1 uit 4 NL winnaars zijn wel vertoond :pquote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:40 schreef NailQueen het volgende:
Werd Corrie Brokken nou overgeslagen?
Ze slaan wel meer over.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:40 schreef NailQueen het volgende:
Werd Corrie Brokken nou overgeslagen?
Vreemd genoeg was ze afgelopen 2 edities niet bij het grote songfestivalfeest. In vergelijking met andere schnabbelkoning Johnny Loganquote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:42 schreef Fred_B het volgende:
Sandra Kim komt nog naar de opening van een envelop.
Het is toch al een tijdje geleden dat ik haar als interval act ergens heb gezien.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:42 schreef Fred_B het volgende:
Sandra Kim komt nog naar de opening van een envelop.
Verschil moet er zijnquote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vreemd genoeg was ze afgelopen 2 edities niet bij het grote songfestivalfeest. In vergelijking met andere schnabbelkoning Johnny Logan
Dan zal ze er dit jaar toch wel weer bij zijn?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vreemd genoeg was ze afgelopen 2 edities niet bij het grote songfestivalfeest. In vergelijking met andere schnabbelkoning Johnny Logan
Fonetisch ken ik de tekst ook nog wel. Devond Jacques Brel devond Mozardquote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:45 schreef BillDauterive het volgende:
Dit liedje zou ik graag een keer willen karaokeën
Laura Tesoro komt al voor Belgiequote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan zal ze er dit jaar toch wel weer bij zijn?
Oh, dat is ondertussen ook wel meubilair van de Vlaamse media.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Laura Tesoro komt al voor Belgie
@NailQueen, @ESF1Gamer 8 maart 19.30 - 21.30 Groningen in de Duke of Tokyo daar? 48 euro voor een booth met ons drieën voor twee uur.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:45 schreef BillDauterive het volgende:
Dit liedje zou ik graag een keer willen karaokeën
Dat is het leuke van samenkijken met jullie. Iedereen heeft weer een andere mening.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:39 schreef BillDauterive het volgende:
Hoi! Ik ben veel te laat om mee te kijken, maar ben er toch
Op basis van de recaps:
1. Irem
2. ShiroKuro
3. Daryss
4. Luzac
5. Eva Marija
6. Steve Castile
7. Andrew the Martian
8. Hugo One
Gaat niet lukken aan mijn kant.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
@:NailQueen, @:ESF1gamer 8 maart 19.30 - 21.30 Groningen in de Duke of Tokyo daar? 48 euro voor een booth met ons drieën voor twee uur.
ow ;o Die dag niet of helemaal niet?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaat niet lukken aan mijn kant.
Helemaal niet vanwege medische gedoe, dat ik wat rustig aan doe en keuze maak wat ik wel en niet doe qua leuke dingen.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ow ;o Die dag niet of helemaal niet?
Ik kan dan wel maar ik heb liever niet op een zondagavond.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
@:NailQueen, @:ESF1gamer 8 maart 19.30 - 21.30 Groningen in de Duke of Tokyo daar? 48 euro voor een booth met ons drieën voor twee uur.
Ow! Jammer, maar slimquote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helemaal niet vanwege medische gedoe, dat ik wat rustig aan doe en keuze maak wat ik wel en niet doe qua leuke dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |