Luik heeft wel redelijke plekken. Maar het is niet bijzonder inderdaad.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:40 schreef H_T het volgende:
Eén dag in Luik geweest. Stonk naar pis, behoorlijk lelijk, moest flink zoeken om ergens een Luikse wafel te kopen en de sfeer beviel me ook niet. Toen maar weer vertrokken
Dat is standaard.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Luik heeft wel redelijke plekken. Maar het is niet bijzonder inderdaad.
Al heeft de stad wel fanatieke liefhebbers.
Het bos op de heuvel was wel okayquote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Luik heeft wel redelijke plekken. Maar het is niet bijzonder inderdaad.
Al heeft de stad wel fanatieke liefhebbers.
Moet Luxemburg nog wel weer het ESF winnen.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:47 schreef Fred_B het volgende:
Dit lijkt me meer iets voor de intervalact.
maar of hij hier in Luxemburg kan winnen, weet hij niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:56 schreef H_T het volgende:
'If I go to Vienna, I'll win'. Boude uitspraak van dhr. The Martian
ik weet het wel: hij wint niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:57 schreef Sableheart het volgende:
[..]
maar of hij hier in Luxemburg kan winnen, weet hij niet.
Dit zou prima passen op een Nederlands NSF.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:59 schreef H_T het volgende:
Zoiets zou je ook krijgen als een random Nederlandse comedian ineens mee zou doen. Zo eentje waarvan de naam al jaren af en toe opduikt, maar die nooit echt doorbreekt. Harry Glotzbach of zo
Ik had eerst Ruben van der Meer in gedachten als voorbeeld voor een comedian, maar toen bedacht ik al snel dat die waarschijnlijk beter zou zijnquote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit zou prima passen op een Nederlands NSF.
En die is ook grappigquote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had eerst Ruben van der Meer in gedachten als voorbeeld voor een comedian, maar toen bedacht ik al snel dat die waarschijnlijk beter zou zijn
Ja, maar meneer de Martian is toch nog wel een paar divisies beter dan Jandino.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had eerst Ruben van der Meer in gedachten als voorbeeld voor een comedian, maar toen bedacht ik al snel dat die waarschijnlijk beter zou zijn
Zijn liedje wordt zeer spoedig gepresenteerd, las ik ergens. Als hij het wordt uiteraard.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:01 schreef NailQueen het volgende:
Zou die andere Loic nog meedoen voor Belgie?
Jandino geeft iedereen hoop dat ze grappig kunnen zijn.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar meneer de Martian is toch nog wel een paar divisies beter dan Jandino.
Maar kan meneer de Martian ook over kip schreeuwen?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar meneer de Martian is toch nog wel een paar divisies beter dan Jandino.
Geen idee, deed hij dat net niet?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar kan meneer de Martian ook over kip schreeuwen?
Elon Musk probeert dat ook nog steedsquote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Jandino geeft iedereen hoop dat ze grappig kunnen zijn.
Ik heb er geen haan naar horen kraaienquote:
Benieuwd of we er Ketel One bij nodig hebbenquote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:05 schreef Fred_B het volgende:
Afijn, tijd voor Hugo One. Niet te verwarren met oud-groothertog Willem One.
Hij is naar het schijnt aanhanger van de goeroe Bhag One.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Benieuwd of we er Ketel One bij nodig hebben
Ik heb ook een vermoeden wie zijn favoriete Jedi isquote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij is naar het schijnt aanhanger van de goeroe Bhag One.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |