SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar buitenkant zegt niet alles. Vind je ook niet lekker zitten dan? Comfy enzo.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee dat is niet bepaald mijn smaak
Had zelf 1 zo'n pakje, maar bijna niet aan gehadDacht ik alquote:
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:36 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Maar buitenkant zegt niet alles. Vind je ook niet lekker zitten dan? Comfy enzo.
[..]
Dacht ik al![]()
![]()
![]()
Oh dat kan ik me niet meer herinneren.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:36 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Maar buitenkant zegt niet alles. Vind je ook niet lekker zitten dan? Comfy enzo.
[..]
Dacht ik al
Ik laat meestal gewoon mn kantoorkleren hele dag aan, vind dat ook wel prima zitten.
En soms pyjama of huispak, krijg daar dan instant zo'n cosy winteravond gevoel bij
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik loop over het algemeen ook in gewone kleding rond. Maar soms even lekker zachte kleding is ook wel fijn, voornamelijk in de winterquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dat kan ik me niet meer herinneren.
Ik laat meestal gewoon mn kantoorkleren hele dag aan, vind dat ook wel prima zitten.
En soms pyjama of huispak, krijg daar dan instant zo'n cosy winteravond gevoel bij
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Kun je ook oneven douchen dan?quote:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik had een andere TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Sterkte @DerRabbitIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
KokenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Bolke&Bolke hebben weer iets geproduceerd, geen vlaaien of flatsen maar een overwinningsrijm:
:"Op fok en DTS is er altijd wel gedoe!"
:"Zo ook dit keer, maar ook dat kwam goe!"
:"De punten worden weer geteld!"
:"Dat had ik al lang voorspeld!"
:"Kijkend naar het puntenoverzicht!"
:"Is het duidelijk voor wie iedereen is gezwicht!"
:"Voor haar niet moeilijk om het pleit te beslechten!"
:"Ze klaagde zelfs dat er niemand wilde vechten!"
:"De dame die van Doedels niet mocht winnen!"
:"Sleept dus haar tweede bolkbokaal binnen!"
: "We weten allemaal wie ze is!"
:"Dus we vieren feest, voor @loveislikeakiss !"
+
:"GEFELICITEERD MET HET BOLKIOENSCHAP LILAK!11!!1!1!!!!!!! MOOOOOOOO! MOOOOOOOOOOOOOOOOO!! MOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! TJILPTJILPTJILPTJILPTJILPTJILP TJIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILLLLUUUUUUUUUUUUP!"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bolke&Bolke hebben weer iets geproduceerd, geen vlaaien of flatsen maar een overwinningsrijm:
:"Dus we vieren feest, voor @:loveislikeakiss !"
+
:"GEFELICITEERD MET HET BOLKIOENSCHAP LILAK!11!!1!1!!!!!!! MOOOOOOOO! MOOOOOOOOOOOOOOOOO!! MOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! TJILPTJILPTJILPTJILPTJILPTJILP TJIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILLLLUUUUUUUUUUUUP!"
![]()
![]()
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Onze dichtende huispanter doet het weer gewoonquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
:"Dus we vieren feest, voor @:loveislikeakiss !"
+
![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
lief poesje is hetquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Onze dichtende huispanter doet het weer gewoon![]()
*Lust geen koffie*![]()
Stoere panter bennik hoor!quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Gefeliciteerd!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
lilak blijft maar door bolken alsof het niks is
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hoeveel tenen heb je nog?quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
intussen ook 50 potjes russian roulette gewonnen![]()
Je bent er vroeg bijquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:14 schreef maily het volgende:
@:KoningWouter van harte gefeliciteerd met je verjaardag!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die heb ik dan weer veelquote:
van de week een uur staan pellenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
woensdag pasquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:14 schreef maily het volgende:
@:KoningWouter van harte gefeliciteerd met je verjaardag!![]()
![]()
![]()
![]()
*Lust geen koffie*![]()
Toch nog tenen voor jouquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die heb ik dan weer veel
van de week een uur staan pellen![]()
![]()
Dank uquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:17 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je eerste plaats
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: