Precies dat, maar dat komt allemaal door dat niet willen beslissen of gaan zitten afwachten. Ze zijn er zelf bij geweest en geven het ook nog zo weg. Wordt er gewoon aggressief vanquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Het blijft raar dat iemand die geen zak heeft gedaan voor het bondje met een ton wegloopt.
Wij krijgen maar een deel te zien hé.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Het blijft raar dat iemand die geen zak heeft gedaan voor het bondje met een ton wegloopt.
Denk dat iedereen er wel een ton voor over had om haar te zien vertrekkenquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wij krijgen maar een deel te zien hé.
Ze lag blijkbaar goed in die groep.
Nou, dan weet zij hoe je het spelletje moet spelen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Denk dat iedereen er wel een ton voor over had om haar te zien vertrekken
Yup. Naja, die 60k die ze overhoud vreet ze in een half jaar op vermoed ik.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou, dan weet zij hoe je het spelletje moet spelen.
Serena doet altijd heel veel voor haar bondje. Koken, schoonmaken, bemiddelen, steunen, motiveren.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:57 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Serena doet altijd heel veel voor haar bondje. Koken, schoonmaken, bemiddelen, steunen, motiveren.
Ik heb het ook puur om punten binnen te halen, ze kookte wel vaak volgens mij.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wij krijgen maar een deel te zien hé.
Ze lag blijkbaar goed in die groep.
Misschien een maagbandje aanschaffen als ze zo doorgaat wordt ze niet oud.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup. Naja, die 60k die ze overhoud vreet ze in een half jaar op vermoed ik.
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:59 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wie gaat er weg bij de schapen? Anne?
Moet zij weten.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup. Naja, die 60k die ze overhoud vreet ze in een half jaar op vermoed ik.
Toppunt is Celine. Dom, kon geen spel, deed niks in het huis, speelde de finale slecht.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:01 schreef DilanoNirvana het volgende:
Er zijn er veel met een ton naar huis gegaan die niks deden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |