Ja leuk hoor, maar ik zie Pet nog niet met die hardcore pot scharen ...quote:Op dinsdag 2 september 2025 01:21 schreef Blues het volgende:
Hoe leuk zijn Lies en Pett samen.
Seks kan je overal halen.![]()
Tactische zet !!quote:Op maandag 1 september 2025 22:33 schreef Battlecruiser het volgende:
Lomperd Rob belt alvast Margot terwijldie andere 2 dames van niets weten. Die laatste heeft nog maar amper haar koffer kunnen uitpakken.
Puur commercieel. Op deze manier krijgen ze veel meer boekingen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:45 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
Wat is dat toch met gasten zoals hij. Wegtrekken uit Nederland en dan continu met een Nederlandse vlag lopen wapperen bij het entree. Ingrid in Lesbos die haar hut ' Dutch Dream' noemt. Die gozer van vorige seizoen in Thailand met z'n 'Say Cheese' snackbar waar hij de een dagtaak had aan met Feyenoord / Rotterdam en Nederlandse snacks bezig te zijn. Als je dan toch weggaat waarom moet alles daar dan naar Nederland verwijzen.
Ja leuk die 2 zussen relatie.quote:Op dinsdag 2 september 2025 01:21 schreef Blues het volgende:
Hoe leuk zijn Lies en Pett samen.
Seks kan je overal halen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
/s ?quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:50 schreef golfer het volgende:
Wat een prachtig resort daar in Suriname.
Samen een kamer delen.
Wat begrijp je niet?quote:
Nee hoor. Ik vind het prachtig daar.quote:
In dit droge, saaie seizoen ben ik blij met Dick in Suriname. Mooie beelden.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind het prachtig daar.
Het regent één keer per jaar, en uitgerekend op de dag dat JP een BBQ'tje organiseert. Oh wacht wat is de kansberekening als je het 4 keer per week doetquote:
De omgeving valt wat van te zeggen maar die slaaplocatiesquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind het prachtig daar.
Ze zitten daar ook met z'n drietjes dan is het ook niet echt handig om persoonlijke dingen te vragen, vond die gast wel grappig reageren totaal even tegen de haren in van Magda.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:03 schreef golfer het volgende:
Magda vindt weer dat er geen vragen aan haar gesteld worden.
Dick is het saaiste van dit seizoen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In dit droge, saaie seizoen ben ik blij met Dick in Suriname. Mooie beelden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |