Nou ja, ik bedoel vooral wat betreft snelheid die er in zit, Malukas was echt wel vrij vaak voorin te zien. Als ze de boel ook wat stabieler krijgen kan het een mooi jaar wordenquote:Op dinsdag 2 september 2025 23:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Valt tegen hoor. Veel races buiten de top 15 geëindigd. Beste races op een paar ovals en enkele keer zat ie erbij op een roadcourse.
Niet heel veel beter dan wat Rinus gedaan heeft bij DCR.
Ja precies. En wie weet kan Rinus er nog wat meer uithalen. En de samenwerking met Penske biedt ook perspectievenquote:Op woensdag 3 september 2025 12:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel vooral wat betreft snelheid die er in zit, Malukas was echt wel vrij vaak voorin te zien. Als ze de boel ook wat stabieler krijgen kan het een mooi jaar worden
Dat. Villeneuve en Montoya waren wel aardig succesvolquote:Op woensdag 3 september 2025 19:28 schreef TargaFlorio het volgende:
Colton Herta en F1...ik heb daar Michael Andretti of Alex Zanardi gevoelens bij.
Amerikanen kunnen niet sturen.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:28 schreef TargaFlorio het volgende:
Colton Herta en F1...ik heb daar Michael Andretti of Alex Zanardi gevoelens bij.
Zanardi is geen Amerikaanquote:
En voordat iemand komt met 'maar degene die hem aan reed wel', Tagliani is een Canadees.quote:
Penske?quote:Op zondag 7 september 2025 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Glimlach van Rinus zegt genoeg. Hij heeft een zitje voor 2026, maar waar wil hij uiteraard nog niet zeggen.
Malukas gaat naar Penske en Rinus naar Foyt zijn de geruchten.quote:Op maandag 8 september 2025 10:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Penske?
Want Malukas is lijkt confirmed voor volgend seizoen op de plek waar hij zit. Of ben ik gek?
Aaaaah zo zit het!quote:Op maandag 8 september 2025 19:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Malukas gaat naar Penske en Rinus naar Foyt zijn de geruchten.
Malukas heeft een contract met Penske en is bij Foyt gestald totdat er een plek vrij komt bij Penske.
quote:Sunday, March 1 Streets of St. Petersburg
Saturday, March 7 Phoenix Raceway
Sunday, March 15 Streets of Arlington
Sunday, March 29 Barber Motorsports Park
Sunday, April 19 Streets of Long Beach
Saturday, May 9 Indianapolis Motor Speedway Road Course
Sunday, May 24 The 110th Indianapolis 500
Sunday, May 31 Streets of Detroit
Sunday, June 7 World Wide Technology Raceway
Sunday, June 21 Road America
Sunday, July 5 Mid-Ohio Sports Car Course
Sunday, July 19 Nashville Superspeedway
Sunday, Aug. 9 Portland International Raceway
Sunday, Aug. 16 Streets of Markham
Saturday, Aug. 29 Milwaukee Mile Race 1
Sunday, Aug. 30 Milwaukee Mile Race 2
Sunday, Sept. 6 WeatherTech Raceway Laguna Seca
Zoals het toch op zijn minst wel hoortquote:
Oh...ik zat al de hele tijd met AJ Foyt in mijn hoofd na de berichten van kort na het seizoen, dit is wel een klein beetje jammer danquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:35 schreef Spockjuh_ het volgende:
Ziggo Sport Racing heeft deze post opnieuw geplaatst
Ziggo Sport: Green Green Green!
@:indypodcastNL
OFFICIEEL: Rinus VeeKay wordt de nieuwe kopman van Juncos Hollinger Racing in 2026!
Hou je sociale kanalen en favoriete podcastplatform in de gaten, want later vandaag publiceren we een exclusief interview met Rinus over zijn nieuwe #INDYCAR contract!
https://x.com/MarcoAndret(...)aaElzRpF6lsfFkA&s=19quote:🏁 To my family, friends, teams, sponsors, and fans who have genuinely supported me for the last 30 years in motorsports, I want to thank you for allowing me the privilege to continue our family’s passion on the racetrack.
I have had some really fun times behind the wheel in a lot of different types of racing cars — a lot of great memories as well, mostly at the Indy 500.
Today, I am announcing my retirement from motor racing and the Indianapolis 500. That totals 20 starts at the Speedway, which I feel so fortunate to be able to say. That is ranked 12th all-time. Not bad for a 38-year-old.
I am proud of my overall stats at the Indy 500. I had six very legitimate shots at victory with Andretti Autosport and ended up with 20% top-3 finishes at the Speedway. It feels accomplishing to me to be able to retire having more podium finishes than my father Michael and the same as my grandfather Mario at the biggest race in the world.
I will never forget the rare circumstance of getting to race my dad in the closing laps for the win there — the pressure of participating in a dramatic Bump Day in 2011 to a pole position in 2020. That is what the Indianapolis 500 produces: extremes on both ends. That is why I love and appreciate it so much.
I am very much at peace with the next chapter in my life after dedicating three decades to the sport. I will be prioritizing most of my time on being a great father to my daughter, Miura, and tending to my other business ventures.
I am also coming out with a memoir about my life called “Defending the Dynasty.” Details coming soon on that.
2006–2025: Competing at the top level of North American motorsport is and has been an honor for me, even in the tough times. That is where I can look back and say I have made my best progress in life as a man. Learning to navigate very difficult dynamics at times, and others doubting me, made me realize that my opinion of myself is the one that should matter the most.
Lastly, a special thank-you to a lot of the people I respect in motor racing for the kind words about my driving, work ethic, and true character.
– MA 🏁
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |