SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door JustinK op 31-08-2025 21:48:16 ]![]()
ik had 'Het gaat om de tietjes!' als TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Tietjes als toetjes!quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:52 schreef MooieTop6 het volgende:
ik had 'Het gaat om de tietjes!' als TT![]()
dan moeten we pottenbakmeisje ook weer terug hebbenquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:52 schreef MooieTop6 het volgende:
ik had 'Het gaat om de tietjes!' als TTHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
NeeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Jammer van de kip maar toch goed dat je het niet meteen wegmikt maar er nog iets mee gaat proberen om het te fixenquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja toetje was goed
de kip hawaii was beetje jammerlijk, heb er nog een portie van liggen
denk dat ik die tzt aanleng met wat tomaten oid
was nu niet sausig genoegMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Dat zijn geen tietjesquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dan moeten we pottenbakmeisje ook weer terug hebben![]()
oh het was niet vies, het was gewoon dat ik er meer van verwacht hadquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Jammer van de kip maar toch goed dat je het niet meteen wegmikt maar er nog iets mee gaat proberen om het te fixen
volgende keer kip snijden meer marinades zoeken om te proberenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Justie
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
We moeten helemaal niksquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
De dood komtDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Herkenbaar welquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh het was niet vies, het was gewoon dat ik er meer van verwacht had
volgende keer kip snijden meer marinades zoeken om te proberen
Maar ik zeg dan altijd maar; volgende keer beterSowieso is beetje experimenteren met eten niets mis mee.
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Wat een manier om te gaanquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
heb nog 2x teriyaki liggen daar heb ik wel vertrouwen in want dat ging eerder ook goedquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:57 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Herkenbaar wel
Maar ik zeg dan altijd maar; volgende keer beterSowieso is beetje experimenteren met eten niets mis mee.
en korean spices mix met gember en soja en chili, zal vast prima zijn, komen we vanzelf achterHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb net 2 tomahawks van de AH ingevroren terwijl op de verpakking staat 'Niet invriezen'
#Thuglife
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat heeft ooit wie geholpen?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
als ik dat 2 weken lang braaf doe dan worden al mijn zonden vergevenquote:
ingame dan heHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Klinkt allemaal erg lekkerquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb nog 2x teriyaki liggen daar heb ik wel vertrouwen in want dat ging eerder ook goed
en korean spices mix met gember en soja en chili, zal vast prima zijn, komen we vanzelf achterJammer dat mijn darmen het daar niet mee eens zijn...
Gewoon proberen
Heb je zonden?quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als ik dat 2 weken lang braaf doe dan worden al mijn zonden vergeven
ingame dan he
En wie bepaalt wat een zonde is?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ik heb net de medaille gehaald voor 1500 criminal offenses dus jaquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je zonden?
En wie bepaalt wat een zonde is?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik liet pas geleden een zakje safraan openvallen op de vloer, dat vond ik knap zondeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Erg zonde inderdaad...quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:03 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik liet pas geleden een zakje safraan openvallen op de vloer, dat vond ik knap zondeMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Het is een zonde om het zonde te vinden dat je een zonde begaatquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je zonden?
En wie bepaalt wat een zonde is?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Goed gedaanquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb net de medaille gehaald voor 1500 criminal offenses dus ja![]()
Nou bidden dus en ze worden vergeven
Wie of wat vergeeft?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Odin?quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Goed gedaan![]()
Wie of wat vergeeft?Maakt de lekkerste wraps :9![]()
scherpquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:04 schreef JustinK het volgende:
Ze schoten laatst een een onbemand ruimtevaartuig de ruimte is, dat was pas sondeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ja dat wordt oplikkenquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:03 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik liet pas geleden een zakje safraan openvallen op de vloer, dat vond ik knap zonde
zeker in deze economiede corrupte kerk in het spelquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Goed gedaan![]()
Wie of wat vergeeft?
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Neh die niet, die lacht je vierkant uitquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dan weet ik het niet. Is er verder nog iets dan?quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Neh die niet, die lacht je vierkant uitMaakt de lekkerste wraps :9![]()
dit is een hoop maar ik ben ergens ook wel geïntrigeerdquote:3 tablespoons soy sauce
2 tablespoons barbecue sauce
2 tablespoons vegetable oil
1 teaspoon white wine
1 teaspoon smooth peanut butter
1 teaspoon corn syrup
½ teaspoon Worcestershire sauce
2 teaspoons black pepper
1 teaspoon minced fresh ginger root
1 teaspoon chili powder
1 teaspoon onion powder
½ teaspoon garlic powderHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Doen ze het of zeggen ze het alleen maarquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja dat wordt oplikken
zeker in deze economie
[..]
de corrupte kerk in het spelDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ah ja, een Griekse godin.quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
Persoonlijk zou ik voor Athena gaanMaakt de lekkerste wraps :9![]()
De doodquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:06 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dan weet ik het niet. Is er verder nog iets dan?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
krijg er een blaadje voor dus zit wel goedquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Doen ze het of zeggen ze het alleen maarHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik lees net over hem. De dood en zijn paard BinkieDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Maar daarna is er niet zoveel... Misschien reïncarnatie maar anders zou ik het niet wetenquote:
Hadden ze beter een paar vervelende mensen in kunnen doenquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:04 schreef JustinK het volgende:
Ze schoten laatst een een onbemand ruimtevaartuig de ruimte is, dat was pas sonde
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hier ga je gewoon daarheen waar je in gelooft.quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Maar daarna is er niet zoveel... Misschien reïncarnatie maar anders zou ik het niet weten
Maar ja hier is het boek wat ik leesDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
moet nog een keer aan dante beginnen
misschien ga ik dan gelovenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb vroeger Dante's Inferno op de ps3 gespeeld, komt wel dichtbij zoquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
moet nog een keer aan dante beginnen
misschien ga ik dan gelovenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Tja, je bent er nu, waarom zou je niet nogmaals geboren worden? Wel zonder enig besef van het vorige natuurlijk, je kunt je hersenen immers niet meenemen.
Wat ook nog kan:
- we leven in een simulatie, na de dood wordt je wakker en kom je erachter dat je al die tijd als een Sim hebt geleefd
- quantum immortality is de waarheid en je gaat simpelweg nooit dood; er zal altijd een dimensie/universum zijn waarin je verder leeft.
- je gaat naar de hemel/hel, maar die kans acht ik uiterst klein.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Als dat zo wasquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier ga je gewoon daarheen waar je in gelooft.
Maar ja hier is het boek wat ik lees
Als we in een sim leven, is diegene die mij bestuurd wel een matige sim-spelerquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:14 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Tja, je bent er nu, waarom zou je niet nogmaals geboren worden? Wel zonder enig besef van het vorige natuurlijk, je kunt je hersenen immers niet meenemen.
Wat ook nog kan:
- we leven in een simulatie, na de dood wordt je wakker en kom je erachter dat je al die tijd als een Sim hebt geleefd
- quantum immortality is de waarheid en je gaat simpelweg nooit dood; er zal altijd een dimensie/universum zijn waarin je verder leeft.
- je gaat naar de hemel/hel, maar die kans acht ik uiterst klein.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Niet als in bestuurd, je hebt gewoon je eigen bewustzijn. Het is natuurlijk maar de vraag of we echte vrije keuze hebben maar ervan uitgaande dat het wel zo is dan bepaal je alles zelf.quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:15 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Als we in een sim leven, is diegene die mij bestuurd wel een matige sim-spelerMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Zal jou eens...quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hadden ze beter een paar vervelende mensen in kunnen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet vergeten je zeehond eerst af te drogenquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:17 schreef StevenHyde het volgende:
En dan wel die slogan midden op het bord
sorryquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:15 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Als we in een sim leven, is diegene die mij bestuurd wel een matige sim-speler
*Lust geen koffie*![]()
NEEEEquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:19 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Niet vergeten je zeehond eerst af te drogen
Haha niet die sloganBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik zat pas geleden wat filmpjes over het universum te bekijken op Youtube, en ze maakten redelijk goede punten waarom we in een simulatie zouden zitten, was best wel interessantquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:16 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Niet als in bestuurd, je hebt gewoon je eigen bewustzijn. Het is natuurlijk maar de vraag of we echte vrije keuze hebben maar ervan uitgaande dat het wel zo is dan bepaal je alles zelf.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
kunnen ze dan niet even de boel daar fixen zodat we het hier wat leuker hebben?quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik zat pas geleden wat filmpjes over het universum te bekijken op Youtube, en ze maakten redelijk goede punten waarom we in een simulatie zouden zitten, was best wel interessantHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zal jou eens...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Steve!quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:16 schreef StevenHyde het volgende:
Vanmiddag lekker 45km gefietst met de stadsfiets. Onderweg even ijs gegeten bij een snackhut. Dit bord sprak me we aan
[ afbeelding ]![]()
Lekker man![]()
![]()
Goed zoeken naar de cheatcodequote:Op zondag 31 augustus 2025 20:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kunnen ze dan niet even de boel daar fixen zodat we het hier wat leuker hebben?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is een mooi boek verder, lees hem nu voor de 2e keerquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Welk boek?quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is een mooi boek verder, lees hem nu voor de 2e keerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het is eigenlijk geen theorie maar een argument. Maar er zijn goede punten, al denk ik zelf dat we niet in een simulatie leven.quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik zat pas geleden wat filmpjes over het universum te bekijken op Youtube, en ze maakten redelijk goede punten waarom we in een simulatie zouden zitten, was best wel interessant
Maar goed, het is sowieso allemaal maar raar als je er over na gaat zitten denken. Want waarom is er überhaupt een universum? Hoe is het ontstaan? Altijd al geweest of een 'oerknal'? Of misschien leven we wel in een zwart gat wat weer een extensie van een ander universum is...
Als je er éénmaal over na gaat denken kun je er zo in verwikkeld raken.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Tobias in expeditie RobinsonThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Idd, oorlog weghalen ofzo.quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kunnen ze dan niet even de boel daar fixen zodat we het hier wat leuker hebben?Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Koningbolkquote:
Zekers, grote witte jetser met discodip, zoals ronald goedemondt zou zeggenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Vooral als je nagaat dat over een jaartje of veel er niks meer over is van het universum. Wat dan?quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:24 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Het is eigenlijk geen theorie maar een argument. Maar er zijn goede punten, al denk ik zelf dat we niet in een simulatie leven.
Maar goed, het is sowieso allemaal maar raar als je er over na gaat zitten denken. Want waarom is er überhaupt een universum? Hoe is het ontstaan? Altijd al geweest of een 'oerknal'? Of misschien leven we wel in een zwart gat wat weer een extensie van een ander universum is...
Als je er éénmaal over na gaat denken kun je er zo in verwikkeld raken.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
jetsersquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Koningbolk
Zekers, grote witte jetser met discodip, zoals ronald goedemondt zou zeggen
Ananassiequote:![]()
![]()
Bij schaarsbergen is deze snackhut zeker een aanrader: pitstopBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Als ik terug ben zal ik het eens checkenquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ananassie![]()
![]()
Bij schaarsbergen is deze snackhut zeker een aanrader: pitstop
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zit je nog in Spanje?quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik terug ben zal ik het eens checkenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Volgens de geldende theorieën is het universum aan het uitdijen, wat zou betekenen dat alles steeds verder van elkaar komt te staan en je na x zoveel jaar geen andere sterren meer ziet. Als je dan nog verder gaat dan zullen op een gegeven moment ook deeltjes geen kans meer zien zich nog te binden met andere deeltjes en is het universum ten einde. Zelfs zwarte gaten zullen op een gegeven moment uit elkaar vallen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:25 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Vooral als je nagaat dat over een jaartje of veel er niks meer over is van het universum. Wat dan?
Echter, dit duurt nog heel lang en het kan ook zomaar zijn dat het anders afloopt.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Ronot Goedemondtquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Koningbolk
Zekers, grote witte jetser met discodip, zoals ronald goedemondt zou zeggen![]()
![]()
yoloquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:25 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Vooral als je nagaat dat over een jaartje of veel er niks meer over is van het universum. Wat dan?
*Lust geen koffie*![]()
Mort van Terry Pratchettquote:
Of Dunne Hein in het NederlandsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Juist!quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hahaha kenner deze man
Ronot idd met zijn riddarkerrek![]()
![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Mort van Terry Pratchett
Of Dunne Hein in het Nederlands![]()
echt nederlandse vertalersHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat gaan wij niet meer meemakenquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:29 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Volgens de geldende theorieën is het universum aan het uitdijen, wat zou betekenen dat alles steeds verder van elkaar komt te staan en je naar x zoveel jaar geen andere sterren meer ziet. Als je dan nog verder gaat dan zullen op een gegeven moment ook deeltjes geen kans meer zien zich nog te binden met andere deeltjes en is het universum ten einde. Zelfs zwarte gaten zullen op een gegeven moment uit elkaar vallen.
Echter, dit duurt nog heel lang en het kan ook zomaar zijn dat het anders afloopt.![]()
Maar ik vind dat heel interessant, al die verschillende theorieën, en dat er nog zo gigantisch veel onbekend isIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
oeh, een serie van boeken, ik ben gelijk fanquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vreselijk, geef mij maar de Engelse versiequote:Op zondag 31 augustus 2025 20:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
echt nederlandse vertalersDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Geweldige boeken ook, zelfs het herlezen waardquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:32 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
oeh, een serie van boeken, ik ben gelijk fan
Staan er zat van nu @ SchipholIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja anders staat ie maar te verstoffenquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:34 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Even de privéjet van stal.![]()
Ja het is te vaak zo'n gevoel van ja, maar neequote:Op zondag 31 augustus 2025 20:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Vreselijk, geef mij maar de Engelse versieHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ga een rondje om het eiland doen
Heb ik eerder gedaan
Heb alleen geen idee meer hoeveel km dat isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Misschien weet google het? En anders meten en lijntjes trekkenquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ga een rondje om het eiland doen
Heb ik eerder gedaan
Heb alleen geen idee meer hoeveel km dat is![]()
Of gaan lopen en bijhouden
We zien het vanzelf is de huidige gedachtegangquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:49 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Misschien weet google het? En anders meten en lijntjes trekken![]()
Of gaan lopen en bijhoudenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ben niet voor het donker terugDan kan het wel kloppenquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:49 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Het is hier al zo goed als donker...![]()
![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:59 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zijn daar wikkelbare vrouwen?![]()
![]()
Daar in dat oude deel heb ik weinig interessants rond zien lopen wat lokale dames betreft.![]()
Is leuk, allerlei verschillende nationaliteiten wikkelenquote:Op zondag 31 augustus 2025 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Daar in dat oude deel heb ik weinig interessants rond zien lopen wat lokale dames betreft.![]()
Dames waren zelf ook op leeftijd?Maakt de lekkerste wraps :9![]()
De meesten waren redelijk over de houdbaarheidsdatum heen. De dames van betere leeftijd zagen me er wat te inheems uit.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:03 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Is leuk, allerlei verschillende nationaliteiten wikkelen![]()
Dames waren zelf ook op leeftijd?![]()
![]()
Lekker!quote:
Hier was de lucht een half uurtje terug zo:
Ik was kort ff wandelenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja het was mooiquote:Op zondag 31 augustus 2025 21:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Lekker!
Hier was de lucht een half uurtje terug zo:
[ afbeelding ]
Ik was kort ff wandelen
Hier scheen het ook prachtig op het kanaalHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ach ja, om gewoon op vakantie te gaan niet zo'n probleem natuurlijk. De plekken waar wij graag naartoe gaan zijn blijkbaar ook in trek bij de oudere generatie en dat boeit verder niet.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
De meesten waren redelijk over de houdbaarheidsdatum heen. De dames van betere leeftijd zagen me er wat te inheems uit.
En ik ga echt niet zomaar iemand aanspreken met de vraag of...Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Ik gok dat het rondje een acht kilometer gaat zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Best veel nogquote:Op zondag 31 augustus 2025 21:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik gok dat het rondje een acht kilometer gaat zijnAls ik een rondje gasplant doe dan is dat 1,5km en dat vind ik dan ook wel genoeg
Ja vooral omdat "wrap" een beetje klinkt als een #metoo als je het net wat anders uitspreekt!quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:08 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ach ja, om gewoon op vakantie te gaan niet zo'n probleem natuurlijk. De plekken waar wij graag naartoe gaan zijn blijkbaar ook in trek bij de oudere generatie en dat boeit verder niet.
En ik ga echt niet zomaar iemand aanspreken met de vraag of...![]()
![]()
Ah ja, ook nog uitkijken dus...quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja vooral omdat "wrap" een beetje klinkt als een #metoo als je het net wat anders uitspreekt!Maakt de lekkerste wraps :9![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik gok dat het rondje een acht kilometer gaat zijn![]()
![]()
Cinnabon is wel iets dat verdiend moet worden hequote:Op zondag 31 augustus 2025 21:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Best veel nogAls ik een rondje gasplant doe dan is dat 1,5km en dat vind ik dan ook wel genoeg
En vorig weekend was het ook vreselijk bont
Heb de weegschaal ook nog maar vermedenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Sow!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ah, je wil het meteen verbranden.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Cinnabon is wel iets dat verdiend moet worden he
En vorig weekend was het ook vreselijk bont
Heb de weegschaal ook nog maar vermeden
Soms mag een mens genieten toch?Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Nee!quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:18 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ah, je wil het meteen verbranden.
Soms mag een mens genieten toch?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ligt eraan of je ook aan orgaan harvesting doetquote:Op zondag 31 augustus 2025 21:22 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Mummificatie is niet echt een straf natuurlijk.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Neenquote:Op zondag 31 augustus 2025 21:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ligt eraan of je ook aan orgaan harvesting doet
Was weer een top dagOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Imhotep wil ff een woordje met je spreken, zodra hij z'n tong weer terug heeft.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:22 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Mummificatie is niet echt een straf natuurlijk.![]()
![]()
Sssst niet verklappen dat het mijn kloon isquote:Op zondag 31 augustus 2025 21:26 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Help. Lilak zegt rare dingen...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Sssst niet verklappen dat het mijn kloon is
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-08-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. loveislikeakiss / 2476 / +31 / +23 / 5735 / 6778 / 0.37
2. FreshFruit / 2025 / +37 / +54 / 2237 / 3066 / 0.66
3. KillemWieft / 1584 / +67 / +31 / 756 / 1206 / 1.31
4. Dotteke / 1453 / +39 / +57 / 2532 / 3108 / 0.47
5. JustinK / 1398 / +166 / +194 / 3328 / 3604 / 0.39
6. _UserName_ / 1128 / +36 / +53 / 861 / 1167 / 0.97
7. MooieTop6 / 1088 / +26 / +3 / 3823 / 4498 / 0.24
8. Vino_Tinto / 1070 / +0 / +11 / 2552 / 3083 / 0.35
9. gebrokenglas / 840 / +8 / +12 / 1986 / 2487 / 0.34
10. KoningWouter / 835 / +7 / +13 / 1305 / 1673 / 0.5
11. hemarookworst / 644 / +8 / +12 / 1001 / 1329 / 0.48
12. Dr.Mikey / 598 / +12 / +62 / 297 / 493 / 1.21
13. Masberum / 533 / +2 / +12 / 518 / 669 / 0.8
14. devzero / 460 / +8 / +45 / 627 / 806 / 0.57
15. kree / 457 / +92 / +2 / 1462 / 1795 / 0.25
16. Bargehassus / 408 / +11 / +1 / 1126 / 1309 / 0.31
17. mario390 / 405 / +0 / +0 / 235 / 350 / 1.16
18. ToT / 396 / +14 / +12 / 1920 / 2197 / 0.18
19. MizzezAmy / 387 / +11 / +1 / 1622 / 1869 / 0.21
20. HappyCharly / 350 / +9 / +0 / 203 / 280 / 1.25SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Van harte gefeliciteerd met de winst van augustus @loveislikeakiss !![]()
Heb je al een gedichtje gekregen?![]()
Bedankt voor je felicitatie Truus, je was alleen een beetje te vroegquote:Op zondag 31 augustus 2025 21:32 schreef maily het volgende:
[..]
[Url=https://www.oudersvannu.nl/voor-ouders/houd-het-kort-en-schoon-geen-nagellak-en-nepnagels-voor-personeel-kinderdagverblijf~2aebfa0?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F]Houd het kort en.schoon; geen nagellak en nepnagels voor personeel kinderdagverblijf[/url]![]()
![]()
Beter te vroeg dan niet MafKeesquote:Op zondag 31 augustus 2025 21:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Bedankt voor je felicitatie Truus, je was alleen een beetje te vroeg![]()
![]()
Nee johquote:
3-0 verloren. Precies zoals verwacht.Doet ze wel vaker. Maar dat is niet erg.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:26 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Help. Lilak zegt rare dingen...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 83 Het Dodetopicspel #19238] Het gaat om de furry!quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:30 schreef KoningWouter het volgende:
Van harte gefeliciteerd met de winst van augustus @:loveislikeakiss !![]()
Heb je al een gedichtje gekregen?
Tuurlijk."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Die link is een beetje verkut, maar het paintje was een reactie op zoiets, ja!quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:32 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.oudersvannu.n(...)%2Fwww.google.com%2F
Was geloof ik iemand ontslagen vanwege te lange nagels en die ging helemaal over de zeik of zo.![]()
Gelukkig maarquote:Op zondag 31 augustus 2025 21:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Doet ze wel vaker. Maar dat is niet erg.
Ja en meteen ook in mijn fotoboek geplaktquote:Op zondag 31 augustus 2025 21:30 schreef KoningWouter het volgende:
Van harte gefeliciteerd met de winst van augustus @:loveislikeakiss !![]()
Heb je al een gedichtje gekregen?
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 83 Het Dodetopicspel #19238] Het gaat om de furry!
Tuurlijk.
*Lust geen koffie*![]()
Wanneer?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik mis @MizzezAmyIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Stalkerquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Is nu toch spek en bonenquote:Op zondag 31 augustus 2025 21:38 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
En geen punten gescoord...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is lekkerquote:Op zondag 31 augustus 2025 21:40 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Niets mis met spek en bonen
*Lust geen koffie*![]()
Oh ik dacht aan andere bonen
Maar dat is ook lekkerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
bevroren, lijkt het wel.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:42 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Al zien die bonen er niet zo fris uit...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Kan jij de OP aanpassen trouwens? Lijst van winnaars en rijm?quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
De afbeeldingen willen niet echt inschikkenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is lekker voor ergens bij. Moet er niet teveel van hebben.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Betere spek + bonen combi!
@:freshfruit is hier voor zover ik weet aardig een fan van?Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Dit idd, en de UI's willen niet laden.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De afbeeldingen willen niet echt inschikken![]()
Ja stuk of 3 - 4 van die rolletjes.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:44 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Is lekker voor ergens bij. Moet er niet teveel van hebben.![]()
Dit stukje lopen we maar met de telefoon lamp aanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Weinig straatverlichting?quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
Dit stukje lopen we maar met de telefoon lamp aanMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Donequote:Op zondag 31 augustus 2025 21:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan jij de OP aanpassen trouwens? Lijst van winnaars en rijm?![]()
![]()
![]()
![]()
Scherpe bocht zonder fietspad of voetpadquote:
En acht km was te laag geschatHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Held!quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:
Oeh, ja, oppassenquote:Op zondag 31 augustus 2025 21:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Scherpe bocht zonder fietspad of voetpad
En acht km was te laag geschat![]()
10 zeker?Maakt de lekkerste wraps :9![]()
10quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zit nu op 6,8 km
Google zegt nog 3,1 te gaan![]()
Mooie afstand.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
DTS winnen, marathon lopen...quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ach goed de maand eindigen heMaakt de lekkerste wraps :9![]()
En morgen goed beginnen?quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ach goed de maand eindigen he![]()
Ik loop een paar keer per jaar wel een marathon afstandquote:Op zondag 31 augustus 2025 21:52 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
DTS winnen, marathon lopen...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lekker bezigquote:Op zondag 31 augustus 2025 21:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik loop een paar keer per jaar wel een marathon afstand![]()
Someone has placed a bounty on you with a reward of $100
Wil eigenlijk ook nog een keer naar Den Bosch lopenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geloof het meteen, denk ook wel meer dan een paar keerquote:Op zondag 31 augustus 2025 21:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik loop een paar keer per jaar wel een marathon afstandIk haal sowieso wel één marathon, tijdens vakanties lopen we erg veel en dat ook nog in heuvel/bergachtig gebied.
TjakaaaaaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mensen boos gemaakt?quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:58 schreef MooieTop6 het volgende:
Someone has placed a bounty on you with a reward of $100Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
100 maar?quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:58 schreef MooieTop6 het volgende:
Someone has placed a bounty on you with a reward of $100Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Liever een Twix op mequote:Op zondag 31 augustus 2025 21:58 schreef MooieTop6 het volgende:
Someone has placed a bounty on you with a reward of $100![]()
Ja ik bedoel in 1 dag meer dan 42 kmquote:Op zondag 31 augustus 2025 21:58 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Geloof het meteen, denk ook wel meer dan een paar keerIk haal sowieso wel één marathon, tijdens vakanties lopen we erg veel en dat ook nog in heuvel/bergachtig gebied.
*Lust geen koffie*![]()
Valt mee!quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:58 schreef MooieTop6 het volgende:
Als je deze meneer aan de autoriteiten wist over te leveren, kreeg je een kist tomaten en een ferme handdruk!![]()
![]()
Wie gaat dat betalen?quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wil eigenlijk ook nog een keer naar Den Bosch lopen![]()
Het gebeurde toen ik een beetje op de itemmarkt aan het in/verkopen wasquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heb je dat nieuwe news bericht gelezen in de Torn Times?quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:58 schreef MooieTop6 het volgende:
Er komt World Tourism Day aan.
Heb je een dag lang dubbele capaciteit bij het vliegen.![]()
Ah, verkeerd begrepen. Dat heb ik nog niet op één dag gedaan denk ik...quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja ik bedoel in 1 dag meer dan 42 kmMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Avatar hebben met dikke tieten en iedereen is poeslief tegen jequote:Op zondag 31 augustus 2025 22:00 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Het gebeurde toen ik een beetje op de itemmarkt aan het in/verkopen was
Krijg berichten vol 🥰🤎 van wildvreemdenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik kan nog niet vliegen, misschien moet ik maar eens bij jullie faction gaan, als dat kanquote:Op zondag 31 augustus 2025 22:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb je dat nieuwe news bericht gelezen in de Torn Times?
Heb je een dag lang dubbele capaciteit bij het vliegen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
fucking simpsquote:Op zondag 31 augustus 2025 22:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Avatar hebben met dikke tieten en iedereen is poeslief tegen je
Krijg berichten vol 🥰🤎 van wildvreemden
Wel level 15 zijnquote:Op zondag 31 augustus 2025 22:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb je dat nieuwe news bericht gelezen in de Torn Times?
Heb je een dag lang dubbele capaciteit bij het vliegen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kom me meppen @loveislikeakiss en @KoningWouter, dan verdien je 100 dollar!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja kunnen we wel regelen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 22:01 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik kan nog niet vliegen, misschien moet ik maar eens bij jullie faction gaan, als dat kan
Vliegen kun je vanaf level 15.![]()
Eerst wandelenquote:Op zondag 31 augustus 2025 22:02 schreef MooieTop6 het volgende:
Kom me meppen @:loveislikeakiss en @:koningwouter, dan verdien je 100 dollar!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hey ratelquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zal ik in de application zeggen dat ik een mattie van jullie ben?quote:Op zondag 31 augustus 2025 22:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja kunnen we wel regelen.
Vliegen kun je vanaf level 15.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Is goed, ik zal even doorgeven dat jij komt applyenquote:Op zondag 31 augustus 2025 22:03 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zal ik in de application zeggen dat ik een mattie van jullie ben?![]()
We zitten vooral in een discord ookquote:Op zondag 31 augustus 2025 22:03 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zal ik in de application zeggen dat ik een mattie van jullie ben?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gilles de Geus.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt mee!
[ afbeelding ]
Als je deze meneer aan de autoriteiten wist over te leveren, kreeg je een kist tomaten en een ferme handdruk!![]()
Niet deze:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Your application has been sent to the leadership of Embers HQ.quote:Op zondag 31 augustus 2025 22:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is goed, ik zal even doorgeven dat jij komt applyenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Netjesquote:Op zondag 31 augustus 2025 22:04 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Your application has been sent to the leadership of Embers HQ.![]()
![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2025 22:04 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Your application has been sent to the leadership of Embers HQ.![]()
![]()
*Lust geen koffie*![]()
Your application to join the faction Embers HQ has been acceptedIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Netjes,quote:Op zondag 31 augustus 2025 22:05 schreef MooieTop6 het volgende:
Your application to join the faction Embers HQ has been accepted
Heb je discord?![]()
In betere tijden:quote:Op zondag 31 augustus 2025 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gilles de Geus.![]()
Niet deze:
[ afbeelding ]![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: