SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja, je kuiten zijn te sexy en te afleidendquote:Op maandag 1 september 2025 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik toch maar een lange broek aan gaan doen?
Ik heb vrij weinig persoonlijke info van "jullie" naast wat er in de profielen staatquote:Op maandag 1 september 2025 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht dat mijn leeftijd algemeen bekend was.
Wil je het nog steeds weten?quote:Op maandag 1 september 2025 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb vrij weinig persoonlijke info van "jullie" naast wat er in de profielen staat
quote:Op maandag 1 september 2025 12:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je het nog steeds weten?
* meeleestquote:Op maandag 1 september 2025 12:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je het nog steeds weten?
Mijn ID kaart zegt 38. Ik voel mij niet 38.quote:
Ik ben 43. Zo voel ik me ook niet.quote:Op maandag 1 september 2025 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn ID kaart zegt 38. Ik voel mij niet 38.
Ik kan er echt niet aan wennen dat je 8 jaar ouder bent.quote:Op maandag 1 september 2025 13:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel me toch ook geen 43 maar die witte haren bij m'n slapen zijn het niet met mij eens.
quote:Op maandag 1 september 2025 13:07 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig gedraag ik me nog als een kleuter dus denken mensen dat ik een verstandelijke beperking heb.
Ja thanksquote:Op maandag 1 september 2025 13:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet aan wennen dat je 8 jaar ouder bent.
Boks.quote:Op maandag 1 september 2025 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn ID kaart zegt 38. Ik voel mij niet 38.
Ik word nog steeds onder de 30 geschatquote:Op maandag 1 september 2025 13:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben 43. Zo voel ik me ook niet.
Maar ik ben laatst wel 40 geschat. Dat deed pijn.
Waarom? Zo koud is het toch nog helemaal niet?quote:Op maandag 1 september 2025 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik toch maar een lange broek aan gaan doen?
Geniet er nog van tot het voorbij isquote:Op maandag 1 september 2025 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik word nog steeds onder de 30 geschat
Ik word sinds ik geboren ben al jonger geschat dan ik eigenlijk ben. Was er toen al klaar mee, ben er nog steeds klaar meequote:Op maandag 1 september 2025 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
Geniet er nog van tot het voorbij is
Ineens is dat punt voorbij en dan ben je OUDquote:Op maandag 1 september 2025 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 september 2025 13:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet aan wennen dat je 8 jaar ouder bent.
Lange broek en lange mouwen. Een jas had eigenlijk ook nog prima gekund.quote:Op maandag 1 september 2025 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom? Zo koud is het toch nog helemaal niet?
Ja dan ineens doet het watquote:Op maandag 1 september 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ineens is dat punt voorbij en dan ben je OUD
Tot ze het niet meer doenquote:Op maandag 1 september 2025 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik word sinds ik geboren ben al jonger geschat dan ik eigenlijk ben. Was er toen al klaar mee, ben er nog steeds klaar mee
Het is Hedwig haar huis, jij mag de huur betalen en er in wonenquote:Op maandag 1 september 2025 13:11 schreef Ama het volgende:
Ik moet maar accepteren denk ik dat dit nu Hedwig haar dekentje is. Heb ook niet echt mijn best gedaan om het tegen te gaan haha.
[ link | afbeelding ]
Ik zou het toejuichen.quote:Op maandag 1 september 2025 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dan ineens doet het wat
[..]
Tot ze het niet meer doen
Is ook wel weer zo.quote:Op maandag 1 september 2025 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is Hedwig haar huis, jij mag de huur betalen en er in wonen
Je kijkt ook uit tot je man terug komt?quote:Op maandag 1 september 2025 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedere keer als ik even naar mijn balkon loop voel ik met net als zo'n vissersvrouw die over zee uit staat te kijken
Het is een droevig verhaalquote:Op maandag 1 september 2025 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kijkt ook uit tot je man terug komt?
Nee, dat is gewoon kut.quote:Op maandag 1 september 2025 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
Al zou je dat hebben, betekent toch niet dat je dan niet meer hoeft te leren om op een professionele manier te communiceren - als je een baan wil houden?quote:Op maandag 1 september 2025 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pfoe dat wordt wel heelveel trainen dan. Compleet tegen een persoonlijkheid in trainen.
Ik moet nog steeds de huisarts bellen dat ik gescreend wil worden op ADHD / Autisme, maar ik vergeet dat steeds
Weet ik tochquote:
Kan wel veel duidelijkheid geven.quote:Op maandag 1 september 2025 13:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Al zou je dat hebben, betekent toch niet dat je dan niet meer hoeft te leren om op een professionele manier te communiceren - als je een baan wil houden?
Ja, dat zeg ik ook niet. Maar het verandert toch verder niet dat je je op het werk professioneel uit moet (leren) drukken?quote:Op maandag 1 september 2025 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan wel veel duidelijkheid geven.
Zeker niet! Meer een kwestie van "hoe pak je het aan".quote:Op maandag 1 september 2025 13:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik ook niet. Maar het verandert toch verder niet dat je je op het werk professioneel uit moet (leren) drukken?
Nou, zo erg was Zandvoort gisteren nu ook weer niet.quote:Op maandag 1 september 2025 14:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb echt verdomd slecht geslapen, ben de hele dag al bleh.
quote:Op maandag 1 september 2025 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Eerst maar eens die vervelende haar uit mijn kaaklijn verwijderen
Dat er nog maar één editie komt welquote:Op maandag 1 september 2025 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, zo erg was Zandvoort gisteren nu ook weer niet.
Dat welquote:Op maandag 1 september 2025 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat er nog maar één editie komt wel
Danny de Munck gaat samenwonen met Gordon naast je.quote:Op maandag 1 september 2025 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik merk voornamelijk dat ik enorm gestoken reageer op slecht nieuws. Mijn lontje is bijna op.
Gaat de vrouw van Danny dan bij Fles wonen?quote:Op maandag 1 september 2025 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Danny de Munck gaat samenwonen met Gordon naast je.
Als Danny maar richting Gordon gaat en niet andersom.quote:Op maandag 1 september 2025 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg toch de klerequote:Op maandag 1 september 2025 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een KOLOSSALE_TIJGERIN had die achterlijke teringhoer zo van die kutfatbike afgetrapt.quote:Op maandag 1 september 2025 15:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo straks bij het uitlaten van de hond ook weer lekker hoor.
Kinderdagverblijf medewerkster die 4 kinderen met hun fiets op de stoep liet rijden.
Fatbiker (vrouw persoon) die op de stoep reed en verwacht dat ik aan de kant gingEcht niet. Ik zei nog: dit is geen fietspad en ik kreeg een schouderophaal.
De maatschappij is kapot echt.
Ja dat ben ik niet en vind ik ook wel een beetje een overtrokken reactie.quote:Op maandag 1 september 2025 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een KOLOSSALE_TIJGERIN had die achterlijke teringhoer zo van die kutfatbike afgetrapt.
Loooolquote:Op maandag 1 september 2025 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een KOLOSSALE_TIJGERIN had die achterlijke teringhoer zo van die kutfatbike afgetrapt.
Ze is een muis, geen tijger.quote:Op maandag 1 september 2025 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:De studio’s hebben een oppervlakte van 21 m² en werden begin 2025 te koop aangeboden voor ¤197.000.
Ja zal best. Maar het heeft meer effect dan hier op internet een beetje komen kwakenquote:Op maandag 1 september 2025 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dat ben ik niet en vind ik ook wel een beetje een overtrokken reactie.
Nee fietsers zijn gewoon kut.quote:Op maandag 1 september 2025 15:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo straks bij het uitlaten van de hond ook weer lekker hoor.
Kinderdagverblijf medewerkster die 4 kinderen met hun fiets op de stoep liet rijden.
Fatbiker (vrouw persoon) die op de stoep reed en verwacht dat ik aan de kant gingEcht niet. Ik zei nog: dit is geen fietspad en ik kreeg een schouderophaal.
De maatschappij is kapot echt.
Goed om te weten dat ik beide partijen waar ik op geklaagd ben ook aangesproken heb op hun gedragquote:Op maandag 1 september 2025 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zal best. Maar het heeft meer effect dan hier op internet een beetje komen kwaken
Zit ik in de auto: fietsers zijn kut.quote:Op maandag 1 september 2025 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook een fietser ja
Kom je dan wel uit je woorden?quote:Op maandag 1 september 2025 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goed om te weten dat ik beide partijen waar ik op geklaagd ben ook aangesproken heb op hun gedrag
Behalve die van mij want dat is een hokje.quote:Op maandag 1 september 2025 15:23 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
21m2, gemiddelde badkamer is nog groter
Volgende keer dat een collega met zo'n wandelgangenverzoek komt, net doen alsof hij/zij op een fatbike op de stoep fietst. Dan kun je zonder problemen iemand aanspreken op onwenselijk gedrag.quote:
Onder de wasbak heb je al iets staan?quote:Op maandag 1 september 2025 15:24 schreef Ama het volgende:
Soms zou ik wel willen dat ik naast de wasbak nog plek had om iets van een kastje neer te zetten.
Het is hier geen fietspad ja!quote:Op maandag 1 september 2025 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgende keer dat een collega met zo'n wandelgangenverzoek komt, net doen alsof hij/zij op een fatbike op de stoep fietst. Dan kun je zonder problemen iemand aanspreken op onwenselijk gedrag.
Heb je niet zo'n kastje onder de wastafel?quote:Op maandag 1 september 2025 15:24 schreef Ama het volgende:
Soms zou ik wel willen dat ik naast de wasbak nog plek had om iets van een kastje neer te zetten.
Jaquote:Op maandag 1 september 2025 15:26 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Onder de wasbak heb je al iets staan?
Ik ben op werk ook niet professioneel?quote:Op maandag 1 september 2025 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat je dan niet professioneel hoeft te blijven zeker?
Waarheid als een koe.quote:Op maandag 1 september 2025 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit ik in de auto: fietsers zijn kut.
Ben ik lopend: fietsers zijn kut.
Zit ik zelf op de fiets: fietsers zijn kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |