Mooie wissels hoor. Rijkaart, Heinen en Heijnen. Dit wordt een doorslaand succes!quote:Van der Plas maakt namen bekend: dit zijn de nieuwe BBB-bewindslieden
DEN HAAG - Frank Rijkaart wordt de nieuwe minister van Binnenlandse Zaken, alleen kan deze ’wisselspeler’ iets minder goed een balletje hooghouden dan de bekende voetballegende. En op het ministerie van Financiën komt er naast minister Heinen ook een staatssecretaris Heijnen te zitten. Dat maakt BBB bekend, nu NSC onlangs uit het kabinet is vertrokken.
Het kabinet viel iets meer dan een week geleden voor de tweede keer. NSC stapte op omdat de partij het niet eens kon worden met VVD en BBB over de Israël-Gaza-koers. De twee overgebleven partijen zijn sindsdien opzoek naar geschikte mensen om de vrijgekomen NSC-kabinetsplekken op te vullen.
Maandag aan het begin van de avond wist De Telegraaf al te melden dat Sandra Palmen (NSC) bereid is om een doorstart te maken als staatssecretaris Herstel en Toeslagen. Nu laat BBB weten het complete lijstje aan nieuwe BBBewindslieden rond te hebben.
De partij van Caroline van der Plas mag twee van de vijf opgestapte NSC-ministers gaan vervangen. Daarvoor heeft de partij onder andere Frank Rijkaart bereid gevonden, niet te verwarren met de succesvolle middenvelder van het Nederlands elftal van weleer. Nee, deze Frank Rijkaart is een BBB-gedeputeerde van de Provincie Zuid-Holland (Landbouw en Visserij) die nu het ministerie van Binnenlandse Zaken onder zijn hoede krijgt. Hij volgt daarmee de opgestapte Judith Uitermark (NSC) op. Rijkaart was eerder beroepsmilitair en werkte als financieel rechercheur bij de politie.
https://www.telegraaf.nl/(...)lieden/87464366.html
quote:Op maandag 1 september 2025 21:36 schreef Hiddendoe het volgende:
Echt? Een voetballer die een kruisje zet onder een contract omdat hij te dom is om zijn eigen naam te schrijven, gaat regeren in Nederland?
![]()
![]()
quote:Daarvoor heeft de partij onder andere Frank Rijkaart bereid gevonden, niet te verwarren met de succesvolle middenvelder van het Nederlands elftal van weleer.
Het geld regeert. What else is new?quote:Op maandag 1 september 2025 21:37 schreef Starhopper het volgende:
Serieus? Is dit een grap![]()
![]()
![]()
![]()
Wel lekker volks hoor zo'n voetballer als minister
![]()
![]()
Lekker bezig carolien
quote:Op maandag 1 september 2025 21:38 schreef Hexagon het volgende:
Hopelijk gaat hij niet spugen naar een Duitse minister.
Echt? Een voetballer die een kruisje zet onder een contract omdat hij te dom is om zijn eigen naam te schrijven, gaat regeren in Nederland?
![]()
![]()
Hey, kijk eens dom?quote:Op maandag 1 september 2025 21:37 schreef Starhopper het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker bezig carolien
Intussen bij Geenstijl:quote:Op maandag 1 september 2025 21:40 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[..]
Hey, kijk eens dom?
Ja ho maar.
Basiskennis? Ik ben geen hooligan.quote:Op maandag 1 september 2025 21:44 schreef thedeedster het volgende:
De achternaam van de voetballer eindigt op een D.
Basiskennis.
Uit de OP:quote:Op maandag 1 september 2025 21:43 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Intussen bij Geenstijl:
https://www.geenstijl.nl/(...)r-binnenlandse-zaken
quote:alleen kan deze ’wisselspeler’ iets minder goed een balletje hooghouden dan de bekende voetballegende.
De voetballer is Rijkaard met een D, stomme kalle.quote:niet te verwarren met de succesvolle middenvelder van het Nederlands elftal van weleer.
Ook geen lezer blijkbaar.quote:Op maandag 1 september 2025 21:45 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Basiskennis? Ik ben geen hooligan.
En wat dan nog? Ik las frank rijkaard en voetbalanalfabeet als ik ben associeerde ik dit direct met voetbal.quote:Op maandag 1 september 2025 21:46 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[..]
[..]
De voetballer is Rijkaard met een D, stomme kalle.
quote:Op maandag 1 september 2025 21:40 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[..]
Hey, kijk eens dom?
Ja ho maar.
Als het over voetbal gaat is dat niet erg, want dan gaat het toch nergens over.quote:Op maandag 1 september 2025 21:45 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Het is weer pijnlijk duidelijk dat de leesvaardigheid in Nederland hard achteruitgaat
Dat.quote:Op maandag 1 september 2025 21:46 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Uit de OP:
[..]
[..]
[..]
Ook geen lezer blijkbaar.
Van een randdebiel als Starhopper verwacht ik niet beter, maar dit valt me tegen.
Je had ook het hele artikel kunnen lezen, dan had je het ook geweten.quote:Op maandag 1 september 2025 21:48 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En wat dan nog? Ik las frank rijkaard en voetbalanalfabeet als ik ben associeerde ik dit direct met voetbal.
Bovendien BBB is nu ook niet echt een partij die louter bestaat uit genieën.
Klopt. Maar dit was een overduidelijke clickbait, dus vandaar.quote:Op maandag 1 september 2025 21:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je had ook het hele artikel kunnen lezen, dan had je het ook geweten.
Valt in het algemeen aan te raden met het oog op een reactie plaatsen.
Zoals het hoort.quote:Op maandag 1 september 2025 21:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je had ook het hele artikel kunnen lezen, dan had je het ook geweten.
Valt in het algemeen aan te raden met het oog op een reactie plaatsen.
Ja nou sorry hoor, maar wat voetbal betreft ben ik dus een absolute randdebiel.quote:Op maandag 1 september 2025 21:46 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Uit de OP:
[..]
[..]
[..]
Ook geen lezer blijkbaar.
Van een randdebiel als Starhopper verwacht ik niet beter, maar dit valt me tegen.
Tuurlijk. Waarom ga je anders de politiek in?quote:Op maandag 1 september 2025 21:58 schreef Hyperdude het volgende:
Kan je deze Rijkaart ook omkopen met een kekke Philps stereotoren?
quote:Op maandag 1 september 2025 21:38 schreef Hexagon het volgende:
Dat is nog geen excuus om dan maar meteen na het lezen van alleen de kop te reageren.quote:Op maandag 1 september 2025 22:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja nou sorry hoor, maar wat voetbal betreft ben ik dus een absolute randdebiel.
Ik hoop echt dat je vannacht toch goed zult kunnen slapen.
Frenk lijkt wel hasjiesj te rokenquote:
Hier kan maar één reactie:quote:Op maandag 1 september 2025 21:53 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Als het over voetbal gaat is dat niet erg, want dan gaat het toch nergens over.
![]()
![]()
De magistrale domheid van extreemlinks in een notendop.quote:Op maandag 1 september 2025 21:37 schreef Starhopper het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker bezig carolien
Je bent in ieder geval niet zo scherp als dat je zelf beweert. Trek nog een fles open.quote:Op maandag 1 september 2025 21:45 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Basiskennis? Ik ben geen hooligan.
Klopt. Je hebt helemaal gelijk. Was erg slordig van me.quote:Op maandag 1 september 2025 22:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is nog geen excuus om dan maar meteen na het lezen van alleen de kop te reageren.
Ik geef ook helemaal niks om voetbal, en ik had na het lezen van de kop ook zoiets van wtf
En toen was mijn interesse gewekt en slechts één hele zin later was het duidelijk.
Eerder op de avond zei je nog tegen een andere user hier in NWS nog dat je zo intelligent was
Intelligente mensen lezen zich eerst in, en al helemaal op gebieden waar ze niet veel van af weten, voordat ze met een reactie komen
“Slordig”.quote:Op dinsdag 2 september 2025 05:11 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Klopt. Je hebt helemaal gelijk. Was erg slordig van me.
Leesbril?quote:Op maandag 1 september 2025 21:36 schreef Hiddendoe het volgende:
![]()
![]()
Gewoon ronduit dom.quote:Op dinsdag 2 september 2025 05:11 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Klopt. Je hebt helemaal gelijk. Was erg slordig van me.
De meesten zullen het ook wel weten. Het is alleen te leuk om grappen over de voetballer te maken.quote:
Da's ook het enige wat je aan voetballers hebt. Dat je er grappen over kunt maken.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De meesten zullen het ook wel weten. Het is alleen te leuk om grappen over de voetballer te maken.
Juist wel, dan gebeurt er nog iets spannends. Maar het is deze:quote:Op maandag 1 september 2025 21:38 schreef Hexagon het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |