SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja, je kuiten zijn te sexy en te afleidendquote:Op maandag 1 september 2025 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik toch maar een lange broek aan gaan doen?
Ik heb vrij weinig persoonlijke info van "jullie" naast wat er in de profielen staatquote:Op maandag 1 september 2025 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht dat mijn leeftijd algemeen bekend was.
Wil je het nog steeds weten?quote:Op maandag 1 september 2025 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb vrij weinig persoonlijke info van "jullie" naast wat er in de profielen staat
quote:Op maandag 1 september 2025 12:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je het nog steeds weten?
* meeleestquote:Op maandag 1 september 2025 12:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je het nog steeds weten?
Mijn ID kaart zegt 38. Ik voel mij niet 38.quote:
Ik ben 43. Zo voel ik me ook niet.quote:Op maandag 1 september 2025 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn ID kaart zegt 38. Ik voel mij niet 38.
Ik kan er echt niet aan wennen dat je 8 jaar ouder bent.quote:Op maandag 1 september 2025 13:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel me toch ook geen 43 maar die witte haren bij m'n slapen zijn het niet met mij eens.
quote:Op maandag 1 september 2025 13:07 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig gedraag ik me nog als een kleuter dus denken mensen dat ik een verstandelijke beperking heb.
Ja thanksquote:Op maandag 1 september 2025 13:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet aan wennen dat je 8 jaar ouder bent.
Boks.quote:Op maandag 1 september 2025 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn ID kaart zegt 38. Ik voel mij niet 38.
Ik word nog steeds onder de 30 geschatquote:Op maandag 1 september 2025 13:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben 43. Zo voel ik me ook niet.
Maar ik ben laatst wel 40 geschat. Dat deed pijn.
Waarom? Zo koud is het toch nog helemaal niet?quote:Op maandag 1 september 2025 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik toch maar een lange broek aan gaan doen?
Geniet er nog van tot het voorbij isquote:Op maandag 1 september 2025 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik word nog steeds onder de 30 geschat
Ik word sinds ik geboren ben al jonger geschat dan ik eigenlijk ben. Was er toen al klaar mee, ben er nog steeds klaar meequote:Op maandag 1 september 2025 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
Geniet er nog van tot het voorbij is
Ineens is dat punt voorbij en dan ben je OUDquote:Op maandag 1 september 2025 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 september 2025 13:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet aan wennen dat je 8 jaar ouder bent.
Lange broek en lange mouwen. Een jas had eigenlijk ook nog prima gekund.quote:Op maandag 1 september 2025 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom? Zo koud is het toch nog helemaal niet?
Ja dan ineens doet het watquote:Op maandag 1 september 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ineens is dat punt voorbij en dan ben je OUD
Tot ze het niet meer doenquote:Op maandag 1 september 2025 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik word sinds ik geboren ben al jonger geschat dan ik eigenlijk ben. Was er toen al klaar mee, ben er nog steeds klaar mee
Het is Hedwig haar huis, jij mag de huur betalen en er in wonenquote:Op maandag 1 september 2025 13:11 schreef Ama het volgende:
Ik moet maar accepteren denk ik dat dit nu Hedwig haar dekentje is. Heb ook niet echt mijn best gedaan om het tegen te gaan haha.
[ link | afbeelding ]
Ik zou het toejuichen.quote:Op maandag 1 september 2025 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dan ineens doet het wat
[..]
Tot ze het niet meer doen
Is ook wel weer zo.quote:Op maandag 1 september 2025 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is Hedwig haar huis, jij mag de huur betalen en er in wonen
Je kijkt ook uit tot je man terug komt?quote:Op maandag 1 september 2025 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedere keer als ik even naar mijn balkon loop voel ik met net als zo'n vissersvrouw die over zee uit staat te kijken
Het is een droevig verhaalquote:Op maandag 1 september 2025 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kijkt ook uit tot je man terug komt?
Nee, dat is gewoon kut.quote:Op maandag 1 september 2025 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
Al zou je dat hebben, betekent toch niet dat je dan niet meer hoeft te leren om op een professionele manier te communiceren - als je een baan wil houden?quote:Op maandag 1 september 2025 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pfoe dat wordt wel heelveel trainen dan. Compleet tegen een persoonlijkheid in trainen.
Ik moet nog steeds de huisarts bellen dat ik gescreend wil worden op ADHD / Autisme, maar ik vergeet dat steeds
Weet ik tochquote:
Kan wel veel duidelijkheid geven.quote:Op maandag 1 september 2025 13:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Al zou je dat hebben, betekent toch niet dat je dan niet meer hoeft te leren om op een professionele manier te communiceren - als je een baan wil houden?
Ja, dat zeg ik ook niet. Maar het verandert toch verder niet dat je je op het werk professioneel uit moet (leren) drukken?quote:Op maandag 1 september 2025 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan wel veel duidelijkheid geven.
Zeker niet! Meer een kwestie van "hoe pak je het aan".quote:Op maandag 1 september 2025 13:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik ook niet. Maar het verandert toch verder niet dat je je op het werk professioneel uit moet (leren) drukken?
Nou, zo erg was Zandvoort gisteren nu ook weer niet.quote:Op maandag 1 september 2025 14:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb echt verdomd slecht geslapen, ben de hele dag al bleh.
quote:Op maandag 1 september 2025 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Eerst maar eens die vervelende haar uit mijn kaaklijn verwijderen
Dat er nog maar één editie komt welquote:Op maandag 1 september 2025 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, zo erg was Zandvoort gisteren nu ook weer niet.
Dat welquote:Op maandag 1 september 2025 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat er nog maar één editie komt wel
Danny de Munck gaat samenwonen met Gordon naast je.quote:Op maandag 1 september 2025 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik merk voornamelijk dat ik enorm gestoken reageer op slecht nieuws. Mijn lontje is bijna op.
Gaat de vrouw van Danny dan bij Fles wonen?quote:Op maandag 1 september 2025 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Danny de Munck gaat samenwonen met Gordon naast je.
Als Danny maar richting Gordon gaat en niet andersom.quote:Op maandag 1 september 2025 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg toch de klerequote:Op maandag 1 september 2025 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een KOLOSSALE_TIJGERIN had die achterlijke teringhoer zo van die kutfatbike afgetrapt.quote:Op maandag 1 september 2025 15:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo straks bij het uitlaten van de hond ook weer lekker hoor.
Kinderdagverblijf medewerkster die 4 kinderen met hun fiets op de stoep liet rijden.
Fatbiker (vrouw persoon) die op de stoep reed en verwacht dat ik aan de kant gingEcht niet. Ik zei nog: dit is geen fietspad en ik kreeg een schouderophaal.
De maatschappij is kapot echt.
Ja dat ben ik niet en vind ik ook wel een beetje een overtrokken reactie.quote:Op maandag 1 september 2025 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een KOLOSSALE_TIJGERIN had die achterlijke teringhoer zo van die kutfatbike afgetrapt.
Loooolquote:Op maandag 1 september 2025 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een KOLOSSALE_TIJGERIN had die achterlijke teringhoer zo van die kutfatbike afgetrapt.
Ze is een muis, geen tijger.quote:Op maandag 1 september 2025 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:De studio’s hebben een oppervlakte van 21 m˛ en werden begin 2025 te koop aangeboden voor ¤197.000.
Ja zal best. Maar het heeft meer effect dan hier op internet een beetje komen kwakenquote:Op maandag 1 september 2025 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dat ben ik niet en vind ik ook wel een beetje een overtrokken reactie.
Nee fietsers zijn gewoon kut.quote:Op maandag 1 september 2025 15:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo straks bij het uitlaten van de hond ook weer lekker hoor.
Kinderdagverblijf medewerkster die 4 kinderen met hun fiets op de stoep liet rijden.
Fatbiker (vrouw persoon) die op de stoep reed en verwacht dat ik aan de kant gingEcht niet. Ik zei nog: dit is geen fietspad en ik kreeg een schouderophaal.
De maatschappij is kapot echt.
Goed om te weten dat ik beide partijen waar ik op geklaagd ben ook aangesproken heb op hun gedragquote:Op maandag 1 september 2025 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zal best. Maar het heeft meer effect dan hier op internet een beetje komen kwaken
Zit ik in de auto: fietsers zijn kut.quote:Op maandag 1 september 2025 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook een fietser ja
Kom je dan wel uit je woorden?quote:Op maandag 1 september 2025 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goed om te weten dat ik beide partijen waar ik op geklaagd ben ook aangesproken heb op hun gedrag
Behalve die van mij want dat is een hokje.quote:Op maandag 1 september 2025 15:23 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
21m2, gemiddelde badkamer is nog groter
Volgende keer dat een collega met zo'n wandelgangenverzoek komt, net doen alsof hij/zij op een fatbike op de stoep fietst. Dan kun je zonder problemen iemand aanspreken op onwenselijk gedrag.quote:
Onder de wasbak heb je al iets staan?quote:Op maandag 1 september 2025 15:24 schreef Ama het volgende:
Soms zou ik wel willen dat ik naast de wasbak nog plek had om iets van een kastje neer te zetten.
Het is hier geen fietspad ja!quote:Op maandag 1 september 2025 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgende keer dat een collega met zo'n wandelgangenverzoek komt, net doen alsof hij/zij op een fatbike op de stoep fietst. Dan kun je zonder problemen iemand aanspreken op onwenselijk gedrag.
Heb je niet zo'n kastje onder de wastafel?quote:Op maandag 1 september 2025 15:24 schreef Ama het volgende:
Soms zou ik wel willen dat ik naast de wasbak nog plek had om iets van een kastje neer te zetten.
Jaquote:Op maandag 1 september 2025 15:26 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Onder de wasbak heb je al iets staan?
Ik ben op werk ook niet professioneel?quote:Op maandag 1 september 2025 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat je dan niet professioneel hoeft te blijven zeker?
Waarheid als een koe.quote:Op maandag 1 september 2025 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit ik in de auto: fietsers zijn kut.
Ben ik lopend: fietsers zijn kut.
Zit ik zelf op de fiets: fietsers zijn kut.
Precies! Collega verbouwereerd en weet niks terug te zeggen en kun jij gewoon doorlopen.quote:Op maandag 1 september 2025 15:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is hier geen fietspad ja!
Wat kunnen we ermee winnen?quote:Op maandag 1 september 2025 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had 5 snacks voor hem neergelegd, hij heeft er 3 gegeten. Jullie mogen raden welke.
1. Edgar & Cooper kip koekjes
2. Kabeljauw huid
3. Eend jerky
4. Eendennek
5. Klein visje
Een entry voor je schriftje / excelquote:
Ik zou niet weten hoe want zijn allemaal tegels.quote:Op maandag 1 september 2025 15:28 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Kastje aan de muur hangen? Heeft IKEA vast wel iets voor.
Jawel maar die zit vol.quote:Op maandag 1 september 2025 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n kastje onder de wastafel?
Ik weet niet of de woningbouw het leuk gaat vinden als je in de tegels gaat boren.quote:Op maandag 1 september 2025 15:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe want zijn allemaal tegels.
Nou ik had eigenlijk daar de handdoeken wel in willen pleuren. Neem veel ruimte in nu onder de wasbak.quote:
Denk het niet maar het past ook niet.quote:Op maandag 1 september 2025 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of de woningbouw het leuk gaat vinden als je in de tegels gaat boren.
Dat is helemaal correct.quote:Op maandag 1 september 2025 15:32 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Oftewel; geen mogelijkheid
Ik had daar altijd een Eket kastje voor die buiten de badkamer hing. Deze zijn zowel op te hangen als met pootjes. Alleen niet geschikt voor badkamer ivm papierfolie.quote:Op maandag 1 september 2025 15:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik had eigenlijk daar de handdoeken wel in willen pleuren. Neem veel ruimte in nu onder de wasbak.
Op dat Lush ding na is dat wel precies zoals hier ja.quote:Op maandag 1 september 2025 15:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik had eerst ook zo'n kastje onder de wastafel met daarin m'n handdoeken, washandjes en gezichtstroep en voorraadjes enzo. En een plankje met daarop wat parfum en m'n makeup. M'n Lush enzo zat in een kistje op de grond.
Nu: brede wastafel met twee lades en een aparte badkamerkast. RAMVOL.
Zou ook echt niet weten waar ik dit moet hangen.quote:Op maandag 1 september 2025 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had daar altijd een Eket kastje voor die buiten de badkamer hing. Deze zijn zowel op te hangen als met pootjes. Alleen niet geschikt voor badkamer ivm papierfolie.
[ afbeelding ]
Wasmachinekast ding? Of staat de wasmachine niet in de badkamer?quote:Op maandag 1 september 2025 15:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou ook echt niet weten waar ik dit moet hangen.
de goedkoopstequote:Op maandag 1 september 2025 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had 5 snacks voor hem neergelegd, hij heeft er 3 gegeten. Jullie mogen raden welke.
1. Edgar & Cooper kip koekjes
2. Kabeljauw huid
3. Eend jerky
4. Eendennek
5. Klein visje
Neequote:Op maandag 1 september 2025 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wasmachinekast ding? Of staat de wasmachine niet in de badkamer?
Ik ben vooral slecht in voorraadbeheer. Laatst was de tandpasta weer in de aanbieding, dus nu heb ik tot het eind der tijden tandpasta.quote:Op maandag 1 september 2025 15:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik had eerst ook zo'n kastje onder de wastafel met daarin m'n handdoeken, washandjes en gezichtstroep en voorraadjes enzo. En een plankje met daarop wat parfum en m'n makeup. M'n Lush enzo zat in een kistje op de grond.
Nu: brede wastafel met twee lades en een aparte badkamerkast. RAMVOL.
Ja ik moet een keertje kijken of ik zo'n bak kan vinden wat onder het bed past. Als ik daar dan mijn beddengoed inpleur heb ik weer ruimte over in mijn kledingkast.quote:Op maandag 1 september 2025 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh.
Ik kan voor de rest alleen een bed aanraden met fatsoenlijk veel opbergruimte eronder zoals de Brimnes. Mijn halve kledingkast zit onder mijn bed.
Maar dat is bij Kruidvat dan ook zo kut. Deo in de aanbieding, 2+2. Make-upremover, 3 voor 10 ipv 1 voor 8. Zo loopt het wel vol. Maar goed, hoef ik daar voorlopig niet meer aan te denken.quote:Op maandag 1 september 2025 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben vooral slecht in voorraadbeheer. Laatst was de tandpasta weer in de aanbieding, dus nu heb ik tot het eind der tijden tandpasta.
Ik zou minder opbergruimte aanraden. Ik begon hier met 1 kast + inbouwkast. Nu heb ik een vrouw erbij en heb 2 kasten + 2x opbergruimte onder het bed erbij. En dan heb ik nog niet over kleding van het volgende seizoen dat op zolder ligt.quote:Op maandag 1 september 2025 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh.
Ik kan voor de rest alleen een bed aanraden met fatsoenlijk veel opbergruimte eronder zoals de Brimnes. Mijn halve kledingkast zit onder mijn bed.
Hier gaat iets mis.quote:Op maandag 1 september 2025 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou minder opbergruimte aanraden. Ik begon hier met 1 kast + inbouwkast. Nu heb ik een vrouw erbij en heb 2 kasten + 2x opbergruimte onder het bed erbij. En dan heb ik nog niet over kleding van het volgende seizoen dat op zolder ligt.
Gewoon minder spullen kopenquote:Op maandag 1 september 2025 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou minder opbergruimte aanraden. Ik begon hier met 1 kast + inbouwkast. Nu heb ik een vrouw erbij en heb 2 kasten + 2x opbergruimte onder het bed erbij. En dan heb ik nog niet over kleding van het volgende seizoen dat op zolder ligt.
Toiletblokken heb ik ook nog een doos vol in de kelderkast staan. 2+3 gratis waren die laatst.quote:Op maandag 1 september 2025 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat is bij Kruidvat dan ook zo kut. Deo in de aanbieding, 2+2. Make-upremover, 3 voor 10 ipv 1 voor 8. Zo loopt het wel vol. Maar goed, hoef ik daar voorlopig niet meer aan te denken.
quote:
"Ene ieniminimuis van het internet zegt dat je minder spullen moet kopen"quote:
1, 2 en 4.quote:Op maandag 1 september 2025 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een entry voor je schriftje / excel
Is hier sprake van causaliteit?quote:Op maandag 1 september 2025 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meedoen is belangrijker dan winnen.quote:Op maandag 1 september 2025 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Slechts 1 van de 3 goed. Helaas
Ik weet even niet meer precies hoe het ging. Volgens mij moest ik eerst de kast kopen; en wilde Cali daarna pas komen.quote:
quote:
quote:
he u... even een vraagje..quote:
Als er kastruimte bij komt, dan volgt de rommel vanzelf. Waarmee ik niet wil insinueren dat Cali rommel is natuurlijk.quote:Op maandag 1 september 2025 15:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet even niet meer precies hoe het ging. Volgens mij moest ik eerst de kast kopen; en wilde Cali daarna pas komen.
Ik heb daar ook wel eens last van. Geen idee hoe dit komt. Ook als ik hem afzet springt ie soms weer aan.quote:Op maandag 1 september 2025 15:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
he u... even een vraagje..
Waarom doet mijn HDMI/Chromecast flauw door wanneer ik naar bron HDMI 2 3 4 of kabel of een app ga elke keer na 10sec ofzo weer naar de Chromecast te knallen?
Ik heb nu wel opgelost door een slimme stekkerdoos te gebruiken en de chromecast dus gewoon stroomloos te maken en dan de andere bron te kiezen.. maar is irritant
Dat maakt geen verschil heb ik gemerkt.quote:Op maandag 1 september 2025 15:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Chromecast zit in HDMI 1? Even verhuizen naar een andere zonder HDMI-CEC
op andere HDMI doet hij hetzelfde.quote:Op maandag 1 september 2025 15:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Chromecast zit in HDMI 1? Even verhuizen naar een andere zonder HDMI-CEC
quote:
Ik kan de chromecast niet afsluiten. Enige optie dan gaat hij naar de 'screensaver'quote:Op maandag 1 september 2025 15:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb daar ook wel eens last van. Geen idee hoe dit komt. Ook als ik hem afzet springt ie soms weer aan.
quote:
quote:
Zwaaiend door het levenquote:
quote:
Ook niet via de afstandsbediening?quote:Op maandag 1 september 2025 15:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik kan de chromecast niet afsluiten. Enige optie dan gaat hij naar de 'screensaver'
Hmm.quote:Op maandag 1 september 2025 15:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
op andere HDMI doet hij hetzelfde.
En dat CEC... is dat ook dat ik de afstandsbediening van de chromecast alleen nog kan gebruiken als ik dat uit zet? (want zoiets dacht ik ergens te lezen)
Die andere naam had toch een stuk meer indruk gemaakt.quote:Op maandag 1 september 2025 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
"Ene ieniminimuis van het internet zegt dat je minder spullen moet kopen"
Ja dat zal goed vallen thuis.
Niet alleen de Chromecast, ook de Mediabox Next doet dit. En dan is de TV in de war en kan ik een paar minuten geen source kiezenquote:Op maandag 1 september 2025 15:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hmm.
Sommige Chromecast zijn nogal hardnekkig met roepen dat ze "aan" staan
is goedquote:Op maandag 1 september 2025 16:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal als ik vragen heb dan stuur ik je even een DM
Slaapt ze er overdag in?quote:Op maandag 1 september 2025 15:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet even niet meer precies hoe het ging. Volgens mij moest ik eerst de kast kopen; en wilde Cali daarna pas komen.
Serieus een van de redenen waarom ik geen eengezinswoning heb.quote:Op maandag 1 september 2025 15:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als er kastruimte bij komt, dan volgt de rommel vanzelf. Waarmee ik niet wil insinueren dat Cali rommel is natuurlijk.
Bij mij is hij soms ook eigenwijs en hardnekkig, dan moet ik drie keer HDMI 2 selecteren (cc zit op 1)quote:Op maandag 1 september 2025 15:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb daar ook wel eens last van. Geen idee hoe dit komt. Ook als ik hem afzet springt ie soms weer aan.
was twee week geleden dat ik dat voor het eerst had. en nu dus 'gefixt' maar geen nette oplossingquote:Op maandag 1 september 2025 15:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hmm.
Sommige Chromecast zijn nogal hardnekkig met roepen dat ze "aan" staan
das omslachtig. dan moet ik alsnog twee afstandsbedieningen gebruiken.quote:Op maandag 1 september 2025 15:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Ook niet via de afstandsbediening?
Andere verkeersdeelnemers zijn gewoon kut.quote:Op maandag 1 september 2025 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit ik in de auto: fietsers zijn kut.
Ben ik lopend: fietsers zijn kut.
Zit ik zelf op de fiets: fietsers zijn kut.
Ja dat is hier ookquote:Op maandag 1 september 2025 16:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
was twee week geleden dat ik dat voor het eerst had. en nu dus 'gefixt' maar geen nette oplossing
[..]
das omslachtig. dan moet ik alsnog twee afstandsbedieningen gebruiken.
en ik zie nu dat als ik die knop gebruik dat hij nog op de bron van de chromecast blijft hangen en niet naar de kabel gaat
o nee niet eens. hij doet de TV uit...
tssss
ik heb net deze gesnoept.quote:
quote:Op maandag 1 september 2025 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb net deze gesnoept.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 september 2025 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
goed te lezen dat de aanbiedingen werkenquote:Op maandag 1 september 2025 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik werd net in de Dekamarkt besprongen door een agressieve Liuk aanbieding dus nu heb ik 3 dozen
Soort van wrapjesquote:Op maandag 1 september 2025 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zwaar getraumatiseerdquote:Op maandag 1 september 2025 16:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
goed te lezen dat de aanbiedingen werken
maar dan anders inderdaadquote:
ja ik ben altijd erg krokantquote:Op maandag 1 september 2025 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar kan @:bitterbal wel over meepraten
Dit ja.quote:Op maandag 1 september 2025 16:17 schreef Ama het volgende:
Mijn Chromecast is zo old skool dat ik niet eens een afstandsbediening erbij heb.
Die heeft ook een krokant jasje inderdaad. Wel voorzichtig mee zijn want anders verbrand gehemelte...quote:Op maandag 1 september 2025 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar kan @:bitterbal wel over meepraten
Ik heb een nieuwe moeten halenquote:Op maandag 1 september 2025 16:17 schreef Ama het volgende:
Mijn Chromecast is zo old skool dat ik niet eens een afstandsbediening erbij heb.
Het is het 1 of het anderquote:Op maandag 1 september 2025 16:16 schreef Nizno het volgende:
de uitknop op de chromecast afstandsbediening doet nu ook niet meer de TV uit zetten, maar alleen de chromecast. Maar gaat dan nog niet naar een andere HDMI of het kabelsignaal. moet ik zelf de andere bron kiezen.
Ik houd niet van meerdere afstandsbedieningen. Omslachtig gedoe![]()
Gewoon tegen google blijven roepen dat ze de stroom van de cast af moet halen is dan minder omslachtig
quote:
dan wordt dus de keuze voor 1 afstandsbedieningquote:Op maandag 1 september 2025 16:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is het 1 of het ander
wel op KPN verbinding?quote:Op maandag 1 september 2025 16:17 schreef Ama het volgende:
Maar werkt nog steeds prima om KPN TV te kijken dus prima.
Ik heb het al sinds ik de Mediabox Next heb. Wil ik gamen, sprint ie weer terug naar de TV en kan ik even geen andere source kiezenquote:Op maandag 1 september 2025 16:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan wordt dus de keuze voor 1 afstandsbediening
stom wel dat het pas sinds kort ineens is dat ik dit probleem heb
wat stom.quote:Op maandag 1 september 2025 16:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb het al sinds ik de Mediabox Next heb. Wil ik gamen, sprint ie weer terug naar de TV en kan ik even geen andere source kiezen
Dat is niet nodig hoor. Ik heb zelf geen KPN internet.quote:Op maandag 1 september 2025 16:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
wel op KPN verbinding?
of hoeft dat niet op die oude chromecast?
Ik heb nu iets wat mijn oude tv in een smarttv heeft omgetoverdquote:Op maandag 1 september 2025 16:18 schreef Ama het volgende:
[..]Ik hoop dat deze nog een tijdje blijft werken want voor waar ik hem voor gebruik vind ik hem echt nog steeds ideaal.
quote:Op maandag 1 september 2025 16:20 schreef essnhills het volgende:
Er kwam een vliegtuig over en die maakte een geluid alsof ie ergens langs schuurde
Oh dat is ook wel handig.quote:Op maandag 1 september 2025 16:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nu iets wat mijn oude tv in een smarttv heeft omgetoverd
hmm... ik mag hier BBC One bijv niet kijken, want geen KPN internetquote:Op maandag 1 september 2025 16:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is niet nodig hoor. Ik heb zelf geen KPN internet.
Ik had hem ook opgezocht, KLM van Berlijn naar Schipholquote:Op maandag 1 september 2025 16:23 schreef Recce het volgende:
[..]Ik zie niets raars op de radarsites.
doet ie lieve woordjes in je DM sturen?quote:
Oh... nou nu wil ik helemaal geen nieuwe hebben. BBC doet het meeste het hier ook niet maar mag gewoon niet via de app. Krijg ik een melding met dat je het niet buitenhuis mag kijken ofzo maar daarvoor heb ik het toch niet.quote:Op maandag 1 september 2025 16:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm... ik mag hier BBC One bijv niet kijken, want geen KPN internet
Altijdquote:Op maandag 1 september 2025 16:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
doet ie lieve woordjes in je DM sturen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
ah oke... ja nee dat krijg je hetzelfde als ik dus.quote:Op maandag 1 september 2025 16:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh... nou nu wil ik helemaal geen nieuwe hebben. BBC doet het meeste het hier ook niet maar mag gewoon niet via de app. Krijg ik een melding met dat je het niet buitenhuis mag kijken ofzo maar daarvoor heb ik het toch niet.
quote:Op maandag 1 september 2025 16:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Altijdlieve woordjes nooit iets mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op maandag 1 september 2025 16:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
AltijdBinnenkort lig je met een appel in je mond ingepakt in plastic om je moeder te roepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze durven dit vliegtuig vast niet meer voor langere vluchten te gebruikenquote:Op maandag 1 september 2025 16:29 schreef Ama het volgende:
Van Amsterdam naar Berlijn met het vliegtuig dat is dan toch ook drie keer knipperen en je bent er.
Ah ja maar die melding zou je dus ook met kpn internet krijgen. Dat mag je alleen thuis op de TV kijken (mijn vader dus).quote:Op maandag 1 september 2025 16:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah oke... ja nee dat krijg je hetzelfde als ik dus.
maar gelukkig kan ik nog ziggo go kijken waar geen zenderblokkade op zit voor de BBC
soort extra afstandsbediening en alles in 1 overzicht ipv via je telefoon apart naar hbo, prime of sky gaanquote:Op maandag 1 september 2025 16:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat is ook wel handig.Ik heb wel een Smart TV ik gebruik het ook echt alleen voor KPN en de rest kan ik wel gewoon op mijn TV kijken.
quote:Op maandag 1 september 2025 16:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
lieve woordjes nooit iets mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik heb net appels gekochtquote:Op maandag 1 september 2025 16:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Binnenkort lig je met een appel in je mond ingepakt in plastic om je moeder te roepen.
nee ik kan bij mijn zus gewoon BBC kijken ondanks dat zij geen TV abo heeft. omdat ze KPN Internet heeftquote:Op maandag 1 september 2025 16:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ah ja maar die melding zou je dus ook met kpn internet krijgen. Dat mag je alleen thuis op de TV kijken (mijn vader dus).
Kun je beter de trein pakken. Kun je ooknaar mij zwaaienquote:Op maandag 1 september 2025 16:29 schreef Ama het volgende:
Van Amsterdam naar Berlijn met het vliegtuig dat is dan toch ook drie keer knipperen en je bent er.
quote:Op maandag 1 september 2025 16:30 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ja niet handig. Dus ik ga dat snel omzetten.quote:
Is het een soort gebrek aan etiquette?quote:Op maandag 1 september 2025 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had hem ook opgezocht, KLM van Berlijn naar Schiphol
Maar vliegtuigen horen niet zulke geluiden te maken
quote:Op maandag 1 september 2025 16:32 schreef Nizno het volgende:
[..]Het wordt meteen weer ingewikkeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Gewoon onbeschofte Duitsers boven mijn huis?quote:Op maandag 1 september 2025 16:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Is het een soort gebrek aan etiquette?
Ik ben erg blij dat ik al allemaal slimme stekkers enzo gebruikte dus dat snel de kop in kon slaan, ook al is het met een rare oplossing.quote:Op maandag 1 september 2025 16:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja niet handig. Dus ik ga dat snel omzetten.
that's in the namequote:Op maandag 1 september 2025 16:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het wordt meteen weer ingewikkeld
Welnee. Zoiets gaat met consent.quote:Op maandag 1 september 2025 16:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Binnenkort lig je met een appel in je mond ingepakt in plastic om je moeder te roepen.
Gewoon een abo omdat ik je het gunquote:Op maandag 1 september 2025 16:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het wordt meteen weer ingewikkeld
quote:Op maandag 1 september 2025 16:37 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Gewoon een abo omdat ik je het gun
Ik heb teveel HDMI poorten in gebruik (lees: alle)quote:Op maandag 1 september 2025 16:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ben erg blij dat ik al allemaal slimme stekkers enzo gebruikte dus dat snel de kop in kon slaan, ook al is het met een rare oplossing.
Heb alleen de lamp nu niet meer op een stekkerdoos maar op een losse slimme stekker zitten. Werkt net zo prima.
quote:Op maandag 1 september 2025 16:17 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Die heeft ook een krokant jasje inderdaad. Wel voorzichtig mee zijn want anders verbrand gehemelte...
ah... ik twee, alleen gebruik ik de chromecast het vaakstquote:Op maandag 1 september 2025 16:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb teveel HDMI poorten in gebruik (lees: alle)
nog een extra afstandsbedieningquote:Op maandag 1 september 2025 16:42 schreef WrappedEuphoria het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)gcjNOpxoCreYQAvD_BwE
Ja, ga ergens anders tegenaan schurenquote:
hahahaha bij mij gaat er maar 1 heel dun kabeltje naar achter de TVquote:Door het gebruik van deze switch heeft u ook meer ruimte achter de televisie of het beeldscherm omdat er maar 1 HDMI kabel richting uw beeldscherm of televisie gaat.
bij dat mooie zwarte samsungkassie in mijn kast zit genoeg ruimte voor alle afstandsbedieningen. Geen enkele raakt kwijt.quote:Op maandag 1 september 2025 16:49 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
En risico om kwijt te raken...
Mandjesquote:Op maandag 1 september 2025 16:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een klein mandje. Met daarin de afstandsbedieningen.
ik moet mezelf gewoon eens 1 vaste plek aanleren. Het idee was om de plank achter de bank hiervoor te gebruiken, maar die is net iets te laag om makkelijk dingen vandaan te pakken. dan moet je echt even verzitten. Dus dat idee viel al snel af.quote:Op maandag 1 september 2025 16:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een klein mandje. Met daarin de afstandsbedieningen.
wel zo handigquote:
Ik 4quote:
Ik ben benieuwd of die ook meeleest hierquote:Op maandag 1 september 2025 17:04 schreef Ama het volgende:
Ik heb etterbak kat al drie dagen niet gezien. 👌🏼 Zolang er niks aan de hand is met die kat ben ik hier wel blij om. De kat die erbij hoort ook bijna niet maar die zag ik vandaag wel even snel lopen.
Ik hoop het.quote:Op maandag 1 september 2025 17:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of die ook meeleest hier
Zolang ieni er is wel denk ikquote:Op maandag 1 september 2025 17:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of die ook meeleest hier
Ik weet niet wat zij met de kat van de buren te maken heeft.quote:Op maandag 1 september 2025 17:14 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Zolang ieni er is wel denk ik
Totdat ieni dood in je tuin ligtquote:Op maandag 1 september 2025 17:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet wat zij met de kat van de buren te maken heeft.
Heb het lieft één afstandsbediening voor allesquote:Op maandag 1 september 2025 16:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij dat mooie zwarte samsungkassie in mijn kast zit genoeg ruimte voor alle afstandsbedieningen. Geen enkele raakt kwijt.
Alleen de witte afstandsbediening van de TV zelf is wel eens een uitdaging... de ene keer ligt hij de lade links, de andere keer in de la onder de tafel... dan op de tafel. Op een kastje. Achter de bank op mn plankje...
Altijd even zoeken.
rommeldebommel en regenquote:
je had geen koekjes besteld?quote:Op maandag 1 september 2025 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
falende hoere thuisbezorgd werkt ook al niet. "De site heeft je te vaak omgeleid. Verwijder je cookies."
Ra ra wat klopt hier niet.
Ze leiden je om.quote:Op maandag 1 september 2025 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
falende hoere thuisbezorgd werkt ook al niet. "De site heeft je te vaak omgeleid. Verwijder je cookies."
Ra ra wat klopt hier niet.
Ninja - de Oosterse Airfryer.quote:
Dit soort kutgedrag ga ik niet belonen. Ze sterven me maar.quote:
bakken braden airfryen... hij doet t allemaal.quote:Op maandag 1 september 2025 17:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ninja - de Oosterse Airfryer.
Nou kom maar door dan.quote:Vanwege buien met onweer en hagel geldt in Drenthe tot vanavond code geel. De waarschuwing is ook van kracht in de provincies Groningen en Friesland.
Gaan we voor regen nu ook al code geel afgeven.quote:
Geef je wel een fooiquote:Op maandag 1 september 2025 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Pizza is er over 4 minuten. Eens zien of ze nog een bezorger hebben die tenminste OF Nederlands spreekt OF kan kaartlezen.
Zon schijnt nog.quote:Op maandag 1 september 2025 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gaan we voor regen nu ook al code geel afgeven.
Het zal allemaal wel weer zwaar overdreven zijn.quote:Op maandag 1 september 2025 18:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, hier ook lekker zonnetje
waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 1 september 2025 18:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel weer zwaar overdreven zijn.
Oeh waar ben je?quote:Op maandag 1 september 2025 18:18 schreef gianni61 het volgende:
Zo. Met enige vertraging toch op de bestemming aangekomen.
Nu maar eens kijken of de center parcs restaurants een beetje eetbaar zijn
Gennep.quote:
Ohquote:Op maandag 1 september 2025 18:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gennep.
Maar toen ik thuis wilde wegrijden was er 1 band plat, dus moest eerst naar de garage
Ik zat daar dit weekend.quote:Op maandag 1 september 2025 18:18 schreef gianni61 het volgende:
Hoezoquote:Op maandag 1 september 2025 18:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik zat daar dit weekend.
Ik zou het eten links laten liggen
(Maar 1 tent geprobeerd)
nou hopelijk heb je dan nu reeds alle elende van je vakantie achter de rug.quote:Op maandag 1 september 2025 18:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gennep.
Maar toen ik thuis wilde wegrijden was er 1 band plat, dus moest eerst naar de garage
quote:Op maandag 1 september 2025 18:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik zat daar dit weekend.
Ik zou het eten links laten liggen
(Maar 1 tent geprobeerd)
Neem je nu een hapje buitenmuur?quote:Op maandag 1 september 2025 18:18 schreef gianni61 het volgende:
Hier ook, ongekend.quote:Op maandag 1 september 2025 18:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, hier ook lekker zonnetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |