Dank je Elan.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat iemand die zware misdaden pleegt volkomen schijt heeft aan de legaliteit van pepperspray. Die haalt dat indien hij het noodzakelijk acht wel in Duitsland of bij een van zijn criminele vriendjes, en anders een mes uit de keukenla.
Zoals ze in Amerika zeggen, Better to be judged by twelve than to be carried by six.quote:Op woensdag 3 september 2025 05:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Als je een keuze hebt tot mishandeling of erger of je gebruikt pepperspray en bent safe dan is die keuze vrij makkelijk. Ik ga wel zitten als want dan ben ik iig heel en levend.
Op TikTok worden er ook veel tips gegeven tot het zelf maken met chili peper. Eigenlijk ben je gewoon iemand op smaak aan het brengen en laat je die marineren. Zie geen bezwaren.
Dan zou je gewoon zo een houder moeten kopen die de politie ook heeft. Deze kan je 360 graden kantelen. Die kan je ook niet uit dat houdertje krijgen zegt Chat GPTquote:Op woensdag 3 september 2025 12:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je pepperspray effectief kunt gebruiken of tegen je gebruikt kunt krijgen heb jij al lang en breed de ander zijn gezicht gezien.
Niet dat het voor Lisa wat uitgemaakt zou hebben. Arm kind.
is dat een nigeriaanse website of zo dat dark web?quote:Op woensdag 3 september 2025 15:20 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien kunnen we dit soort mongooltjes ook strafbaar stellen in de toekomst
Ja, ongetwijfeld opgezet door Nigeriaanse prinsen die rijk geworden zijn met Westerse vrouwen online geld afhandig maken.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
is dat een nigeriaanse website of zo dat dark web?
Waar heb ik het over een signalement? Elan heeft het al duidelijk gemaakt.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dank je Elan.
Maar ik had het over het signalement vande dader. @:Schanulleke
Jij gelooft niet dat deze zaken onder de pet worden gehouden om eXtReEmReChTs en Wilders maar niet in de kaart te spelen?quote:Op woensdag 3 september 2025 15:20 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Allemachtig 🙄quote:Op woensdag 3 september 2025 16:27 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Waar heb ik het over een signalement? Elan heeft het al duidelijk gemaakt.
Geloof de media niet als het over asielzoekers gaat en de COA zelf al helemaal niet.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:17 schreef Tjoent het volgende:
Volgens RTL Nieuws https://www.rtl.nl/nieuws(...)ijft-90-dagen-langer verbleef hij sinds twee maanden in Nederland.
Goh... misschien toch het 10 punten plan van Wilders van 26 mei jl. moeten accepteren? NSC, BBB en VVD ................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Hier geloof ik niks van. Wie is er zo gek?quote:Op woensdag 3 september 2025 15:20 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Neequote:Op woensdag 3 september 2025 16:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij gelooft niet dat deze zaken onder de pet worden gehouden om eXtReEmReChTs en Wilders maar niet in de kaart te spelen?
Eens. Aanrandingen niet goed kunnen spellen... pfff...quote:Op woensdag 3 september 2025 15:20 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Die Molukkers hadden ten minste iets bijgedragen aan de BV Nederland, de soortjes die nu aan de deur rammelen willen alleen maar nemen en niet geven.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:04 schreef michaelmoore het volgende:
we moeten ze allemaal opsluiten in kampen , dat ging met de Molukkers ook prima
hier en daar kaapten ze een trein of staken paar scholen in de fik maar verder nee hoor, spreiden die mensen , ieder dorp een eigen kamp
Er liggen meer aangiftes omdat de wetgeving is aangepast vorig jaar. Juist om vrouwen beter te beschermen. Maar dit soort claims zijn zonder onderbouwing pure wappie waanzin. Pure interessantdoenerij en opruiing.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Eens. Aanrandingen niet goed kunnen spellen... pfff...
Overigens acht ik de kans groot dat er een kerntje van waarheid in zit, in de zin van dat het aantal aangiftes veel hoger is. Maar dat lijkt mij dan dark aangiftebereidheid web...
de Molukkers in Kamp Beilen of Kamp Westerbork hadden ook geen werk , dat ging echt fout daarquote:Op woensdag 3 september 2025 17:13 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Die Molukkers hadden ten minste iets bijgedragen aan de BV Nederland, de soortjes die nu aan de deur rammelen willen alleen maar nemen en niet geven.
Deze dame (gokje) heeft het over sinds de moord op Lisa.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Er liggen meer aangiftes omdat de wetgeving is aangepast vorig jaar. Juist om vrouwen beter te beschermen. Maar dit soort claims zijn zonder onderbouwing pure wappie waanzin. Pure interessantdoenerij en opruiing.
Dat valt te bezien. Vrouwen doen over het algemeen niet zomaar voor de grap aangifte natuurlijk.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Deze dame (gokje) heeft het over sinds de moord op Lisa.
Ik kan mij heel goed voorstellen dat de aangiftebereidheid met alle aandacht die er is voor seksueel misbruik nu omhoog is gegaan. Dat vervolgens iemand heeft gezegd dat het aantal aangiftes verdubbeld is sinds die moord. En dat vervolgens iemand daar een domme reden bij heeft verzonnen.
Het kan natuurlijk ook 100% uit de duim zijn gezogen. Weet ik veel.
Wat ik wel weet is dat indien er een verdubbeling is van aangiften ik zeer terughoudend zou zijn om te denken dat dus ook het aantal delicten is verdubbeld.
Hey leuk ik wil ook wel in de dark web chatgroep.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:20 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de goede orde: ik heb het over aangiftebereidheid. Niet over valse aangiftes.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat valt te bezien. Vrouwen doen over het algemeen niet zomaar voor de grap aangifte natuurlijk.
In Zweden waar deze wetgeving al langer actief is zie je wel degelijk een explosieve stijging in het aantal veroordelingen.
Maar goed, ook daar kampen ze met een migrantencrisis in de grote steden. Het is treurig dat het überhaupt zover moet komen allemaal. Zeggen dat een vrouw mooie borsten heeft kan zowel intimidatie zijn als een compliment. Als je al het flirten en speelsheid uit een samenleving sloopt vrees ik uiteindelijk Japanse toestanden.
Omdat er in de oude wetgeving voor verkrachting sprake moest zijn van aantoonbare dwang. Succes daarmee. Maar dat is nu dus aangepast.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Voor de goede orde: ik heb het over aangiftebereidheid. Niet over valse aangiftes.
Heel veel vrouwen (en ook mannen) doen simpelweg geen aangifte. Ook niet bij een verkrachting (ongeveer 1/3e tot 1/10e is de schatting). En als je wel eens hebt meegemaakt welk traject je dan ingaat inclusief dat de dader zelden veroordeeld wordt, dan snap je dat ook nog.
Denk dat zowel (normale) mannen als vrouwen prima weten wanneer zoiets als compliment bedoelt is en wanneer het intimiderend is.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:34 schreef Elan het volgende:
Zeggen dat een vrouw mooie borsten heeft kan zowel intimidatie zijn als een compliment. Als je al het flirten en speelsheid uit een samenleving sloopt vrees ik uiteindelijk Japanse toestanden.
Ik lees en hoor een hoop verhalen van met name jonge mannen die zichzelf totaal geen houding meer weten en absoluut niet durven flirten. Ze zijn bang om de verkeerde dingen te zeggen en misschien wel grensoverschrijdend gedrag te vertonen. In combinatie met steeds meer individualisme creëer je als het ware een Japanse samenleving.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:38 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Denk dat zowel (normale) mannen als vrouwen prima weten wanneer zoiets als compliment bedoelt is en wanneer het intimiderend is.
Ik ben bekend met de wetswijziging maar die kan een eventuele stijging sinds de moord op Lisa niet verklaren.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat er in de oude wetgeving voor verkrachting sprake moest zijn van aantoonbare dwang. Succes daarmee. Maar dat is nu dus aangepast.
Maar goed dit heeft natuurlijk geen reet meer met de moord op Lisa te maken.
Zelfs als daar sprake van was die anderhalve week sinds het voorval kun je niet serieus nemen als referentiekader.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ben bekend met de wetswijziging maar die kan een eventuele stijging sinds de moord op Lisa niet verklaren.
Nog steeds mensen die daar intrappen ...quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Lijkenpikkers lichten mensen op met nepbeelden uitvaart vermoorde Lisa
AI, een laagdrempelig instrument om schaamteloos van actualiteiten misbruik te kunnen maken.
Het zal je verbazen hoeveel digitaal weinig vaardige mensen AI gegenereerde beelden voor waar aannemen. Dat gaat nog een serieus probleem worden.quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:00 schreef maily het volgende:
[..]
Nog steeds mensen die daar intrappen ...
Sinds corona weten we inmiddels dat het gemiddelde IQ van onze samenleving erbarmelijk laag is.quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoeveel digitaal weinig vaardige mensen AI gegenereerde beelden voor waar aannemen. Dat gaat nog een serieus probleem worden.
Moet je even bij hacker 4chan om toegang vragenquote:Op woensdag 3 september 2025 17:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hey leuk ik wil ook wel in de dark web chatgroep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |