Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ja ze valt vreselijk tegen met haar tomeloze bemoeizucht en stookgedrag.. maar ja niet iedereen ziet datquote:Op maandag 1 september 2025 20:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Huh?
Ik zie het juist als een leuke meid
Grappig hoe dat kan verschillen
quote:Op maandag 1 september 2025 20:20 schreef spapaars het volgende:
Dus de vervanger van Jan, Mark Schaaf keert niet meer terug als invaller, werkt nu voor RTL.
Van mij mogen ze het op 20 inwoners houden.quote:Op maandag 1 september 2025 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
Is al bekend hoe ze van die 4 overtollige deelnemers af moeten?
Ja? Ik zou zeggen, als ze de loods uit is, nodig haar uit. Lekker glaasje wijn er bij....quote:Op maandag 1 september 2025 20:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Huh?
Ik zie het juist als een leuke meid
Grappig hoe dat kan verschillen
Sjah, al worden het er 40 en blijven ze een jaar zittenquote:Op maandag 1 september 2025 20:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Van mij mogen ze het op 20 inwoners houden.
Niet iedereen die ik in de loods oke vind wil ik in mijn huisquote:Op maandag 1 september 2025 20:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja? Ik zou zeggen, als ze de loods uit is, nodig haar uit. Lekker glaasje wijn er bij....
Zelfs Jan niet?quote:Op maandag 1 september 2025 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Niet iedereen die ik in de loods oke vind wil ik in mijn huis
Eigenlijk is er niemand in de loods (ooit geweest) die welkom is in mijn huis
De tent was weg in de story van Jan van vandaagquote:Op maandag 1 september 2025 20:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik hoop het saaie drol.quote:Op maandag 1 september 2025 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
Ik zie in mijn glazen bol ToePet al winnen.. de grootste Sukkel ooit sinds het begin van DBG
Oh ze gaan niet strijden om wie er mag blijven.quote:Op maandag 1 september 2025 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
Slappe Hap.. De Kliphangert... Jankie Florie , beschamend stuk vreten die geen moer meer uitvoerd daar en op de vlucht is voor zijn Sennaatje en familie stemt voor zijn El_Rondneukertje dattie mag blijven![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat er 1 iemand sws mag blijven en de andere 2 moeten strijden.quote:Op maandag 1 september 2025 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ze gaan niet strijden om wie er mag blijven.
Nou ja dan gaat iig Anna weg, niks aan verloren.
Oh ja dat kan ook nog, weet iemand waarvoor dat stemmen op Whatsapp voor was.quote:Op maandag 1 september 2025 20:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk dat er 1 iemand sws mag blijven en de andere 2 moeten strijden.
Als ze nog een paar Nieuwe willen as woensdag moet alles weg daar.. hoezo stemmen wie weg of blijven magquote:Op maandag 1 september 2025 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ze gaan niet strijden om wie er mag blijven.
Nou ja dan gaat iig Anna weg, niks aan verloren.
Faat is net lekker op de HoerToer, die blijft nog wel evenquote:Op maandag 1 september 2025 21:14 schreef Yasmin__x het volgende:
Vliegt Fatima eruit of blijft ze de volgende cyclus ook nog?
De personen met de meeste stemmen mogen zelf hun bondje samenstellen voor de nieuwe cyclusquote:Op maandag 1 september 2025 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ook nog, weet iemand waarvoor dat stemmen op Whatsapp voor was.
Oh dat is niet zo spannend toch?quote:Op maandag 1 september 2025 21:26 schreef Was-beer het volgende:
[..]
De personen met de meeste stemmen mogen zelf hun bondje samenstellen voor de nieuwe cyclus
Hoezo gezoendquote:Op maandag 1 september 2025 21:37 schreef 5thencounter het volgende:
En Erik heeft gezoent.. wat die arme ziel in 9 maaden niet gelukt is in een eerdere Show, lukte ineens in 3 weken..
Dat moet vervolg hebben al valt de rest dood neer
Gaat dus weer een korte uitzending worden voor mij, aangezien ik het altijd terugkijk. Ik vrees 25+ min aan felicitatie/afscheid en flashbacks skippenquote:Op maandag 1 september 2025 20:33 schreef Soury het volgende:
Flauw dat ze dat niet even in één uitzending proppen. Maar ja ik verwacht het al niet meer. Morgen hele uitzending met afscheid toespraken, "Ik hou van jullie allemaal"
Van mij ook.. 16 bewoners is echt te weinig.quote:Op maandag 1 september 2025 20:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zou helemaal top zijnquote:Op maandag 1 september 2025 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah, al worden het er 40 en blijven ze een jaar zitten
Dus als je als vrouw je kont in een man zijn kruis drukt, je laat je masseren, je knuffelt hem er op los en legt zijn hand op je borst is de man wel een beetje delulu om te denken dat zij je misschien wel leuk vindt? Ja ok dan.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:57 schreef Cosima het volgende:
Geweldig nieuws over temu Jan.
Ik zou het best jammer vinden als Anne weg gaat. Ik vind haar echt een lieve en enthousiaste deelnemer.
Ik begin el che goed zat te worden. Hoe hij dan weer zijn "excuses" aanbied is zo niks waard. Hij vindt nooit dat hij iets verkeerds heeft gedaan, en het is altijd "sorry als jij je gekwetst voelt". Ik had hem echt gezegd stop die excuses maar in je reet en grow up. Pisventje. Van mij mag ie weg.
Erik weg zou ik ook niet heel erg vinden, ik krijg echt plaatsvervangende schaamte bij die interacties met Fatima. Zo cringe ik kan het niet aan. Echt weer typisch man dat hij zo delulu is dat hij denkt dat dat wat kan worden. Zal ook wel deels aan zn autisme kunnen liggen maar het is ook wel echt man eigen, dat onterechte zelfvertrouwen.
Ik vind wat Fatima doet echt schaamteloos.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus als je als vrouw je kont in een man zijn kruis drukt, je laat je masseren, je knuffelt hem er op los en legt zijn hand op je borst is de man wel een beetje delulu om te denken dat zij je misschien wel leuk vindt? Ja ok dan.
Doe's ff gewoon woke zoals de rest. Man is per definitie fout. Als hij ook nog van middelbare leeftijd en blank is, mag deze man blij zijn dat hij uberhaupt nog ergens getolereerd wordt. Dus ja, 100% Erik's schuld.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus als je als vrouw je kont in een man zijn kruis drukt, je laat je masseren, je knuffelt hem er op los en legt zijn hand op je borst is de man wel een beetje delulu om te denken dat zij je misschien wel leuk vindt? Ja ok dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |