Al het andere zou van Hugo One beleid zijn.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ook een vermoeden wie zijn favoriete Jedi is
Dan had ze moeten weten hoe je een goed nummer schrijft.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:13 schreef CarloV het volgende:
Ik denk dat ze het heeft over de tweede keer dat Alexander Rybak meedeed, maar dat horen we zo
Wat een dramatisch stappenplan was datquote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan had ze moeten weten hoe je een goed nummer schrijft.
Je ziet het resultaatquote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat een dramatisch stappenplan was dat
Ik vond het een leuk liedjequote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat een dramatisch stappenplan was dat
Nee, het mist iets.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:15 schreef Sableheart het volgende:
Het nummer heeft wel iets interessants, maar het lukt haar net niet helemaal om het goed te brengen.
Rybak 2? En had het ook educatieve waarde?quote:
Ja, wel een paar liedjes. Niets dat om de prijzen mee gaat doen.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:17 schreef Momo het volgende:
Zit er iets tussen tot nu toe dat een Qualify kan zijn in mei?
Niet op kosten van de Luxemburgse omroep neequote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:17 schreef usagi414 het volgende:
Het zou voor Eva Marija wel heel leuk zijn als ze straks Alexander Rybak ontmoet in Wenen.
Maar ik denk niet dat het gaat gebeuren.
Hij had mooie wijze woordenquote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Rybak 2? En had het ook educatieve waarde?
quote:Sing: Shoo-bee-doo-bee dab dab
(Shoo-bee-doo-bee dab dab)
Sha-ba-da-da hey
(Sha-ba-da-da hey)
Say: All day long (All day long)
And that's how you write a song
Daryss was best goedquote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:17 schreef Momo het volgende:
Zit er iets tussen tot nu toe dat een Qualify kan zijn in mei?
Eens, en als er iets was wat dit nummer heel erg nodig had...quote:
Volgens mij is dat een Portugees. Dus als hij de diaspora kan mobiliseren is niets onmogelijkquote:
Na de reclame gaan ze weer verder,quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Is die superfinale weer een aparte stream?
Behalve als je via youtube kijkt.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Na de reclame gaan ze weer verder,
In verhouding met RTL nederland wel weinig reclames hier trouwens.
Zo erg ? https://play.rtl.lu/live/rtlquote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Behalve als je via youtube kijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |