Homo's gaan ook niet dood van het van het dak afgegooid worden.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:19 schreef Nober het volgende:
Huizentekort ligt niet aan teveel inwoners.
Zijn allemaal al ruim over de 30, dat ziet zelfs een blinde.quote:
Allemaal lekker aan het trollen in het topic over de afschuwelijke moord op een 17-jarig meisjequote:Op dinsdag 2 september 2025 14:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zijn allemaal al ruim over de 30, dat ziet zelfs een blinde.
Helaas ook lieden die erin trappen dat dit 'kinderen' zijn, dat is schadelijker voor ons landjequote:Op dinsdag 2 september 2025 10:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah, je doet op basis van de foto en de titel van het artikel een matige poging om de toon te zetten.
Duidelijk. Ongetwijfeld lieden die er intrappen ja. Goed man!
Waar staat dat de lui op de foto kinderen zijn dan?quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Helaas ook lieden die erin trappen dat dit 'kinderen' zijn, dat is schadelijker voor ons landje
Lijkt me juridisch best lastig om dat alleen voor vrouwen te regelen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:48 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)erspray-toe-te-staan
Na dood Lisa
Minister Van Weel overweegt zelfverdediging met pepperspray toe te staan
Justitieminister David van Weel (VVD) onderzoekt of het mogelijk is om toe te staan dat vrouwen pepperspray bij zich dragen, zodat ze zich kunnen verdedigen als ze op straat worden lastiggevallen. Dat zei de demissionair bewindsman tijdens het wekelijkse vragenuur toen de dood van de 17-jarige Lisa aan de orde kwam.
Derk Boswijk (CDA) vindt dat de straten veilig moeten worden voor meisjes en vrouwen, maar verwacht ook dat dit niet meteen te regelen is. Daarom vraagt hij de minister om het gebruik van pepperspray toch toe te staan, zoals ook in andere Europese landen. De Wet wapens en munitie laat dat niet toe.
"Nogmaals, dit is geen oplossing voor het probleem dat we nu hebben. Maar ik kan me wel voorstellen dat er vrouwen zijn die wel graag de beschikking zouden willen hebben over in ieder geval iets om als ultimum remedium jezelf te kunnen verdedigen", reageert Van Weel.
Hij gaat uitzoeken of dit 'op een simpele, snelle manier' mogelijk kan worden gemaakt.
Net zoals jij ervoor zou kunnen kiezen om geen nare hork te zijn. Maar dat doe je ook niet hè.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:33 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Je kunt er natuurlijk ook zelf voor kiezen om niet meer op fok te kijken.
Kun je lekker in je eigen bubbel blijven bubbelen omdat je dan veel minder geconfronteerd word met tegengeluiden, feiten en dergelijke, al dan niet voorzien van een cynisch ondertoontje.
Lekker met het bord op schoot Eva Jinek kijken. Met mede wappies boos de straat op, collectief stampvoetend huilen over de trending selectieve verontwaardiging. BLM, Oekraïne, "extreem" rechts, "fascisme", het klimaat, gaza/palestina. Of wat het over een tijdje dan weer mag zijn. Misschien wel tegen die ranzige islamofoben zoals die Arjen Lubach met zn "ik durf geen grapjes te maken over de islam hurdur".
Waar staat dat ze het alleen willen toestaan voor vrouwen?quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me juridisch best lastig om dat alleen voor vrouwen te regelen.
Nouja zeg maar in de eerste zin van dat bericht.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waar staat dat ze het alleen willen toestaan voor vrouwen?
Lees nog eens goed...quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja zeg maar in de eerste zin van dat bericht.
Dat is in onze buurlanden al vrij te koop. https://www.der-hollander(...)200-000-volt-met-ptbquote:Op dinsdag 2 september 2025 18:04 schreef Nober het volgende:
En als dat niet effectief is, tasers legaliseren?
ze moeten gewoon een revolver legaliserenquote:Op dinsdag 2 september 2025 15:48 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)uwe-wetten~ae39a073/
Goede pepperspray is echt bij uitstek geschikt om jezelf te verdedigen. Kun je gewoon net over de grens halen, helaas zijn de straffen hier niet mals voor bezit.
Past wel in jou straatje toch?quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Allemaal lekker aan het trollen in het topic over de afschuwelijke moord op een 17-jarig meisje
Daar heb ik helemaal geel legalisering voor nodig.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ze moeten gewoon een revolver legaliseren
die flikker spuitbusjes steken ze maar in hun reet
Ik kom meestal met inhoudelijke argumenten en zet trollen graag te kakken. Als dat voor jou mij een ''nare hork'' maakt, is mij dat voor mij dikke prima. Sterker, dan doe ik iig iets goed.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Net zoals jij ervoor zou kunnen kiezen om geen nare hork te zijn. Maar dat doe je ook niet hè.
ji wil graag opgesloten worden een jaar of 5quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ze moeten gewoon een revolver legaliseren
die flikker spuitbusjes steken ze maar in hun reet
Trollen die insinueren dat een bepaald deel van de bevolking weinig moeite heeft met de moord op een tienermeisje? Dat soort trollen? Dan hoor ik je niet. Op dat soort opportuun gelul ga je dan weer lekker natuurlijkquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:10 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ik kom meestal met inhoudelijke argumenten en zet trollen graag te kakken. Als dat voor jou mij een ''nare hork'' maakt, is mij dat voor mij dikke prima. Sterker, dan doe ik iig iets goed.
Okee.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Trollen die insinueren dat een bepaald deel van de bevolking weinig moeite heeft met de moord op een tienermeisje? Dat soort trollen? Dan hoor ik je niet. Op dat soort opportuun gelul ga je dan weer lekker natuurlijk
Dan identificeer me als vrouw.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:48 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)erspray-toe-te-staan
Na dood Lisa
Minister Van Weel overweegt zelfverdediging met pepperspray toe te staan
Justitieminister David van Weel (VVD) onderzoekt of het mogelijk is om toe te staan dat vrouwen pepperspray bij zich dragen, zodat ze zich kunnen verdedigen als ze op straat worden lastiggevallen. Dat zei de demissionair bewindsman tijdens het wekelijkse vragenuur toen de dood van de 17-jarige Lisa aan de orde kwam.
Derk Boswijk (CDA) vindt dat de straten veilig moeten worden voor meisjes en vrouwen, maar verwacht ook dat dit niet meteen te regelen is. Daarom vraagt hij de minister om het gebruik van pepperspray toch toe te staan, zoals ook in andere Europese landen. De Wet wapens en munitie laat dat niet toe.
"Nogmaals, dit is geen oplossing voor het probleem dat we nu hebben. Maar ik kan me wel voorstellen dat er vrouwen zijn die wel graag de beschikking zouden willen hebben over in ieder geval iets om als ultimum remedium jezelf te kunnen verdedigen", reageert Van Weel.
Hij gaat uitzoeken of dit 'op een simpele, snelle manier' mogelijk kan worden gemaakt.
huhquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:12 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ji wil graag opgesloten worden een jaar of 5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |