Hier hoeven we vast niet lang naar te kijkenquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:27 schreef Whuzz het volgende:
Jezus christus... prijzenslag? Wat is dit nou weer voor brainrot
Dat zou je denken, maar als ik zo naar de maatschappij kijk, houd ik mijn hart vast. "Prijzenslag" lijkt daar prima bij te passenquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier hoeven we vast niet lang naar te kijken
Kan onmogelijk scoren dit
keihard codeknallen!quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:32 schreef spapaars het volgende:
Reclameblok loopt weer een minuutje uit.
We beginnen!
Precies alle mannen zijn klootzakkenquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Doe's ff gewoon woke zoals de rest. Man is per definitie fout. Als hij ook nog van middelbare leeftijd en blank is, mag deze man blij zijn dat hij uberhaupt nog ergens getolereerd wordt. Dus ja, 100% Erik's schuld.
Kloptquote:
te ergquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:27 schreef Whuzz het volgende:
Jezus christus... prijzenslag? Wat is dit nou weer voor brainrot
Na 3 x wel verdient.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ach... jammer
Vond haar wel leuk
Maar voor haar super leuk en fijn. Gun het d'r wel
Ja dat dusquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Na 3 x wel verdient.
Mocht haar wel, lekker direct.
Denk niet dat de loods zo lang doorgaat dat ze in de buurt van een gezond BMI gaat komen...quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
Serena had beter wat langer kunnen blijven
Nog een paar kilo eraf
Het blijft raar dat iemand die geen zak heeft gedaan voor het bondje met een ton wegloopt.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:39 schreef schetterklep het volgende:
Ja , geweldig sportief TomEigenlijk zn eigen schuld , zo "slim" als hij was in de knock outs zo verschrikkelijk slecht was hij daarna in zijn keuzes. Stuurt hij Serena die niets verdient door dat gestook zo d e finale in. Een andere kans zal die niet meer krijgen vermoed ik.Altijd vriendelijk doen brengt je niets helaa, maar hé
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |