquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat hij zijn tepel ziet als een zonnetje en de haren als de zonnestralen. Denk ik.
Baby-gezicht erin zoals bij de teletubbiesquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat hij zijn tepel ziet als een zonnetje en de haren als de zonnestralen. Denk ik.
Feestelijk wel.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon doen dan, portemonnee en sierraden in de kluis en bespringen die Wookiee.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das wel de bedoeling. ik ga niet daarheenquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Komt ie nog terug dan? Anders is het sowieso hopeloos
Gnorf.quote:
We wachten het verslag met spanning af.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das wel de bedoeling. ik ga niet daarheen
ja we moeten nog even geduld hebben denk ikquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
We wachten het verslag met spanning af.
Weer 50 omaatjes gered.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Beter dat ie met Bal belt, want dan kan ie geen rotzooi trappen.
Hoelang is "even"?quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja we moeten nog even geduld hebben denk ik
Lekker op je gemakquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja we moeten nog even geduld hebben denk ik
ja dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoelang is "even"?![]()
Snap de need voor aandacht wel hoor
ja waarom niet?quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaan we het nu over het haar op Gers borst hebben?
Ik heb nog niet de behoefte gevoeld om mijn tepelhoven te scheren nee maar ik raus wel over m'n knokige enkels heen.quote:
Fris en hygiënisch.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Als van vrouwen wordt verwacht dat ze hun poes waxen dan kunnen kerels ook wel dat babypluis weghalen.
Nee, ik bedoel dat het zo is als men het netjes bij houdtquote:
Nonsens.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat het zo is als men het netjes bij houdt
Doe het zelf ook.
Waxen? sow sowquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat het zo is als men het netjes bij houdt
Doe het zelf ook.
quote:
Doet me denken aan mannen die dom reageren als ze wat okselhaar zien bij een vrouw.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nonsens.
Voorkeur is prima, maar dat haar vies zou zijn, is echt dikke nonsens.
Oh zo, nee dat is het ook niet.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nonsens.
Voorkeur is prima, maar dat haar vies zou zijn, is echt dikke nonsens.
Oh oksels scheer ik wel trouwens.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Doet me denken aan mannen die dom reageren als ze wat okselhaar zien bij een vrouw.Of beenhaar.
Jep.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Doet me denken aan mannen die dom reageren als ze wat okselhaar zien bij een vrouw.Of beenhaar.
Dat magquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh oksels scheer ik wel trouwens.
Fijn dat dat magquote:
Dit geldt voor praktisch alles eigenlijkquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
En, nogmaals, lekker doen wat je eigen voorkeur heeft. Leg die voorkeur alleen niet op aan anderen.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit geldt voor praktisch alles eigenlijk
quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ola
Ambar gaat helemaal mee huilen awoooooo als er een sirene langskomt.
Ah, ik ben niet de enige.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh oksels scheer ik wel trouwens.
Ik vond het zo grappig, lag in een deuk op straat.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
De hond van de buren doet dat met het luchtalarm
quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit geldt voor praktisch alles eigenlijk
Dan zijn het stille hondenquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
De hond van de buren doet dat met het luchtalarm
Ja dat kloptquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan zijn het stille honden
Echt net te laat ook.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:59 schreef kwiwi het volgende:
Zie dat ik het Badr Harig / Puntmutsenuurtje gemist heb
Beste hondenquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat klopt
Hoor hem verder bijna nooit
Eens in de paar maanden heeft ie een lange blafsessie in de achtertuin.
Maar buiten dat en met het luchtalarm hoor ik hem niet
Ik heb US mag vunzig doen gemist vandaag.quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat horen we nu te doen?
Oh thuis "werken" zie ik. Gaat wel lukken, ben met de was bezig
Dat doet ie wanneer het hem uitkomt. Zijn geen vaste tijden voorquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb US mag vunzig doen gemist vandaag.
Hear hearquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Als van vrouwen wordt verwacht dat ze hun poes waxen dan kunnen kerels ook wel dat babypluis weghalen.
Haha nee. Dat is heel slecht voor je poesquote:
Jammer de bammer.quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb US mag vunzig doen gemist vandaag.
Dat kleine beetje extra maakt volgens mij ook niet meer uit na al het andere dat vrouwen moeten scherenquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:21 schreef bitterbal het volgende:
Ben wel echt blij dat ik mijn tepels niet ook nog eens hoef te scheren
quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:21 schreef bitterbal het volgende:
Ben wel echt blij dat ik mijn tepels niet ook nog eens hoef te scheren
Ja of gewoon dat lekker laten groeienquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat kleine beetje extra maakt volgens mij ook niet meer uit na al het andere dat vrouwen moeten scheren
Ouch.quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:31 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]![]()
Dat moet ik dus wel, anders zijn het net van die eilandjes met een haag eromheen en dat vind ik lelijk. Echter, zo heb ik een keer in mijn tepel gesneden met het scheermes... Pijn schoot helemaal door naar mijn bovenarm.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:31 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]![]()
Dat moet ik dus wel, anders zijn het net van die eilandjes met een haag eromheen en dat vind ik lelijk. Echter, zo heb ik een keer in mijn tepel gesneden met het scheermes... Pijn schoot helemaal door naar mijn bovenarm.
Haar + tepel eraf, WE pijnlijke bovenarmquote:
Dat, en bloeden...quote:
Weet niet of dat zo fijn is voor de tepelquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:31 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]![]()
Anders epilator?quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:36 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dat, en bloeden...
[..]
Weet niet of dat zo fijn is voor de tepelIn ieder geval geen kans op een open wond, dat is zeker.
Maar is gelukkig maar één keer gebeurd, heb er wel van geleerd voorzichtig te zijn.
Echte vrouw.quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik trek mijn tepelharen er gewoon uit
Mietjequote:Op dinsdag 2 september 2025 14:40 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Geen kans op snijden maar ik vind dat martelmachines
Een kleine tondeuse?quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:40 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden.quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:40 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Doe ik al via workoutquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden.
Ik ook.quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik trek mijn tepelharen er gewoon uit
Gladde borst jij.quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ook.
die 3 haren dat overleef ik wel.
Zo verwijder ik zelfs mn neushaarquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je vaak genoeg haren trekt uit dezelfde plek doet het geen pijn meer
Met de baardtrimmer getest maar dan blijven er stoppels achter...quote:
Blijkbaarquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden.
Kom vechten danquote:
Ik heb best watquote:
Nee gewoon met het mesje. Doe ik ongeveer een week mee, dagelijks de snuit en als hij na een week minder begint te worden nog even de oksels en dan een nieuwe erop.quote:
Alleen op mn hoofd, daar gaat ook elke maand de schaar inquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb best wat
Maar laat ik zitten
Ik niet zoveel, daarom valt het bij de tepels juist extra op. Weet ook niet waarom het daar zo graag wil groeien. En het zijn ook echt donkere haren terwijl al mijn andere haar veel lichter is.quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb best wat
Maar laat ik zitten
Kan ik wel hebbenquote:
Hier elke 2 weken de tondeusequote:Op dinsdag 2 september 2025 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
Alleen op mn hoofd, daar gaat ook elke maand de schaar in
Ik heb donker haar, behalve op mijn hoofd, dat is meer grijs aan het wordenquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:48 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik niet zoveel, daarom valt het bij de tepels juist extra op. Weet ook niet waarom het daar zo graag wil groeien. En het zijn ook echt donkere haren terwijl al mijn andere haar veel lichter is.
Ik zie het in mijn baard ook, dat sommige stukken al grijs worden/zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan ik wel hebben
[..]
Hier elke 2 weken de tondeuse
[..]
Ik heb donker haar, behalve op mijn hoofd, dat is meer grijs aan het worden
Mijn kin is vrij glad. Goed voor de stroomlijnquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie het in mijn baard ook, dat sommige stukken al grijs worden/zijn.
Ah, je begint een wijze man te wordenquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb donker haar, behalve op mijn hoofd, dat is meer grijs aan het worden
Dan ben ik al heel lang een wijze grijze aan het wordenquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:52 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ah, je begint een wijze man te worden![]()
Ik heb wat grijze haren in mijn baard maar dat is het wel. Verder inhammen en een middenstip.
Mijn mondhygiëniste kwam met de opmerking. Hey, volgens mij ben jij grijzer dan je vader he.quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie het in mijn baard ook, dat sommige stukken al grijs worden/zijn.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:53 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn mondhygiëniste kwam met de opmerking. Hey, volgens mij ben jij grijzer dan je vader he.
En bedankt
Heeft wat tijd nodigquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan ben ik al heel lang een wijze grijze aan het worden
Al 20 jaarquote:
En bedankt.quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:53 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn mondhygiëniste kwam met de opmerking. Hey, volgens mij ben jij grijzer dan je vader he.
En bedankt
Dat is wel lang inderdaad... Vind je het heel erg of heb je zoiets van: het zal wel?quote:
Ik heb vroeger veel gezwommen, ik wijd het daar aanquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:57 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dat is wel lang inderdaad... Vind je het heel erg of heb je zoiets van: het zal wel?
Denk dat ik er zelf wel even aan zou moeten wennen als ik de eerste grijze haren zie maar het is wat het is, het hoort erbij.
Ja, bleekquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb vroeger veel gezwommen, ik wijd het daar aan
Oh, als kind heb ik ook op reddend zwemmen gezeten. Zal daar wel door komen dan.quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb vroeger veel gezwommen, ik wijd het daar aan
Ik zat op wedstrijdzwemmen. Kak.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, als kind heb ik ook op reddend zwemmen gezeten. Zal daar wel door komen dan.
ripquote:Op dinsdag 2 september 2025 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat op wedstrijdzwemmen. Kak.
Zekers. Ambar gaat mee, want hij is gelijk een soort van ijsbreker en dan weet ik gelijk wat alle leuke mensen zijn want die willen met hem knuffelen.quote:
Dan heb je nog wel evenquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:59 schreef essnhills het volgende:
Ik ben nog helemaal niet grijs
Hopelijk ga ik mijn oma achterna
Die is pas een paar jaar echt grijs
Ze is bijna 92
Daar komt Stig niet mee weg dusquote:Op dinsdag 2 september 2025 15:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Veel gezwommen, niet grijs. Dringt niet door in de haarzakjes he.
quote:
Echt balen danquote:Op dinsdag 2 september 2025 10:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is wel aangetekend, maar is gewoon kwijt
Jaquote:Op dinsdag 2 september 2025 15:14 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
De meeting loopt nog in de achtergrond?
GrayLippsquote:Op dinsdag 2 september 2025 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat op wedstrijdzwemmen. Kak.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:13 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Misschien in een bad met bleek gelegen, geen idee
Jij hebt veul langer haarquote:Op dinsdag 2 september 2025 15:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Veel gezwommen, niet grijs. Dringt niet door in de haarzakjes he.
Dat vond ik het voordeel van digitaal overleggenquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat vond ik het voordeel van digitaal overleggen
Als je zo'n nutteloze meeting had kon je ondertussen mails wegwerken oid, of chatten met andere verveelde collega's
Of dat je ineens 2 mensen je naam hoort zeggen en ze wachten op een antwoord, waarvan je de vraag nooit hebt meegekregen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:20 schreef Nattekat het volgende:
Werkt uiteraard alleen als je niet het eerste aanspreekpunt bent van de andere partij
Ja gewoon doenquote:Op dinsdag 2 september 2025 15:18 schreef Ama het volgende:
Zal ik eens een Too Good To Go ophalen bij de Dirk vanavond?
quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:38 schreef Ama het volgende:
Ik kijk nu de aflevering over een treinreis door Noorwegen maar dat ziet er ook wel vet uit.
Het wordt niet vanuit de puntjes grijs he.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij hebt veul langer haar
Oke gekocht.quote:
"Sorry de hond leidde me af, kun je dat herhalen?"quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
Of dat je ineens 2 mensen je naam hoort zeggen en ze wachten op een antwoord, waarvan je de vraag nooit hebt meegekregen.
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 2 september 2025 15:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Oke gekocht.Ik doe dat eigenlijk nooit dus ben wel benieuwd wat ik krijg. Dus mijn avondeten morgen is waarschijnlijk afhankelijk van wat ik vanavond krijg.
O die heb ik niet, jammerquote:
Ik ookquote:
Ja je jebt geen idee wat je krijgt hequote:Op dinsdag 2 september 2025 15:29 schreef Ama het volgende:
Misschien haal ik morgenavond wel weer als het me goed bevalt.
Jij denkt ook echt aan alles he.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nou. Mocht het in Schotland zo ver komen dat we op een gegeven moment terugkomen van een dag wandelen of wat ook en AL mijn kleren zijn vies en nat en om ziek van te worden, dan heb ik altijd nog een Britney RollEen handdoek, paar dikke sokken, onderbroek en T-shirt, in 20 meter huishoudfolie gerold zodat het 100 % zeker droog is als ik het nodig heb.
4.3quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja je jebt geen idee wat je krijgt he
Kan vanalles zijn
Wat is de reviewscore?
Heb je al een afritsbroek in je Britneypack gedaan?quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nou. Mocht het in Schotland zo ver komen dat we op een gegeven moment terugkomen van een dag wandelen of wat ook en AL mijn kleren zijn vies en nat en om ziek van te worden, dan heb ik altijd nog een Britney RollEen handdoek, paar dikke sokken, onderbroek en T-shirt, in 20 meter huishoudfolie gerold zodat het 100 % zeker droog is als ik het nodig heb.
Dat is wel een goede scorequote:
Nee koop ik later wel. Misschien.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je al een afritsbroek in je Britneypack gedaan?
De Plus bij mijn pa een 4.0. Scoorde sowieso lager ook op kwaliteit van eten.quote:
Ik moet er altijd nog eens live ende zelf naartoequote:
De eerste ging over Zwitserland en tot nu toe vind ik ze alle drie wel gaaf. Die van Australië wel het meest onrealistisch maar goed.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik moet er altijd nog eens live ende zelf naartoe
Ja eerste wat me opviel was Alice Springs, ik dacht lees ik dat goed? Dat is echt het midden van de busch busch.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:37 schreef Ama het volgende:
[..]
De eerste ging over Zwitserland en tot nu toe vind ik ze alle drie wel gaaf. Die van Australië wel het meest onrealistisch maar goed.
Ja ongeveer halverwege op de route stoppen ze ook in de middle of nowhere bij een gehucht waar nog geen 100 mensen wonen om de zonsopgang te bekijken.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja eerste wat me opviel was Alice Springs, ik dacht lees ik dat goed? Dat is echt het midden van de busch busch.
Nooit geweten dat daar dus ook al een station is
quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ongeveer halverwege op de route stoppen ze ook in de middle of nowhere bij een gehucht waar nog geen 100 mensen wonen om de zonsopgang te bekijken.Mogen die mensen dus ook allemaal uitstappen en gaan ze daar buiten ontbijten.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt in Noorwegen ook treinen die stoppen bij een waterval. Gewoon omdat waterval. Iedereen foto's maken en weer door![]()
In ieder geval de Flåmsbana en de Raumabana doen dat. @:Fogel weet er misschien nog wel meer.
Dit was de Bergen route als ik het goed zeg.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt in Noorwegen ook treinen die stoppen bij een waterval. Gewoon omdat waterval. Iedereen foto's maken en weer door![]()
In ieder geval de Flåmsbana en de Raumabana doen dat. @:Fogel weet er misschien nog wel meer.
Oh ik 2 weken geleden nog. Ging redelijk. Soepel is wat veel gezegd eigenlijkquote:Op dinsdag 2 september 2025 15:48 schreef drakin het volgende:
Dit jaar voor het eerste weer eens buiten NL wezen treinen, alles wat mis kan gaan gaat mis, maar ik vond het heerlijk om zo te reizen
Nou ik ben vorig jaar naar Berlijn geweest en terug en als het elke keer zo gaat buiten Nederland ben ik er wel snel flauw van.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:48 schreef drakin het volgende:
Dit jaar voor het eerste weer eens buiten NL wezen treinen, alles wat mis kan gaan gaat mis, maar ik vond het heerlijk om zo te reizen
quote:
quote:
Daar heb je 20 meter voor nodig?quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja we zijn niet allemaal ervaringsdeskundige.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:52 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Daar heb je 20 meter voor nodig?
Jij bent slecht in wikkelen
Misschien kan jij een cursus efficiënt wikkelen gevenquote:Op dinsdag 2 september 2025 15:52 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het geen 20 meter hoorquote:Op dinsdag 2 september 2025 15:52 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dat is waarquote:Op dinsdag 2 september 2025 15:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja we zijn niet allemaal ervaringsdeskundige.
Ja, zal voordoen op hem.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien kan jij een cursus efficiënt wikkelen geven
ineens van Hannover naar Berlijn in de taxi met een oververmoeide chauffeur was het ergst aan de reis.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik 2 weken geleden nog. Ging redelijk. Soepel is wat veel gezegd eigenlijk
Tering. Ja dat lijkt me geen pretje nee.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:54 schreef drakin het volgende:
[..]
ineens van Hannover naar Berlijn in de taxi met een oververmoeide chauffeur was het ergst aan de reis.
Want geen trein
Daar was ik ook, maar om nog een klein stukje verder te gaan, ik ging naar Polenquote:Op dinsdag 2 september 2025 15:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik ben vorig jaar naar Berlijn geweest en terug en als het elke keer zo gaat buiten Nederland ben ik er wel snel flauw van.
Waarom niet gewoon in een vuilniszak, of twee... Kun je ook beter hergebruikenquote:Op dinsdag 2 september 2025 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het geen 20 meter hoorMaar ik wil gewoon zeker weten dat ik altijd nog wat warms en droogs heb om aan te trekken. Dat is essentieel voor mijn geestelijk welbevinden in bepaalde situaties die vast en zeker gaan komen
Heb ik ervaring meequote:Op dinsdag 2 september 2025 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
Of dat je ineens 2 mensen je naam hoort zeggen en ze wachten op een antwoord, waarvan je de vraag nooit hebt meegekregen.
Aan mij is 20 meter zo op hoor.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dat is waar
[..]
Ja, zal voordoen op hem.
Ja ga maar uitrollen en meten, want nu wil ik precies weten hoeveel meter het is.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het geen 20 meter hoor![]()
Oh die gaan er ook nog wel omheen hoorquote:Op dinsdag 2 september 2025 15:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon in een vuilniszak, of twee... Kun je ook beter hergebruiken
Achttien meter zevenendertig.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ga maar uitrollen en meten, want nu wil ik precies weten hoeveel meter het is.
Verwacht je in een orkaan terecht te komen ofzo.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die gaan er ook nog wel omheen hoorMaar daar kan in 2 weken altijd wel wat vocht naar binnen lopen etc.
Jij verpakt je kleding beter dan ik mijn subjes...quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die gaan er ook nog wel omheen hoorMaar daar kan in 2 weken altijd wel wat vocht naar binnen lopen etc.
Succes met de draakquote:Op dinsdag 2 september 2025 15:57 schreef drakin het volgende:
Ik ga even met Lego spelen![]()
Bezig met een lego draak
Ben al bij de 4 poten/benen, anders is het ook geen draak natuurlijkquote:
Moeten die ook kurkdroog blijven dan?quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:57 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Jij verpakt je kleding beter dan ik mijn subjes...
Pics!quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:57 schreef drakin het volgende:
Ik ga even met Lego spelen![]()
Bezig met een lego draak
Als ze kurkdroog blijven heb ik iets niet goed gedaanquote:Op dinsdag 2 september 2025 15:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moeten die ook kurkdroog blijven dan?
In het lego topicquote:
Schotland.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Verwacht je in een orkaan terecht te komen ofzo.
Ja dat was me al opgevallen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schotland.
Het wil daar nog weleens regenen. En mijn humeur gaat daar erg slecht op zoals jullie misschien wel eens ooit is opgevallen.
Waarom niet gewoon in zo'n hersluitbare zak trouwens? Daar stop ik zelf altijd een setje kleren in dat droog moet blijven.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schotland.
Het wil daar nog weleens regenen. En mijn humeur gaat daar erg slecht op zoals jullie misschien wel eens ooit is opgevallen.
Waarom zou ik dat risico nemen?
Ik wil van die packing cubes. Heb een grote duffelbag meegenomen, maar dat is 1 grote teringzooiquote:Op dinsdag 2 september 2025 16:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon in zo'n hersluitbare zak trouwens? Daar stop ik zelf altijd een setje kleren in dat droog moet blijven.
Of zo'n cover voor je rugzak.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon in zo'n hersluitbare zak trouwens? Daar stop ik zelf altijd een setje kleren in dat droog moet blijven.
De foto's zet ik daarquote:Op dinsdag 2 september 2025 16:03 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ga je de voortgang daar posten?
Ikea had vroeger een goede set, die gebruik ik nog altijd. Maar volgens mij verkopen ze die niet meer. Hebben allemaal precies de juiste grootte voor m'n rolkoffertje. Dat koffertje is een soort perfect Tetris spelquote:Op dinsdag 2 september 2025 16:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil van die packing cubes. Heb een grote duffelbag meegenomen, maar dat is 1 grote teringzooi
Als ik terug ben heb ik nog een weekje vakantie, dus dan heb gelukkig tijd om te shoppenquote:Op dinsdag 2 september 2025 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ikea had vroeger een goede set, die gebruik ik nog altijd. Maar volgens mij verkopen ze die niet meer. Hebben allemaal precies de juiste grootte voor m'n rolkoffertje. Dat koffertje is een soort perfect Tetris spel
Lief dat je je zo om hen bekommert.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:51 schreef UitStraling het volgende:
Hoe zou het met Karzai en zijn moeder zijn?
Zo ben ik als dagdagelijks mensenmens.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lief dat je je zo om hen bekommert.
geesegoosequote:Op dinsdag 2 september 2025 17:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo ben ik als dagdagelijks mensenmens.
"Vandaag gaan we koken met dingen die iedereen in huis heeft. We beginnen met een halve liter gekarnde yakmelk, dan een ons gedroogde edelweissbloesem, wat Peruaans himalayazout en tenslotte drie druppels traanvocht van een ongestelde lama."quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij gaat aftreden.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:09 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)llen-speculaties-aan
@:nattekat
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:09 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)llen-speculaties-aan
@:nattekat
Ik ga denk ik ook nog even een kort rondje wandelenquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga lopen./ Het is veel te mooi weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |