Zou Antonelli zich ooit nog in de buurt van Italië laten zien is mijn vraagquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zou Charles nog steeds in de duinen zitten?
Hij is aan het grasduinenquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hij heeft weinig keuze komende week.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou Antonelli zich ooit nog in de buurt van Italië laten zien is mijn vraag
Wie gaat Mercedes volgende week in die wagen zetten is dan de volgende vraagquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hij heeft weinig keuze komende week.
Prachtige baan waar inhalen wel kan maar moeilijk is en meerdere rondjes kost, dat is niet voor de aandachtsspanne van de tiktokgeneratie.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar Zandvoort blijft een doodsaai circuit waar nooit wat gebeurt.
Zag net na het podium de SC het circuit op rijden.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die heeft vandaag ook wel elke rookie mistake gemaakt die je kan makenquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou Antonelli zich ooit nog in de buurt van Italië laten zien is mijn vraag
Ik ken nog een ex McLaren-Mercedes rijder die ooit aan een sabbatical begonnen is.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie gaat Mercedes volgende week in die wagen zetten is dan de volgende vraag
Denk dat die meer heeft aan de medical. Als die niet al terug wasquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zag net na het podium de SC het circuit op rijden.
Mikaquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik ken nog een ex McLaren-Mercedes rijder die ooit aan een sabbatical begonnen is.![]()
Angela Cullen?quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik ken nog een ex McLaren-Mercedes rijder die ooit aan een sabbatical begonnen is.![]()
Zonder de crashes en de uitvalbeurt van Norris was het gewoon een optocht geweest, hoor. Desalniettemin toch vermaakt inderdaad.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar Zandvoort blijft een doodsaai circuit waar nooit wat gebeurt.
Ik denk dat Hugenholtz bocht de banking niet nodig had. Luijendijk en Tarzan geeft qua inhalen meer mogelijkheden. Zeker omdat je in Tarzan sinds de verbouwing twee lijnen hebt die je kunt nemen. Maar een switch back vanuit tarzan naar hugenholtz is vrijwel onmogelijk omdat je daar maar een lijn hebt.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dit nog gemeend beweren ook.
Klopt. Het is wel vet om te zien en een unieke bocht, maar voor het racen is het niet per sé geweldig omdat er bijna niks mogelijk is. Misschien met langzamere auto’s wel, in F1 niet zo erg.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat Hugenholtz bocht de banking niet nodig had. Luijendijk en Tarzan geeft qua inhalen meer mogelijkheden. Zeker omdat je in Tarzan sinds de verbouwing twee lijnen hebt die je kunt nemen. Maar een switch back vanuit tarzan naar hugenholtz is vrijwel onmogelijk omdat je daar maar een lijn hebt.
Vond ik ook al. Lekker goedkope strategie tussen de mensenmassa’squote:Op zondag 31 augustus 2025 17:18 schreef Regilio_ het volgende:
Topics niet gevolgd, maar waarom staan die lui van Viaplay nou al het hele weekend commentaar te geven vanaf een lullig stukje asfalt!?
Nu is er nog wat reuring en kun je een coureur aanspreken her en der, maar afgelopen dagen was geen gezicht. Kleine (buiten)studio kon er niet vanaf bij Viaplay?
ViaPlay zit in financieel zwaar weer, dus een podium/studio zoals afgelopen twee jaar zal er niet inzitten.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:18 schreef Regilio_ het volgende:
Topics niet gevolgd, maar waarom staan die lui van Viaplay nou al het hele weekend commentaar te geven vanaf een lullig stukje asfalt!?
Nu is er nog wat reuring en kun je een coureur aanspreken her en der, maar afgelopen dagen was geen gezicht. Kleine (buiten)studio kon er niet vanaf bij Viaplay?
F4 en F3 is beetje de max om structureel leuke races te krijgen. Afgezien van gekke races zoals vandaag in F1.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Het is wel vet om te zien en een unieke bocht, maar voor het racen is het niet per sé geweldig omdat er bijna niks mogelijk is. Misschien met langzamere auto’s wel, in F1 niet zo erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |