SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even de puntmuts op 90 graden wassen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:27 schreef CherryLips het volgende:
Oké dat was mijn bijdrage aan het puntmuntsuurtje. Ik voel me vies.
Nee doen we niet. Telmachine in en naar het goede doel allenquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:21 schreef Recce het volgende:
@:dr_flash, moet je je voorstellen dat je dit in je Excel moet verwerken:
https://www.tubantia.nl/v(...)uit-wensbron-1752637
Bedoelde het meer vanaf zijn kant, aangezien hij (blijkbaar) de beller is.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou aandacht is toch ook leuk. Het is niet alsof ik nu allerlei andere opties in de wacht heb staan ofzo
@Budapestenaar heeft vast de juiste wastipsquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Even de puntmuts op 90 graden wassen.
Gelukkig verbleken ze niet in de kookwas.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Even de puntmuts op 90 graden wassen.
ja dan stopt die met bellen denk ik. Ik zou ook stoppen met bellen als die iemand heeft gevonden waarmee die het serieus wil proberenquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Godsamme, die TT.
[..]
Bedoelde het meer vanaf zijn kant, aangezien hij (blijkbaar) de beller is.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar dat we hebben we al besproken. Ik vind hem te aantrekkelijk voor vriendschap
Als ie in Badr is geweest wel.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:30 schreef bitterbal het volgende:
want zijn benen zijn super harig maar zijn borst is glad
Yesquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Omdat je hem dan ineens zou bespringen tijdens het ganzenborden?
Mweh, zegt niks.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:30 schreef bitterbal het volgende:
want zijn benen zijn super harig maar zijn borst is glad
Of het is zo'n minibeetje borsthaar dat 'ie het daarom weghaalt.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee?
hmm dan moet ik het maar vragen
denk wel dat die er ijdel genoeg voor is om het te doen
Oooh je wil gewoon seks. Okee.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar dat we hebben we al besproken. Ik vind hem te aantrekkelijk voor vriendschap
En toen?quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:35 schreef Ama het volgende:
Ik wou hem laatst voor veel minder verkopen maar niemand wou zelf een kabeltje fixen en nu heb ik een kabeltje en heb ik er meer voor gevraagd want ik kreeg de vorige keer zoveel reactie.
Wat zou je beter vinden? Dat hij het scheert of dat hij geen haar heeft daar?quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee?
hmm dan moet ik het maar vragen
denk wel dat die er ijdel genoeg voor is om het te doen
quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blij dat ik niet aantrekkelijk ben dan
Zo'n plukje als op een grote teen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of het is zo'n minibeetje borsthaar dat 'ie het daarom weghaalt.
Zou het niet erg vinden hoor als die het scheert.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat zou je beter vinden? Dat hij het scheert of dat hij geen haar heeft daar?
Vrouwen hebben ook behoeftes.quote:
ja deze man wil ik echt met huid en haar verslindenquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vrouwen hebben ook behoeftes.
WE HEBBEN EEN KENNER IN HUIS JONGENS.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vrouwen hebben ook behoeftes.
Waarschijnlijk dat 'ie het niet scheert, want hoezo zou je dat laten zitten dan.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:37 schreef bitterbal het volgende:
Hij heeft wel haar rond de tepels , zegt dat nog iets
I see what you did there.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja deze man wil ik echt met huid en haar verslinden
ja rond je tepels scheren is wat riskant denk ik?quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat 'ie het niet scheert, want hoezo zou je dat laten zitten dan.
Wat houdt je tegen dan? Doe hem gewoon een keer (of 6). Daarna is het over, waarschijnlijk. Kan iedereen door met zn levenquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja deze man wil ik echt met huid en haar verslinden
Wat is dit voor fascinatie?quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:37 schreef bitterbal het volgende:
Hij heeft wel haar rond de tepels , zegt dat nog iets
Ja de afstand tamiekequote:Op dinsdag 2 september 2025 13:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen dan? Doe hem gewoon een keer (of 6). Daarna is het over, waarschijnlijk. Kan iedereen door met zn leven
Watje.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja rond je tepels scheren is wat riskant denk ik?
Denk dat hij zijn tepel ziet als een zonnetje en de haren als de zonnestralen. Denk ik.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat 'ie het niet scheert, want hoezo zou je dat laten zitten dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |