quote:Op maandag 1 september 2025 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Eerst maar eens die vervelende haar uit mijn kaaklijn verwijderen
Dat er nog maar één editie komt welquote:Op maandag 1 september 2025 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, zo erg was Zandvoort gisteren nu ook weer niet.
Dat welquote:Op maandag 1 september 2025 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat er nog maar één editie komt wel
Danny de Munck gaat samenwonen met Gordon naast je.quote:Op maandag 1 september 2025 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik merk voornamelijk dat ik enorm gestoken reageer op slecht nieuws. Mijn lontje is bijna op.
Gaat de vrouw van Danny dan bij Fles wonen?quote:Op maandag 1 september 2025 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Danny de Munck gaat samenwonen met Gordon naast je.
Als Danny maar richting Gordon gaat en niet andersom.quote:Op maandag 1 september 2025 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg toch de klerequote:Op maandag 1 september 2025 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een KOLOSSALE_TIJGERIN had die achterlijke teringhoer zo van die kutfatbike afgetrapt.quote:Op maandag 1 september 2025 15:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo straks bij het uitlaten van de hond ook weer lekker hoor.
Kinderdagverblijf medewerkster die 4 kinderen met hun fiets op de stoep liet rijden.
Fatbiker (vrouw persoon) die op de stoep reed en verwacht dat ik aan de kant gingEcht niet. Ik zei nog: dit is geen fietspad en ik kreeg een schouderophaal.
De maatschappij is kapot echt.
Ja dat ben ik niet en vind ik ook wel een beetje een overtrokken reactie.quote:Op maandag 1 september 2025 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een KOLOSSALE_TIJGERIN had die achterlijke teringhoer zo van die kutfatbike afgetrapt.
Loooolquote:Op maandag 1 september 2025 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een KOLOSSALE_TIJGERIN had die achterlijke teringhoer zo van die kutfatbike afgetrapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |