abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218659983
Huizentekort ligt niet aan teveel inwoners.
pi_218660008
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:19 schreef Nober het volgende:
Huizentekort ligt niet aan teveel inwoners.
Homo's gaan ook niet dood van het van het dak afgegooid worden.
Dat ligt uitsluitend aan het neerkomen.
-
pi_218660541
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 08:38 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

Kinderen :')
Zijn allemaal al ruim over de 30, dat ziet zelfs een blinde.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 2 september 2025 @ 14:39:28 #29
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_218660568
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 14:34 schreef Hathor het volgende:

[..]
Zijn allemaal al ruim over de 30, dat ziet zelfs een blinde.
Allemaal lekker aan het trollen in het topic over de afschuwelijke moord op een 17-jarig meisje _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_218660657
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 10:11 schreef Dven het volgende:

[..]
Ah, je doet op basis van de foto en de titel van het artikel een matige poging om de toon te zetten.

Duidelijk. Ongetwijfeld lieden die er intrappen ja. Goed man! :)
Helaas ook lieden die erin trappen dat dit 'kinderen' zijn, dat is schadelijker voor ons landje
  dinsdag 2 september 2025 @ 14:59:19 #31
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_218660712
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 14:52 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Helaas ook lieden die erin trappen dat dit 'kinderen' zijn, dat is schadelijker voor ons landje
Waar staat dat de lui op de foto kinderen zijn dan? :? Heb je het artikel überhaupt wel doorgenomen?

DrDentz en z'n goedkope pogingen :r
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_218661221
https://www.ad.nl/politie(...)uwe-wetten~ae39a073/

Goede pepperspray is echt bij uitstek geschikt om jezelf te verdedigen. Kun je gewoon net over de grens halen, helaas zijn de straffen hier niet mals voor bezit.
blablablabla
pi_218661570
https://www.rtl.nl/nieuws(...)erspray-toe-te-staan

Na dood Lisa

Minister Van Weel overweegt zelfverdediging met pepperspray toe te staan

Justitieminister David van Weel (VVD) onderzoekt of het mogelijk is om toe te staan dat vrouwen pepperspray bij zich dragen, zodat ze zich kunnen verdedigen als ze op straat worden lastiggevallen. Dat zei de demissionair bewindsman tijdens het wekelijkse vragenuur toen de dood van de 17-jarige Lisa aan de orde kwam.

Derk Boswijk (CDA) vindt dat de straten veilig moeten worden voor meisjes en vrouwen, maar verwacht ook dat dit niet meteen te regelen is. Daarom vraagt hij de minister om het gebruik van pepperspray toch toe te staan, zoals ook in andere Europese landen. De Wet wapens en munitie laat dat niet toe.

"Nogmaals, dit is geen oplossing voor het probleem dat we nu hebben. Maar ik kan me wel voorstellen dat er vrouwen zijn die wel graag de beschikking zouden willen hebben over in ieder geval iets om als ultimum remedium jezelf te kunnen verdedigen", reageert Van Weel.

Hij gaat uitzoeken of dit 'op een simpele, snelle manier' mogelijk kan worden gemaakt.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_218661633
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 16:48 schreef tesssssssss het volgende:

Na dood Lisa

Justitieminister David van Weel (VVD) onderzoekt of het mogelijk is om toe te staan dat vrouwen pepperspray bij zich dragen, zodat ze zich kunnen verdedigen als ze op straat worden lastiggevallen. Dat zei de demissionair bewindsman tijdens het wekelijkse vragenuur toen de dood van de 17-jarige Lisa aan de orde kwam.

Derk Boswijk (CDA) vindt dat de straten veilig moeten worden voor meisjes en vrouwen, maar verwacht ook dat dit niet meteen te regelen is. Daarom vraagt hij de minister om het gebruik van pepperspray toch toe te staan, zoals ook in andere Europese landen. De Wet wapens en munitie laat dat niet toe.

"Nogmaals, dit is geen oplossing voor het probleem dat we nu hebben. Maar ik kan me wel voorstellen dat er vrouwen zijn die wel graag de beschikking zouden willen hebben over in ieder geval iets om als ultimum remedium jezelf te kunnen verdedigen", reageert Van Weel.

Hij gaat uitzoeken of dit 'op een simpele, snelle manier' mogelijk kan worden gemaakt.
Lijkt me juridisch best lastig om dat alleen voor vrouwen te regelen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 2 september 2025 @ 17:31:48 #35
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218661956
quote:
4s.gif Op dinsdag 2 september 2025 16:33 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Je kunt er natuurlijk ook zelf voor kiezen om niet meer op fok te kijken.

Kun je lekker in je eigen bubbel blijven bubbelen omdat je dan veel minder geconfronteerd word met tegengeluiden, feiten en dergelijke, al dan niet voorzien van een cynisch ondertoontje.

Lekker met het bord op schoot Eva Jinek kijken. Met mede wappies boos de straat op, collectief stampvoetend huilen over de trending selectieve verontwaardiging. BLM, Oekraïne, "extreem" rechts, "fascisme", het klimaat, gaza/palestina. Of wat het over een tijdje dan weer mag zijn. Misschien wel tegen die ranzige islamofoben zoals die Arjen Lubach met zn "ik durf geen grapjes te maken over de islam hurdur".
Net zoals jij ervoor zou kunnen kiezen om geen nare hork te zijn. Maar dat doe je ook niet hè.
Huilen dan.
pi_218661995
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 september 2025 16:55 schreef Caland het volgende:

[..]
Lijkt me juridisch best lastig om dat alleen voor vrouwen te regelen.
Waar staat dat ze het alleen willen toestaan voor vrouwen?
pi_218662001
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 17:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Waar staat dat ze het alleen willen toestaan voor vrouwen?
Nouja zeg maar in de eerste zin van dat bericht.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218662049
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 17:37 schreef Caland het volgende:

[..]
Nouja zeg maar in de eerste zin van dat bericht.
Lees nog eens goed...

De reden is wellicht dat hij wil dat vrouwen zichzelf kunnen verdedigen, maar dat is iets anders dan dat hij wil dat alleen vrouwen pepperspray bij zich mogen dragen. Het gaat gewoon om het opheffen van het verbod.
pi_218662221
En als dat niet effectief is, tasers legaliseren?
  dinsdag 2 september 2025 @ 18:04:56 #40
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_218662225
we moeten ze allemaal opsluiten in kampen , dat ging met de Molukkers ook prima

hier en daar kaapten ze een trein of staken paar scholen in de fik maar verder nee hoor, spreiden die mensen , ieder dorp een eigen kamp
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_218662244
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 18:04 schreef Nober het volgende:
En als dat niet effectief is, tasers legaliseren?
Dat is in onze buurlanden al vrij te koop. https://www.der-hollander(...)200-000-volt-met-ptb

Maar daarvoor moet je heel dichtbij komen en dat is een slechte verdediging tegen iemand met een mes.
Vakman pur sang
  dinsdag 2 september 2025 @ 18:08:33 #42
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218662246
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 15:48 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)uwe-wetten~ae39a073/

Goede pepperspray is echt bij uitstek geschikt om jezelf te verdedigen. Kun je gewoon net over de grens halen, helaas zijn de straffen hier niet mals voor bezit.
ze moeten gewoon een revolver legaliseren

die flikker spuitbusjes steken ze maar in hun reet
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218662417
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 14:39 schreef Dven het volgende:

[..]
Allemaal lekker aan het trollen in het topic over de afschuwelijke moord op een 17-jarig meisje _O_
Past wel in jou straatje toch?
pi_218662426
quote:
16s.gif Op dinsdag 2 september 2025 18:08 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Daar heb ik helemaal geel legalisering voor nodig.
pi_218663334
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 september 2025 17:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Net zoals jij ervoor zou kunnen kiezen om geen nare hork te zijn. Maar dat doe je ook niet hè.
Ik kom meestal met inhoudelijke argumenten en zet trollen graag te kakken. Als dat voor jou mij een ''nare hork'' maakt, is mij dat voor mij dikke prima. Sterker, dan doe ik iig iets goed.
  dinsdag 2 september 2025 @ 20:12:13 #46
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_218663356
quote:
16s.gif Op dinsdag 2 september 2025 18:08 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

ji wil graag opgesloten worden een jaar of 5
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_218663754
quote:
4s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:10 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Ik kom meestal met inhoudelijke argumenten en zet trollen graag te kakken. Als dat voor jou mij een ''nare hork'' maakt, is mij dat voor mij dikke prima. Sterker, dan doe ik iig iets goed.
Trollen die insinueren dat een bepaald deel van de bevolking weinig moeite heeft met de moord op een tienermeisje? Dat soort trollen? Dan hoor ik je niet. Op dat soort opportuun gelul ga je dan weer lekker natuurlijk
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_218664459
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:44 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Trollen die insinueren dat een bepaald deel van de bevolking weinig moeite heeft met de moord op een tienermeisje? Dat soort trollen? Dan hoor ik je niet. Op dat soort opportuun gelul ga je dan weer lekker natuurlijk
Okee.

Heb je voorbeelden hiervan?
pi_218664885
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 16:48 schreef tesssssssss het volgende:

Na dood Lisa

Dan identificeer me als vrouw.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 2 september 2025 @ 22:53:44 #50
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218664926
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:12 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ji wil graag opgesloten worden een jaar of 5
huh
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')