abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 september 2025 @ 12:14:32 #63
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218667499
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 12:12 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat iemand die zware misdaden pleegt volkomen schijt heeft aan de legaliteit van pepperspray. Die haalt dat indien hij het noodzakelijk acht wel in Duitsland of bij een van zijn criminele vriendjes, en anders een mes uit de keukenla.
Dank je Elan.
Maar ik had het over het signalement vande dader. @Schanulleke
pi_218668886

Misschien kunnen we dit soort mongooltjes ook strafbaar stellen in de toekomst :')
blablablabla
  woensdag 3 september 2025 @ 15:26:15 #65
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_218668915
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 05:57 schreef Noek het volgende:

[..]
Als je een keuze hebt tot mishandeling of erger of je gebruikt pepperspray en bent safe dan is die keuze vrij makkelijk. Ik ga wel zitten als want dan ben ik iig heel en levend.

Op TikTok worden er ook veel tips gegeven tot het zelf maken met chili peper. Eigenlijk ben je gewoon iemand op smaak aan het brengen en laat je die marineren. Zie geen bezwaren.
Zoals ze in Amerika zeggen, Better to be judged by twelve than to be carried by six.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_218668916
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 12:07 schreef Elan het volgende:

[..]
Tegen de tijd dat je pepperspray effectief kunt gebruiken of tegen je gebruikt kunt krijgen heb jij al lang en breed de ander zijn gezicht gezien.

Niet dat het voor Lisa wat uitgemaakt zou hebben. Arm kind.
Dan zou je gewoon zo een houder moeten kopen die de politie ook heeft. Deze kan je 360 graden kantelen. Die kan je ook niet uit dat houdertje krijgen zegt Chat GPT

Anders zou dat bij de politie ook heel gemakkelijk gaan.

Het is pas echt crisis als het bier op is.
  woensdag 3 september 2025 @ 15:28:19 #67
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218668932
quote:
15s.gif Op woensdag 3 september 2025 15:20 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien kunnen we dit soort mongooltjes ook strafbaar stellen in de toekomst :')
is dat een nigeriaanse website of zo dat dark web?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218668958
quote:
16s.gif Op woensdag 3 september 2025 15:28 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
is dat een nigeriaanse website of zo dat dark web?
Ja, ongetwijfeld opgezet door Nigeriaanse prinsen die rijk geworden zijn met Westerse vrouwen online geld afhandig maken.

Het is allemaal een complot
blablablabla
  woensdag 3 september 2025 @ 16:27:07 #69
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_218669343
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 12:14 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Dank je Elan.
Maar ik had het over het signalement vande dader. @:Schanulleke
Waar heb ik het over een signalement? Elan heeft het al duidelijk gemaakt.
Life is what you make it.
pi_218669396
quote:
[ afbeelding ]
Jij gelooft niet dat deze zaken onder de pet worden gehouden om eXtReEmReChTs en Wilders maar niet in de kaart te spelen?
  woensdag 3 september 2025 @ 16:39:58 #71
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218669421
quote:
2s.gif Op woensdag 3 september 2025 16:27 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Waar heb ik het over een signalement? Elan heeft het al duidelijk gemaakt.
Allemachtig 🙄
pi_218669486
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 08:17 schreef Tjoent het volgende:
Volgens RTL Nieuws https://www.rtl.nl/nieuws(...)ijft-90-dagen-langer verbleef hij sinds twee maanden in Nederland.

Goh... misschien toch het 10 punten plan van Wilders van 26 mei jl. moeten accepteren? NSC, BBB en VVD ................................................................................................................................................................................................................................................................................................ :wtf:
Geloof de media niet als het over asielzoekers gaat en de COA zelf al helemaal niet.
  woensdag 3 september 2025 @ 16:54:04 #73
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_218669509
quote:
[ afbeelding ]
Hier geloof ik niks van. Wie is er zo gek? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_218669611
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 16:35 schreef Nober het volgende:

[..]
Jij gelooft niet dat deze zaken onder de pet worden gehouden om eXtReEmReChTs en Wilders maar niet in de kaart te spelen?
Nee
blablablabla
pi_218669632
quote:
[ afbeelding ]
Eens. Aanrandingen niet goed kunnen spellen... pfff...

Overigens acht ik de kans groot dat er een kerntje van waarheid in zit, in de zin van dat het aantal aangiftes veel hoger is. Maar dat lijkt mij dan dark aangiftebereidheid web... :)
  woensdag 3 september 2025 @ 17:13:14 #76
64746 SethGecko
You Would Know...
pi_218669644
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 18:04 schreef michaelmoore het volgende:
we moeten ze allemaal opsluiten in kampen , dat ging met de Molukkers ook prima

hier en daar kaapten ze een trein of staken paar scholen in de fik maar verder nee hoor, spreiden die mensen , ieder dorp een eigen kamp
Die Molukkers hadden ten minste iets bijgedragen aan de BV Nederland, de soortjes die nu aan de deur rammelen willen alleen maar nemen en niet geven.
Opinions are like assholes: everyone has one and they all stink
pi_218669689
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 17:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Eens. Aanrandingen niet goed kunnen spellen... pfff...

Overigens acht ik de kans groot dat er een kerntje van waarheid in zit, in de zin van dat het aantal aangiftes veel hoger is. Maar dat lijkt mij dan dark aangiftebereidheid web... :)
Er liggen meer aangiftes omdat de wetgeving is aangepast vorig jaar. Juist om vrouwen beter te beschermen. Maar dit soort claims zijn zonder onderbouwing pure wappie waanzin. Pure interessantdoenerij en opruiing.
blablablabla
  woensdag 3 september 2025 @ 17:18:55 #78
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_218669696
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 17:13 schreef SethGecko het volgende:

[..]
Die Molukkers hadden ten minste iets bijgedragen aan de BV Nederland, de soortjes die nu aan de deur rammelen willen alleen maar nemen en niet geven.
de Molukkers in Kamp Beilen of Kamp Westerbork hadden ook geen werk , dat ging echt fout daar

alleen de mensen die een huis kregen in Culemborg , Kampen of Leerdam gingen werken , bij de glasfabriek veel van hen of bij de fruittelers
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_218669769
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 17:17 schreef Elan het volgende:

[..]
Er liggen meer aangiftes omdat de wetgeving is aangepast vorig jaar. Juist om vrouwen beter te beschermen. Maar dit soort claims zijn zonder onderbouwing pure wappie waanzin. Pure interessantdoenerij en opruiing.
Deze dame (gokje) heeft het over sinds de moord op Lisa.

Ik kan mij heel goed voorstellen dat de aangiftebereidheid met alle aandacht die er is voor seksueel misbruik nu omhoog is gegaan. Dat vervolgens iemand heeft gezegd dat het aantal aangiftes verdubbeld is sinds die moord. En dat vervolgens iemand daar een domme reden bij heeft verzonnen.

Het kan natuurlijk ook 100% uit de duim zijn gezogen. Weet ik veel.

Wat ik wel weet is dat indien er een verdubbeling is van aangiften ik zeer terughoudend zou zijn om te denken dat dus ook het aantal delicten is verdubbeld.
pi_218669891
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 17:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Deze dame (gokje) heeft het over sinds de moord op Lisa.

Ik kan mij heel goed voorstellen dat de aangiftebereidheid met alle aandacht die er is voor seksueel misbruik nu omhoog is gegaan. Dat vervolgens iemand heeft gezegd dat het aantal aangiftes verdubbeld is sinds die moord. En dat vervolgens iemand daar een domme reden bij heeft verzonnen.

Het kan natuurlijk ook 100% uit de duim zijn gezogen. Weet ik veel.

Wat ik wel weet is dat indien er een verdubbeling is van aangiften ik zeer terughoudend zou zijn om te denken dat dus ook het aantal delicten is verdubbeld.
Dat valt te bezien. Vrouwen doen over het algemeen niet zomaar voor de grap aangifte natuurlijk.
In Zweden waar deze wetgeving al langer actief is zie je wel degelijk een explosieve stijging in het aantal veroordelingen.

Maar goed, ook daar kampen ze met een migrantencrisis in de grote steden. Het is treurig dat het überhaupt zover moet komen allemaal. Zeggen dat een vrouw mooie borsten heeft kan zowel intimidatie zijn als een compliment. Als je al het flirten en speelsheid uit een samenleving sloopt vrees ik uiteindelijk Japanse toestanden.
blablablabla
  woensdag 3 september 2025 @ 17:40:27 #81
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218669932
quote:
[ afbeelding ]
Hey leuk ik wil ook wel in de dark web chatgroep.
Huilen dan.
pi_218670043
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 17:34 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat valt te bezien. Vrouwen doen over het algemeen niet zomaar voor de grap aangifte natuurlijk.
In Zweden waar deze wetgeving al langer actief is zie je wel degelijk een explosieve stijging in het aantal veroordelingen.

Maar goed, ook daar kampen ze met een migrantencrisis in de grote steden. Het is treurig dat het überhaupt zover moet komen allemaal. Zeggen dat een vrouw mooie borsten heeft kan zowel intimidatie zijn als een compliment. Als je al het flirten en speelsheid uit een samenleving sloopt vrees ik uiteindelijk Japanse toestanden.
Voor de goede orde: ik heb het over aangiftebereidheid. Niet over valse aangiftes.

Heel veel vrouwen (en ook mannen) doen simpelweg geen aangifte. Ook niet bij een verkrachting (ongeveer 1/3e tot 1/10e is de schatting). En als je wel eens hebt meegemaakt welk traject je dan ingaat inclusief dat de dader zelden veroordeeld wordt, dan snap je dat ook nog.
pi_218670198
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 17:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Voor de goede orde: ik heb het over aangiftebereidheid. Niet over valse aangiftes.

Heel veel vrouwen (en ook mannen) doen simpelweg geen aangifte. Ook niet bij een verkrachting (ongeveer 1/3e tot 1/10e is de schatting). En als je wel eens hebt meegemaakt welk traject je dan ingaat inclusief dat de dader zelden veroordeeld wordt, dan snap je dat ook nog.
Omdat er in de oude wetgeving voor verkrachting sprake moest zijn van aantoonbare dwang. Succes daarmee. Maar dat is nu dus aangepast.

Maar goed dit heeft natuurlijk geen reet meer met de moord op Lisa te maken.
blablablabla
pi_218681181
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 17:34 schreef Elan het volgende:
Zeggen dat een vrouw mooie borsten heeft kan zowel intimidatie zijn als een compliment. Als je al het flirten en speelsheid uit een samenleving sloopt vrees ik uiteindelijk Japanse toestanden.
Denk dat zowel (normale) mannen als vrouwen prima weten wanneer zoiets als compliment bedoelt is en wanneer het intimiderend is.
pi_218682034
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 21:38 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Denk dat zowel (normale) mannen als vrouwen prima weten wanneer zoiets als compliment bedoelt is en wanneer het intimiderend is.
Ik lees en hoor een hoop verhalen van met name jonge mannen die zichzelf totaal geen houding meer weten en absoluut niet durven flirten. Ze zijn bang om de verkeerde dingen te zeggen en misschien wel grensoverschrijdend gedrag te vertonen. In combinatie met steeds meer individualisme creëer je als het ware een Japanse samenleving.
blablablabla
pi_218682037
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 18:15 schreef Elan het volgende:

[..]
Omdat er in de oude wetgeving voor verkrachting sprake moest zijn van aantoonbare dwang. Succes daarmee. Maar dat is nu dus aangepast.

Maar goed dit heeft natuurlijk geen reet meer met de moord op Lisa te maken.
Ik ben bekend met de wetswijziging maar die kan een eventuele stijging sinds de moord op Lisa niet verklaren.
pi_218682171
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 22:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik ben bekend met de wetswijziging maar die kan een eventuele stijging sinds de moord op Lisa niet verklaren.
Zelfs als daar sprake van was die anderhalve week sinds het voorval kun je niet serieus nemen als referentiekader.
blablablabla
pi_218686141
Lijkenpikkers lichten mensen op met nepbeelden uitvaart vermoorde Lisa

AI, een laagdrempelig instrument om schaamteloos van actualiteiten misbruik te kunnen maken.
  Spellchecker vrijdag 5 september 2025 @ 13:00:45 #89
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218686155
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 12:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Lijkenpikkers lichten mensen op met nepbeelden uitvaart vermoorde Lisa

AI, een laagdrempelig instrument om schaamteloos van actualiteiten misbruik te kunnen maken.
Nog steeds mensen die daar intrappen ...
pi_218686177
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2025 13:00 schreef maily het volgende:

[..]
Nog steeds mensen die daar intrappen ...
Het zal je verbazen hoeveel digitaal weinig vaardige mensen AI gegenereerde beelden voor waar aannemen. Dat gaat nog een serieus probleem worden.
pi_218686244
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 13:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Het zal je verbazen hoeveel digitaal weinig vaardige mensen AI gegenereerde beelden voor waar aannemen. Dat gaat nog een serieus probleem worden.
Sinds corona weten we inmiddels dat het gemiddelde IQ van onze samenleving erbarmelijk laag is.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_218688445
quote:
9s.gif Op woensdag 3 september 2025 17:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hey leuk ik wil ook wel in de dark web chatgroep.
Moet je even bij hacker 4chan om toegang vragen
  vrijdag 5 september 2025 @ 20:24:34 #93
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_218689892
🙏 Blijvende gedenkplek voor Lisa (17) uit Abcoude: bloemenzee wordt bloemenhart : https://www.rtl.nl/nieuws(...)abcoude-hart-bloemen
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')