abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218656123
Zo iets wat iedereen aan zag komen maar niemand gehoopt had voor de kids
pi_218656125
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 22:08 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Wat ik ook heel triest vind is dat iemand uit hun directe omgeving het nodig vind om alles door te spelen aan de Juicechannels. Wat een zielig leven moet je dan hebben dat je als goede vriend/vriendin alles doorspeelt achter hun rug om. Met dat soort “vrienden” heb je geen vijanden meer nodig. Het moet iemand zijn uit hun directe omgeving… het klopt allemaal net teveel. Ik gun diegene karma!
Ja vreselijk.
En de waarheid komt toch wel boven tafel.
Ik heb dat hier ook vaker geschreven, we gaan het zien.
Maar als je als vrienden van het gezin dit soort zaken rondbazuint ben je echt diep gezonken.
pi_218656132
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 22:08 schreef Cyan het volgende:
Polyamoureuze Michelle Bollen zet punt achter relatie met Koen en Jacqueline: 'Houden van is niet genoeg'
Aldus RTL die nu suggereren dat Michelle de breuk heeft geïnitieerd.
Zou dat niet ook zijn omdat zij het meest 'bekend' is?
Ik lees nergens in hun eigen insta berichten wie de breuk geïnitieerd heeft.
pi_218656145
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 22:11 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat mag jij zeggen en schrijven,
En ik mag ook daar mijn mening over geven.
Jouw mening staat niet boven de mijne.
Ik ga hier verder niet over in discussie
Is dit topje niet voor.,wens je een fijne avond .
Blijf bij de feiten die iemand schrijft zonder er zelf iets van te maken. Je lokt expres steeds discussies uit door onwaarheden te plaatsen. Stop daarmee aub!
pi_218656152
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 22:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik volg MB nog niet zo enorm lang, ze waren al een poly iig. Dus geen idee hoe zij was voor dit hele maximale.
Maar ik heb bij haar het gevoel dat ze een rupsje nooit genoeg is. Alles moet beter, mooier, groter, maximaler, liefdevoller. Alles moet perfect en als dat het (nog) niet is, dan zorgt zij wel dat het zo wordt. Aan alles en iedereen (en vooral aan haar ouders/vader) willen bewijzen dat ze het heus allemaal wel kan en doet.
Een eigen bedrijf en een nieuwe project en 4 jonge kinderen (en 3 bonuskinderen) en een perfecte sociaal leven en een perfect huis.

Ik krijg soms het gevoel dat MB beter ff stil had kunnen gaan staan om te zien wat ze allemaal had(/heeft) i.p.v. maar doorbuffelen om het allemaal nog beter te maken.

Ik denk dat een relatie hebben met iemand die zo vol gas leeft echt moeilijk kan zijn, naast de zaterdagen langs de lijn, de in scène gezette knuffelfilmpjes en hallo fresh reclames, leek er weinig tijd over die echt voor het gezin waren. Ik hoop dat haar kinderen nu geen leegte hoeven op te vullen als haar 'echte' grote liefdes.
Het grote risico van alles op social media delen. Ook al levert het veel geld op het heeft ook een keerzijde.
Denk dat ze zich dat echt wel beseft.
pi_218656154
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 22:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zou dat niet ook zijn omdat zij het meest 'bekend' is?
Ik lees nergens in hun eigen insta berichten wie de breuk geïnitieerd heeft.
Ze hadden zoveel andere titels kunnen kiezen zonder te suggereren wie het initiatief heeft genomen maar ik denk dat dit de meeste clicks oplevert.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218656167
Die financiële verdeling klinkt mooi als je samen bent. Maar dat zal vast niet zo geregeld zijn…
pi_218656195
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 22:05 schreef Henrike het volgende:

[..]
Maar als je vreemd gaat zit er al
Iets niet goed in je relatie toch? Anders heb je de behoefte niet. We weten niet wat de rest heeft gedaan hè.
Dat hoeft niet hoor. Er kan ook iets niet goed met jezelf zijn.
pi_218656229
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:11 schreef Nieuwnestje het volgende:
Michelle heeft het over 6 jaar geleden, maar toen J in beeld kwam was ze toch nog zwanger van Olivia en J van Rogier? Dat is amper 5 jaar.
En ze tekenden vol overtuiging met zijn drieën voor de boerderie, omdat ze 100% zeker waren dat de poly forever zou zijn. Voor alle kindjes een eigen kamer. Voetbalveld. Etc. En nu blijft alleen M. Heel erg voor alle kinderen.
pi_218656233
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 22:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat zegt Milou over qmusic? Hebben die vanochtend de draak gestoken met haar lunchboxen?
Ik heb hier vanmorgen wel iets over gehoord maar naar mijn idee is de naam van Milou niet gevallen. Het kwam omdat Mattie dacht dat ‘Het Geluid’ was het dichtdoen van een broodtrommel. Toen kwam daarop een vrouw aan de telefoon in de studio die iedere ochtend zo’n werk deed maken van die broodtrommels, 8 gangen diner zeg maar. Waarop Marieke dit afdeed als overdreven en waar de tijd is gebleven van de normale boterhammen met kaas. Of ze daarop misschien een opmerking heeft gemaakt dat ze dit ook vaker voorbij ziet komen op Instagram bij een influencer dat heb ik niet gehoord. Maar Milou zal zich misschien aangesproken voelen en negatieve aandacht is ook aandacht. Ze tagt Marieke zelfs!
pi_218656240
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:14 schreef Lampje88 het volgende:
Ben benieuwd hoe dit vorm gegeven gaat worden ook met het huis.. hebben ze denk vooral kunnen kopen omdat ze met zn 3en waren🫣
Michelle blijft er wonen.
pi_218656266
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:21 schreef Paardrijden123 het volgende:
Die reacties van andere influencers zijn zo nep. Allemaal hartjes en “maximaal” lieve woorden. Zelfs Curlymom reageert erop. 🤫
Er zal ook wel flink geswifferd worden 😉
pi_218656274
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 15:50 schreef WildeTuinen het volgende:
Wat een domme zet van Judith om die overkapping weg te halen! Ja ze heeft nu meer licht in haar woonkamer, maar ik kan je nu al op een briefje geven dat die tuin nu 1 groot oerwoud wordt.
Daar moet je gewoon een goede hovenier opzetten!
Eens. Heel erg zonde.
pi_218656282
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 22:26 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Ik heb hier vanmorgen wel iets over gehoord maar naar mijn idee is de naam van Milou niet gevallen. Het kwam omdat Mattie dacht dat ‘Het Geluid’ was het dichtdoen van een broodtrommel. Toen kwam daarop een vrouw aan de telefoon in de studio die iedere ochtend zo’n werk deed maken van die broodtrommels, 8 gangen diner zeg maar. Waarop Marieke dit afdeed als overdreven en waar de tijd is gebleven van de normale boterhammen met kaas. Of ze daarop misschien een opmerking heeft gemaakt dat ze dit ook vaker voorbij ziet komen op Instagram bij een influencer dat heb ik niet gehoord. Maar Milou zal zich misschien aangesproken voelen en negatieve aandacht is ook aandacht. Ze tagt Marieke zelfs!
Volgens Milou zijn haar filmpjes gebruikt zonder dat ze daar over geïnformeerd is. Tja is dat niet het risico van alles open en bloot op social media zetten? Milou kan moeilijk omgaan met kritiek is me al vaker opgevallen. Misschien minder delen of een iets dikkere huid kweken.
pi_218656302
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 22:26 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Michelle blijft er wonen.
Moet ze zelf sparen voor een zwembad hahah
pi_218656323
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:04 schreef Holaa het volgende:
Koen op de kemping is ergens ook wel sad, in de woonunits maakten ze nog grappen over zijn campingoutfit en frituren op kratjes bier.

Hij werkte ooit voor z'n schoonvader, haalde z'n financiële papieren en werkte een blauwe maandag in de financiële sector voordat hij eerst bij MB en later bij Jolie ging werken.

Hopelijk vindt hij ook zijn eigen pad ipv maar te vouwen naar al die vrouwen.
Koen hoort toch op die boerderie? Ik vind het knap waardeloos dat hij nu op een camping zit. Ook voor de kinderen. Koen lijkt me juist zo'n stabiele factor.
pi_218656333
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 22:31 schreef Maremare het volgende:

[..]
Volgens Milou zijn haar filmpjes gebruikt zonder dat ze daar over geïnformeerd is. Tja is dat niet het risico van alles open en bloot op social media zetten? Milou kan moeilijk omgaan met kritiek is me al vaker opgevallen. Misschien minder delen of een iets dikkere huid kweken.
Missvhien levert t haar nog eens Nederlandse volgers op, er zullen weinig Chinezen naar Qmusic NL luisteren
pi_218656336
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:42 schreef Wijkje79 het volgende:
Juicechannel zegt dat Koen en JvP wel samem verder gaan. Aangezien ze echt bijna altijd gelijk hebben geloof ik het zo. En eigenlijk hoop ik het ook. Dan blijven de kinderen toch een soort van bij elkaar.
En is er toch iets goeds van gekomen.
Ja, dat hoop ik ook echt. Ze is ook zo close met haar bonuskinderen.
pi_218656343
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 22:25 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
En ze tekenden vol overtuiging met zijn drieën voor de boerderie, omdat ze 100% zeker waren dat de poly forever zou zijn. Voor alle kindjes een eigen kamer. Voetbalveld. Etc. En nu blijft alleen M. Heel erg voor alle kinderen.
Dat is natuurlijk in de meeste relaties wel zo, je koopt een huis, trouwt in gemeenschap. Omdat je er vanuit gaat dat je voor altijd samen blijft.
Denk dat zij die intentie en dat gevoel ook echt wel hadden
pi_218656353
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 22:31 schreef Maremare het volgende:

[..]
Een radiozender die filmpjes gebruikt? Lijkt mij vrij sterk. Misschien dat ze bedoeld dat ze haar filmpjes hebben besproken? Maar ik weet vrijwel zeker dat haar naam niet genoemd is.
pi_218656355
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:06 schreef Nieuwnestje het volgende:

[..]
Gaat haar best wat geld kosten. Hopelijk komen K en J er wel goed uit financieel.
K en J zijn toch het meest stabiel en zullen hun draai (apart van elkaar) vast vinden.
M daar in tegen... hoop dat ze op haar dunne beentjes blijft staan en in haar eentje voor de kinderen kan zorgen. Kwam toch veel op de anderen neer laatste tijd.
Het wordt er niet stabieler op voor M ben ik bang.
pi_218656366
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:07 schreef Limburgsemeid het volgende:
Helemaal niemand van hen heeft een BV. Er is enkel een VOF van Jolie Noe en die staat op naam van M en J.
Dus zakelijk gezien komt er iemand heel bedrogen uit en dat is Koen. Lekker dan als je je eigen baan en alles opgeeft voor Michelle. Nu sta je met niks.
Ergens nog goed dat zij in ieder geval wel in gemeenschap van goederen zijn getrouwd want heeft hij tenminste ergens recht op.

Benieuwd wat nu met de webshop gaat gebeuren.. heb de laatste tijd het idee dat daar het personeelsbestand ook aan het uitdunnen is
Ja, dat viel mij ook op.
Daarom werkt J er veel meer, niet alleen in de vakantie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 01-09-2025 22:44:45 (Punt) ]
pi_218656371
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 22:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Missvhien levert t haar nog eens Nederlandse volgers op, er zullen weinig Chinezen naar Qmusic NL luisteren
Echt hè, als ze er zelf geld mee kan verdienen mag alles maar o wee als dat dan tegen haar wordt gebruikt.
pi_218656379
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 21:13 schreef NineMilka het volgende:
Oh man wat een puinhoop. Het moest meer en nog meer dan meer. Het werd: een maximale puinhoop.

Kan ze er nog zoveel ‘mooie’ woorden aan wijden. Het is uiteindelijk toch nietszeggend.

De grote verliezers zijn de kinderen. Denk dat er 2 in de relatie dat heel goed beseffen. Denk dat er 1 de prioriteiten ergens anders blijft houden.
Dit dus.
pi_218656380
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 22:38 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Ja, dat hoop ik ook echt. Ze is ook zo close met haar bonuskinderen.
Vreselijk moeilijk ook voor haar, dat ze deze kindjes straks minder gaat zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')