1 uit 4 NL winnaars zijn wel vertoond :pquote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:40 schreef NailQueen het volgende:
Werd Corrie Brokken nou overgeslagen?
Ze slaan wel meer over.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:40 schreef NailQueen het volgende:
Werd Corrie Brokken nou overgeslagen?
Vreemd genoeg was ze afgelopen 2 edities niet bij het grote songfestivalfeest. In vergelijking met andere schnabbelkoning Johnny Loganquote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:42 schreef Fred_B het volgende:
Sandra Kim komt nog naar de opening van een envelop.
Het is toch al een tijdje geleden dat ik haar als interval act ergens heb gezien.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:42 schreef Fred_B het volgende:
Sandra Kim komt nog naar de opening van een envelop.
Verschil moet er zijnquote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vreemd genoeg was ze afgelopen 2 edities niet bij het grote songfestivalfeest. In vergelijking met andere schnabbelkoning Johnny Logan
Dan zal ze er dit jaar toch wel weer bij zijn?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vreemd genoeg was ze afgelopen 2 edities niet bij het grote songfestivalfeest. In vergelijking met andere schnabbelkoning Johnny Logan
Fonetisch ken ik de tekst ook nog wel. Devond Jacques Brel devond Mozardquote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:45 schreef BillDauterive het volgende:
Dit liedje zou ik graag een keer willen karaokeën
Laura Tesoro komt al voor Belgiequote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan zal ze er dit jaar toch wel weer bij zijn?
Oh, dat is ondertussen ook wel meubilair van de Vlaamse media.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Laura Tesoro komt al voor Belgie
@NailQueen, @ESF1Gamer 8 maart 19.30 - 21.30 Groningen in de Duke of Tokyo daar? 48 euro voor een booth met ons drieën voor twee uur.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:45 schreef BillDauterive het volgende:
Dit liedje zou ik graag een keer willen karaokeën
Dat is het leuke van samenkijken met jullie. Iedereen heeft weer een andere mening.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:39 schreef BillDauterive het volgende:
Hoi! Ik ben veel te laat om mee te kijken, maar ben er toch
Op basis van de recaps:
1. Irem
2. ShiroKuro
3. Daryss
4. Luzac
5. Eva Marija
6. Steve Castile
7. Andrew the Martian
8. Hugo One
Gaat niet lukken aan mijn kant.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
@:NailQueen, @:ESF1gamer 8 maart 19.30 - 21.30 Groningen in de Duke of Tokyo daar? 48 euro voor een booth met ons drieën voor twee uur.
ow ;o Die dag niet of helemaal niet?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaat niet lukken aan mijn kant.
Helemaal niet vanwege medische gedoe, dat ik wat rustig aan doe en keuze maak wat ik wel en niet doe qua leuke dingen.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ow ;o Die dag niet of helemaal niet?
Ik kan dan wel maar ik heb liever niet op een zondagavond.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
@:NailQueen, @:ESF1gamer 8 maart 19.30 - 21.30 Groningen in de Duke of Tokyo daar? 48 euro voor een booth met ons drieën voor twee uur.
Ow! Jammer, maar slimquote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helemaal niet vanwege medische gedoe, dat ik wat rustig aan doe en keuze maak wat ik wel en niet doe qua leuke dingen.
Dat geldt ook voor mij.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kan dan wel maar ik heb liever niet op een zondagavond.
Dit lezen we al zes jaar ondertussen.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:58 schreef NailQueen het volgende:
Duncan komt snel met nieuwe muziek.
Het meest gestreamde ESF-nummer ooit. Het is niet willekeurig ofzoquote:Op zaterdag 24 januari 2026 22:00 schreef NailQueen het volgende:
Waarom doen ze trouwens Arcade? We voelen ons verder vereerd hoor
In het kader van 70 jaar Songfestival had ik wel iets meer Luxemburgse inzendingen verwacht.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 22:00 schreef NailQueen het volgende:
Waarom doen ze trouwens Arcade? We voelen ons verder vereerd hoor
Ja, dat is zo. Op zich wel leuk dat er geen banden met Israël zijn deze keer, maar dat ze Rusland kiezen.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 22:03 schreef Momo het volgende:
Ik zie dat Eurofan twitter zich al aan het opwinden is dat Daryss schijnbaar Russisch is.
Dat was Aiko Tsjechië 2024 ook, als er geen pro Putin banden zijn lijkt mij dat geen probleem.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 22:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Op zich wel leuk dat er geen banden met Israël zijn deze keer, maar dat ze Rusland kiezen.
Dat was Mia Nicolai ookquote:Op zaterdag 24 januari 2026 22:03 schreef Momo het volgende:
Ik zie dat Eurofan twitter zich al aan het opwinden is dat Daryss schijnbaar Russisch is.
Russisch van geboorte inderdaad.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 22:03 schreef Momo het volgende:
quote:Daryss
Daria Sokova, 29, was born in Russia and first discovered Luxembourg through family holidays. One of her earliest memories is entering a restaurant in Clausen at the age of nine – a place that would later become her family’s business.
After school and on weekends, Daria helped her parents. Working at the restaurant, along with her theatre studies, she says, helped her become more communicative, learn how to manage stress, and grow more confident.
Last year, Daria decided to quit her job as a French teacher to fully dedicate herself to music and theatre, while continuing to teach theatre to children every Saturday. “If not now, when?”, she says.
https://today.rtl.lu/cult(...)and-daryss-650261600
Nee, uiteraard niet. Mensen kunnen niet kiezen met welke nationaliteit ze geboren worden.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 22:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat was Aiko Tsjechië 2024 ook, als er geen pro Putin banden zijn lijkt mij dat geen probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |