abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218682250
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 22:50 schreef Remco het volgende:
Toch raar die Eveline heeft paar afleveringen terug compleet de liefde verklaard aan Bart in de auto, met verliefdheid alles(wat best een unicum is in B&B). Dan vind ik de manier waarop ze dat telefoongesprek vanavond voert heel raar, hem even goed duidelijk maken dat de strijd nog niet gestreden is.
Ja als je verliefd bent dan zie je een ander niet meer, maar Evelien had al eerder twijfels met Bart (met het tuintje en er was nog wat)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218682356
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 22:53 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja als je verliefd bent dan zie je een ander niet meer, maar Evelien had al eerder twijfels met Bart (met het tuintje en er was nog wat)
Er is zó veel ( achteraf) in scène gezet ofwel gescript.
Toevallig een dash camera óp het gezicht van Bart tijdens een videocall met Eveline met een cameraman ernaast.
Komop.
Wat een slechte film toch.
Ja, toevallig zapte ik hierlangs en door..l
pi_218682415
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 23:09 schreef AnneX het volgende:

[..]
Toevallig een dash camera óp het gezicht van Bart tijdens een videocall met Eveline met een cameraman ernaast.
Komop.
Ja natuurlijk zit er een cameraman naast, anders hebben we geen beelden en geen tv programma.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218682729
quote:
10s.gif Op donderdag 4 september 2025 23:22 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja natuurlijk zit er een cameraman naast, anders hebben we geen beelden en geen tv programma.
Tegelijkertijd en 1200 km verderop😇
pi_218682761
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 22:53 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze vertoont al het gehele seizoen, productie-inhoudelijk wenselijk gedrag.

Ook toen die twee andere clowns bij haar het hadden om financieel partner te worden door direct hun huis te willen verkopen en de overwaarde in te leggen, was ze gespeeld verrast, door het enthousiasme van die kneuzen die tegen elkaar liepen op te bieden.

De goede kennis zei tegen haar...... voor een goede relatie is er meer nodig dan financieel partnerschap.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bever_NL op 05-09-2025 11:05:20 ]
pi_218682765
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 21:27 schreef Soury het volgende:
Beetje saai weekje was dit. En Lieske gooit ook haar glazen in, bodem bereikt.
Lieske zit vastgeroest in het schaterlach scenario a-la Geer en Goor, maar dan slecht gecopieerd.
pi_218682783
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 21:47 schreef golfer het volgende:
Wat een boerenlul is Rob. Eerst alle vrouwen wegsturen omdat je hart vol is van een andere vrouw. Die laatste je terug komen en vervolgens ga je meer afstand nemen. :{w
Rob had gewoon een dame willen hebben, die een flink stuk jonger is dan hij.
Hij kreeg in z'n ogen 'overrijp' fruit. Dacht uiteindelijk dat Margot toch wel leuk was, maar werd op luchthaven alweer geconfronteerd met de harde fysieke realiteit die niet voldoet aan Rob's wensenlijstje.

De dames denken dat er achter Rob's enorme rust, diepgang schuilt gaat, maar komen bedrogen uit.

Hij komt een beetje autistisch over, zoals 'taart vinden de mensen altijd lekker' en dat dan oneindig als een ingeprogammeerd truukje blijven herhalen, zwakke emotionele intelligentie, sociale desinteresse etcetcetc.

Z'n ex-en, kunnen er meer over vertellen
pi_218683594
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 01:36 schreef Bever_NL het volgende:

[..]
Rob had gewoon een dame willen hebben, die een flink stuk jonger is dan hij.
Hij kreeg in z'n ogen 'overrijp' fruit. Dacht uiteindelijk dat Margot toch wel leuk was, maar werd op luchthaven alweer geconfronteerd met de harde fysieke realiteit die niet voldoet aan Rob's wensenlijstje.

Rob is zelf een rotte appel :{w
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_218683788
Ingrid vindt Erik een gouden man en lief, geweldig enz. Maar toch moet ie verdwijnen, want ze gaat blijkbaar voor diamant. Ja, die zijn er bijna niet en die komen zeker niet naar jouw werkhok op een eilandje, Ingrid! Wat is dat toch met die B&B-ers tegenwoordig: het moet allemaal perfect zijn binnen 5 dagen en anders: hup, weg.
pi_218684068
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 08:47 schreef Battlecruiser het volgende:
Ingrid vindt Erik een gouden man en lief, geweldig enz. Maar toch moet ie verdwijnen, want ze gaat blijkbaar voor diamant. Ja, die zijn er bijna niet en die komen zeker niet naar jouw werkhok op een eilandje, Ingrid! Wat is dat toch met die B&B-ers tegenwoordig: het moet allemaal perfect zijn binnen 5 dagen en anders: hup, weg.
Na 30 dagen is die vonk er ook nog niet. :+

Topvent die Erik. Ik denk dat die wel wat berichten van vrouwen gaat krijgen. :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_218684462
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 08:47 schreef Battlecruiser het volgende:
Als de vonk niet overslaat kunnen ze toch ook niks aan doen?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_218684680
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 september 2025 10:04 schreef vosss het volgende:

[..]
Heb zelf in heel dit seizoen nooit het idee gehad dat ze daar zelf ook echt aan mee wilde werken; het overspringen van de vonk.

Al waren de mannen die daar kwamen ook niet allemaal een schot in de roos.
pi_218684792
Dick dwingt de vonk af met zijn tong })
  vrijdag 5 september 2025 @ 15:02:11 #114
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_218687148
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 23:09 schreef AnneX het volgende:

[..]
Komop.
Dat beeld van Bart was toch gewoon van het FaceTime bellen?
pi_218687235
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 september 2025 10:04 schreef vosss het volgende:

[..]
Dus de vonk moet inderdaad razendsnel overslaan en anders: basta. Dat zal de jonge generatie dan wel zijn: geen geduld
pi_218687954
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 15:19 schreef Battlecruiser het volgende:

[..]
Dus de vonk moet inderdaad razendsnel overslaan en anders: basta. Dat zal de jonge generatie dan wel zijn: geen geduld
Dus als je maar lang genoeg wacht, dan komt die vonk wel? Grappige denkwijze.

Daarbij geef je iemand enkel valse hoop door het zo lang te laten doorgaan. (Zagen we bij Daniël al.)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_218688366
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 september 2025 16:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dus als je maar lang genoeg wacht, dan komt die vonk wel? Grappige denkwijze.

Daarbij geef je iemand enkel valse hoop door het zo lang te laten doorgaan. (Zagen we bij Daniël al.)
Helemaal niet! Hoe vaak gebeurt het niet dat echte verliefdheid pas na weken of zelfs maanden ontstaat. Het is buiten de werkelijkheid om te denken dat een “vonk” per se binnen enkele dagen moet ontstaan. Dat kan wel, maar gebeurt heel vaak niet zo.

[ Bericht 1% gewijzigd door Battlecruiser op 05-09-2025 21:14:53 ]
pi_218710459
Het blijft me toch verbazen hoe de B&B eigenaren het voor zichzelf zo moeilijk maken. Dit seizoen springen Ingrid en Rob uit: met hun extreem afstandelijk gedrag en bijzonder weinig empathisch vermogen voor kandidaten 'die niet aan hun wensenlijsje' voldoen heb ik niet het idee dat ze spoedig een partner vinden.
Bij Magda zie ik tenminste iets van persoonlijke groei: ze lijkt steeds beter door te hebben dat ze zelf Dicook niet de makkelijkste is en met Eugène heeft ze ook een man 'met buik' maar in ieder geval iemand die wel haar passies kan delen en ook Frans spreekt. Eveline en Petra vind ik leuke personen, die het echter slecht hebben getroffen met hun kandidaten. Ik vrees dat alle logés die over blijven te weinig "diepgang" bieden om een langdurige relatie aan te gaan. Dick en Daniël zijn op zich prima gasten denk ik, alleen ze maken het zichzelf moeilijk door de hele tijd niet echt te beseffen waar ze mee bezig zijn en ze projecteren hun onzekerheid ook op de dames die zich hebben ingeschreven. Ze uiten het precies tegengesteld: Dick praat de hele tijd, maar een zoen liet heel lang op zich wachten en Daniël duikt meteen het bubbelbad in met een dame die niet binnen vijf minuten problemen geeft. Ook onverstandig (maar ergens begrijpelijk).
JP zie ik wel groeien tijdens dit seizoen: hij heeft echt moeten leren dat feestjes en borrels organiseren één ding is: een goede verbinding maken met mensen die eventueel een partner gaan worden iets anders. Het is waarschlijnlijk ook een soort masker dat langzaam een beetje zakt en ik denk dat het voor deze afleveringen te laat komt maar als hij wat van het programma geleerd heeft zie ik het nog wel goedkomen. Bij Ilya kun je zien hoe liefde blind kan maken. Sylwia kan als actrice heel goed verliefdheid in scene zetten en hij heeft nauwelijks ervaring met vrouwen in het algemeen laat staan met zeer knappe. Dat wreekt zich. Ik denk dat hij (in ieder geval voorlopig) ook single blijft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')