Bijzonder. Ik bel altijd nummer 1 eerst, tenzij ik bijv weet dat het die ene dag in de week is dat de andere ouder thuis is.quote:Op maandag 1 september 2025 22:21 schreef hilliebillie het volgende:
Ze bellen toch altijd eerst mij op. Vind ik toch typisch, ik geef dat niet voor niks op
Oh daar heb ik helemaal niet bij stilgestaan.. de mijne is rechtsvelder en staat vooral naar de vogeltjes te kijkenquote:Op dinsdag 2 september 2025 00:16 schreef FlyingFish het volgende:
Ik zou honkbal overigens juist niet aanraden bij hypermobiliteit. Daar heb ik echt wel flinke botsingen en blessures meegemaakt en je moet flink kunnen sprinten maar dan ook weer abrupt kunnen stoppen.
Ik was er niet bij gister, zoon was mee hem ophalen. Er zaten dus 5 kindjes apart, waaronder kleinzoon die in een hoekje was gaan zitten. En er idd niks van begrepen.quote:Op maandag 1 september 2025 22:21 schreef hilliebillie het volgende:
Hier gaf de (toen vrij nieuwe/jonge) leerkracht daarna ook toe dat ze verkeerd gehandeld had hoor door haar op te laten halen. Zij had aan haar collega gevraagd of ze nu de ouders moest bellen waarop haar collega ja zei. Haar collega dacht dat ze het vroeg om te bellen om in te lichten, terwijl zij het vroeg of ze moest bellen om op te halen. Dus daar zat de fout.
En als ik zelf gebeld was (of had op kunnen nemen want dat lukt meestal niet als ik aan het werk ben) dan had ik op dat moment al wel doorgevraagd. Maar oma is haar meteen gaan halen, al vond ze het ook wel apart.
Maar om kinderen nu zo in hokjes te gaan plaatsen, letterlijk dus dat vind ik wel heel kwalijk. Die kinderen snappen er niks van, al helemaal niet op die leeftijd.
(Hier hadden ze het trouwens in groep 8 en groep 6 voor het eerst. De jongste iets later nog een keer (waarschijnlijk ergens iets gemist tegen het eind van de behandeling??)
Over dat bellen naar de ouders trouwens, omdat ik op het werk m’n telefoon niet bij de hand heb, hebben we man als ‘ouder 1’ opgegeven op school. Waar bij vermeld stond dat ze altijd eerst ouder 1 proberen te bellen. (Man kan over het algemeen 95% van de tijd z’n telefoon oppakken tijdens het werk, en die weet dan wel weer of ik thuis ben of dat we oma ergens voor moeten bellen of het directe nummer van mn afdeling op mn werk (die ik op school niet heb opgegeven omdat ik zeer onregelmatig werk en der dus kans is dat ze me daar bellen als ik er niet zou zijn)). Ze bellen toch altijd eerst mij op. Vind ik toch typisch, ik geef dat niet voor niks op
quote:Op dinsdag 2 september 2025 06:58 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Oh daar heb ik helemaal niet bij stilgestaan.. de mijne is rechtsvelder en staat vooral naar de vogeltjes te kijken
Bang om een vogeltje te raken?quote:Op dinsdag 2 september 2025 06:58 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Oh daar heb ik helemaal niet bij stilgestaan.. de mijne is rechtsvelder en staat vooral naar de vogeltjes te kijken
Haha die kijken wel uitquote:Op dinsdag 2 september 2025 08:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Bang om een vogeltje te raken?
Ah, vandaar dat zoon nooit luizen heeft gehad, gelquote:Op dinsdag 2 september 2025 08:27 schreef Troel het volgende:
Tea Tree Olie heb ik wel vaker gehoord, maar geen idee of het echt werkt hoor. Na al die jaren luizenmoeder is mijn ervaring dat een flinke dot gel ook helpt want dat vinden ze niet lekker ofzo. Hoe minder troep er in het haar zit, hoe beter voor die beestjes.
Hier wel een keer luizen aangetroffen bij kinderen en die hoopten naar huis te mogen, maar hadden pechTja, groep 8, dan krijg je dat. Wat ik wel heerlijk vond was dat er dus helemaal niet panisch over gedaan werd of iemand raar aangekeken werd vanwege die luizen.
En dans. Musical is de combinatie van drie disciplines: toneelspel, dans en zang. En daarmee echt anders dan enkel toneel. Het hangt een beetje af van de musical hoe veel er gedanst wordt wel... Ik ben dit jaar gestart bij een musicalgezelschap dat vorig jaar Kinky boots speelde. Dat is heel veel dans en retestrakke choreo. Dit jaar spelen we bad girls en da's vooral sfeer, beweging, een karakter neerzetten. Minder strak dus.quote:Op maandag 1 september 2025 20:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
Volgens mij is musical t zelfde als toneel alleen met zingen erbij.
Maar die kleine van Ynske is nog niet zo heel oud, dus gok dat het vooral spelenderwijs dat soort dingen leren isquote:Op dinsdag 2 september 2025 08:49 schreef Tink89 het volgende:
[..]
En dans. Musical is de combinatie van drie disciplines: toneelspel, dans en zang. En daarmee echt anders dan enkel toneel. Het hangt een beetje af van de musical hoe veel er gedanst wordt wel... Ik ben dit jaar gestart bij een musicalgezelschap dat vorig jaar Kinky boots speelde. Dat is heel veel dans en retestrakke choreo. Dit jaar spelen we bad girls en da's vooral sfeer, beweging, een karakter neerzetten. Minder strak dus.
Oh en we moesten dus auditie doen als je een hoofdrol of bijrol wil... maar ik ben nieuw en had nergens op gerekend. 35 deelnemers, een stuk of 8 substantiële rollen. En ik heb er eentjeIk ben een zwaar christelijke kleptomaan en mag 'freedom road' helemaal alleen zingen. Supervet en doodeng. Gelukkig hebben we nog een week of 40 aan repetities te gaan.
Truequote:Op dinsdag 2 september 2025 09:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Tea three meuk deed ik hier door de conditioner en in het haar deed ik haarlak.
Je houdt die vieze beesten toch niet tegen, maar proberen kan geen kwaad 😜
Hier kwam het ook niet vaak voor hoor.quote:Op dinsdag 2 september 2025 07:48 schreef BE het volgende:
[..]
Maar idd, met een goeie sliding op 2 of 3 krijgen knieën en enkels flinke klappen te verduren.
Hier ben ik ook nr2 om te bellen maar dat gaat er echt slecht in. Alsof ze denken dat wij het per ongeluk verkeerd ingevuld hebben ofzo, het staat er toch echt.
Gelukkig komt het niet veel meer voor. Vaak als we vergeten zijn hem af te melden voor huiswerkbegeleiding ofzo.
Bij ons werken ze vanaf de mini's (en die zijn 4 en 5 geloof ik) wel echt toe naar een voorstelling. Geen audities enzo, maar wel de drie disciplines. Dus zangles, dansles en toneelles en dan de voorstelling spelen in het echte theater.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar die kleine van Ynske is nog niet zo heel oud, dus gok dat het vooral spelenderwijs dat soort dingen leren isToch? Ik bedoel, dit kan je nog niet van die leeftijd verwachten toch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |